Új hozzászólás Aktív témák
-
hú annál de mérges voltam...tetszett az első, 2k a második, mondom ennyiért megvan új gépem -amin már el is fut rendesen- és megveszem azonnal... starforce... jó akkor mégsem...
konas: valszeg ő sem szereti a backdoorokat a gépén. eléggé nagy security risk, és finom voltam... tetejébe még bugos is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Sirandrish
legenda
megértetted nem?
Ez miért kell?
kurvamindegy hogy "szerintem", "sztem" ugyis érti mindenki mégis számtalan helyen látom ahol belekötnek az írásbaEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
de én nem a nyelvtanba
Ez egy forum..és nem online helyesírás szakkörEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
VinoRosso
veterán
mi a kettő közt a különbség
$p@rr0w: Már hogy lett volna azon a technológiai szinten? Miben mutatott olyat, amivel meghaladta a korát? HL még talán de UT meg közel sincs ezen a szinten. Meg teljesen más játék grafikailag. Ahogy írtam, az olyan kb mint a ketrecharc kb, a Crysis megy ilyen rambo vs predator fíling. Van fogalmad róla mit kell egy GPUnak számolni a raytracing miatt egy olyan terepen mint amilyen a crysis dzsungele, pláne olyan effektekkel mint a soft shadows, vagy a lightbeams? Vagyis inkább kéne számolnia, mert a levelkről meg a tereptárgyakról szabálytalanul visszaverődő, tükröződő, helyenként már kaotikussá váló milliófelé árnyékot vető árnyalás eléggé nem fekszik a stream processingnak. Ha pl ha Crysisban bemész valami épületbe, pl a hajón vagy útköben valami házba, akkor egyből felugrik 20-25-tel az fps is. A Crytek meg mindig is olyan volt, hogy nem a jelennek feljelszenek motort, hanem hosszabb távra terveznek, nyilván az újrafelhasználhatóság miatt. Optimalizálni meg ráérnek idővel, egyébként szvsz a Crysison is lehet biztos valamit faragni, de nagyon max 10% teljesítménybeli javulást várok a motortól. Sokan azon a véleméynen vannak, hogy nem lesz brutál játék mert hogy konzolra is ki kell jönnie, de abba nem gondol bele senki, hogy esetleg oda kiadnak egy butított verziót, pcre meg majd megint jön valami szörnyeteg(legalábis a CS-t látva, és a Crytek-et ismerve).
közbe nézegettem még ilyen hordós videókat([link] [link] [link]) videókat, na meg ezt, ami megerősített abban, hogy eszméletlen buta ez a fizika A harmadik videóban( asszem) a tag azt írja, hogy nem tud belenézni a robbanásba, mert összeomlik a gépe. Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni
Jhonny06: hát ennyi erővel 6600 GT-n is meg lehet jeleníteni, elvégre az is tudja a dx9-et. egyébként nem csak a textúra fogná meg az x1950-et, igen van benne sok nagyméretű textúra mint az újabb játékokban ez megszokott, de emelett bele kéne gondolni pl, hogy mi a túrót kezdene a 8 vertex shader a több milliós poligonszámú modellekkel
-
VinoRosso
veterán
Igazad van, mivel a nyelv az magyar, nem magyaros. Magyaros a style. Másrészt még anno úgy tanultam a nyelv meg önálló életet él, és nem ért a nyelvészethez. Nekem pl teljesen magyartalanul hangzik a németítés, olaszítás, franciaitás, éppen úgy mint a magyarítás. De valami hasonló lehet a helyzet a honosítás szóval is, mivel a tőszó itt a hon, és ezt is úgy kéne akkor írni, hogy honítás, ami elég idétlenül hangzik.
-
-
úgy néz ki a faction wars kicsit uncsi, pda túl sokat mutat (megoldható), line of sight továbbra is bugos (alapjátékban se lehetett bújkálni, imádtam, hogy az ellenfél a bozót közepén is kiszúrt, nekem meg esélyem se volt... elvileg megoldható), a respawn brutálisabb, mint .005 alatt (elmész yantarba, kinyirod banditokat kutyákat merceket, 5 percig üzletelsz és újból nyirhatod ki őket) tehát megoldható, a spawn szintén brutális (megoldható), az anomáliakeresés problémás (megoldható), a trade arány felborult (megoldható). valamint tetvesen bugos (1.00 is pont 10 perc után lépkedett ki nálam) és rosszul fut. ezek is megoldhatók. a katasztrofális voice actinggal is lehet mit kezdeni, bár még ha az SoCnál is rosszabb, akkor itt tényleg hatalmas baj van.
Come over here, lets have a good chat!
Come in, don't stand there!
I have something intresting for you, stalker!vááááááááááá
bónusz: puzdersájsze, i gyíkamunnye!
az atmoszféra meg talán menthető. remélhetőleg a moddolás meg lesz oldva...
a dolog kicsit olyan, mint az OL2.0. csak még ott is észbekaptak a srácok, hogy sikerült a cuccot játszhatatlanul nehézre konfigolni (konkrétan két exo szakadt le rólam 0 és 20% környékére, mire stancia4ről visszaértem Pripatyba... csak a visszaúton!). Doom2 nightmare fok kb...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
VinoRosso
veterán
hát kiváncis leszek rá, most nem teszem fel, mert nem akarom megint újrakezdeni a a játékot, de majd ha esetleg elakadok megint valami bug miatt felteszem. A log fele már az előző patchben is szerepelt. Ezek szerint már 10-it gyorsult a game és 30-40%al rövödebb a betöltési idő. Igéretes, ha ilyen gyorsan jönnek a patchek, akkor még sikeres is lehet ez a játék.
-
legelső hozzászólás fordítása, gyorsan és magyartalanul
van pár trükk hogy lehet gyorsítani a cuccon
1. tipp: játékindításkor eléggé szaggat a napsugarak miatt. ha vársz tíz percet, ez elmúlik. de megoldás a napsugarak közepes/alacsonyra állítása is.
2. tipp (sehr wichtig): ha többmagos procitok van, akkor ha kiugrotok windowsba látni fogjátok, hogy a program csak egy magon fut [ford megj: ez érdekes, a SoC biztosan állítom hogy kettőt terhelt], szóval a megoldás a CPU control nevű progi letöltése.
CPU Control:
1. installálás
2. indíts stalkert, majd ugorj ki a windowsba alttabbal
3. indítsd el a cpu controlt
4. jobbra fent a programnál CPU1re állítani (ford megj: valszeg ez egy cput/első cput jelent/egy magon futó processeket, fene se tudja...)
5. jobb oldalon látni fogjátok a futó folyamatokat
6. jobbklikk az xrEngine.exe
7a. 2 magosnál Minden CPU, majd 2 CPUs, majd "1+2", majd minimalizáld (jobbalsó sarokban ott fog maradni)
7b: négymagosnál jobb alul opciókra klikkelj, és pipáld be a négymagost... majd minden CPU, 4 CPU, majd "1+2+3+4",majd minimalizáld (ebben az esetben is maradjon bent jobbalsó sarokban)a probléma az, hogy ezt minden indításkor el kell játszani, viszont pár kattintásért cserébe némi gyorsulás mindig jól jön;>
a taskmngrben is hozzá lehet rendelni magokat... ez igaz, viszont alapból is mind a négy mag hozzá van rendelve, és 25%nál többet semmiképpen nem fog enni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
szivesen;> magamnak is csináltam, ha majdha egyszer megjelenne
hopp, és hogy ezt ne kelljen minden alkalommal eljátszani:
egyszerűen az xrengine.exet a CPU listában hozzáadni megfelelő számú maggal, és magát a főprogramot manuálisra kell állítani.
aztán be kell rakni a windows indításba minimalizálva, és többet egy ujjal nem kell hozzányúlni.akinek CPUlimitje volt eddig (jellemzően: quadcore, 8800gtx/280ultra) azoknak többszöröződik a framerate.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
hopp, tényleg. már belekeveredtem, hogy ki éppen hol tart elnézést
VinoRosso: én utoljára 1.00 alatt néztem Crysist, ott nálam hol GPU, hol CPU limit volt, miközben a másik komponens henyélt. de az esetek nagyrészében olyan 85% felett nem dolgoztak (1280 AA és AF nélkül). mondjuk igazából az borított ki, hogy ugyanazzal a hangkártyával és procival x800gtoval nem volt very high fizika és hang, cseréltem 3870esre és hirtelen lett mindkettő... DX10ben semmilyen hang nincsen leírva... a fizikát meg akkoriban még csak proci számolt... és ezek után eléggé megkérdőjeleződött bennem, hogy akkor mégis mennyire is DX10es a kód (attól függetlenül, hogy mennyire jól néz ki, a Crysis a szememben az egyik indok, ami miatt a dx10 és vista elfogadottsága alacsony maradt). utánna meg nekiálltam azt használni GPUt tesztelni -háttérben rivatuner, taskmngr és everest/coretemp a második monitoron- és meglepődve tapasztaltam, mennyire összevissza terhelt mindent.
a ddr3nak lehet kisebb a késleltetési ideje órajelciklusban, de ha ehhez hozzátesszük, hogy a ddr5 egy órajelciklus alatt többször ír/olvas, valamint az órajelciklus rövidebb, akkor kijön, hogy referencia memóriáknál a ddr1-ddr2-ddr3 effektív (tehát secundumban mért) késleltetési ideje semmit nem rosszabbodott, sőt javult! azaz: ddr1 400mhz 2.5 -7.5 és ddr2 800mhz 5 -15, valamint ddr3 1600mhz 10-30 a gyakorlatban ugyanannyi késleltetést jelent, ugyanis a késleltetést órajelciklusban adják meg. magasabb órajel pedig annyit, jelent, hogy egy ciklus rövidebb ideig tart. a geforcenak tényleg magasabb a memory troughputja (141 vs 115 GB/s), viszont a sávszélessége is dupla.
ami nekem továbbra sem fér a fejembe, az az x2 eredménye... és az 2560nál már nem mutat procilimitáltságot, ellentétben a többiekkel (talán a 3870es kivétel, de azt alapvetően magas Aluex arányra találták ki).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
feka007
nagyúr
A 4870-et az ATi nem csúcskategóriának szánta, másképp nem így árazta volna, az nV a GTX 280-at pedig igen. Az ATi-nál a csúcskategória a két összetapasztott gpu, ebbe belelehet kötni, hogy nem a legjobb, mert nem gyorsul mindenütt akkorát, meg driver függő, meg bika cpu kell, de ha belegondolunk, hogy így elég egy gpu-t kifejlesztenie, aztán összeragasztani olcsón kettőt egy nyák-on, és van egy nagyon jó közép, felső meg kétgpu-s csúcskártyája, akkor nagyon is jó megoldás.
Az SLi pedig tényleg nem ellenfele, mert az többkártyás rendszert jelent, az meg már más.
OFF vége részemről[ Szerkesztve ]
-
remington2
senior tag
Az ilyen "értékelős" dolgokra én személy szerint nem sokat adok. Lehet, odaadták egy fifa fannak, aki irtózik az fps gondolatától is, és bumm fejlesztők sokéves munkája . . . és akkor még a khmm.. dolgokat nem is említettem (közben megy a nyereményjáték és a fődíj játék véletlenül pont maxot kap). Ez is egy vélemény, kinek a pap, kinek a papné
Viszont a Cordonnál lévő stalker-falu nagyon furán néz ki. A föld is fura, összességében olyan élettelen az egész, mintha lehagytak volna belőle valamit. A bejáratnál lévő új domb + alagút meg olyan furán van tájolva (pont a military outpostra néz, K-NY tengelyre 30 fokban DK-nek), hogy 10x lelőttek mire felfogtam a térkép plusz messzelátó segítségével, hol vagyok. Régi beidegződések . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
virkir
veterán
Köszi közben reggel már megtaláltam mindjárt ki is próbálom.
csigi
Na ez a baj.
Ne kolbászolj a gyárba amíg nem beszéltél a proffal.
Ahhoz, hogy bejuss a bunker környékéről kell levadászni a zombikat a gyáriak nem számítanak.
Menj vissza és járd körül módszeresen a környéket hát agonizál még 1-2 valamerre, ha azokat is megölöd akkor kinyílik az ajtó.
Pedig nem rossz 70kg jó cuccal megjelenni valamelyik kereskedőnél.
Futáshoz meg ott a redbuli, nem drága meg találni a hulláknál is néha, nálam mindig van 4-5.[ Szerkesztve ]
"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda