-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Serricon
senior tag
Szervergép a helyére került, helyrekalapáltam a raid-et, minden tuti.
Reméljük az előző vashoz hasonlóan ez is kiszolgál hibamentesen legalább 4-5 évet.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
javaslatom a vanilla szerverre: farm endermanre nem olyan elegáns mint amit csináltam pigmanre de egészen hatékony
-
Amur
addikt
Valamelyik ismertebb modpackban van olyan kütyű amit felállítok a ház körül,és lelövöldözi vagy más agresszív módon leöli a mobokat? A kifáklyázás túl békés megoldás!
Computercraftban rémlik kardos robot, de más nem nagyon jut eszembe.
Olyan lőtoronyféle érdekelne igazán!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13450 üzenetére
Kösz az infókat a vízfolyással kapcsolatban, azt hittem kicsit logikusabb a víz kezelése, de persze nem az, láttam olyan youtube videót hogy a víz felfelé folyt... szóval... vagy kiöntöm a levegőben kapok egy vízesést lol.
A megoldás a vödör volt, azzal kellett bohóckodni (kimerni/betoldani), ha pl. a sodrás textúra utáni textúrára öntöttem egy vödörrel akkor ki tudtam húzni egy kockával az öntözést. Amúgy ha nem kéne ez a lefelé folyik a víz effekt, csak simán fel is tölthetném az árkokat úgy néztem vödörrel, tulajdonképp a valóságban is egy szintben a víz ilyen esetben, és lehet úgy jobban is mutatna
Szóval már jó lett nektek hála: [link]
Egy kérdés, a karámba fű nem nagyon van, pedig marháknak kell elvileg, azt ültetni lehet valahogy? Állítólag nő magától de nem nagyon akar.
föccer: Az automata öntözőrendszerrel kapcsolatos képeket köszi, kicsit később fogom megnézni.
-
Amur
addikt
TPPI-ban a mekanism-os teleport kapu mellé melyik fajta chunk loadert raktuk?
Azt tudom hogy nem a chickenchunk-ost. A minefactory-s volt? Vagy van még egy harmadik ami nem jut eszembe? Segítsetek!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
válasz #56573440 #13460 üzenetére
Na ez nem jutott eszembe! Az imibis-es! (jó hogy inaktíváltam azt a modot, mondjuk nem hiszem hogy bármivel akadna,visszarakom!)
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
athos79
tag
Létezik ilyen, hogy se Visa, se Mastercard kártyával nem tudom megvenni ??
It's not a bug - it's a feature!
-
mikk2000
őstag
válasz Balathruin #13458 üzenetére
Aham, köszi!
-
Amur
addikt
válasz #56573440 #13460 üzenetére
Valamiért csak kivettem, mert most crash-elt hogy visszaraktam:
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at mods.immibis.microblocks.coremod.BridgeClass2.preinit(BridgeClass2.java:35)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at mods.immibis.microblocks.coremod.MicroblocksModContainer.preinit(MicroblocksModContainer.java:86)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventHandler.handleEvent(EventHandler.java:74)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventHandler.handleEvent(SynchronizedEventHandler.java:45)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:313)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:296)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:267)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.common.LoadController.sendEventToModContainer(LoadController.java:201)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.common.LoadController.propogateStateMessage(LoadController.java:181)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventHandler.handleEvent(EventHandler.java:74)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventHandler.handleEvent(SynchronizedEventHandler.java:45)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:313)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:296)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:267)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.common.LoadController.distributeStateMessage(LoadController.java:112)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.common.Loader.loadMods(Loader.java:522)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.beginMinecraftLoading(FMLClientHandler.java:183)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a(Minecraft.java:473)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:808)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:101)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:131)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:27)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at org.multimc.onesix.OneSixLauncher.launchWithMainClass(OneSixLauncher.java:286)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at org.multimc.onesix.OneSixLauncher.launch(OneSixLauncher.java:376)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at org.multimc.EntryPoint.listen(EntryPoint.java:165)
2014-12-18 22:23:58 [INFO] [STDOUT] at org.multimc.EntryPoint.main(EntryPoint.java:54)
bocs a hosszú hsz-ért.Csak a piros részt másoltam be a crash reportból.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
jonnyjoker01
veterán
Aki még nem próbálta ki ezt éjszaka esőben hardcore módban az tegye meg Garantált halál (najó nem, ha legalább olyan pro itt valaki mint én )
Amúgy nagyon szép shader, nekem jobban bejön bármelyiknél.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Serricon
senior tag
TPPI szerón sikerült beindítani az ingame netrádiót, építettem is egy kis nyugis zeneszobát hozzá, aztán megjött a DJ, meg a vendégek...
Természetesen a világítás és az effektek mind random változnak, a falusiak napközben kipihenik magukat egy kis chillstep-el a háttérben, majd sötétedéskor bevonulnak és indul a parti. -
Geryson
addikt
válasz jonnyjoker01 #13467 üzenetére
Hú, ez tényleg nagyon szép. Pont pár hete gondoltam, hogy rá kellene raknom egy shadert a vaníliámra. Ezzel most mindenképpen megpróbálkozom. Vajon 1.8.1-re is felmegy? Ugye itt először valami forge kell és utána jön a shader? Na majd átolvasom (csak leírják valahol), de ne kímélj ha tudsz segíteni!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Amur
addikt
válasz jonnyjoker01 #13467 üzenetére
Hogy tapasztaltad, inkább a videókarit terheli(az nem gond), vagy további proci és memóriaigény az alapból is bödületes MC igényre? (nem raktam még be shadert, texture packok meg mikor hogy terhelték,de előbb utóbb kivettem a modolt MCből mindig mert akadt valamivel)
Mostani modpackomban is van 126 mod. Mindig szerettem volna egy olyan kis apró modpackot összehozni amiben csak pár dolog van a vanillához képest, de még nem sikerült soha!
Ez is indult olyan 40ről, aztán rájöttem hogy ezt is szerettem egy másik packban, meg ez is hiányzik, sőt enélkül sem vagyok el..és ez lett!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#56573440
törölt tag
notch vett egy kis pecót azért itt el tudnám én is tengetni a maradék 5-6 évemet a medence is jó helyen van nem lenne olyan könnyű mellédobni a lányokat mint dan bilzeriannál
[ Szerkesztve ]
-
#10505344
törölt tag
Sziasztok!
Őszintén mondjátok el kérlek nekem, hogy a minecraft-nak mi az értelme?Lényege?
Mindenhol ezt olvasom, de nem értem.
Köszönöm -
csoki
senior tag
válasz #10505344 #13475 üzenetére
Szia!
alap minecraft célja survivalben: legyőzni ender dragont.
kreatívben: azt építesz amit akarsz, kb mint legózni persze még izgalmasabb ugyanezt úgy megtenni hogy te gyűjtöd össze hozzá az anyagokat survivalben.értelme: fejleszti a kreativitást, ügyességet, előregondolkodást
ha moddolod akkor meg aztán olyan célt tűzöl ki amit csak akarsz mert millió mod van hozzá
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
moddolt Minecraft 1.7.10-en célszerű frissíteni a Forge legalább 10.13.2.1272-re, mert az 1.7-et érintő brutális world gen lag javítva lett. a bugot 4 hónapon(!) keresztül vadászták. szükséges lehet a CoFHCore frissítése, esetleg az összes ráépülő mod.
-
#56573440
törölt tag
válasz #10505344 #13475 üzenetére
ez most olyan kérdés hogy mi az értelme a legónak ha gyerekként ültél órákat két doboz kocka fölött és a tegnapi várból űrsiklót építettél akkor érted.
a minecraft is legó. csak lehet dublo meg technics attól függően hogy lovakkal akarsz játszani vagy reaktort terveznél.
mi a lényeg egy végtelen random világban amiben semmit se kötelező csinálni mégis bármit lehet?
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #13479 üzenetére
az, hogy mikor új világot csinálsz, vagy meglévőben fedezel fel új területeket, a Minecraft beállhat, mint a szög. kicsit gyengébb gépeken ki is fagyhat a játék, mert timeout-ol tickelés közben. (tick, játék update ciklusa, mint egy szívdobbanás, legfeljebb 50ms / tick lenne normális, world gen lagnál zsírtrillióra elmászhat)
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz #19617792 #13480 üzenetére
Azt hittem mikor új játékot nyitok, legenerálja az egészet egyszerre...
A területek felfedezése szerintem akkor gáz, ha mint minden hasonló 3D játékban túl nagyra van véve a látótávolság (6-7 elég), én amúgy különösebb laggal nem találkoztam, kivéve a 1.8 sorozatban, úgyhogy azzal nem is foglalkoztam, így lett az 1.7.10.
Kérdés: Van olyan mod ami kijelezné az aktuális időt? De ne tudjon 1000 más dolgot, elég ez
[ Szerkesztve ]
-
Amur
addikt
válasz mikk2000 #13481 üzenetére
A föld területénél ha jól emlékszem 8x nagyobb területet járhatsz be a minecraftban.
Ha ezt a világ létrehozásakor fullra legenerálná... Valszeg a NASA szupergépe is megfeküdne!
Saját tapasztalat(sokszor előfordul hogy 1-1 ore generálás nem úgy müködik-sehogy-ahogy várom) kb. 4-500 blokknyira kell elmásznom hogy már új generált területre érjek.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13481 üzenetére
az bezúzna a világ mérete pc-n 30 millió blokk x/z irányban. az valahol 921,600,000,000,000,000 blokk generálás körül lenne ami 409 petabyte tárhely, mivel mindegyik blokk 4 bittel írható le és akkor még entitások és társai nincsenek is
mindig körülötted generálja a tájat ameddig kell. ha elég gyorsan repülsz kreatív módban simán elkezdhet laggolni a játék ahogy próbálja a területet létrehozni.
-
janos1988
addikt
válasz #10505344 #13475 üzenetére
Erről jut eszembe. Készülhetne a kezdőknek egy pár részes bemutató videó, hogy mi is az MC és hogyan is lehet boldogulni benne, mert sajna 1-2 sorozatot leszámítva - ezek is nagyon régi verzióban készültek - szinte 0 anyag érhető el a témában.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13483 üzenetére
Ja, azt hittem jóval kisebb. De akkor mod nélkül hogy jutok el gyorsan mondjuk a világ két vége közötti egyik házamból a másikba?
Olvastam valami olyat hogy a növények nem fejlődnek ha nem az adott területen vagyok, honnan lehet tudni mikor vagyok (még) azon a területen?
-
Serricon
senior tag
válasz mikk2000 #13485 üzenetére
Vasút, hajó, ló, séta, valamint ezek kombinációja nether kapun keresztül, ott 8x kisebb távolságot kell megtenni, bár a csónak az lent nem opció.
Konfigban van látótávolság, meg szerverben külön opció hogy mekkora sugárban küldje el, szóval ha magasról nézel körbe, láthatod a négyzet alakú terület szélét, addig.
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
-
nbarnabas
tag
válasz mikk2000 #13490 üzenetére
Egy craftolásra több sínt is dob, úgy számolj vele. És nem kell végig rakni "aranyos" sínt, hogy folyamatos legyen a hajtás, elég csak x méterenként (ezt majd magadnak kitapasztalod, hogy milyen sebesség kell).
Szóval amikor vadászol gyémántra, és összeszedsz 10-20 gyémántot, addigra már egy kilométernyi vasútra való összejön (vas, arany és vöröskő is), annyi meg csak nincs még két házad között.
És van szénnel hajtott "gőzmozdony" is, ha egy sütőt raksz egy kocsiba.Ha mégis van, akkor marad az, hogy alvilágban építetd a vasutat, és akkor már rögtön 8 kilométert kapsz a fenti világban. Akkora távolságban meg az összes stronghold, tucatnyi bánya, néhány falu, templom megatlálható. és persze az összes biome.
Amikor mondanak tanácsot a többiek, ők is úgy mondják, hogy túlélőben játszol, nyugi
#13487ben feltett kérdésedre, meg 128 méter sugarú "kör" (tehát négyzet ) az amit mindig aktívan tart körülötted. Tehát amikor lemész bányászni, figyelj a koordinátákra, hogy nehogy messze menj a növényektől, állatoktól, sütőktől, stb.
Vasútnál is számít ez a távolság, tehát amikor egy meghajtott pályára teszel egy feltöltött kocsit, akkor az egy idő után megáll, és csak akkor megy tovább, ha közelebb mész hozzá.Ez egy ilyen játék, az első pár hónapban a wikipedia mindig nyitva van a böngészőben, sőt játék közben mobilon is
És néha több időt tölt el az ember youtube videó nézéssel, hogy mit hogyan kell csinálni, mint magával a játékkal.[ Szerkesztve ]
-
jonnyjoker01
veterán
Hát nem is tudom. Szerintem a videókarit terheli, proci sosem futott 100%-kon. Az ultra verzió kb 25-30 fps-sel ment bármilyen látótávolságon, nem számított, hogy far vagy short. A standard már stabil VSync. (7870 OC, próbáltam még a gyári OC felé is húzni, de nem hozott nagy különbséget)
Amúgy összeállt a túlélő saját "modpackem"
-millenaire
-mocreatures
-thirstmod
-betterdungeons
-bettergrassandleaves
-codechickencore
-configmod
-coroutil
-custommobspawner
-drzharksmocreatures
-dungeonmobs
-extendedrenderer
-extratic
-foodplus
-keithyutils
-metallurgy
-nei
-pamsclayspawn
-pamsharvestcraft
-tconstruct
-weatherandtornadoes
-zombieawareness[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13491 üzenetére
Ha nem tart sokból leírni hogy csinálsz aranyat? Persze csak ha kezdő szinte összejön
nbarnabas: Kösz a részletes választ. A ház példa volt csak, a lényeg hogy két messze levő hely közötti gyors utazás.
Egyelőre egy jókora természetes üregem van a földben, aminek teteje (föld) nem mindenhol volt, beraktam üveggel, és így látom bentről hogy éjszaka van-e vagy nappal Ráállva fent a tetejére lenézve az üvegen át... meg szédítően szép látványEgyelőre nem tudom mi az alvilág, hacsak nem az, ami a föld alatt van. A 128-ra figyelek, mondjuk lehetne valami mod ami jelezhetné azt hogy mitől milyen messze vagyok (mondjuk lerakott jelzőtől, nem lenne bonyolult, és kicsit komfortosabb lenne.
Ez egy ilyen játék, az első pár hónapban a wikipedia mindig nyitva van a böngészőben, sőt játék közben mobilon is
Na igen, nulla a játék súgója, mivel nincs neki. Nem hiába az első között volt ez a mod amit feltettem: [link] -
Amur
addikt
válasz jonnyjoker01 #13493 üzenetére
Ha valahová feldobod szólj! Vagyok olyan mazohista hogy kipróbáljam! (crashland és agrarian után jól jön majd egy kis szenvedés!)
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Geryson
addikt
Na tessék! IDE mennek a mi kis Euróink!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Amur
addikt
válasz jonnyjoker01 #13467 üzenetére
Ez a shader felért egy karácsonyi ajándékkal! Köszi a tippet!
Kicsit elvoltam mire beraktam, mert magyar leírás nincs, az angolok is ellentmondóak néha.
Biztos segítség másnak is ha leírom:
-ha frissen telepített minecraft akkor legalább egyszer indítsd el hogy letöltsön mindent, és létrehozza a mappáit.
-telepítsd a hozzá való legfrissebb Forge-ot.
-hozz létre a minecraft mappában egy shaderpacks mappát.
-ide másold kitömörítve a shader mappát(nem modot!)
ha jól csinálod akkor az elérési út ilyen lesz:
/minecraft/shaderpacks/shaderpack neve/shaders
(tapasztalat hogy ha simán kitömöríted akkor csak egy shader mappád lesz,ezért hozz létre egy a shaderpack nevével egyező mappát, majd abba tömörítsd!)
a shaders mappában .fsh és .vsh kiterjesztésű fájloknak kell lennie.
-rakd be a mod mappába a shader modot
-rakd be a hozzá javasolt optifine-t! (nekem pl. crashelt ha nem a shader moddal kompatibilis optifine-nal próbálkoztam)
tapasztalat alapján 1.7.10-hez a HD ultra A4-es optfine, 1.6.4-hez pedig a HD ultra D1-es a jó.
-indítsd el a minecraftot. ha mindent jól csináltál akkor megjelenik a beállítások között(nekem a nyelvi beállítások mellett),egy shaders opció. Rákattintva felhozza a mappa nevét(ha pl. supershader nevet adtál a mappának a shaderpacks mappán belül,akkor azt). Kiválasztod, majd mellette még két opciót átállítasz(javasolták külföldi fórumon): tweakBlockDamage on-ra ill. CloudShadow off-ra.
Betöltöd a mentésed/új világot generálsz és meglátod miért mondtam hogy felér egy karácsonyi ajándékkal![ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
Szép-szép, de egy idő után kiég a szemem! Vagy csak még szoknom kell! hiába veszem le a fényerőt 20%-al,még úgy is zavaró a fáklyába nézni! Motion blur kikapcsolható valahogy?
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon