Új hozzászólás Aktív témák
-
Kasya
nagyúr
Figyeljenek csak oda minden reszletre es ketszer gondoljak at
-
MageRG
addikt
Nekem nem az volt a bajom, hogy nehéz a Witcher 2, hanem hogy nagyon hullámzó a nehézség.
Az eleje kínszenvedés (mert kevés az életed), aztán Flotsam sétagalopp. De ott is a Kayran vagy Letho-bunyó előzetes figyelmeztetés nélkül lesz brutálnehéz. Ahhoz képest az Act 2 főellenség meg megint piskóta."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
a2d2
addikt
Easy szint nincs, vagy mi?
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Valentin90
tag
Egyetértek! Az Act 1 normal fokozaton sokkal nehezebb volt, mint az Act 2. Az Act 3 pedig már egész könnyed...Nekem az is problémám volt, hogy minek raknak be 5 nehézségi fokozatot, ha már a normal ennyire nehéz kezdetben? Túl nagy az ugrás az easy és normal fokozat között.
Ettől függetlenül imádtam a játékot és imádom most is -
GypsFulvus2
őstag
válasz Valentin90 #7 üzenetére
Nem értem, ez miért meglepő egy szerepjátékban? A karakter fejlesztése többek között erről szól. Az elején porbafingó vagy, a végére félisten. a Baldur's Gate, vagy a Gothic 1-2, a Morrowind mind u. ilyenek. Az más kérdés, hogy a mai árkádokhoz szokott kazuárok rinyáltak. A Witcher 2 nehézsége úgy volt jó, ahogy volt. Élveztem, hogy végre van egy játék, ahol a harc igazi kihívást jelent.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Thodeus
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #8 üzenetére
Mondjuk Geralt mégis csak egy legendás witcher aki már eleve harc képzett és nem nyalja meg a földet minden csili-csálé kis lénytől. Másik meg, hogy a harc is arról szólt, hogy ide-oda bukfencezik az ember meg rohangál. Én valahogy ebben nem éreztem az "epikusságot", inkább úgy éreztem, hogy felesleges hátráltat a játék. Ettől függetlenül magát a sorozatot szeretem nagyon.
-
válasz GypsFulvus2 #8 üzenetére
Az Ayran egy köcsög szivatás volt, a többit meg nem értem mit siránkoznak, csak a boss harcok voltak olyanok, hogy egyáltalán kísérletezgetni kellett (főzetek-képességek).
Ezzel szemben pl. a BG2-ben voltak harcok amiket 5-10 percig nyomott az ember /folyamatos pause-val/ aztán a boss egyetlen varázslatán szált el a mutatvány (bragon breath, imprisonment, etc)
9:
Geralt igen, de aki irányítja az nem Főzetek, olajok rengeteget segítettek, gyakran az első bukta után miután tudtam mire kell számítani célzottan arra a harcra megittam ami kellett. Szvsz az X360 kontroller is segített.[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Felesleges a játékot védeni. Egész egyszerűen nem lett eltalálva a harcrendszer. Emellett tele van bugokkal és logikátlan scriptelt jelenetekkel, de ez már csak az én véleményem. A Dragon Age: Origins, mint klasszikus RPG-khez közel álló játék, sokkal élvezhetőbb rendszert mutatott fel és még szerintem a folytatása is sokkal élvezhetőbb volt ilyen téren, mint a W2.
Elismerem a játék sztori szempontjából elképesztően feltette a mércét a jövő játékai számára, de ettől még nem hibátlan.
-
GypsFulvus2
őstag
Igen, ez csak a te véleményed. Scriptelt jelenetből kb harmadannyi van mint bármely Bioware játékban, buggal pedig az utolsó patch óta nem találkoztam. Úgyhogy valóban felesleges védeni, mert nincs rajta védeni való. A DAO nem akció-RPG, a harcrendszere semmiféle szempontból sem hasonlítható a Witcheréhez. A kettő nem összevethető, nem is értem miér éppen ezt hoztad fel? A nehézségi fok csak azok számára jelentett problémát, akik az utóbbi 5 évben kiadott játékokon szocializálódtak. Aki ezt nehéznek tartja próbálja ki a Dark Messiah-t. A DA2-t pedig bármiféle szempontból összehasonlítani a W2-vel... muhaha. Amúgy bizonyára elfelejtetted azt is, hogy kezdetben a DAO is jóval nehezebb (szerintem pont megfelelő) volt. Aztán a szerencsétlenek addig rinyáltak, amíg valamelyik első patch-el visszavettek a nehézségi fokból.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
leviske
veterán
válasz GypsFulvus2 #15 üzenetére
Jó, akkor nem bugos, hanem rengeteg béna megoldás van benne. A lopakodás egy deus ex: hr után egész egyszerűen nevetséges, mégis lenyomja az ember torkán a játék több küldetés alatt is. Ráadásul, ha itt meglátnak, még menekülési esélyed sincs, mert instant halál videó vagy szimplán bukod a küldetést.
Ezen túl van, hogy szimplán csak hamar indulsz el a táborban és instant lenyilaznak.. Ezek szar megoldások, ezért nevezem bugnak. Nyilván van, aki szerint ez feature. Ilyen marhaságok az egész DA sorozatban nincsenek.
Ha meg akció RPG, akkor ott a Mass Effect. Semmivel nem áll jobban ahhoz viszonyítva. Sőt, attól még messzebb áll minőséget tekintve, mint a Dragon Age első részétől."A DA2-t pedig bármiféle szempontból összehasonlítani a W2-vel... muhaha."
Nagyon nagy divat szidni a játékot, főleg azok körében, akik meg se vették. Ettől függetlenül engedtessék meg, hogy a harcrendszert összevessem, ha már az akció RPG irányba indult és sokkal elegánsabban van megoldva, mint a W2-ben. Ellenére annak, hogy mennyi hülye mozdulat van benne.
"a DAO is jóval nehezebb volt."
Nem játszottam vele konzolon és elég nyilvánvalónak tűnik, hogy ott lehetett gáz a rosszabb irányítás végett. Emellett én nem a nehézségére panaszkodok a játéknak, hanem a harcrendszerre. Random ellenfelet vált, belső tér esetén elkezdi a fáklyát fel-le oltogatni harc helyett, egyebek. Ezek aranyos módon nevetségesek, míg nem kell miatta teszem azt 3x nekifutni egy egyszerű közkatona kiiktatásának.
A bugmentességről meg annyit, hogy nekem anno a kitudja hanyadik több GB-os patch után is sikerült abba belebotlanom, hogy az egyik rab elcsendesítése közben úgy ragad Geralt és csak egy korábbi mentés betöltése segít.
-
GypsFulvus2
őstag
Szerinted nevetséges. Imádom, ha valaki a szubjektív véleményét nyomja le mások torkán, mint megfellebbezhetetlen axiómát, az univerzum kvark és gluon-szintre bevésett alaptörvényét. Számomra nem nevetséges volt, hanem szórakoztató. Ha neked nem tettszik, ne játssz vele.
"Ezen túl van, hogy szimplán csak hamar indulsz el a táborban és instant lenyilaznak." ??? Nem tudom miről beszélsz. Velem nem esett meg semmi hasonló."Ha meg akció RPG, akkor ott a Mass Effect. Semmivel nem áll jobban ahhoz viszonyítva. Sőt, attól még messzebb áll minőséget tekintve, mint a Dragon Age első részétől." Aha. Érdekes, hogy a scriptelt jelenetekre panaszkodsz, és nem jut eszedbe Legion küldetésén a mag szétlövésének "okos" módja, vagy a háromszemű terminátor ki-be nyíló pumpái, vagy a harmadik részben a mindent vivő harc a reaperrel a Rannoch-on (aminek a vége különösen "okosan" volt megoldva - ekkora xart hasonló játékban még nem láttam - félreértés ne essék, ettől a Mass Effect mint játék tettszett). Amúgy a Mass Effect jó példa arra is, hogy ott még az Insanity fokozat is igen könnyű. Miért nem tudták a játékba építeni a multiplayer platina fokozatát pl? Aztán akinek nehéz, nem választja ki. De nem, nekik olyan "nehézség" kellett, amit a kazuárok is végig tudnak tolni, legfeljebb két visszatöltéssel, hogy aztán a végén megkaphassák a "nagy játékos" plecsnit... Aztán amikor végre jön egy játék, ahol a harc VALÓBAN kihívás, akkor lehordják mindennek, hogy ilyen szar meg olyan szar, meg védhetetlen... Látod ez az, ami miatt elönt a harci ideg és vöröset látok. Nehéz? Játszd easy fokozaton. Nem tettszik? Játssz mással, ami tettszik. De fikázd le. Ennyi.
A DA2-t nem "divatból" szidom, hanem azért, mert letöltöttem a hivatalosan kiadott demóját, és megállapítottam, hogy úgy ahogy van egy ócska rókabőr, amit a DAO sikerén felbuzdulva dobtak össze hamarjában. Arra sem méltó, hogy a DAO, vagy bármelyik Witcher cipőfűzőjét megkösse. Természetesen ezt tekintsd szubjektív véleménynek. Mindenesetre én nem jelenek meg a topicjában, és kezdem el fikázni...
"a DAO is jóval nehezebb volt." "Nem játszottam vele konzolon és elég nyilvánvalónak tűnik, hogy ott lehetett gáz a rosszabb irányítás végett."
Én sem játszottam vele konzolon, mivel csak PC-m van. Arról beszélek, hogy amikor a játékot kiadták, a nehézségi fok jóval magasabb volt normál fokozaton. Ezt az azonnal elkezdődő sirám-nyomor-sanyar hatására igen hamar (ha jól emlékszem, két-három héten belül) korrigálták egy patch-el. Nekem viszont épp az eredeti felelt volna meg jobban.Bugokról - az több GB-os patch nem patch volt, hanem dlc-t is tartalmazott. A Gog-os verzió, ami DRM mentes volt az elejétől kezdve, probléma mentesen futott. Talán csak szerencsém volt, de Mass Effect 2-3 nálam pl sokkal több CTD-vel futott.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
leviske
veterán
válasz GypsFulvus2 #17 üzenetére
Nem nyomom le mások torkán csak érvelek azzal szemben, amit korábban írtak, miszerint "a witcher 2 harcrendszere tökéletes, a játékosok hülyék".
A lenyilazós rész akkor jön elő, mikor Henselt-el mész beszélni a sátrában. Ha nem állsz meg percekre egy bokor mellett, ami ott van közvetlen az út mellett, hanem rögtön elkezdesz osonni a sátrak mögött, akkor kivág a nyílt terepre és lejátssza az animációt és kezdheted előröl.
Ha a boss-fight közbeni időhúzás zavarna, akkor a Kayrant hoztam volna fel, meg Saskiat. Meg azt, amikor fél órát azzal cseszünk el, hogy várjuk az embereket, hogy másszanak fel a létrán Vergen-ben. DE nem ezeket hoztam fel.
Engem az zavar, mikor indokolatlanul, unfair módon van benne a játékban.
A Mass Effect meg véleményem szerint a jól kidolgozott harcrendszer miatt tűnik könnyűnek. Nyilván a BW a sztorira összpontosító játékosoknak kedvez, de azért azt mondani akár a ME3, akár a ME2 legnehezebb fokára, hogy pl a fedezék rendszer/képesség kombók nélkül sétagalopp volna, az nemigen játszott még a játékkal.A DA2 kapcsán az, hogy csak a demo alapján ítélsz, akkor is hiba. Mondom ezt úgy, hogy az első sztori DLC-t követően gyakorlatilag megutáltam a játékot és azóta se játszottam vele (és már az előtt is zavart a sok ismétlődő helyszín). A harc- és dialógrendszer egyszerűen előrelépés az elődhöz képest, a maga kiforratlanságaival együtt is. SZERINTEM.
"dlc-t is tartalmazott" Mind1, nem akarok ezen vitatkozni, remek munkát végzett a csapat, de a harcrendszer SZERINTEM messze nem volt annyira jó, mint a sztori és csak emiatt nem játszottam többször végig a játékot. És mivel többször említetted, azért jöttem a topikjába, mert ettől még érdekel a 3. rész, a sztori miatt és tudnék örülni, ha legalább egy fokozaton végig lehetne játszani úgy a játékot, hogy a sztorira tudok koncentrálni és nem menne el két beszélgetés közt több nap. Azért lett kitalálva a több nehézségi fok, hogy neked és nekem is megtudjanak felelni.
[ Szerkesztve ]
-
Xelloss
aktív tag
"A harc- és dialógrendszer egyszerűen előrelépés az elődhöz képest, a maga kiforratlanságaival együtt is. SZERINTEM"
Ja ,hogy lebutították... a DAO-ba taktikázni kellett nem a rambo gyerek voltál,mint a kettőbe.. ahol csak kattingattam kb.. A párbeszédek ,hát kevesebb és inkább semmitmondó lehetőségek... a nagy döntések se nagyon számítottak ,sőt nem sok volt... Akkor nem voltak fajok se csa random HAWK vagy custom de ember ,akiből nem bírtam faragni normálisat szal maradt custom Hawk... stb.. igen f@sza volt.....NEM! hátralépés, a DAO volt az ME2 és 3 butításának hírnöke...
ME3 -ba is gürcöltem megmentstem x-et vagy kibékítsek két fajt és pofán röhögnek a végén ... a játék maga jó volt az ötlet is úgy ahogy... de megkérdezem a kis gyereket (Catalyst) miért öldös ő most tulajdonkép , mondja CSAK meg neked nem kell tudni... Hát b;zdm,g EA.... Tiszta Halo koppincs , ott is van ez a teremtmény fellázad a teremtője ellen ,aki über fejlett ,de azért leverik...
[ Szerkesztve ]
"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas
-
leviske
veterán
Ugyanannyira lehetett taktikázni, mint az első részben. Nyilván nem easy-n kell tolni.
Ha meg a párbeszédrendszerból ennyi jött át, akkor tényleg nem értem minek szóltál ebbe most bele, mert egyértelmű, hogy talán egyszer ha játszottál a demoval... Hawk személyiségét lehet alakítani azzal, hogy milyen típusú válaszokat választasz, mivel idővel a játékostól független jelenetekben is úgy nyilvánul meg. Ilyesmi a ME2-ben is kezdett kibontakozni, de a DA2-ben helyezett már erre több hangsúlyt az edmontoni csapat. A montreáli banda ezzel nem foglalkozott, ezért kaptunk a 3-ban egy egysíkú, fekete-fehér (kék-piros) dialóg rendszert.
A ME3 kapcsán viszont nem tudom milyen teremtmény fellázadásról beszélsz a geth-eken kívül, akikkel kapcsolatban sírhatnál már az első rész óta. A reaper-ök nem fellázadtak.
-
Xelloss
aktív tag
Kijátszottam a DA2-t ,csak szólok és az Originst és az Awakeninget.... Az egész feelingje marhára nem Dragon Age volt a 2-nek... Az egyben több dilalógus volt.. csak nem volt hangja a karakterednek ,de az más... meg se szólalt.. mint Corvo a Dishonored-ban... A főboss fight a high templarral hát nem volt nagy durranás..
A reaperekről beszélek és elkezdték abálni a Leviathan-okat. Akik meg hagyták magukat kinyírni az elején.... Logikátlan az egész... Egy ilyen faj nem teremtene gépeket ,hogy oldják meg helyette a világbékét ,sőt nem is érdekelné. Egy hangya problémája mikor érdekel egy felemelkedett lényt..(ez ilyen naív emberi elképzelés egy ilyen fajról,hogy majd pont ezzel tölti az idejét) Elég komoly logikai bakik voltak a történetben a 2. és a 3. résszel..
[ Szerkesztve ]
"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas
-
leviske
veterán
Nem írtam sehol, hogy a második rész hozza az Origins hangulatát. Ezért is szeretem, mikor elkezdek valakivel írogatni, és jönnek hatan, akik visszaolvasás nélkül kezdenek el kötekedni. Kb harmadjára írom, hogy a Dragon Age 2-ben a dialóg és harcrendszer tetszett és ha utóbbi belekerült volna a W2-be, akkor nem nyavalyogtam volna a rossz irányításra. Alapvetően már az Assassin's Creed-ben se tetszett ez a harcrendszer, de ott legalább minőségien meg lett valósítva.
NEKEM ez a véleményem és itt magam részéről pontot teszek.
A Mass Effect-es véleményedhez meg annyit tudok hozzáfűzni, hogy a Star Wars filmekben sokkal több a logikai buktató. Ettől még kultuszfilmek. Amiről meg beszélsz, az nem lázadás. Függetlenül attól, hogy mennyire tartom értelmetlennek én is.
-
And01
aktív tag
Nekem a W1 harcrendszere, a karakterfejlődés volt jó úgy ahogy volt.
A kettőben ezt szerintem elszúrták 1hez képest koránt sem volt annyia jó!
A tárgykészítés ostoba dolog volt szerintem. A Witcher szörnyvadász nem varrónő!
+ A minijátékok kockázás egyebek, sem sikerültek annyira jól!
A W2 nem volt rossz játék de a készítők (szerintem) próbáltak újítani
azon ami jó volt, és rontottak. A játékra 5 ből 3.5 pontot adnék!
Mig az W1 menne az 5ből 5!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Kés topik
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Láncfűrész topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Politika
- Star Citizen
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- T Phone Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CAT B30, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitedesk 800 G3 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 500GB SSD Intel HD Graphic
- BESZÁMÍTÁS! Optiplex 7080 Micro asztali számítógép - i5 10500T 16GB RAM 256GB SSD 630 IGP Win 11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen