Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz Xelloss #19 üzenetére

    Ugyanannyira lehetett taktikázni, mint az első részben. Nyilván nem easy-n kell tolni.

    Ha meg a párbeszédrendszerból ennyi jött át, akkor tényleg nem értem minek szóltál ebbe most bele, mert egyértelmű, hogy talán egyszer ha játszottál a demoval... Hawk személyiségét lehet alakítani azzal, hogy milyen típusú válaszokat választasz, mivel idővel a játékostól független jelenetekben is úgy nyilvánul meg. Ilyesmi a ME2-ben is kezdett kibontakozni, de a DA2-ben helyezett már erre több hangsúlyt az edmontoni csapat. A montreáli banda ezzel nem foglalkozott, ezért kaptunk a 3-ban egy egysíkú, fekete-fehér (kék-piros) dialóg rendszert.

    A ME3 kapcsán viszont nem tudom milyen teremtmény fellázadásról beszélsz a geth-eken kívül, akikkel kapcsolatban sírhatnál már az első rész óta. A reaper-ök nem fellázadtak.

  • leviske

    veterán

    válasz Xelloss #21 üzenetére

    Nem írtam sehol, hogy a második rész hozza az Origins hangulatát. Ezért is szeretem, mikor elkezdek valakivel írogatni, és jönnek hatan, akik visszaolvasás nélkül kezdenek el kötekedni. Kb harmadjára írom, hogy a Dragon Age 2-ben a dialóg és harcrendszer tetszett és ha utóbbi belekerült volna a W2-be, akkor nem nyavalyogtam volna a rossz irányításra. Alapvetően már az Assassin's Creed-ben se tetszett ez a harcrendszer, de ott legalább minőségien meg lett valósítva.

    NEKEM ez a véleményem és itt magam részéről pontot teszek.

    A Mass Effect-es véleményedhez meg annyit tudok hozzáfűzni, hogy a Star Wars filmekben sokkal több a logikai buktató. Ettől még kultuszfilmek. Amiről meg beszélsz, az nem lázadás. Függetlenül attól, hogy mennyire tartom értelmetlennek én is.

Új hozzászólás Aktív témák