Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Grifid #603 üzenetére

    melyik verzióval tolod?

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • kmiki20

    senior tag

    válasz Grifid #805 üzenetére

    Köszi a tippet, ki fogom próbálni. Egy kérdés, mindig be kell állítani amikor játszani akarunk, vagy elég csak egyszer?

  • remington2

    senior tag

    válasz Grifid #807 üzenetére

    Én már próbáltam ezt a módszert, de nekem nem ment . . . :F

    Szerk: korábban írta valaki a rejtett stash-ek szegényes cuccait, ezt maximálisan megerősíthetem. Elkezdtem bejárni Yantart, és örülök, ha 1-2 medikitet találok, a legtöbb rejtett "kincs" kimerül 100 darab pisztolylőszerben. . . viszont, végre a pda map mutatja akkor is a leírását a rejtett stashnek, ha nagyon közel állok hozzá, nem csak annyit ír, hogy "loner", és futhatok odébb 40 métert, ha látni akarom.

    [ Szerkesztve ]

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

  • katt777

    félisten

    válasz Grifid #805 üzenetére

    A CPU Control azért kóval 1szerűbb, ráadásul műxik.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Grifid #828 üzenetére

    Nem vitatkozom ezen, ha nem tudsz ezekről a dolgokról, nézz utána. Vagy higgy abban, hogy minden szoftvergyártó (és egyéb cég) azért létezik, hogy a mi igényeinket kiszolgálja. :R Részemről OFF zárva.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • remington2

    senior tag

    válasz Grifid #842 üzenetére

    De legalább relatíve normális ballisztika van benne, vagyis azoknak a kis "vonásoknak" a távcsövesen megvan az értelme is, nem csak dísznek vannak ott :R

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

  • katt777

    félisten

    válasz Grifid #842 üzenetére

    Hát, nálam éppen hogy pirosra vált, és nem tudok átlőni. :P :)) :Y

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Superman

    nagyúr

    válasz Grifid #1103 üzenetére

    A Crysis: warhead-et én megvettem a media-ban, azzal nincs gondom, de benézek a topikjába, kösz, hogy szóltál. :D

  • frame>24

    addikt

    válasz Grifid #1310 üzenetére

    ez eléfogás rendben, de pl. az, hogy pár méterről leadott lövéseknél biccenés nélkül továbbrohan, az rémálom, a valóságban a taknyán kéne végigcsúsznia...
    (legalábbis, ha a clear sky-t nézzük, az eredetivel nem játszottam az 1.0002 patch óta)

    [ Szerkesztve ]

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

  • katt777

    félisten

    válasz Grifid #1310 üzenetére

    Arra gondolsz, hogy ha elfutsz, utánad mennek a folyók meg a gránát? :F :DDD

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Grifid #1310 üzenetére

    no igen, a ballisztika az egyetlen pozitívum ebből a szempontból. De ami pl az ütközéseket, a tereptárgyak kölcsönhatásait, és a gravitációs bugokat illeti a játék röhejes. Főleg hogy átlőnek a falon meg ilyenek, így aztán sokra mégy a ballisztikával. Ja és akkor még nem szóltam a járművekről, amit ugye bele sem tesznek szánt szándékkal ...

  • remington2

    senior tag

    válasz Grifid #1393 üzenetére

    Akik sírtak az ellenfelek miatt (azok menjenek sakkozni), semmi olyat nem csinál az AI amit én mint játékos nem tennék. dobálja a gránátokat (ki nem?) sokxor nyit tüzet valszeg csak a radar alapján (normális ember nem wh-t kiált hanem gondolja, hogy a gépi játékosnak is van)

    Aha, ha 100 méterről fejbelőnek shotgunnal úgy, hogy neked ugyanolyan fegyóval 10 méterről is csak 3. tüzelésre hal meg mellkason lőve, az normális. Semmit nem csinál, amit ne tenne? Akkor dobj gránátot 30 méterre pontosan az AI lába mellé, az ezt megcsinálja úgy, hogy 4 ember bekerít, és teljesen eltérő irányokból is PONTOSAN a lábad elé dob (mellesleg szerintem csak úgy mellédrakja a progi, nem dob ott senki semmit: nagy távhoz a gépnek is időt kellene adni, amíg "erősíti" a dobást + véletlenfaktor arra, hogy nem mindegyik lehet tökéletes, de náluk mindegyik az). Az egész tárakat a testükbe engedő banditákról nem is szólva. Nemcsak a falon, hanem a 'sötéten' is átlátnak, lopakodni nem lehet sehol, sem falon kívül, sem belül, mert "észrevesz" a bandita, és ez ellen semmit nem tehetsz.

    Ezek létező dolgok, erre mondják - nem csak itt, más cuccban is -hogy az AI pofátlanul csal, ez van, sok helyen ha nem tenné ezt, akkor esélye sem lenne, és a játékélmény nem állna másból - szintén nem egyedi - mint egyszerű öldöklésből. Ez így volt az SoC-ben is, nem volt vele baj, akinek meg igen, annak is ott a rookie nehézségi szint. De a "finoman segített" AI és a god modban szaladgáló banditák között igen komoly eltérés van :U Jah, és apró kis adalék a drága ukránoknak: vannak már nagyon jó játékok nem nagyon csaló, de észvesztően profi AI-val is, amelynek fényében a dolguk, amit játéknak hívnak, igencsak más fényben mutatkozik (lsd crysis).

    Több tapasztalt játékos is panaszkodik ugyanarra, kezdők egyszerűen belebuknak és azt sem tudják mi az, amit látnak, a topik tele van ilyenekkel. De Te megmondod a frankót, gratulálok :R

    [ Szerkesztve ]

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

  • katt777

    félisten

    válasz Grifid #1399 üzenetére

    Aki meg ismeri a shoti-t, az tudja, hogy gyakorlatilag 40-50m-en túl már sebzést sem okoz, és csak közelről halálos. :U Fejlövést még onnan is nehéz elérni vele, mivelhogy nem erre találták ki, hanem maximális roncsolásra (ezért is a legjobb közelharchoz, már ha az újratöltés nem okoz gondot).
    Az "utánad kanyarodó" gránátok meg azért érdekesek, mert ha a dobás után változtatsz irányt, és mégis telibe kap, azt honnan tudta előre az ellen? :U Más játéknál ilyenkor korlátozott a sérülés.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • remington2

    senior tag

    válasz Grifid #1399 üzenetére

    Tudom, hogy shotiban is többféle lőszer van, de ettől még igaz az állításom. Nem lőszerfüggő az, nem emiatt vagy hátrányban. Más fegyvernél is ez a helyzet, nem csak ott. Vagy a karabélynál is számít, hogy AP lőszert lövök a banditákra 30 méterről "sima" 7,62-es helyett? ROFL Terminatorok mászkálnak a zónában?

    Én nem írtam magamról, hogy profi játékos vagyok, én csak egyszerűen játszom, és kész. Mindez nem jelenti azt, hogy nem értek egy-két dologhoz, de profinak nem mondom magam. A gránátozáshoz nem fűzök semmit, aki látta már, hogy 3-an egyszerre (!!), tizedmásodpercre pontosan három eltérő helyről ugyanoda (a lában elé :DDD ) gránátot hajítanak a játékban, az tudja miről beszélek. Elfutni el lehet előle, ha sikerül, főleg jobb hacukákban más nem érzi meg annyira a játékos, ha a közelében (de nem alatta) robban.

    Fedezékeket meg szoktam használni.

    Szerk: de akkor ezeket is magyarázd meg:

    Nemcsak a falon, hanem a 'sötéten' is átlátnak, lopakodni nem lehet sehol, sem falon kívül, sem belül, mert "észrevesz" a bandita, és ez ellen semmit nem tehetsz. Gondolom, mindenkinél, kivétel nélkül éjjellátó van.

    [ Szerkesztve ]

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Grifid #1393 üzenetére

    hát nézd, az szerinted normális, hogy az AI miliméter pontosan a fejedre dobja a gránátot? mmármint az okés, hogy egy, de egyszerre 15 db gránát volt eddig a rekord, amennyi jött a fejemre. mind ugyanoda. a negyediken voltam, direkt rálátás nélkül, 15-20 méter magasan. 15, ugyanoda.

    nincs radar, wallhack van. egyszerűen kétbites az ai észlelése: ha x méternél közeleb mész, meglát/meghall. rálátástól, tereptől és legfőképpen lopakodástól függetlenül. óvatosan hasonkúszva egy fal mögött is töksötétben. a dolog logikus: az messze a legegyszerűbb észlelési algoritmus, ha nem kell figyelni, hogy megláthat e egyáltalán. ugyanez a trehányság figyelhető meg az AI célzásánál is: nem hordanak félre a fegyvereik, és pontosan a játékos fejére céloznak, mindennel, lőtávon belül, távolságtól függetlenül. az ai az utóbbi évek messze legrosszabbja.

    "A falon átlövés egy grafikai bug." baromság. a grafikának ehhez semmi köze, max annyi, hogy a felületre kikerül egy megfelelő particle. az reális, hogy bizonyos átütő erejű fegyver átvisz egy adott vastagságú anyagot. tehát egy 1-2 centis fát egy megfelelő fegyverrel simán át lehet ütni. de ha éppen lopakodik az ember mondjuk betonon, akkor a wallhack kivételével semmivel nem lehet indokolni, hogy miért tudja az AI, hogy pontosan ott vagyok.

    a rossz helyen feltüntetett stash más jellegű probléma.

    időközben befejeztem a Warheadet is. ott érdekes módon nem volt bajom a gránátozással (pedig ott egyáltalán nem mutatja őket zöldsapkás fokozaton), nem volt bajom az AI célzásával és viselkedésével (jól lőtt, pontosan lőtt, de messze nem csak fejlőni volt képes), ahogy nekem nehéz volt kiszúrni az ellent a bokorban, ugyanúgy az ellen se nagyon vett észre fordított körülmények között... megesett, hogy pár percig kergetőztünk hasalva a bokrok között, mert senki nem látott senkit. erőltetett tüzet használt bizonyos esetekben, de az meg korántsem a pontosságra, mind inkább terület beszórására irányult. értsd, ott úgy viselkedett az Ai, ahogy 2008ban elvárható lenne. és meglepő módon legnehezebb fokozaton a játék végigvihető, és egyenletes a nehézségi szintje is. kemény, de messze nem lehetetlen, mint a CS. és messze nem ingadozik olyan eszméletlenül.

    a sérülésmodell meg egyszerűen katasztrofális. egyrészt a páncéltörő lövedékeknek pont, hogy kevésbé kéne a drága bőrkabátos banditákat sebeznie (mivel páncélozott célpontok ellen találták ki, páncélozatlanokon kisebb sérülést okoz), másrészt néha a fejlövést se veszi be az engine, és ez utóbbi eléggé gyakran valósul meg. avagy belelősz egy sorozatot a banditába, és halál helyett, háromszor a földrenéz, de más baja nincs. páncéltörőnél ez kevésbé jön elő, gondolom a magasabb alapsebzés miatt. vagy kódolási hanyagság miatt?

    messze nem az eszméletlen bugosság/BSOD a legnagyobb baja a programnak... az csak a felszín, alatta még rosszabb a helyzet.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Grifid #1520 üzenetére

    khm, itt most arról beszélek, hogy a lódenkabátban, tehát sisak nélküli páncélban rohangáló novice banditát fejbelövöd, kap egy sérülésanimációt, de nem halna meg. mindezt eljátsza többször is. valamint a shotgun bizonyos lőszerekkel mintha nem is sebezne.

    a cucc minőségről tudok, SoC alatt veteránnak minősültem. de itt most alapvetően lódenkabátos novice banditákról van szó, nem pedig exos/military S7es masterekről.

    OL1.33 vagy 2.0ától pedig véreztek az npck, de használtak bandaget és medkitet is. és ennek ellenére nem tartottak tovább a harcok...;]

    nem az a baj, hogy ugyanazt a lövésmennyiséget bírják el. az a baj, hogy engem meglőnek shotgunnal és fekszem, én meglövöm a banditát kétszer és ugyanúgy futkos tovább.

    azért a játék elejét hozom fel, mert ott a legszembetűnőbb a dolog.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • remington2

    senior tag

    válasz Grifid #1537 üzenetére

    100x leírtuk már, de leírom újra: nem azzal van bajunk, hogy nagyot sebeznek, vagy kinyírnak 2 lövéssel, direkt ezért nem nyuszimódban játszom / unk. De könyörgöm, ne 2-3-4 fejlövéssel haljon meg, vagy közvetlen közelről 2 tárnyi pisztolylőszert fogadjon magába, mint valami trezor :DDD Tudom, hogy ebbe is bele fogsz kötni, és csak azért is megmagyarázod, hát rajta: miért kell 2 tárnyi lőszert a felsőtestébe lőni a banditának (nem alá, fölé, mellé, hanem bele, hogy meghaljon? És azt ne mond, hogy golyóálló mellény . . . érdekes, 2008-ban már rengeteg játékban meg tudják oldani (és meg is kell / meg is akarják), hogy a játék nehézségét ne a pályán god módban, wh-val + aimmal szaladgáló ellenfelek adják, hanem tényleg élvezetes küldelem legyen. Crysisban fejbekaptam koreai komát, azonnal cloak engage, majd elmozdulás onnan. Koreai koma társa először meglepődik, majd villámgyorsan elkezdi pásztázni (persze sorozatlövéssel), az előző pozícióm helyét. Itt ennek még az árnyékát sem látni.

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

  • remington2

    senior tag

    válasz Grifid #1543 üzenetére

    Nem haragszom, DE
    1 v. 2 lövést, mert szinte mindig fejre lőnek, így tuti pillanatok alatt meghalsz. Medi cucchoz érni esély sincs sokszor (billentyűzettel sem), tökéletes célzással darálnak le, szó szerint.

    "hogy sírtok azon hogy végre van egy olyan játék ahol viszonylag (mondom viszonylag) jól ki van egyensúlyozva a sebzés. Dobálóztok itt azzal a szakadék és dög unalmas crysis-al."

    Itt nincs kiegyensúlyozva semmi, te lövöd, 2 tár, ő lő, 2 lövés. Ez neked egyensúly? A szakadék meg dög unalmas crysis AI tekintetében messze jobb, mint ez, ott nanosuitban is könnyen leszednek, ha nem figyelsz. A Warhead nekem nem igazán jött be (gyenge történet, gyenge vég, rövid), de maga az alapjáték a közepes sztori ellenére is jó.

    "Csak éppen megnézni (elolvasni)az oktató részt ahol elmondanak mindent az úgy tűnik már kicsit derrogál nektek." Ezt már idézted egyszer, Sido elmeséli, hogyan láthatnak az ellenségeid a pda-d helyzetjelzője alapján, ami 1. a Zónában, frakcióháborúk közepén, meg úgy általában vicc 2. erőltetett magyarázkodás.

    Aki meglepődik egy háborúban azon, hogy rálőnek az idióta és megérdemli a halált.
    "azonnal cloak engage, majd elmozdulás onnan"

    Hát igen, biztos Te is mindennap találkozol azzal, hogy emberek tűnnek elő a semmiből, lőnek, majd megint tűnnek el, mifelénk ez nem mindennapos még, és a koreai hadseregnek sem az (bár ők bírnak nanosuit utánzatokkal, de egy egyszerű katona aligha ismerheti). És a lopakodás lehetősége adott a játékban, én magam nem lámajóska szintjén játszom (fent említett szitut 10000x ismételve), pusztán példaként írtam.

    De megint sikerült máshol belémkötnöd, ahelyett, hogy a kérdésre válaszolnál. Nem én, hanem Te kezdted el mesélni, miért is törvényszerű és teljesen egyértelmű, ha 5-en dobnak rám kézigránátot, és mind véletlenül pont ugyanoda esik, a többit már nem is említem (lopakodás teljes hiánya). :o

    Szerk: de mindegy, no offense, nincs kedvem értelmetlenül veszekedni.

    [ Szerkesztve ]

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Grifid #1543 üzenetére

    onnan, hogy elég sokat bújkáltam a konfigfájlokat... és ránézel a banditára, rajta a lódenkabát, de látszik az arcán a sál, aminek a ballisztikai védelme jó közelítéssel semmi. van ugyan gázmaszkos verzió, de az az elején ritkább.

    az elit ellenfelek többet bírnak. shotgunnal az ellenfél söréttel is egy lövéssel öl lőtáv szélén lefűrészelt csövűvel, ami egy vicc.pisztolyból egész sokat ki lehet bírni, értsd 3-4 lövés. ha ezt többnek számoltad azt tudd annak be, hogy master fokon kb 4szer annyit sebeznek a lövedékek feléd, mint noviceon. ja és persze két bandage kell a vérzés elállításához, ha bármivel meglőnek, az ellenfelek pedig nem vérzenek;> szintén az ltx fileokból is tudom;>

    a crysisnél tényleg sorozat kellett az ellenfélbe... de csak legkönnyebb fokozaton. zöldsapkáson mindjárt más volt a gyerek fekvése, azaz fejlövés átlag katona ellen azonnali halál, exosuitos ellen is elég egy rövid sorozat... pont úgy, mint ellened. na az ki volt egyenlítve. nagyon nehéz volt -illetve gondolkodni kellett, megfelelő stratégiát kialakítva már csak simán élvezetesen nehéz, nem agyaggalamb lövészet, de nem is kellett minden autosave pont között 50szer menteni, max kettő elég volt-, és ami a legfontosabb: az AI nem került végtelen ciklusba, és állt be 15ös csoportban egy sarokba, amikor nekiálltam advanced stratégiákat alkalmazni. CSben ezt többször is sikerült véghezvinni, legnagyobb derültségemre. nem üldöz, nem keresi a támadót, nem pásztáz, nem őrjáratozik, nem ismeri az erőltetett tüzelést, gránát falon pattintást, nem képes csoportban gondolkodni (amíg 3-4 ai nem engedi kimoccanni a játékost a fedezékből/eltereli a figyelmét, addig a többi bekeríti oldalról). a warhead rövid volt, sztorira gyenge, az alapjáték is max B filmnek ment el... de amit vesztett történetben, azt a zseniális AI és remek pályatervezés visszahozta. avagy A pontból Bbe eléggé sok módon lehetett eljutni, és minimum három ebből tökéletesen működött. ezt vesd össze Limanszk töklineáris pályavezetésével... minimum olyan élvezetes volt az ellenfelek ellen harcolni, mint a HLben a katonák ellen, csak itt jóval nagyobb volt a tér és nem volt agyonszkriptelve.

    sidrovich elmondja a pda működését. igen, csak éppen az ellenfelek nem jelennek meg a PDAn addig, amíg nem látod meg őket. az az algoritmus is el van benne szúrva. illetve tudod, hogy valahány méteren belül van egy, de nem tudod hol. OLben pl nem véletlenül lett kivéve a radar... túlzottan leegyszerűsítette a dolgokat (meg a harmadik végigjátszás után már nem volt rá szükség, anomáliák között is csukott szemmel lehetett mozogni, spawn pontokat is ugyanígy fejből lehetett ismerni egy idő után). és az AIt se látom, hogy PDAval a kezében futkosik... namármost vetített HUD esetét durvább vérteknél (ss99/m, seva, military s7, exo) még el tudom képzelni, egyébként nem. aközött, hogy az ellenfél tudja, hogy valahol vagy, és az ellenfél pontosan tudja, hogy hol vagy, mégha látó és hallótávolságon kívül is, aközött különbség van.

    az a probléma, hogy akit te nem láthatsz, mert a bokrok/épület teljes takarásában van, és nem is hallhatsz, itt azonnal meglát. kit érdekel, hogy nincs direkt rálátás, sőt még a varjakat se zavartad fel. ez nem egy stratégiai játék, omni radarral/sonarral, felülnézetből egy műholdról, teljes látással az ellenségek felé és autohittel, ezt kéne felfogni. sokáig így ment ez fpseknél, de közben eltellt pár év, és enyhén szólva is nevetséges lett az ilyen szinten gyenge AI.

    az AI kódja harmatgyenge, a balance pedig nemlétező, nem tudom ezen miért kell vitatkozni. ha nem lenne a SoC, valszeg ezt a fejlesztési katasztrófát nagyon hamar elfelejtette volna mindenki. és igen, mérges vagyok, mert játék helyett gyakorlatilag dolgozni kellett az egyszerű játékosnak, bétatesztelőként. az egész egyszerűen nem normális, hogy a community csinálja ingyér a hotfixeket... vagy szerinted igen?;>

    jelenleg pedig várok a final verzióra... egész egyszerűen játszhatatlan, pedig az év egyik legjobban várt játéka volt számomra.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • Jozso929

    csendes tag

    válasz Grifid #1710 üzenetére

    És hol lehet obokant szerezni? Mert Vintar már az első pályán van, és a második pályától van hozzá lőszer, több is mint kellene.

  • Heavy D

    csendes tag

    válasz Grifid #1710 üzenetére

    Obokant én sem találtam, elmondanád merre lehet beszerezni...kipróbálnám.
    Már csak azért is, mert a Wintarral toltam végig az egész game-t és nagyon bevált ergo 1 lövés 1 ember az AP lövedékkel. Nagyon pontos fegyver, de kíváncsi lennék még pontosabbra :)

    A nagy snipert, az Svdm-et lehet tuningolni? Limanskba szereztem egyet, de onnét nem lehet visszamenni, lehet találni Svdm-et a vörös erdőbe vagy azelőtt....és persze tuningolni?

  • BalaNce87

    addikt

    válasz Grifid #1717 üzenetére

    Én is bejáratam rendesen de, hogy ennyit találtam volna...:) Azt a kurva. És mire jók ezek az artik? Pl azt a kristályt tök értelmetlennek találtam a soc ban, asszem a freedom bázison találtam belőle egyet.

  • Sárpac

    nagyúr

    válasz Grifid #1770 üzenetére

    1.5.05 nem fagyós az összes többi igen.

    Alapfesz alatt a maximumon túl!

  • - = Zk = -

    félisten

    válasz Grifid #1770 üzenetére

    Tuning?...hm..max a proci van belőve h a ramok 1066ban fussanak.semmi más tuning nincs!
    álltalában az elején fagy ki...2-3 küldi után...!de buggal lép ki,nem csakugy kidob...
    de a leginkáb baz a frankó h ha rákattintok egyik mentésemre máris kimerevedik a kép és befagy...zene ismétlődik majd kilép bug reporttal!

    pilóta:nem még...de olvastam az írásodat h hibamentesen futott nálad!hm

    " Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

Új hozzászólás Aktív témák