-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amur
addikt
válasz mikk2000 #13850 üzenetére
egy hatéves asztali gép,2magos intel egy hd6750-es videókarival meg 4giga memóriával.
Shader nélkül nem próbáltam a 32-es packokat. Lehet úgy nem okozna laggot.
Viszont úgy elveszteném a shader adta pluszt.
Nem a régi videókarik miatt kellett lagless shader, hanem azért hogy a kevés erőforrásból maradjon akkor is amikor elindítom a videófelvételt, mert elég gyakran videózom.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
válasz mikk2000 #13850 üzenetére
Egyébként modok nélküli MC-ben használtam sokáig a soartex fanver 64x64es modpackját, az nagyon szépen ment, és tényleg szép is volt. Ajánlani tudom!
soartex
Amitől érdekes ez a texture pack hogy különböző modpackokhoz is készült verziója!
(FTB,Technic,ATlauncher, de én találtam TPPI-hez valót is)Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
jonnyjoker01
veterán
Ha már mindenki kirakja a textúràját én ezt használom, connected textures miatt NAGYON gyönyörű.
Üdv. Johnny
-
mikk2000
őstag
válasz jonnyjoker01 #13856 üzenetére
Elég sötét, de van benne fantázia 32x32-es ráadásul. Lehet megérne egy próbát ha ráfuttatnék egy világosítást...
-
netpeti98
addikt
Én anno ezt használtam .
Bár vanillához mindig az alapot használtam, de a modpacokhoz kb mindig ez ment fel. -
mark!
őstag
Volt mostanság valakinek olyan, hogy nem indítja el a launchert? :S Mármint technicet. Rámegyek az ikonra és kidob a fenébe. Miért? Többször is raktam már újra!!
[ Szerkesztve ]
>
-
mikk2000
őstag
válasz jonnyjoker01 #13861 üzenetére
Nem a screenshotok alapján mondom hogy sötét, mert a screenshot az mindig csak vicc, játékban derül ki 3D-ben hogy mi hogy mutat. Feltettem és kipróbáltam. Nyomasztó és sötét volt az egész. Legalábbis az eredetihez nagyon hasonlító textúra pakkhoz képest, amit használok. Az alvilágba vezető "kapu" textúrája elég ocsmányka volt.
De ez nem kritika, csak vélemény, kösz a tippet.
-
athos79
tag
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni:
Csináltam egy szervert (semmi extra, csak a gyerkőcöknek legyen hol szórakozniuk), és nem működik sem a spawn-protection sem a keepinvertoryÚjrageneráltam a spigotot (1.8), kiszedtem az összes plugint (amúgy is csak 3-4 van) és ugyanaz. Gamerule statusra kiírja, hogy keepInventory=true, mégsem marad meg a cucc halál után, valamint a spawn protect 32-re van álliva, mégis ki lehet szedni a blokkokat bárhol. (MCEdittel raktam oda egy építményt, az bezavarhat?)
Valaki tud megoldástIt's not a bug - it's a feature!
-
Amur
addikt
optifine fórumában olvasgatva találtam erre a mondtra(első hsz. összefoglalójában):
"Lauch Minecraft with less memory (yes, really). Usually it does not need more than 350 MB and runs fine on all settings with the default texture pack. By default java allocates way too much memory (1GB) which may get swapped to disk and the overall performance may suffer a lot. "Vagyis azt ajánlják hogy indítsuk kevés memóriát adva a java-nak, mert ha túl sokat adunk akkor állandóan swappelni fog a lemezre, ami laggot okoz.
Kicsit kétkedek, de kipróbálom.
Texture pack,és valószínüleg modok nélkül érti a 350MB-t.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#19617792
törölt tag
egyértelműen default res pack és vanilla Minecraft. de a 350-nek se füle se farka. fél GB azért kell neki. és a launcher mondja meg a Java VM-nek, hogy mennyi legyen a heap, alapból lehet 1GB-re írták meg Mojangék. és utólag írják be launcherben, hogy mennyi legyen az annyi. a Java pedig két azonos paraméter közül azt használja, amelyik a sorban később jön.
"mert ha túl sokat adunk akkor állandóan swappelni fog a lemezre, ami laggot okoz."
maga a Java nem swappel, az OS teszi, amennyiben szükséges és akkor is csak azt dobálja ki lemezre, amire nincs közvetlen szükség. amit a Java csinálhat (feltéve ha Minecraft utasítja, vagy magától rájön hogy kéne), az garbage collection, nem használt osztályokat, objektumokat, amikre nincs már hivatkozás, pl. ami látóhatárodon / chunk loaderen kívül esik, azt ki kellene dobnia RAMból, de nem teszi. ez a garbage collection külön szálon futhat és intenzív feladat lehet, emiatt laggolhat, de ez mind szituáció függő. az viszont igaz, hogy minél többet adsz, annál többet (indokoltnál is többet) eszik, ekkor a garbage collectionnek több lesz a dolga. moddolt Minecraftnál érdemes 2-4 GB között próbálgatni a JVM heap beállítást.
az, hogy egy modpack felzabálja az összes RAMot, hát, ezvan. mert muszáj rusholni az új minecraft verziókkal, ahelyett, hogy SOKÁIG tesztelnék és debuggolnák a kódot.
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz #19617792 #13865 üzenetére
z garbage collection, nem használt osztályokat, objektumokat, amikre nincs már hivatkozás, pl. ami látóhatárodon / chunk loaderen kívül esik, azt ki kellene dobnia RAMból, de nem teszi.
Egyszer az életben nézd meg az F3-as képernyő jobb felső sarkát, meg fogsz lepődni. Mihelyst elér egy értéket, azonnal ürít és ismét nőni fog. Szóval nemhogy "nem teszi", hanem állandóan azt csinálja. Minél kevesebb a ram annál, inkább rá van kényszerítve hogy folyton ürítsen, tehát pont a kis beállítás okozhat lagot inkább, mert mire betölti ami kéne, ó már elértük a maxot? és már dobálja is ki és kezdi elölről
Akinek gyenge a procija az a látótávot vegye le, bár az alvilágban ez se használ sokat, mivel a világ felépítése miatt rengeteg a látható objektum.
Nekem 1GB szokott lenni megadva 4GB memória mellett, és nem tudom hogy csinálja de ezzel memória általában full tele van, virtuális memória nélkül el is hasalna. -
-
mikk2000
őstag
válasz jonnyjoker01 #13861 üzenetére
Na most kipróbáltam egyet, amire azt mondom hogy ez már úgy majdnem jó, bár kissé túlzásokba esik. Olyan csicsás mint a tiétek, mégis valahogy van értelme, összeáll. Mondjuk most sokat mászkálok az alvilágban, és az a buzirózsaszín kivilágított föld nem annyira tetszik benne.
Light verzió ebből: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz mikk2000 #13866 üzenetére
"Nekem 1GB szokott lenni megadva 4GB memória mellett, és nem tudom hogy csinálja de ezzel memória általában full tele van, virtuális memória nélkül el is hasalna."
na pont emiatt nem érnek sokat az F3-ban kiírt dolgok. amúgy igen, a túl kevés RAM se jó, pont emiatt. sőt, nagyon kevéssel el se indul. ott nekem azt mondja a játék, hogy elmegy 2.5GB-ig, majd leesik és kezdi elölről, közben meg látom, hogy 5GB felett jár.
-
Amur
addikt
válasz mikk2000 #13869 üzenetére
Egész pontosan így van belőve 127 modos saját modpackhoz:
min.2176 max 2560
Azért is írtam be ezt a kevés memória jobb dolgot, mert magam is kételkedem.
A legtöbbet tényleg a látótávolság alacsonyra vétele számít gyengébb gépen.
Ha azt leveszem még a modpackos MC is elbírja a 128x128as texture packot is shaderrel, csak sokszor idegesítő hogy megyek valamerre és a chunk loading le van maradva...volt úgy hogy tulajdonképpen a voidban repkedtem,mert még nem töltötte be mire odaértem.
Ezért inkább a nagyobb látotávolság, kevés csicsa verziót választottam.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
Tesztelgettem a texture packokat. (csináltam róla egy vidit is,majd ha feltöltöm youtube-ra linkelem ide is).
A legnagyobb felbontású egy 128x128-as R3DCraft. Talán itt is ajánlottátok(sőt biztos).
Az alap mc texturájához nagyon hasonló,de annál természetesen jóval részletesebb, egyszerű, de szép texturái vannak.
Ha a rajzfilmszerű texturák jönnek be akkor a BDCraft fog tetszeni(nekem nagyon bejön!).
Abból csak egy 32x32-est teszteltem, de letöltök majd egy nagyobbat is.
A Faithfull nekem nagyon nem jött be..
A Fanver Soartexből egy TPPI kompatibilist teszteltem, óriási laggot okozott valamiért..(talán a sok betöltött nagy textura)
Egy Traditional Beauty-t is megnéztem. Nagyon nulla, nem ajánlom..
Az Equanimity-t is kipróbáltam, az is semmitmondó, középszerű.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Teaway
veterán
Lónak milyen kijárat kell? Mert a sima nyitott kapun nem megy át
Nincs itthon csokid??
-
nbarnabas
tag
válasz jonnyjoker01 #13879 üzenetére
De ő neki nem (csak) a kastély kell, hanem a chunk. Tehát le fog gyalulni mindent, pár "lebegő" vízblokk felülre. Alulra valami gyűjtő mechanika. És máris potyognak maguktól a kis tüskés dögök. Szépen megpusztulnak alul, és dobják a lootot
[ Szerkesztve ]
-
athos79
tag
-
Geryson
addikt
válasz bugmenot1 #13885 üzenetére
Hogyan tudtál bevinni a "kertedbe" egy guardiant úgy, hogy a saplinget meg nem ismered?
Az egy sapling, abból lesz a fa ha hagyod megnőni, vagy megtúrbózod bone mill-el (csontpor vagy mi a neve magyarul).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Mottie
őstag
Sikerült megvennem a minecraftot VÉGRE Mottiex = Én
Be Victorious!
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Sziasztok!
Lehet buta kérdés, de van az Xbox 360 verzióban multi?
<< Heimdal >>
-
Buster17
addikt
Olyan mapokat hol lehet letölteni ahol feladatokat kell megcsinálni meg kérdésekre válaszolni a továbbjutáshoz meg stb?
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Predator CG437KS - 42.5", VA, W-LED, 3840x2160 UHD, 144Hz, G-Sync, 1ms, DisplayHDR 1000
- LG 37LC41 37" LCD TV - Akkora mint egy mai 43"
- Újszerű Apple iPad 10.2" 7th Gen Wifi Space Gray 32GB tablet 2025 garancia
- Full RGB Vízhűtéses Gamer - EVGA RTX 3070 - TUF Z390 - i5-9600k - 16GB Fury 3600MHz - 1TB NVMe
- 55 colos 3d-s Lg tv