Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz leviske #13 üzenetére

    Igen, ez csak a te véleményed. Scriptelt jelenetből kb harmadannyi van mint bármely Bioware játékban, buggal pedig az utolsó patch óta nem találkoztam. Úgyhogy valóban felesleges védeni, mert nincs rajta védeni való. A DAO nem akció-RPG, a harcrendszere semmiféle szempontból sem hasonlítható a Witcheréhez. A kettő nem összevethető, nem is értem miér éppen ezt hoztad fel? A nehézségi fok csak azok számára jelentett problémát, akik az utóbbi 5 évben kiadott játékokon szocializálódtak. Aki ezt nehéznek tartja próbálja ki a Dark Messiah-t. A DA2-t pedig bármiféle szempontból összehasonlítani a W2-vel... muhaha. Amúgy bizonyára elfelejtetted azt is, hogy kezdetben a DAO is jóval nehezebb (szerintem pont megfelelő) volt. Aztán a szerencsétlenek addig rinyáltak, amíg valamelyik első patch-el visszavettek a nehézségi fokból.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz leviske #16 üzenetére

    Szerinted nevetséges. Imádom, ha valaki a szubjektív véleményét nyomja le mások torkán, mint megfellebbezhetetlen axiómát, az univerzum kvark és gluon-szintre bevésett alaptörvényét. Számomra nem nevetséges volt, hanem szórakoztató. Ha neked nem tettszik, ne játssz vele.
    "Ezen túl van, hogy szimplán csak hamar indulsz el a táborban és instant lenyilaznak." ??? Nem tudom miről beszélsz. Velem nem esett meg semmi hasonló.

    "Ha meg akció RPG, akkor ott a Mass Effect. Semmivel nem áll jobban ahhoz viszonyítva. Sőt, attól még messzebb áll minőséget tekintve, mint a Dragon Age első részétől." Aha. Érdekes, hogy a scriptelt jelenetekre panaszkodsz, és nem jut eszedbe Legion küldetésén a mag szétlövésének "okos" módja, vagy a háromszemű terminátor ki-be nyíló pumpái, vagy a harmadik részben a mindent vivő harc a reaperrel a Rannoch-on (aminek a vége különösen "okosan" volt megoldva - ekkora xart hasonló játékban még nem láttam - félreértés ne essék, ettől a Mass Effect mint játék tettszett). Amúgy a Mass Effect jó példa arra is, hogy ott még az Insanity fokozat is igen könnyű. Miért nem tudták a játékba építeni a multiplayer platina fokozatát pl? Aztán akinek nehéz, nem választja ki. De nem, nekik olyan "nehézség" kellett, amit a kazuárok is végig tudnak tolni, legfeljebb két visszatöltéssel, hogy aztán a végén megkaphassák a "nagy játékos" plecsnit... Aztán amikor végre jön egy játék, ahol a harc VALÓBAN kihívás, akkor lehordják mindennek, hogy ilyen szar meg olyan szar, meg védhetetlen... Látod ez az, ami miatt elönt a harci ideg és vöröset látok. Nehéz? Játszd easy fokozaton. Nem tettszik? Játssz mással, ami tettszik. De fikázd le. Ennyi.

    A DA2-t nem "divatból" szidom, hanem azért, mert letöltöttem a hivatalosan kiadott demóját, és megállapítottam, hogy úgy ahogy van egy ócska rókabőr, amit a DAO sikerén felbuzdulva dobtak össze hamarjában. Arra sem méltó, hogy a DAO, vagy bármelyik Witcher cipőfűzőjét megkösse. Természetesen ezt tekintsd szubjektív véleménynek. Mindenesetre én nem jelenek meg a topicjában, és kezdem el fikázni...

    "a DAO is jóval nehezebb volt." "Nem játszottam vele konzolon és elég nyilvánvalónak tűnik, hogy ott lehetett gáz a rosszabb irányítás végett."
    Én sem játszottam vele konzolon, mivel csak PC-m van. Arról beszélek, hogy amikor a játékot kiadták, a nehézségi fok jóval magasabb volt normál fokozaton. Ezt az azonnal elkezdődő sirám-nyomor-sanyar hatására igen hamar (ha jól emlékszem, két-három héten belül) korrigálták egy patch-el. Nekem viszont épp az eredeti felelt volna meg jobban.

    Bugokról - az több GB-os patch nem patch volt, hanem dlc-t is tartalmazott. A Gog-os verzió, ami DRM mentes volt az elejétől kezdve, probléma mentesen futott. Talán csak szerencsém volt, de Mass Effect 2-3 nálam pl sokkal több CTD-vel futott.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Xelloss

    aktív tag

    válasz leviske #18 üzenetére

    "A harc- és dialógrendszer egyszerűen előrelépés az elődhöz képest, a maga kiforratlanságaival együtt is. SZERINTEM"

    Ja ,hogy lebutították... a DAO-ba taktikázni kellett nem a rambo gyerek voltál,mint a kettőbe.. ahol csak kattingattam kb.. A párbeszédek ,hát kevesebb és inkább semmitmondó lehetőségek... a nagy döntések se nagyon számítottak ,sőt nem sok volt... Akkor nem voltak fajok se csa random HAWK vagy custom de ember ,akiből nem bírtam faragni normálisat szal maradt custom Hawk... stb.. igen f@sza volt.....NEM! hátralépés, a DAO volt az ME2 és 3 butításának hírnöke...

    ME3 -ba is gürcöltem megmentstem x-et vagy kibékítsek két fajt és pofán röhögnek a végén ... a játék maga jó volt az ötlet is úgy ahogy... de megkérdezem a kis gyereket (Catalyst) miért öldös ő most tulajdonkép , mondja CSAK meg neked nem kell tudni... Hát b;zdm,g EA.... Tiszta Halo koppincs , ott is van ez a teremtmény fellázad a teremtője ellen ,aki über fejlett ,de azért leverik...

    [ Szerkesztve ]

    "Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas

  • Xelloss

    aktív tag

    válasz leviske #20 üzenetére

    Kijátszottam a DA2-t ,csak szólok és az Originst és az Awakeninget.... Az egész feelingje marhára nem Dragon Age volt a 2-nek... Az egyben több dilalógus volt.. csak nem volt hangja a karakterednek ,de az más... meg se szólalt.. mint Corvo a Dishonored-ban... A főboss fight a high templarral hát nem volt nagy durranás..

    A reaperekről beszélek és elkezdték abálni a Leviathan-okat. Akik meg hagyták magukat kinyírni az elején.... Logikátlan az egész... Egy ilyen faj nem teremtene gépeket ,hogy oldják meg helyette a világbékét ,sőt nem is érdekelné. Egy hangya problémája mikor érdekel egy felemelkedett lényt..(ez ilyen naív emberi elképzelés egy ilyen fajról,hogy majd pont ezzel tölti az idejét) Elég komoly logikai bakik voltak a történetben a 2. és a 3. résszel..

    [ Szerkesztve ]

    "Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas

Új hozzászólás Aktív témák