Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Valentin90 #7 üzenetére

    Nem értem, ez miért meglepő egy szerepjátékban? A karakter fejlesztése többek között erről szól. Az elején porbafingó vagy, a végére félisten. a Baldur's Gate, vagy a Gothic 1-2, a Morrowind mind u. ilyenek. Az más kérdés, hogy a mai árkádokhoz szokott kazuárok rinyáltak. A Witcher 2 nehézsége úgy volt jó, ahogy volt. Élveztem, hogy végre van egy játék, ahol a harc igazi kihívást jelent.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz leviske #13 üzenetére

    Igen, ez csak a te véleményed. Scriptelt jelenetből kb harmadannyi van mint bármely Bioware játékban, buggal pedig az utolsó patch óta nem találkoztam. Úgyhogy valóban felesleges védeni, mert nincs rajta védeni való. A DAO nem akció-RPG, a harcrendszere semmiféle szempontból sem hasonlítható a Witcheréhez. A kettő nem összevethető, nem is értem miér éppen ezt hoztad fel? A nehézségi fok csak azok számára jelentett problémát, akik az utóbbi 5 évben kiadott játékokon szocializálódtak. Aki ezt nehéznek tartja próbálja ki a Dark Messiah-t. A DA2-t pedig bármiféle szempontból összehasonlítani a W2-vel... muhaha. Amúgy bizonyára elfelejtetted azt is, hogy kezdetben a DAO is jóval nehezebb (szerintem pont megfelelő) volt. Aztán a szerencsétlenek addig rinyáltak, amíg valamelyik első patch-el visszavettek a nehézségi fokból.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz leviske #16 üzenetére

    Szerinted nevetséges. Imádom, ha valaki a szubjektív véleményét nyomja le mások torkán, mint megfellebbezhetetlen axiómát, az univerzum kvark és gluon-szintre bevésett alaptörvényét. Számomra nem nevetséges volt, hanem szórakoztató. Ha neked nem tettszik, ne játssz vele.
    "Ezen túl van, hogy szimplán csak hamar indulsz el a táborban és instant lenyilaznak." ??? Nem tudom miről beszélsz. Velem nem esett meg semmi hasonló.

    "Ha meg akció RPG, akkor ott a Mass Effect. Semmivel nem áll jobban ahhoz viszonyítva. Sőt, attól még messzebb áll minőséget tekintve, mint a Dragon Age első részétől." Aha. Érdekes, hogy a scriptelt jelenetekre panaszkodsz, és nem jut eszedbe Legion küldetésén a mag szétlövésének "okos" módja, vagy a háromszemű terminátor ki-be nyíló pumpái, vagy a harmadik részben a mindent vivő harc a reaperrel a Rannoch-on (aminek a vége különösen "okosan" volt megoldva - ekkora xart hasonló játékban még nem láttam - félreértés ne essék, ettől a Mass Effect mint játék tettszett). Amúgy a Mass Effect jó példa arra is, hogy ott még az Insanity fokozat is igen könnyű. Miért nem tudták a játékba építeni a multiplayer platina fokozatát pl? Aztán akinek nehéz, nem választja ki. De nem, nekik olyan "nehézség" kellett, amit a kazuárok is végig tudnak tolni, legfeljebb két visszatöltéssel, hogy aztán a végén megkaphassák a "nagy játékos" plecsnit... Aztán amikor végre jön egy játék, ahol a harc VALÓBAN kihívás, akkor lehordják mindennek, hogy ilyen szar meg olyan szar, meg védhetetlen... Látod ez az, ami miatt elönt a harci ideg és vöröset látok. Nehéz? Játszd easy fokozaton. Nem tettszik? Játssz mással, ami tettszik. De fikázd le. Ennyi.

    A DA2-t nem "divatból" szidom, hanem azért, mert letöltöttem a hivatalosan kiadott demóját, és megállapítottam, hogy úgy ahogy van egy ócska rókabőr, amit a DAO sikerén felbuzdulva dobtak össze hamarjában. Arra sem méltó, hogy a DAO, vagy bármelyik Witcher cipőfűzőjét megkösse. Természetesen ezt tekintsd szubjektív véleménynek. Mindenesetre én nem jelenek meg a topicjában, és kezdem el fikázni...

    "a DAO is jóval nehezebb volt." "Nem játszottam vele konzolon és elég nyilvánvalónak tűnik, hogy ott lehetett gáz a rosszabb irányítás végett."
    Én sem játszottam vele konzolon, mivel csak PC-m van. Arról beszélek, hogy amikor a játékot kiadták, a nehézségi fok jóval magasabb volt normál fokozaton. Ezt az azonnal elkezdődő sirám-nyomor-sanyar hatására igen hamar (ha jól emlékszem, két-három héten belül) korrigálták egy patch-el. Nekem viszont épp az eredeti felelt volna meg jobban.

    Bugokról - az több GB-os patch nem patch volt, hanem dlc-t is tartalmazott. A Gog-os verzió, ami DRM mentes volt az elejétől kezdve, probléma mentesen futott. Talán csak szerencsém volt, de Mass Effect 2-3 nálam pl sokkal több CTD-vel futott.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák