Új hozzászólás Aktív témák
-
ovecs
senior tag
válasz remington2 #398 üzenetére
A kis terület neve "elhagyott gyár"
Aquincumi Football Kedvelők - FC Panelprolik
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #443 üzenetére
ezekből csak a kórház nincs viszont a radar az van. Bar nincs Pripyat nincs, Stancia 1 nincs. Am itt nem rombolni kéne hanem építkezni. Rombolni egy bar-bár is tud még csak bar-káccsá se kell előléptetni.
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #446 üzenetére
a warlab a monolitok buvohelye
-
$p@rr0w
őstag
válasz remington2 #446 üzenetére
A modok jelentőségére már sok évvel ezelőtt rájöttek a játékfejlesztők, valószinűtlennek tartom hogy most egyszerűen letiltanák...
(#448) proci985: Én biztos vagyok benne hogy nem lesz jó ha dühöngeni kell.
Lehet most meg fogsz ilyedni, de én már embereket is rajzoltam... ÉS AKKOR JÖTT A HÜLYE HÓD! ÉS ELKEZDETT ORDÍTANI A MÁSIKKAL! TE HÜLYE HÓD TEEE...!!!Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
Brent
aktív tag
válasz remington2 #457 üzenetére
Korábban valaki írta, hogy le lesz tiltva a moddolási lehetőség, kocsikat, szörnyeket, stb-t sem lehet majd modokkal sem visszarakni.
Ez is egy kibazott(joghurt)nagy baki tőlük, ha úgyis tudják, hogy kevés idő volt fejleszteni akkor miért nem hagyják a modderekre a végül belenem tett részeket, szörnyeket stb mint a socban. Komolyan mondom ők maguk ássák meg a saját játékuk sírját.
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #479 üzenetére
nem ezek ehte gyári fordítások de még csak most jött ki az angol, igaz már megvan és nem működik a data unpacker nálam valamiért, úgyhogy nem tudom kibontani a fájlokat, viszont szereztem egy normális angol fordítást, úgyhogy most gördülékenyebben megy sokkal a dolog. Nem kell fél órát gondolkodni, hogy mi lehet ott, meg a cirill betűs szavak is mind át vannak írva már. Ha sikerül öszzeolvasztanom az angol lokalizációt az orosz változattal, akkor még ékezetek is lesznek, plusz angol szinkron. Bár nekem az osrosz az valahogy jobban tetszik.
-
Madárpók
aktív tag
válasz remington2 #457 üzenetére
Majd meglátjuk...általában az ilyesmi csak idő és népszerűség kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz remington2 #507 üzenetére
A három csúszkából a legfelsőt állítsd eggyel feljebb.
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #510 üzenetére
patch nélkül nekem is ezt csinálta. Bug. Patchel már ilyen nemvolt
-
félisten
válasz remington2 #510 üzenetére
Próbáld ki, ahogy a #485-ben írtam. Lesz napfény is, meg gyors is lesz, meg szép is.
-
remington2
senior tag
válasz remington2 #543 üzenetére
Elnézést a dupláért, de ez kimaradt:
SoC 1.0005-ös patch-el ment, és rá volt rakva az OL 2.2 mod. CS esetén 1.5.3-as patch volt felrakva.
Úgy tűnik, SoC esetén érdemes használni ezt a progit, talán CS esetében is.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #543 üzenetére
érdekes eredmény. Szerintem szignifikánsabb különbségnek kéne lennie ha használná mind2 magot, legalábbis normál esetben, ha jól írnak meg egy progit, akkor a párhuzamos végrehajtás sokat hoz, pl UT3. Szerintem az a progi csak beállítja az egyes szálak affinitását a magokra, ami másra nem nagyon elég, minthogy az egyik mag vállláról levegyen némi terhet. Ennek igazából nem sok értleme van, mert azért az OS van olyan intelligens, hogy el tudja osztani a terhelést magától, és gondolom azért volt az egyiken 100% a másikon meg alig valami a cpu kihasználtság, mert az OSnek ez fekszik, nyilván kell neki egy szabad, gyorsan elérhető mag az ütemezéshez és a kernel futtatáshoz. Amin fps 0 gondolom a játék akadása miatt van, amikor leesik 0ra és megáll pár percre.
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #550 üzenetére
azért mert ez a folyamatot állítja a progi meg a szálakat( amikehez csak azu ütemező fér hozzá)
-
válasz remington2 #573 üzenetére
naja, Stalkerből utánna hiányoltam is a vizet... a vicc az volt, hogy a Crysis és Bioshock között valahogy a víz hiánya picit feltűnő volt
naja az a helyzet, hogy a sugárzó dolgok világítanak a sötétben. pl ha megnézed a hadtörténeti múzeumban a mig21es óráját, az azért van eléggé vastag kalickában, mert baromi radioaktív anyagokkal kezelték az éjszakai láthatóság érdekében. vagy pl red forest is onnan kapta a nevét, hogy a robbanás után hatalmas dózist kaptak a fák, és gyönyörűen sugároztak, illetve vörösen "égtek" az éjszakában. mondjuk így éjszaka könnyebb lenne elkerülni a nagyon durván sugárzó részeket, viszont figyelembe véve, hogy az AI bizonyos méternél automatán meglát, akárhogy bujkálsz is, ez nem nagy könnyítés. Priboinál legalább pár radioaktiv roncs világít, de az még mindig elhanyagolható mennyiségű ahhoz képest, hogy még mi mindennek kéne.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz remington2 #590 üzenetére
én úgy olvastam, hogy a radioaktivitás hatására gyakorlatilag izzottak a fák az éjszakában. ez valszeg kiszőkülést jelent, bár én némi fényjelenségnek is értelmeztem a dolgot, de lehet, hogy félrefordítottam valamit:/
más: tényleg csak egy magot használ alapból.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Grifid
aktív tag
válasz remington2 #543 üzenetére
A jobb oldalon állítsd át manual-ra, és akkor minden futó alkalmazás az összes magon fog futni. Azok is amiket késöbb indítasz el. Nekem gyönyörűen megmozgatja mind a 4 magot
Tehát elég rendszer indításnál manualon futtatni és onnantól el is lehet felejteni, hogy van. -
Sonja
veterán
válasz remington2 #664 üzenetére
Tény, de annyiban igazat adok az oldalnak, hogy rettenetes bugos a progi! Hiába jó a játék, ha a bugok elveszik az ember kedvét a játéktól. Ahogy olvasgatom a külföldi fórumokat, még a patch-ek feltelepítése után is rengeteg a hiba! Meg pl. csökken a sebesség a legfrissebb patch után. Úgy gondolom, hogy ennek még igen csak később kellett volna megjelennie, nem ilyen "félkész" állapotban. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #669 üzenetére
Mind a két verzióban be volt kapcsolva az említett opció
A fegyverekhez meg annyi, hogy van távcső (én már találtam, csak nem volt amire fel lehessen tenni, ugyan ez volt a helyzet a gránátvetővel is) ill. bizonyos fegyverekről le lehet szedni nemcsak a távcsövet, de még a hangtompítót is.
-
válasz remington2 #664 üzenetére
ömmm... nem hinném, hogy a srác fifa fan. sőt, nagyon korrekt és normális az értékelése. jelenlegi nyereményjátékot mostanit nem néztem, a Supreme Commander is volt az, annak a 10/10e teljesen jogos (avagy miért csatázzunk pár négyzetkilométeresn, ha párezren is csatázhatunk? rts goes big ).
a 3 pont jogos, ez egy beta, tele tervezési és programozási hibával. és le merném fogadni, hogy tesztelés nélkül adták ki (egyszerűen látszik rajta... műinfosság átka, hogy kb sejted, mi miért haldoklik... és nagyon sok minden van elrontva). én se adnék rá többet, illetve mondanám magamnak is, hogy kerüljem messzire minimum 1.510ig, ha tudnám, hogy úgyse bírom ki. ott már megkaphatja a megérdemelt 8körüli pontszámát, de ez így ilyen formában csak arra jó, hogy a rajongók idegbajt kapjanak.
avagy az alapszabály: ha az aranylemez és a boltbakerülés között már kijön egy patch, akkor mond vissza az előrendelésed, mert bétateszter leszel cserébe. majd fél év és 6 patch múlva már elgondolkozhatsz...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #693 üzenetére
Pedig van egy géppuska - sajna bugos, ember nélkül lő és felvenni se lehet, pedig elég brutális tűzereje van
Elég nehéz küldetést sózott a nyakamba a banditavezér és keveset fizetett (500pénz) bosszúból kilőttem, de lehet jól meg is szívtam, mert azóta a játék folyton kilép winbe (semmi hibaüzenet, csak a játék leáll)
-
válasz remington2 #682 üzenetére
nézzükcsak, fejlesztői döntés részről (tehát nem bug):
- hud... nem látszik, hogy vérzel rendesen
- hudon nem látszik, hogy mekkora a staminád
- faction wars... a trigger túl korán megy támadásra, hacsak nem futsz, akkor mire a helyre érsz, már általában késő... itt visszajutunk a stamina problémakörbe
- stamina túl gyorsan fogy => mész, elfáradsz, megállsz, mész , elfáradsz...
- néha eszméletlen távolságokra nem lehet eladni semmit...
- faction nem populálja vissza a területeket pl mutánstámadás után => szóval egyszer kiirtják őket, aztán jön egyszem stalker, aki birja 15mpig, és nincsen guide, aki 4kmre lévő eladóhelyre visszavinne...
- mutánstámadások túl erősek, gyakorlatilag 4-5 stalkert simán kivégez egy csapat boar
- random mutánstámadások, jön egy csapat kutya, majd egy csapat boar, együtt, nem pedig egymást próbálják megenni... wtf, ők is területet foglalnak?
- garbage közepén a gyárszerűség nem elfoglalható... ha nem vagy bandita, nem tudsz bemenni és kiirtani mindenkit.
- garbage gyárkapu zárva, plussz egy kmes kitérő az pedig hatalmas, figyelembe véve a minimálstaminát
- súlyhatár alacsony, főleg a stamina függvényében
- kidobni a stalkert 20 katona közé, akik közül az egyiknek pkmje van... második pálya elején... ők obokanokkal és AKkal felfegyverezve, te meg vadászpuskával... mindezt a második pálya elején
- játékos egyedül, ellenfelek többszörös túlerőben... és ha túlélnéd a támadást, néha a script 15mpn belül még egy szörnyhordát is a fejedrecsap
- miközben a ládában turkálsz, duplaklikkre átváltasz fegyverre és nem átdobod... lőszert egyenként duplaklikkel átpakolni stashbe pár mp, áthúzással percek...
- pár esetben eszméletlen újraszületése szörnyeknek/ellenfeleknek... kilövöd őket, fél perc és támadás, fél perc és megint támadás... anyátok
- túlzottan lassú a karakter mozgása a stamina miatt...
- 50ruért vesznek az ellenfelek fullos állapotú páncélt, már ahol... persze neked 20kért adnák el
- szörnyek darabjait már nem lehet eladni, mert nem esik... ejjj
- ellenfelek látnak a sötétben, ha egyvalaki meglát, mindenki meglátés még csak garbagenél vagyok... no comment. na és akkor a bugok:
bugok:
- AI nagyon rosszul (pár helyen katasztrofálisan rosszul van megírva). például katona elfut melletted, belefut a falba, és ottmarad... de láttam olyat is, hogy 15 katona álldogált együtt cordonnál a laktanya mellett, és nem reagáltak rám... illetve katona elfutott mellettem, majd masszivan a fal felé fordult, mikor meglőttem se reagált rá... gondolom végtelen ciklusba került, vagy valami egyéb rondaság történt vele. AI 45 méterről pontosan mellémdobta a háztetőre a gránátot. (15m magasra)... E? valszeg a célzási algoritmusuk túl lett egyszerűsítve, aminek következtében mindegyik mesterlövésznek minősül és tökéletesen talál fejre.
- barátságos AI nem dobál gránátot
- rádobok két gránátot ellenfeles egységekre, és jé, mindenki eltűnt... hullák sincsenek... semmi... wtf????
- memory leak. nálam még csak kétszer dobott ki, valszeg akinek 2 giga memje van, az több ilyennel találkozik. garbage collector?;>
- find quest_item_3... avagy a cuccok leírásának egyrésze egyszerűen hiányzik!
- quest_log_3: zseniális, avagy a beszédek egyrésze se müxik.
- fák egyrésze megfogja a golyót... avagy három levélen nem hatol át a páncéltörő... aham.
- ellenfeleken teljesen random mennek a golyók (sérülésmodell érdekes)... és nem vérzenek, szokás szerint (ez tervezési is lehet, de akkor meg az AI nagymértékben csal effekt).
- random kilépkedés, mindenféle konfigokon
- egy magon fut => optimalizálni neki se álltak... bónusz, hogy emiatt 1280ban egyetlen processzor képes húzás nélkül futtatni akadás nélkül... és az a q9770es, 150 körüli áron.
- hova tűnt a nap garbageon és cordonnál... swampnál még megvolt. DX10 módban mégiscsak nappal világos van... akkor viszont ez nem DX10, mert ott már működik az, hogy csak a nap, mint szuperfényforrás világít, és némi egyéb ambient fényekkel nem állítunk elő hasonló hatást...
- árnyékok bugosak, adott esetben eszméletlenül ronda grafikai glitcheket csinálnak
- ha frakció tagja vagyok, a saját frakcióhoz tartozó helyet miért foglaltathatom el az ellenfélnek?
- durva hibák a fizikában... pl kutya nekiugrik bokornak előre, majd nyílegyenesen felemelkedik két méterig...ez alapján mondom, hogy amit kiadtak, az egy béta. ilyen szintű tervezési/programozási hibák egyszerűen nem mardhatnak bent egy rendes bétateszt után.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #700 üzenetére
Te már merre jársz? Sokkal előttem vagy? Én is vintarra pályázom, de eddig csak a szövetségeseim kezében volt Előbb eladtam egy fejlesztést egy banditának - 12500-at kaptam érte + küldetésért, amiért előbb csak 500-at kaptam, most 4000-et
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #703 üzenetére
Akkor nekem sajna nem volt hullánál olyan fegyó, pedig mindig átkutatom az összeset
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #706 üzenetére
Találtam vintart, mingyárt 3db-ot (elesett 3om társam a csirkével való hadakozásban). Megpóbáltam megszerezni a tankon lévő géppuskát, de nem találom közben állandóan snorkok jönnek - kilöttem kb. 20at, de nem akartak elfogyni, végül belehaltam -.
Pontosan olyan anomalia van a tank felett, mint amit belinkeltél.
[ Szerkesztve ]
-
HolloW
senior tag
válasz remington2 #708 üzenetére
Én ilyen dologgal először a Vörös Erdőben találkoztam, de ott teleportként funkcionál.
STEAM - KOBRA KAI!
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #708 üzenetére
jaja teleportos
-
dangerzone
addikt
válasz remington2 #729 üzenetére
Add fel...
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #736 üzenetére
Azóta már a labornál járok, ill. bennt a gyárban. Közben volt megint egy bug sztem. Az egyik katona adott egy küldetést, hogy hozzak vissza neki egy gyakorlógránátot, de küldetés közben meghaltam. Visszamentettem az állást, de a küldetést már nem ajánlotta fel a rendszer mégegyszer
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #738 üzenetére
Nem tudod visszamenteni az állást? Én úgy oldottam meg, hogy ne vesszen el semmim, h előtte kipakoltam egy közelben lévő ládába, majd szépen visszaszedtem mindent.
Vörös erdőből, hogyan kell kijutni?! Már 1,5 órája bolyongok benne, felszedtem vmi mágnest (+7 vitality-t ad). Megszereztem a pda-t amit kérnek, de amikor vinném vissza zárva a kapu és nem tudok kijutni. Még arra gondoltam, hogy oké, megkeresem a tankot és kiteleportálok, de nem találom. + amitől idegbajt kapok, hogy ilyen láthatatlan szörnyek vannak, amikenek csak a szeme látszik, ijesztő a hangjuk és gyorsak (ja és vaksötét van, mert mért ne ). Kb. egy pillanat alatt leszednek, mert nincs 1db medkitem se
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #740 üzenetére
Az a vicc, hogy én akkor szereztem vissza cuccot, mikor el se vesztettem Egyébként a sötét erdőre vmi tipp?!
-
válasz remington2 #787 üzenetére
jaja azt
a vízeffekt is bugos más pályákon.
sőt... 1.504, visszamentem swampba, mert nem tudtam sehol átmenni garbagera, pedig mindkét küldim oda szólt. erre már vissza se tudok jutni cordonhoz... zseniális.
a katonák meg az őrposztnál 1 perc alatt termelődnek újra... szóval ha pénz kell
az artifactek gyengék, de legalább ritkák, mint a fene. pitpitypitypitymegszületett. kész
ha amortizálódik a vérted, a bulletproofja nem csökken? bug?
a shader kóddal pedig lehetséges, hogy bajok vannak. mivel shadereket és MSAAt használni egyszerre pár effekt miatt, illetve az effektek feldolgozási sorrendje miatt _nem_ lehet, én valami nagoyn ronda haxolást érzek a háttérben.
we secured cordon... time to move forward onto garbage, köszi, hol, ha az összes átjáró inaktív... váááá.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
katt777
félisten
válasz remington2 #792 üzenetére
Én próbáltam, azért mondom, hogy egy szinten van vele, grafikailag persze nem annyira, de engem a játékélmény érdekel. Az kicsit lesújtó. SS-nél, ha elkerülöd ezeket az óvatlan helyzeteket (ami nehéz, mert nem orosz játékoknál ált. már megszoktad, hogy nincs ilyen hiba), akkor az egy egész jó kis game. Most gondolkodom - főleg a CS láttán -, hogy nekiállok +1x, hátha ezúttal végignyomom. Egyébként pont egy ilyen rühes "átlátszó, de nem átjárható" objektumokkal teli pályánál hagytam abba. Á, vissza kéne tettem a Prey-t vagy a NOLF2-t.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz remington2 #814 üzenetére
Az ilyen akadás ált. memória-kezelési probléma. A procidban kevés a cache, esetleg lapozófájlt is használsz, nV karik meg megint nem a kiváló memóriakezelésükről ismertek. Persze driver is lehet. Az újabb kártyákhoz kiadott drivereket nem szerencsés feltenni régebbi karikra, mert azokat már hanyagolják, ugyanúgy szívunk a 38xx-ekkel, amióta kijött a 4xxx széria.
Nézd meg újabb RivaTunerrel (2.11), ill. új Everesttel (4.60.1500), vsz. egyébként előbbiből van régebbid, és nem ismeri fel a drivert, mert abból vsz frisset tettél föl. Az újban ezt javították.
Estére vagy holnapra csinálok teszteket a honlapomra a tisztábban látás végett.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
remington2
senior tag
válasz remington2 #830 üzenetére
Azt hiszem, ennek karó. Minden mentésemet kipróbáltam, újra is húztam a játékot, de akármerre indulok el, red forestbe strelok után, agropromba, néhány méter után kifagy az egész, nincs tovább.
Viszlát az 1.9.17-es patchnél?
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
mandras81
senior tag
válasz remington2 #819 üzenetére
Én 775/1775/1130-on használom, ha jól emlékszem...
-
válasz remington2 #857 üzenetére
1.504el már nem fagy. illetve nem lépked ki 15percenként. viszont a belső logika még midig trágya, valszeg mindkettőnknek amiatt fagy ki.
megoldás az újrakezdés, nekem ez lesz a harmadik
VinoRosso: milyen Catalystod van? nekem fényektől függetlenül nem engedi azt a két opciót kapcsolni. hát... eddig én abban azért reménykedtem, hogy nem csak phn meg még pár megbízhatóbb nagyon oldalon nyomják végig a teszteket. aztán legközelebb ha ilyet látok, akkor nem három napig vakarom a fejem, hogy ez igy hogy
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #881 üzenetére
Ilyen buggal én is találkoztam (tele van a játék vele). Olyat tapasztalt már vki, hogy a kereskedőnek nincs elég pénze, hogy megvegye a cuccaid? Plusz volt még vmi: vmi raktárat kellett kiürítenem, de az egyik ellen beragadt, folyamatosan lőtte az eget, néha engem is sebzett, de én nem tudtam kilőni
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #892 üzenetére
Amikor már van Ventar-od, akkor adj nekik (én ~80ezret szedtem össze azzal, hogy leírtottam a katonákat. Ahányszor kilövöd őket, mindig újrateremtődnek. Ha szemben állsz a bázisukkal, akkor bal kéz felől a kerítésre van dőlve egy fa, ott észrevétlenül át lehet mászni, majd hátul be lehet ugrani a bázisuk udvarára. Onnantól meg sima ügy, mert csak ülnek a földön céllövölde az egész. Lelődözöd mind, majd összeszedsz annyi puskát amennyit csak bírsz és elhagyod a bázist. Ne a kereskedőnek add a fegyókat, mert a a közelben van a szabadcsapatok (v kiknek) az állomáshelye 50ért odavisz egy kísérő, azon a bázison sokkal többet adnak a fegyverekért. Ja fegyverek mellett rengeteg életre és egyéb okosságra lehet szert tenni.
-
kmiki20
senior tag
válasz remington2 #898 üzenetére
A képen nem látszik jól, az csak egy katona, maga a géppuska a levegőben lóg és nem lehet felvenni (nagy szívfájdalmam volt).
-
Superman
nagyúr
válasz remington2 #921 üzenetére
Ezt csnáltam én isd harmadszorra sikerült is, első két alkalommal sz@rrá lőttek. Második alkalommal leszedtem két kiváncsiskodó katonát, akik feljöttek a fatörzsig, ahol megbújtam, de aztán annyi volt....
-
válasz remington2 #943 üzenetére
Ismerős érzés. Az az igazi amikor anomáliák veszik körül a cuccot és persze véletlenül belecsúszok egybe, nyomom is a bandage-t meg a medikitet nagy nehezen átjutok rajta és még sugárzást is kapok, na akkor antirad és hurrá a rejtett cucc pár töltény. De nem lehet mindig nyereséges a dolog.
Az anomáliák azért jók lettek a sochoz képest, sokkal inkább tükrözik a könyv által leírtakat. Ajánlom mindenkinek azt hogy olvassa el, mert szerintem nagyon jó. A film már kicsit érdekesebb, aki nem ismeri a könyvet annak a film nem biztos hogy fog tetszeni. Igen egyedi alkotás.kem
Azt nem tudom hogy full dinamicban hogy menne, mert azért ahoz kell erős kari, de még mindíg van lehetőség static lightningban futtani. Azon a beálíttáson haverom egy Geforce4 ti4200-vel is simán játszott közepes grafon a Soc-al. Régi karimon (6800u) én is úgy játszottam szinte mindíg 100fps körül, de full dinamicban 40-50 között ment de egy nagyobb csatánál csökkent rendesen.
A 8600gt sztem erősebb kari mint a 6800u, úgyhogy Full dinamic fénnyel közepes grafon 1024-ben simán fogsz tudni játszani. A játék ilyen téren jól van megírva lehet állítgatni kísérletezni hogy jó legyen. A sok ramot szereti, nálad nem lesz vele gond.mandras81
Tényleg nincs olyan nagyon brutál igénye mint amelynek egyesek leírják, de mivel nem igazán kész a játék (bugok miatt gonodolom) emiatt nem mindenkinél megy úgy ahogyan kellene. (talán kompatibilitási hibák)[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Brent
aktív tag
válasz remington2 #979 üzenetére
Épp itt tartok most mentem át Swampból Cordonba, ugye balra kéne futnom de amint átlépem a figyelmeztető táblát azonnal darál a géppityu... akkor ezekszerint megkell várnom a reggelt ?
-
Superman
nagyúr
válasz remington2 #1022 üzenetére
Amikor upgradelsz fegyvert, vagy ruhát, páncélt, akkor a szakitól megkérdezheted, hogy tudsz-e neki segíteni. Erre némelyik azt válaszolja, hogy igen, mégpedig úgy, ha információkat viszel neki ilyen és ilyen upgradekről, amit csak akkor tud megcsinálni, ha megszerezted az infot hozzá.
-
Superman
nagyúr
válasz remington2 #1034 üzenetére
Úgy, hogy a TAGES össze van kódolva a letöltött játék-rendszerfájlokkal. A TAGES validálja gyakorlatilag. Évekkel ezelőtt volt egy híres eset a XIII című játékkal, valaki talán még emlékszik rá. Ha jól tévdek a RELOADED törte fel, de először megszívták, mert nem vették észre, hogy a védelem össze van kódolva a hang-és a videofájlokkal. Így az egyik pályána védelem kiírta, miután egy cuccot meg kellett volna keresni, hogy "ha kell a csomag, akkor vedd mega játékot." Jó vicc volt, mondhatom, volt humorérzékük a védelem alkotóinak.
Ez viszont így már nem humoros. Sőt...
Az is igaz, hogy a steam-nek éppen az a lényege, hogy neten aktiválod a cuccot (akárcsak a Trymedianal), tehát védelemre nincs szükség. Legalábbis eddig ezt hittük. És mindenki beszopta, mivel ezt nem reklámozták.
-
remington2
senior tag
válasz remington2 #1047 üzenetére
Nos, eddig úgy tűnik, sikerült megoldanom a gondot. Miután Yantarban megjavítottuk a szellőzőrendszert, járkáltam ott még egy kicsit, majd visszatértem egy nagyobb hadizsákmánnyal Agropromba, hogy ott eladjam (a pénz, a pénz ), és miután onnan megint visszatértem Yantarba, jelentkezett a hiba. Viszont, az egész mentések mappát még a szellőzős misszió sikere után kimásoltam, gyorsabb és biztonságosabb ez, mint az egészet elölről kezdeni alapon. Most visszaraktam, egyenesen visszarohantam a gyárba, és simán átjutottam Red Forestbe, ott kivédtem a rajtaütést, és most mehetek az erdészhez
Valahogy furán kezeli a program a mentéseket, mert úgy tűnik, ha az egyik "bugos" lesz, az a többit is megfertőzi. Hogy hogyan, nem tudom, lehet valaki hozzáértőbb jobban képben van, mint én. Már akkor észrevettem, amikor dutynál megvettem a seva-t, és utána meghaltam. Persze nem volt mentésem a SEVA vétel után, ezért közvetlenül a tradernél tett ki megint a progi, ott viszont nem volt SEVA . . . mintha a progi "emlékezett" volna, hogy az előző életemben megvettem.
Mindegy, egy szó mint száz per pillanat megy. Kopp-kopp-kopp.
(#1048) Superman: bár sovány vigasz lehet, ezt a 3-5 alkalommal telepíthető dolgot - tudomásom szerint - vásárlói nyomásra eddig mindenhonnan leszedték, éppen az arcbaköpéses volta - már elnézést a kifejezésért - miatt.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
katt777
félisten
válasz remington2 #1049 üzenetére
Tedd írásvédetté a régi mentéseket, esetleg iktasd ki a hozzáférési lehetőségekből a játékot. Vagy minden mentés után mentsd ki a régieket, azt is lehet. Nincs valami külön fájl (én még nem néztem), a mentésektől függetlenül, amelybe a hiba kerül, és ezért lesz hibás a többi mentés is? Ez lenne a logikus magyarázat.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #1062 üzenetére
olyan hogy rossz fejlesztők blog olyan nincs?
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #1064 üzenetére
ja de a GSCnél hiába csukták rájuk, ők így is becsempészték a voceszt a laposüvegben. nem véletlen az a cossacks vodka easter egg sem.
-
Silenzio
addikt
válasz remington2 #1062 üzenetére
Nincs igazad. Mondok egy ügyes parabolát, hogy megértsd: tegyük fel, 2 nőt hasonlítunk össze. Az egyik buta és nem túl szép, unalmas társaság. A másik gyönyörű, csupa izgalom vele az élet, csak defektes és képtelen vagy elviselni. Természetesen az utóbbi a CS. Természetes, hogy semmi keresnivalója abban a topikban, ezért nagy kár érte. Nem vagyok derűlátó a peccsekkel kapcsolatban sem. A SoC nálam még a legújabb peccsekkel is elfelejtett abszolválni nekem taskokat. Hiába csináltam meg, nem történt semmi. 3x öltem meg a zombikat a mocsárban, de sosem fogadta el nekem... Amúgy, nézzünk szembe a tényekkel. Szerintem, ahogy a Gothic 3 is, ez is otromba nagy bukta lesz, és megmarad rétegjátéknak, mert egy botrányos állapotban kiadott stuffként marad majd meg az emlékezetünkben. Mert az eladási mutatók sajnos nem kedveznek az utólagos fejlesztéseknek, és a budget kategóriában ritkán lesz valamiből klasszikus. Olyan, mint a Boiling Point: szép volt, tele volt rengeteg lehetőséggel, valódi úttörő ötletekkel - nyitott játékmenet, frakciók, hatalmas területek, autóvezetés (nem ismerős a koncepció? jaa... de, ezt ígérték az első Stalkerbe!) - 2005-ben (!), csak éppen nem volt túl játszható a bugok miatt... Ez van most is, amennyire a kommentekből kiszűrhető. Én csak holnap állok neki komolyan, majd akkor számomra is kiderül.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Brent
aktív tag
válasz remington2 #1079 üzenetére
Szóval azt mondod hogy freedomnak öltözött banditák ? Akkor gondolom nem bánják a szabadságiak ha eltüntetem a "téglákat"
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.