Könnyebb lesz normál nehézségen a The Witcher 3

Amikor megjelent a The Witcher 2: Assassins of Kings című játék, első nekifutásra sokan nehézkesnek tartották Geralt irányíthatóságát harcok közben, nem reagált olyan gyorsan a kapott parancsokra, mint szerették volna. A készítők később egy patch kiadásával helyrehozták a harc közbeni problémák nagy részét, de mint nemrég kiderült, ezek a "hibák" tulajdonképpen nem a rossz programozás miatt voltak benne a játékban, hanem egészen más okból.

Egy Eurogamer oldalnak adott interjújában Konrad Tomaskiewicz elmondta, hogy eredetileg a Dark Souls mintájára hozták létre a The Witcher 2 harcrendszerét, ám később belátták, hogy ez hiba volt. A széria rajongói egy tradicionális, történettel ellátott szerepjátékot vártak, nem pedig egy olyan programot, ami az ügyességüket teszi próbára.

Épp emiatt döntöttek úgy a CD Projekt RED munkatársai, hogy a The Witcher 3: Wild Hunt című játékban már nem lesznek olyan nehezek a küzdelmek, a program normál fokozaton könnyebb lesz, mint a Witcher 2 volt. Persze ezzel nem azt akarják mondani, hogy teljesen le lesz egyszerűsítve a játékmenet, továbbra is több nehézségi szint közül választhatunk, csak ezúttal nem lesz olyan érzésünk normál fokozaton, mintha nehéz beállítás mellett játszanánk.

Azóta történt

Előzmények