- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- EAFC 24
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Children of the Sun teszt
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 1 / 2
- War Thunder - MMO Combat Game
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
remélem ebben már kicsit kevesebb lesz a bug.
-
VinoRosso
veterán
válasz Grave Digger #135 üzenetére
jah láttam a 25min gameplayt, abban is volt hogy akadt egyszer kétszer, mint a régi motorral de annyira nem. Viszont valszeg tényleg bugos lesz, de erről a motor már nem sokat tehet. Csúszni meg nem fog, mert már most csúszott, ha jól tom május végén már ki kellett volna jönnie.
-
VinoRosso
veterán
[I]"Wareztevékenység", vagyis a szerzői és szomszédos jogok (vagy általában a hatályos magyar jogszabályok) által védett bárminemű szoftver/adat/hanganyag/filmanyag/stb. jogosulatlan
-használatának elősegítése (pl. regisztrációs szám, crack megosztása, linkelés ezeket tartalmazó weblapokra)
-használatára buzdítás,
-segítségkérés ezek beszerzésében, használatában;[/I]
Az lenne a kérdésem, hogy ezek közül melyiket sértettem meg a törölt hsz-aimmal, gondolok pl itt olyanra hogy azt írtam: "nem törhető"
-
VinoRosso
veterán
hát ha jól emlékszem arra írtam, hogy valaki azt linkelte hogy tölthető a játék, én meg azt írtam rá hogy de nem törhető. Meg korábban azt h meggyűlt a bajom a starforce-szal, mint ahogy sokan másoknak is. Ez se nem buzdítás, se nem segítségkérés, se nem elősegítés. Azok amik törölve lettek, semmivel sem bírtak nagyobb információtartalommal, mint ez itt...
mod.: ...bár a "trójai vírus" az még nekem új.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
ti elolvastátok a #253-at? vagy ennyire érthetetlenül foglamoazok, hogy nem esik le senkinek, hogy amire írtam a választ, az sem wareztevékenység?
-
VinoRosso
veterán
válasz mandras81 #258 üzenetére
igen, én is így vagyok vele, cacilok nagyba azokra a hszekre. Én csak azt nem értem, hogy ha valaki azt írja, hogy tölthető a játék, akkor az miért számít wareztevékenységnek. Mert ha az, akkor ezt is törölni kéne nem?
interneten is fent van a játék. Tegnap óta háromfajta tört verzió tűnt fel = tölthető a játék
Szóval engem a következetlenség zavar. Egy kicsit mélyebben:
a fenti alapon ezt a teljes topicot törölni kéne. Miért? pl az ilyenek miatt. [link]
A videó azért jogsértő, mert az eredeti verzió jogvédelem alatt áll,és mint ilyen csak a jogokat birtokló kizárólagos engedélyével módosítható. (nemhiszem hogy kértek volna erre engedélyt, vagy ha kértek, akkor megkapták volna). Tehát ez egyértelműen jogsértő médiaanyagra mutató link, itt valamiért ez elkerülte Thrawn figyelmét.
De felhívnám a figyelmet a köv. dologra: [link]kiemelve ezt:
trackeren nincsenek jogvédett anyagok, csak a torrentfile-ok. Az előzőekben láthattuk, hogy a torrentfile-ok csak leírnak egy file-t, vagy könyvtárat, de önmagukban nem tartalmaznak belőle semmit.
Igenám, de akkor mivan ezzel -->"jogosulatlan használatának elősegítése" Káosz az egész, tele nagy bakikkal. Linkelnek egy jogsértő tartalmat, de ha én reagálok egy hszre, amiben azt írják hogy tölthető egy játék, akkor az enyémet is törlik, és pár hozzászólással később leírjáák detto ugyanazt, azt meg nem is törlik.
Szóval WTF?!
ps.: Lehet h szegény kalózom miatt van ez, de mondjuk máshol is láttam már hasonló következetlenséget az oldal készítői részéről. ( lásd arc nélküli ph-s avatárok)
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
hát azért nem egészen, a SoC nem tud dx10-et pl. Meg a "javítás" itt pár új effektet jelent, ha javítottak is a régi motoron, ezek lehúzzák az fps-t. A 4850-em alapon egy 8200-vel néhol 20 fps alá esett, pedig csak az első pályán voltam, ott annyira nem zúzós még a játék, van egy-két ház, a víz(mondjuk ez elég gyík lett), meg pár fa, szóval nem lenne egy nagy eresztés, nem is tudom mi húzta le annyira a radeont. Viszont a fények gyönyörűek, nagyon komoly atmoszférája van az egésznek.
-
VinoRosso
veterán
nem ke.
Képek dx10 alatt:
Elég jól megcsinálták a napot és a fényeket[link][link][link][link][link][link][link]
a víz már így annyira nem gáz, csak az hogy úgy jár rajta a merc-em mint Jézus[link]
Érdekes anomália volt ott, behorpasztotta a vizet, és valamiért meghaltam kiírt valamit de nem értettem [link][link]
Az a baj, h a térképet nem nagyon tudom kezelni, pl a szokásos H gomb nem működik, és a beállításokban sem látom, és nem naon tudom megnézni a kapcsolatokat, h ki van körülöttem meg ilyesmi, és a térkép is teljesen új, midnenféle színű jelek vannak rajt. [link]Valaki fordíthatna. Bár már kezdem megszokni a cirill betűket Mind1 legalább autentikus nyelvi környezetben játszódik a game.
Zdrav búgyet!
-
VinoRosso
veterán
válasz mandras81 #313 üzenetére
hát elég rendesen megugrik a gépigénye dx10-ben, nekem a radival az elején átlag 20 fps volt fraps-el mérve, most a mocsárban mászkálva olyan 26-27 körül. Egy kis részlet a logfájlból:
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 7.14.10.597
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1766 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
...Loading textures...
* t-report - base: 1496, 684815 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 10077 ms
* phase cmem: 280676 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 280676 K
* [win32]: free[2695708 K], reserved[122672 K], committed[1375860 K]
* [ D3D ]: textures[695056 K]
* [x-ray]: crt heap[280676 K], process heap[6184 K], game lua[18882 K], engine lua[206 K], render[263 K]
* [x-ray]: economy: strings[5553 K], smem[29477 K]...
Loading textures...
* t-report - base: 1652, 747561 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 5652 ms
* phase cmem: 349005 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 349005 K
* [win32]: free[2454400 K], reserved[134468 K], committed[1605372 K]
* [ D3D ]: textures[755754 K]
* [x-ray]: crt heap[349005 K], process heap[6184 K], game lua[18858 K], engine lua[204 K], render[6078 K]
* [x-ray]: economy: strings[56989 K], smem[29595 K]
* MEMORY USAGE: 357909 Kpedig úgy tűnik kevesebb memóriával is beéri mint a SoC, de lehet hogy az 512 vram már nem fekszik neki annyira
-
VinoRosso
veterán
na azért a crysis olyan simán nem megy ekkora felbontásban dx10-ben. Kb úgy megy ez mint a crysis,talán kicsit jobban. A látvány...hát szerintem az elég jó lett vagy legalábbis ezt a hangulatot nekem nem adja vissza semilyen más játék. A crysist is csípem, de az teljesen más az élék színeivel, az olyan mintha kinnt lennnél a beach-en, hawai dizsi napszemüveg, ez meg mintha egy hideg októberi délután koslatnál a semmi közepén az ázott talajt taposva, hideg és fakó minden... már értem miért ősszel hozták ki.
-
VinoRosso
veterán
hát nem ugyanaz moddal mint Vistán dx10 alatt, bár Cp-n is látványos az UHG mod. X64 alatt nem vészes Vistán a Crysis. Most felhúztam a gépet: 8200@3,6Ghz+4850@660/1000 így már 30-40 közt ingadozott a frame rate, ritkán esett 30 alá, többször votl 40 közelében.
más:
kipróbáltam működik e az SWO mod a Clear Sky-al. Az eredmény kb félsiker. Működni műkdöik egyrészt de nem minden(gondolom hozzá kéne hangolni valahogy az újabb engine-hez). Mindenesetre nekem az égbolt miatt volt fontos, és az úgy néz ki, hogy működik.[link][link][link][link][link] A többi textúrát kivettem, mert szvsz a CS alap textúrák sokkal jobbak mint amilyenek a modban vannak.
pl így néz ki az a beton amelyik a modban van ill. amelyik a CS-ban az így. A float32-vl nem mertem kísérletezni, mert az már shadereket tartalmaz, aztán hátha bekavar a dx10be. Mondjuk max letörlöm, de most egyelőre örülök hogy megy a játék.
-
VinoRosso
veterán
jobb, nagyobb méretű textúrák vannak benne( főleg a beton, aszfalt, és fa textúrák fejlődtek), és az AI sem tűnik olyan butának, intenzívebb a bump mapping, kb olyan mint az ultra graphic modban, szóval kell alá egy erős VGA sok vrammal( i.e 4870 1GB ), meg egy 3,6-3,8ig húzott E8xxx(felbontástól függően) és akkor fut szépen maxra tornázott beállítás mellett
-
VinoRosso
veterán
hő...szerintem a 8800 GTS.hez nem kell átállítani semmit. Tedd fel a 2.09es rivát.
Vannak emberek akik ilyen kékek, és kis nyíl van a körben a térképen, velük tudsz teleportálni, itt így lehet közlekedni apályán illetve a pályák közt. Felteszed neki az első kérdést a sorban és akkor kidob kb 5-6 lehetőséget, aminek az eleje ugyanazzal a szóval kezdődik, ott tudod kiválasztani hogy hova küldjön. Aztán ki kell próbálni, hogy az egyes lehetőségek hova vezetnek, én már eljutottam a kordonhoz. Viszon ha átmész oda vigyázz, emrt egy nagy gépágyú van a katonai őrség egyik épületének tetején, és pillanatok alatt bedarál. Egyébként meg [link]
-
VinoRosso
veterán
hát ha még csak a cd kulcs hiányozna az nem lenne baj, de hogy annyi pályát kivettek, az sokkal jobban hiányzik...nekünk, nekik meg lehet a kulcs a fontos.
$p@rr0w: Vino's test: minimale anforderungen 4870X2, q9650@4ghz...
most felzúztam 700/1050ig a 4850-et, és még mindig 95-99 % közt van folyamatosan a GPU usage GPU-z szerint. A hőmérséklete felment 71°C-ra jó pár óra stalker után ezzel rekordot döntöttem a GFX chillámmal, 10 perc szőrősfánk is csak 69°Cig bírta feltornázni. Viszont az átlag fps most már megvan 30-35 közt stabilan. Viszont amikor több NPC hirtelen belép, mondjuk egy egy spontán lövöldözés alkalmával, van hogy 10-15re leesik. Meg akkor is lassan vált, ha az inventory-t illetve a térképet használom.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
-
-
VinoRosso
veterán
hát ilyen szinten már a programozók szerintem nem optimalizálnak túl sok mindent, még legalacsonyabb szinteken sem. Max egy fordító, de az túl statikus egy GPU-nak, ezért kell egy jó HW-es ütemező, és akkor ki vannak küszöbölve a különféle függőségek( már amennyire lehet), és nem kell ilyenekkel foglalkozni. Ezért jó cucc a CUDA, mert gyakorlatilag C-ben lehet programozni a gforce-okat.Szerintem várd meg az 55nm-es gt200-at, ott majd sokminden eldől.
-
VinoRosso
veterán
ősszel vmikor, konkrét info nincs, mindenhol azt lehetett olvasni hogy Nvision-on bemutatják, de nem hallottam ról, hogy megtörtént volna. Szvsz szeptember vége, október eleje. Még az is lehet hogy az angol CS-t is eltolják addig, ha így megy tovább, csak azt nem tudom mikorra lesz abból akkor magyar, mert én októberben már tutira nem fogok vele játszani. Kéne valami, amivel ki lehet bontani a játék adatbázisát, és már csináltam volna is egy gyorsfordítást, amivel könnybben ki lehet találni mikor mit vakernak az NPC-k.
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #362 üzenetére
hát nem tudom ehhez szerintem nem kell elszúrni semmit, lehetne írni sokkal de sokkal erősebb játékot is, csak nem lenne gép ami elviszi. Ez már lassan kezd ilyen urban legend lenni, hogy ha valami erős grafikával jön ki, akkor arról egyből az nvidia tehet. Tény hogy a hardver gyártók szeretik befolyásolni az alkalmazások készítőit, hogy az ő koncepciójukhoz illeszkedjenek inkább, de ennek vannak korlátai. Egyrészt maga a megvalósítás is, egyrészt ha valaki nem ketrecharc szerű fps-t akar készíteni(pl UT), ahol szinte csak beltréen megy a fight, hanem szabadtéren, sok nagyrészletességű objektummal, rengeteg kis terepelemmel, amik mögé jól fedezékbe lehet bújni, fákkal, növényzettel, atmoszférikus időjárással, realisztikus megvilágítással, esetleg küldönböző effektekkel, vízzel, tűzzel, villámlással, porral, füsttel, különféle térgörbítőkkel(lásd stalker anomáliák), motion blurrel, és akkor még nem írtam a dx10ről, hogy abban milyen lehetőségek vannak, szóval összeszedni meg felsorolni is nehéz mindazt, amit bele lehet ölni egy ilyen játékba, és minél szebbre csinálják, annál jobban igánybe veszi a hardvert. Én nem csodálkozom ezeken, hogy ezek így mennek, pl sokszor hallottam, hogy pl a Crysis így optimalizálatlan megy úgy rossz, de szvsz ezeknek fogalmuk nincsen hogy milyen mértékű számítások állank a háttérben, egyszerűen nem is tudják, hogy mennyire szép látványt nyújt a játék, pl a Crytek motor szerintem az egyik legszebb, elkápráztató az árnyalási technikája, gyönyörű textúrákat alkalmaz, a víz olyan élethűre meg van csinálva sokszor, hogy kedvem támadna inni némelyik forrásból, a füst meg tűz effektek is összehasonlíthatatlanok más játékokkal, a fizika is olyan, hogy leesik az állam az ütközésektől meg a robbanásoktól...lehet szidni az ilyet, hogy szarul fut, de azért abba is bele kell gondolni, hogy ezeket nem ilyen 100-200 shaderes, 512-es kártyákra tervezték, hanem a a legerősebb hardvert igénylik a maximális grafikához, egy vagy inkább több erős GPUval. A GSC meg nem a legjobb csapat fejlesztési szempontól az tény.A storyline jó, a játék koncepciója is, a legjobb amivel eddig játszottam, rengeteg jó ötlet van benne, de ennyire rosszul megtervezett és kivitelezett játékot se láttam sokat. Egy csomó baki van benne, hogy milyen lesz, megy a felhajtás, aztán meg a végén kiderül, hogy a fele sem igaz, egy csomó mindent kiszednek, és ezt már másodszor játszák el, a játéknak gyakorlatilag ugyanaz a motorja, kb ugyanaz az architektúrája is ahogy néztem, mint a SoC-nak, amit már a jó ég tudja mióta fejlesztenek, és most ennek a régóta csiszolódó játéknak az alapjain kidobank egy olyan játékot, ami még több bugot tartalmaz, mint a SoC annak idején. Megvannak ugyanazok a bugok, mint a SoC-ban voltak, pl, egy csomó game crash van, vagy nem jók a taskok, felveszed, de nem tudod megcsinálni különböző okok miatt, szóval ami anno a SoC-nál is elkövettek, meg ezen felül még vannak újak is, pl olyat még a SoCnál se láttam, hogy nem akart hajnalodni, ennél meg akármmikor beesteledik, nem jön el a hajnal, csak akkor, ha újra betöltöd a játékot, még az sem elég ha új pályára megyek át, aztán meg úgy láttam mozogni, vagy inkább rángatózni NPC-ket ahogy még eddig sehogy. Pl az egyik karakter úgy közelekedd mint valami béka, nem úgy ment hogy egyik lábát rakta a másik után, hanem így egyszerre tette mind a kettőt, és úgy ugrálva ment, de valami nagyon ízetlen módon, meg így hadonásztak a fegyverekkel, de úgy hogy semmi ellen nem volt a környéken, csak gondolom valamikor arra járhatott, aztán nem tudta eldönteni, hogy melyikre célozzon, és belenyilalt az ideggörcs, és jobbra balra rángatózva feszült ott, meg se lehetett szólítani stb..ja és még azt nem mondtam, hogy a motornak is megmaradtak ugyanazok a hibái, gondolok itt az akadásokra, vagy a kamera nézőpontjának sarkában időnként megjelenő sötét, csíkos árnyalási hibára. Dehát most az ukránoktól nagyon nem is kell minőséget várni, 7 év alatt kb erre képesek.
$p@rr0w ja de mikor???
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
Igen a magyarosításra gondoltam. Arra akartam utalni a kérdéssel, hogy nem msotanába lesz. A szűk határidőről meg annyit, hogy ha jól tom a játékot 7 éve fejlesztik.
Crysis szintű grafikát is meg lehet jeleníteni egy x1950 pro-n
Ezt miből gondolod?
nem a számításigény olyan óriási
-
VinoRosso
veterán
mi a kettő közt a különbség
$p@rr0w: Már hogy lett volna azon a technológiai szinten? Miben mutatott olyat, amivel meghaladta a korát? HL még talán de UT meg közel sincs ezen a szinten. Meg teljesen más játék grafikailag. Ahogy írtam, az olyan kb mint a ketrecharc kb, a Crysis megy ilyen rambo vs predator fíling. Van fogalmad róla mit kell egy GPUnak számolni a raytracing miatt egy olyan terepen mint amilyen a crysis dzsungele, pláne olyan effektekkel mint a soft shadows, vagy a lightbeams? Vagyis inkább kéne számolnia, mert a levelkről meg a tereptárgyakról szabálytalanul visszaverődő, tükröződő, helyenként már kaotikussá váló milliófelé árnyékot vető árnyalás eléggé nem fekszik a stream processingnak. Ha pl ha Crysisban bemész valami épületbe, pl a hajón vagy útköben valami házba, akkor egyből felugrik 20-25-tel az fps is. A Crytek meg mindig is olyan volt, hogy nem a jelennek feljelszenek motort, hanem hosszabb távra terveznek, nyilván az újrafelhasználhatóság miatt. Optimalizálni meg ráérnek idővel, egyébként szvsz a Crysison is lehet biztos valamit faragni, de nagyon max 10% teljesítménybeli javulást várok a motortól. Sokan azon a véleméynen vannak, hogy nem lesz brutál játék mert hogy konzolra is ki kell jönnie, de abba nem gondol bele senki, hogy esetleg oda kiadnak egy butított verziót, pcre meg majd megint jön valami szörnyeteg(legalábis a CS-t látva, és a Crytek-et ismerve).
közbe nézegettem még ilyen hordós videókat([link] [link] [link]) videókat, na meg ezt, ami megerősített abban, hogy eszméletlen buta ez a fizika A harmadik videóban( asszem) a tag azt írja, hogy nem tud belenézni a robbanásba, mert összeomlik a gépe. Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni
Jhonny06: hát ennyi erővel 6600 GT-n is meg lehet jeleníteni, elvégre az is tudja a dx9-et. egyébként nem csak a textúra fogná meg az x1950-et, igen van benne sok nagyméretű textúra mint az újabb játékokban ez megszokott, de emelett bele kéne gondolni pl, hogy mi a túrót kezdene a 8 vertex shader a több milliós poligonszámú modellekkel
-
VinoRosso
veterán
lejárt a mod idő elfelejtettem, még h az Xray-t nem 1 éve feljesztik, hanem ha jól tudom 2001 óta, de az is lehet hogy 2000 nem tudom pontosan végülis mind1, a lényeg hogy a CS a SoC a motorra épül, sőt ahogy néztem, nagyjából az egész architektúra ugyanaz, szóval a CS inkább egy nagy mod ebből a szempontból, mintsem egy új rész.És itt meg kell említeni azt is, hogy az új pályák is szerintem már megvoltak, és még van jópár a tarsolyban amit szerintem elő lehetne húzni, szóval amit csináltak egy év alatt az pár dx10es effeket meg egy új storyline. Ja meg rengeteg bug.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- E-roller topik
- Hardcore café
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autóhifi
- Milyen routert?
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Dell Inspiron 7520,I7-3632QM,4mag 8 szál cpu,8gb memória,új 240GB ssd,full HD kijelző,világítós bill
- Ryzen 5 3500x / RTX 2070 Super Gamer PC
- AMD Ryzen 9 7900X 4.70GHz AM5 Használt/Garanciális!
- Neca Terminator 2 T-800 figura battle damaged Steel Mill bontatlan
- Benq MH741 3D, 1920X1080 natív, újszerű állapotban