- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
válasz Sirandrish #99 üzenetére
Minek a Fire Resistance Diablo-nak???
Alapból immunis rá.
A fegyverbe sem kell, hiszen a lángfújással és a villámszórással úgyis lemosunk majd mindenkit.
MOD: HP meg minek? Ha meghalunk, resselünk, nem?
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
szak33
csendes tag
Én azt hallottam, hogy a másik 2 karakter teljesen új kaszt lesz és a kiegészítő(k)ben fognak visszatérni a 2. rész figurái.
De előbb még úgyis a Starcraft 2 jön, úgyhogy sokat kell még várni :/ -
Sirandrish
legenda
válasz Vistaboy #101 üzenetére
azé a plussz sebzés sose árt me jön valami csira hős mint mindig oszt nyakonbasz...
Mondjuk akkor a Blizznek csinálnia kell XXXXXXXL-es rucitárat is.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Vistaboy
veterán
válasz Sirandrish #103 üzenetére
Erről az a kis szösszenet ugrik be, amit egy másik játék előzetesében olvastam:
"AlwaysSummer vidámparjában már éppen a boss előtt járunk, amikor összefutunk egy másik kalandor csapattal, akik úgy előztek meg hogy egy Ebay portal nevü cumót használtak. Fel is ajánlanak megvételre nekünk néhány hihetetlenül frankó fegyót, ám olyan áron, amennyi nekünk sosem lesz. Elő is bújik a boss, egy ütött kopott Diablo, a team le is csapja, hát elkezdhetünk gondolkodni mit is csinálunk. Megvárjuk a respawnt! (a lények nem termelődnek újra a játékban, ide csak a poén kedvéért rakták be) 10 perc, Dio újra lábon, meg is kezdenénk a támadást, ám amikor meglát minket, elege lessz az egészből, s önszántából nekünk adja a keresett ősi artifactot, csak hagyjuk már békén őt..."
Azért idáig remélem nem jutunk el...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Sirandrish
legenda
-
Dr. Akula
nagyúr
1.08-ban már sajnos bejött a cast delay ami értelmét vette a fast castnak, meg az immunisok, aminek következtében legalább 2 támadó spell kell. Igaz warmthot nem kell már maxolni, meg simán el lehet menni lvl99-re, így több az elkölthető skillpont.
Az én fw-s sorcim is már csak LOD alatt lett kész, ami igaz hogy a LOD-os változások miatt épp akkor lett überkirály általános runra, viszont a cast delay miatt megszűnt az ultimate diokill jellege (meg már nem is dio volt a főcélpont, hanem baal). Azért jó volt vele classicban, sokan csodálkoztak hogy mit akarok ezzel a szar fw-vel, aztán csak pislogtak amikor elvittem az egész brigád elől az XP-t.
-
AMD Power
titán
Mikor jön ki?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Vistaboy
veterán
válasz AMD Power #107 üzenetére
Legkorábban jövőre, de lehet hogy "When It's Done".
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz Vistaboy #100 üzenetére
Sajnos lehet, ugyanis úgy tudom fix skillpont kiosztást akarnak a fejlesztők, azaz itt már nem te mondanád meg mire mennyit pakolsz, hanem szintlépéskor automatikusan ad +x erőt, meg +y manát. Ez sztem elég suxx. Már jóhogy nem automatikusan le is játsza helyettem a játékot...
AMD Power:
A cdgalaxisnál még mindig 2009 szerepel, de szinte kizárt. SC2-vel együtt nem adnak ki ilyen nevet. Bár ahogy egyre több részlet kiderül a játékról, egyre inkább az az érzésem hogy ezt már csak a neve fogja eladni, nem a játék maga. Már a D2LOD-ban elkezdték a lebutítgatást, a 3-ban úgy látom tökélyre fejlesztik. Mint egy alkoholista szellemi leépülése, olyan a folyamat. Remélem közben meggondolják magukat és mégis jó játékot csinálnak, de az a gyanúm hogy nem. Főleg hogy ez már egy másik fejlesztőcsapat, az eredeti diablósok már rég leléptek a Blizzardtól.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dr. Akula #106 üzenetére
A novánál nem volt delay. Piszok erős lett, hogy a Lightning Mastery is dmg-et adott. Ráadásul a Nova knockback-elt.
Közben eszembe jutott a másodlagos skill: FireBall volt.
Semminek nem volt esélye még player 8 mellett sem.Amikor dueleztünk párat haverokkal, hullottak mint a legyek. A teleportot nehéz utolérni fast cast mellett.
-
Dyingsoul
veterán
válasz Dr. Akula #109 üzenetére
egyáltalán nem volt lebutitás a kieg, ha ismertnéd pl a Bibliát, akkor ismernéd Baál-t is...
Tökre jól szövik a cselekményt.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Vistaboy
veterán
válasz Dr. Akula #109 üzenetére
"úgy tudom fix skillpont kiosztást akarnak a fejlesztők, azaz itt már nem te mondanád meg mire mennyit pakolsz, hanem szintlépéskor automatikusan ad +x erőt, meg +y manát. Ez sztem elég suxx."
Na, ezzel akkor megszűnne az a pici RPG elem is, ami van benne. Bár jó játék a Sacred 2 is - abban is ilyen módszer van, csak egy-két pontot oszthatsz te el, a többi a kasztod függvényében oszlik el -, de ha már egyszer én fejlesztem a karaktert, akkor hagy adjam már én arra, amire akarom, nem?
Wolverine: Poén volt...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Silenzio
addikt
Ocsmány wow-flash, lila, rózsaszín, ciklámen, olajzöld és ibolya... A tököm kivan már a Blizzarddal, mióta ott az az idióta dizájner Samwise Didier, hatalmasat zuhantak a szememben. Dizájnban köszönőviszonyban sincs a zseniális első résszel, de a szerintem mérhetetlenül primitív Diablo 2-vel szemben is alulmarad. A helyükben lapátra tenném a nyomorultat és sürgősen elfelejteném a Wow és a Diablo III által fémjelzett Barbie-világot. Az eszem megáll hogy valaki még várja is ezt a bitekbe oltott ízlésficamot...
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz Dyingsoul #113 üzenetére
De, az volt. A cast delay pl. egyértelműen az. Hivatalosan a lag ellen találták ki, ami nehezen hihető annak fényében hogy minden cuccra raktak vmi lvl0 skillt x% eséllyel, ami ugyan semmit nem ér, de ugyanolyan felesleges effeketekkel terheli a gépet mint ha hasznos skillt használnál. Akkor már inkább az eredeti, értelmesebb verzió maradt volna. Vagy ide sorolhatjuk azt is hogy minden patchban direkt elkúrták azt a builde(ke)t, ami az előzőben jó vol. Nehogymár jól szórakozzanak a józerek...
A dio1 volt a legjobb, és tulajdonképp az etalon. 2 hibája volt csak: nem lehet futni (a gagyi Hellfire expansionban javították, de az az egész egy komolytalan cucc, említésre se méltó), illetve a már akkor is épp hogy csak elég 640x480 felbontás. Sztem a legjobb dio játékot úy lehetne megalkotni, hogy fogják a dio1-et, beleraknak 1920x1200 felbontást, és megdizájnolják a grafikát 3D-re (mondjuk licenszelik a TQ motorját és akkor a fejlesztés nagy része meg is van oldva).
A dio1-ben még volt változatosság, használhattál rengeteg féle skillt, a dio2 rákényszerít hogy 1 (1.08-1.09-ben 2) db-ra specializálódj, és csak azt nyomasd orrba-szájba. A dio1-ben is voltak immunisok, de nem volt probléma, elő egy másik spellt és lehet haladni. A 2-ben meg ilyenkor jön a futás (esetleg a többi player lerendezi, de te abba nem tudsz beleszólni, az a része neked már nem játék). Az a gyanúm ez az 1 skilles játék a dio3-ra is jellemző lesz.
-
Dyingsoul
veterán
válasz Dr. Akula #116 üzenetére
utolsó két bekezdéseddel egyetértek, elsővel nem, mert én konkrétan a történet továbbszövésére gondoltam.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Silenzio
addikt
Blizzard cuccok sosem voltak technikailag kimagaslók és sosem volt nagy gépigényük sem. Ezen nem paráznék.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
mephi666
nagyúr
na, most csatlakoznék a témához, mivel nem nagyon voltam gépközelben hétvégén
(elég nagy diablo fan vagyok szerintem... kb 8-9éve, amikor igazán nyomtuk a diablo2-t, sorcival hell mephi volt a kedvencem... ha 5percen belül indulnom kellett a buszhoz+suliba, akkor még kb 2 kill belefért -> innen is a nickem...) rengeteget játszottam diablo1-gyel is... hangulatilag az a játék fogott meg lebjobban... nagyon jól össze volt rakva... úgy "bukkantam rá", hogy kb '96-ban sógorom valami pcworld cd-jén megtaláltam... először valami autós játékra számítottam, felraktam és csak pislogtam, hogy ez nem jött be... először idegen volt az egész, majd kb 15-20perc alatt lementem véletlenül a katakombákba és onnantól megfertőzött hellfire kieggel is sokat szórakoztam meg a diablo2+loddal is rengeteget... az eddigi gameplay videók alapján biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lesz a 3. rész is...
engem annyira nem zavar az automatikus pontelosztás, mert dia2-ben kb semmi értelme nem volt szinte a statoknak... majdnem minden erős fejlesztésnek fullvita lett a vége... str-ből annyi kellett, hogy a kari elbírja a cuccokat, dexből esetleg akkor kellett, ha pl blockra ment az ember... energy meg le volt ejtve magasról... így legalább a cuccokat is jobban be tudják majd lőni... meg talán jobban szét lehet választani a cuccokat is, mert nem bír el majd a wd meg sorci full lemezvértet
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Viktor77
titán
válasz Silenzio #115 üzenetére
Most úgy gondolom, hogy a D3 lehet az egyetlen játék, ami letaszíthatja az eladási listák éléről a WoW-ot.
Így az ízlésficamról elgondolkodnék a helyedben, nem veled van-e a baj?
"A helyükben lapátra tenném a nyomorultat..."
Ahogy láthatod, akár csak az itteni hsz-eket (de minden fórumon ez van), eddig minden őket igazolja.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Vistaboy
veterán
válasz Silenzio #115 üzenetére
Való igaz, lehetne darkosabb a játék, de azért egy Diablo nálam akkor is Diablo, amivel szerintem akkor is hónapokat fogok játszani, ha a Dark Fantasy stílus helyett ázsiai Anime-stílusú lesz, és mindenféle gonosz gombákkal és pokémonokkal lesz tele.
A hangulat lesz a lényeg, és azzal - a képek és a videók alapján sem - nem lesz baj.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Neovenator
senior tag
válasz Dr. Akula #78 üzenetére
Lelépett...
Inkább fogalmazzunk úgy, hogy mindkét fél ostobasága okán (bár az itteni ömlengést látva harmadik rész láttán -úgy látom már fel sem tűnik senkinek, hogy ennek a diablonak már köze sincs az első kettőhöz-, a Blizzard részéről nem) megszűnt a munkájuk..."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz Viktor77 #121 üzenetére
Ahogy láthatod, akár csak az itteni hsz-eket (de minden fórumon ez van), eddig minden őket igazolja.
Szerintem jó néhányan várunk Diablo 1 hangulatot, de eddigi infók alapján nem úgy tűnik, mintha azt kapnánk majd, de még messze van, így korai még ilyenekbe bele menni.
Amit eddig láttam a játékból az alapján azt mondom, hogy Diablo 1 hangulat nélkül is nagy játék lesz. Csak jönne mááááááárrrrrrrrrrrrrrrrr
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Viktor77
titán
válasz Neovenator #126 üzenetére
"Sajnos ez meglehetősen minősíti az ide írogatókat..." Vagy a darkosabb stílusért nyafogókat. (Bár valószínűleg ők fogják elöször lewarezolni és 26-szor végigtolni, majd telesírni a fórumokat, hogy ez milyen szar.)
Hirtelenjenében nem tudnék mondani a Blizzardtól rossz játékot, és nem gondolom, hogy a D3 lesz az első szar játékuk. Leszarom ki csinálja, a videókról és képekről süt a hangulat.
Ha a Hello Kitty Online-t is a Blizz adná ki, az is siker lenne.Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Vistaboy
veterán
válasz Neovenator #126 üzenetére
Azért nem ennyire durva a helyzet. Azért attól még hogy nem az eredeti gárda készítette, miért ne lehetne ez is legalább olyan jó, mint az eddigiek?
Gondolj pl. a Tomb Raider-re. Az elejétől a Core Design készítette, aztán az Angel of Darkness-el elásták Larát teljesen. Majd jött a Crystal Dynamics, és a Legend-el visszahozta a sorozatot a süllyesztőből, és az azóta kijött részek - Anniversary, Underworld - ismét olyanok, sőt jobbak, mint amelyeket a Core csinált.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Neovenator
senior tag
válasz Viktor77 #127 üzenetére
Elég nehéz (vallási) fanatikusokkal érvelni, mivel előre ki szokták kötni, hogy "úgyis leszarom"...ez ugyanúgy az érintetteket minősíti és hidd el, semmi köze a darkossághoz...
Egy véresre (nem) sütött marhaszték sem "dárkosabb" egy színes cukorkás puncs minonnyál, de az utóbbit nem tálalnám fel főételként egy rendezvényen, maximum egy babazsúron...
Remélem elég illusztris a hasonlat."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
-
Sirandrish
legenda
válasz Viktor77 #127 üzenetére
körülbelül...
Nem elég darkos...ez..á, inkább nem mondok rá semmit..akinek nem elég dark az menjen egy szén bányábaEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
mephi666
nagyúr
válasz Sirandrish #132 üzenetére
szétröhögtem a petíción is magam, amikor aláíratták x emberrel, hogy "nem lesz elég darkos a dia3" kezdjük ott, hogy mondjuk a dia1+hellfire volt darkos... (ha nevezhetjük így) a második rész közel nem lett az... akkor senki nem sírt... szinte csak a dungeon-os részek voltak "darkosabbak", minden más teljesen színes volt... itt meg jött azonnal a sírás meg a nagy fanok mindenféle fotosoppolt képei, hogy: "hogy kellene kinéznie" vicc... aztán talán blizzcon-on jelentek meg a fejlesztők szivárványos-pónis-diablo3 pólóban
nem vagyok elvakult fan: tudom teljes kívülálló rálátásával nézni a dolgokat, de 99.9%, hogy a diablo3 is nagy játék lesz és 5-10év múlva is simán pörögni fog a battlenet2-n... csalódtam már eleget folytatásokban... játékoknál/filmeknél egyaránt, de ezen már ilyen kezdeti stádiumban is azt látom, hogy nagyon helyben lesz...
ui: nem teljesen neked címeztem a kommentet, a korábbi kommentelők majd kiszűrik belőle a rájuk vonatkozó részeket...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Vistaboy
veterán
válasz Neovenator #130 üzenetére
Nem is a vita kedvéért mondtam.
De az is csak egy példa, amit te mondtál. Neked nem tetszik a színben gazdagabb világa a játéknak - és rajtad kívül még sok másik játékosnak sem -, de legalább ugyanennyien vagyunk olyanok is, akiknek tetszik, mert a képek és a videók alapján hamisítatlan Diablo-feeling fogja el azokat, akik szerették az első két részt.
A TR-nél ugyanígy volt. Sokaknak nem tetszett, de legalább ennyien megvették, akik játszottak a sorozattal. Nekem is megvan - a PC GURU-hoz adták régebben, 2K-t megért, mert szeretem Larát -, és amikor nem olyan régen feltettem és felpatch-eltem, már sokkal jobb volt a játék. Ha így jelent volna meg annak idején, akkor jóval több rajongója lett volna.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz Sirandrish #132 üzenetére
Vagy a putrisorra.
Pardon, de nem bírtam kihagyni. Sorry.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Sirandrish
legenda
válasz mephi666 #133 üzenetére
ahogy Viktor is mondta..a Blizz még nem adott ki szart.
Az, hogy ez nem lesz "darkos" semmit sem jelent..attól még egy tökéletes közeli játék lesz...ez boritékolható!
Nem is igazán értem hogy mire fel háborodtak fel anno 5perc video után..mintha csalódtak volna valaha is a BlizzbenVistaboy: próbáltam "populárisabb" helyet találni
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Vistaboy
veterán
válasz Sirandrish #136 üzenetére
LOL, egyszer akarom a MOD gombot használni, erre pont lejárt az idő.
Hát, a "populációval" ott nem hiszem hogy gond lenne, de ha a "popularity"-ra gondoltál, na akkor érthető a dolog.
Na jól van, nem OFF-olok tovább.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Viktor77
titán
válasz Neovenator #129 üzenetére
Hát mihez van köze?
Vicces. Mintha ha te nem kötötted volna ki előre, hogy ha a D3 ilyen marad mint a videókban, szar lesz.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Silenzio
addikt
válasz Viktor77 #121 üzenetére
"Egyél szart, egymilliárd légy nem tévedhet." Persze, persze...
Na ide figyelj, drága kolléga: az ízlés, bár szubjektív, azt hiszem jelen esetben többről van szó, a Diablo 2 stílusa a 4.-5. actot kivéve köszönőviszonyban sem volt a sztorival, vagy akár a videobetétekkel. Egy igényes gamer az összhatást is nézi, ez jól megvolt az elsőben, felemás volt a másodikban, a Dio3 meg... Vicc. Elhangzott itt, hogy a hangulat a lényeg. Na igen, de annak a stílus szerves része a grafika és a játékmenet mellett.Mert az egy dolog, hogy én eleve nem csípem az ilyen konzumidióta társadalmat primitív játékban modellező műfajt - kinek van jobb cucca, tápolás halálig, gyúrunk vazze', jobb' szeretem a mélyebb tartalmú, sztorivezérelt alkotásokat az ilyen hack'n'slash rpg-light-oknál. Általában aki nyomi az RPG-khez, az tolja előszeretettel a Dio-t. Ennek ellenére beleszerettem az első részbe, hónapokig nyúztam single-ben, pedig úgy állítólag nem nagy szám.
Az agymosás pedig nem szép dolog, tévedés, hogy nem picsogtak az emberek a Dio2 láttán, több neves hazai és külföldi szaklap lehúzta, olvassatok vissza: a Diablo rajongói közül rengetegen fordultak el a 2-től. Mert nem nehéz belátni, hogy a Diablo egy egyszerű kattintóbajnokság egy véletlengenerátort futtatva a háttérben. Én is így voltam vele, multiban sem kötött le 1 hónapnál tovább. Még másfél évig fent volt a gépemen, de csak 2x léptem be.
Ez eddig mind szubjektív, dühös és faragatlan a modorom, ez tény, de megvan rá az okom: pillanatok alatt kimúlt a Sacred, nem tudott érvényesülni az egyébként nagyszerű Dungeon Siege, a Titan Quest, mert a Blizzard így meg úgy... Mérsékelt siker a Middle Earth Online vagy az Age of Conan, mert mindenki azzal a nyüves WoW-val tolja 5 éve (!), pedig nekem elég volt összvissz 2 órát néznem, már eret vágtam volna magamon a stílusa és a "tartalma" miatt...
És akkor itt vagytok Ti, nem a véleményetekkel van baj, hanem azok egységességével. Fanatizmus, közhelyek, feltétlen imádat mindenütt. Ha a Blizzard kiadna egy éktelen fos, irányíthatatlan stuffot, ti azt is benyelnétek. Mint a Nokia-rajongók, nem érdekli őket, hogy esetleg más cég modernebb, kiegyensúlyozottabb modelleket kínál olcsóbban, mert a Nokia az ilyen jóóóó meg megszokta meg minden... Legalább a játékot meg kéne várni mielőtt fél karotokat levágjátok és rituálisan beáldozzátok a Blizzard atyáinak oltárán... Komolyan, nem értem mi van a világgal, a tömegekkel... Eceterá.
Természetesen nem csak neked szól a komment, csak most nem érek rá 7-8 hozzászólót megszólítani. Ja, és abbahagyom a flame-elést, a Diablo-sorozat nem az én műfajom. Lehet tolok inkább egy kis Lost Vikingst vagy Blackthorne-t, azok még jók voltak. Remélem van itt olyan aki ismeri őket, ha nem, nincs is miről beszélni Blizz-ügyben.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Neovenator
senior tag
válasz Vistaboy #134 üzenetére
Persze, vágom.
A színben gazdagsággal egyébként semmi probléma sincs. Ott van példának a pont Blizzard által készített Lost Vikings, vagy a most megjelenő Trine például, vagy éppenséggel a nagyszerű Braid...mindegyik nagyon is szerethető alkotás, nem lennének olyan jók mint amilyenek, ha szürkét és feketét használtak volna csupán a készítők.
Amit Silenzio kolléga is említett és amit én is mondok, és amit értelemszerűen senki nem akar megérteni a fanboy-ok közül (mert az őket minősítené) az a GICCS, így nagybetűkkel. Ami persze önmagában is egy stílus, kifejező eszköz és nem is mai találmány éppenséggel. Ugyanakkor -az előbbi példánál maradva- egy steak fesztiválon nem ildomos cuki, flitteres-cukormázas puncsminyont felszolgálni, mert egyszerűen nem odavaló. Nem azért, mert a GICCS egy gáz dolog (teljességgel egyéni preferencia kérdése, én személy szerint ízléstelennek és gyermetegnek tartom a rokokót, de a személyes véleményem abszolút mellékes jelen esetben), hanem egyszerűen azért, mert nem odavaló. A jelenlegi Diablo-s art direction nagyszerűen illeszkedik a Warhamm...ööö...Warcraft világába, azt kezdetektől fogva a rajzfilmes (elnagyolt, buci, játékos), plasztik színű (hupilila, libafos zöld és társai) stílus határozta meg, így szeretjük, ezzel semmi gond nincs. Viszont ez a Diablo. Ennyi a gond."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Silenzio
addikt
válasz Neovenator #140 üzenetére
Na igen... És a Warcraft is már eleve sokban Warhammer-nyúlás volt. De nem is ez a gond, a Kill Billben sincs sok eredetiség, a Mátrixban gyakorlatilag 0 -filmes példákkal élve- az összhatásuk miatt viszont sikerült bankot robbantaniuk. A gond azonban az, hogy a játékiparnak nincs meg a maga hangsúlyos szerzői rétege -ahogy a filmművészetnek van- és számomra aggasztó, hogy az olyan fejlesztők, akik jobbára egy deka eredeti gondolatot még nem izzadtak ki magukból pályafutásuk folyamán, kultikus tiszteletnek örvendenek... Ja, várjunk: voltak kreatív ötleteik: Warcraft Adventures, Starcraft Ghost - igaz, mellékvágányok, de le is lőtték mindet, mert egy fikarcnyi kockázatra sem méltatták őket. Az ilyen piaci szereplők nem érdemlik meg a tiszteletet. A termékeiket meg lehet vásárolni, amúgy súlyosan ki kell használni őket.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Viktor77
titán
válasz Silenzio #139 üzenetére
"Egyél szart, egymilliárd légy nem tévedhet."
Felhoztad a világ leghülyébb példáját. Ugyanis ha nem tudnád, a szar a légynek igenis jó.
A D1 sem szólt másról, csak a tápolásról.Picsogtak volna az emberek? Biztos azért tolják ma is több százezren (megkockáztatom a milliót) Battle.net-en a játékot. Pedig nem éppen új (finonam fogalmazva), és állítólag még szar is.
4. bekezdésre:
Ja, mind király játékok. Látszik mind az eladási statisztikáikon, mind azon, hogy mennyien játszanak velük manapság.Blizzard imádat: de ha egyszer nem tudok(tudunk) rosszat mondani a BLizzardról, akkor miért mondjunk?
"Legalább a játékot meg kéne várni mielőtt fél karotokat levágjátok és rituálisan beáldozzátok a Blizzard atyáinak oltárán."
Ezt már írtam fentebb. Te pont úgyanúgy előre eldöntötted, hogy ez egy szar játék lesz, mint amennyir mi már most istenítjük. Pedig nekünk tényleg tetszik amit eddig láttunk, te meg szimplán nem szeretd a stílust.[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Viktor77
titán
válasz Neovenator #141 üzenetére
Jajj, bocsánat. Azt kötötted ki, hogy nem azok csinálják mint az 1-2-t, ezért szar lesz.
És mi is hülyék vagyunk, mert nem vesszük ezt észre.[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Neovenator
senior tag
válasz Viktor77 #144 üzenetére
Nem az eredeti gárda csinálja, ezt mondtam. Meg azt is, hogy semmi köze a harmadik résznek az első kettőhöz, ezt is. Azt nem, hogy szar lesz. Továbbá azt sem mondtam, hogy hülye vagy, mert nem veszed észre. Azért nem veszed észre mert fanboy vagy és nem akarod észrevenni.
Az ízlésed a sajátod, olyan amilyen és ne haragudj, de nem érdekel. Nem rólad és a fanatikus imádókról szól a probléma számomra.
Az a probléma, hogy kértem egy négyfontos Angus steak-et véresen és kapok helyette egy puncsos minyont."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Silenzio
addikt
válasz Viktor77 #143 üzenetére
Egyik játékkal sem volt komoly baj. Az Age of Conan necces, de nem vészesen. Egyszerűen egészségesebb piaci versenyt szeretnék, ahol nem csak egy cég kényelmesen középszerű - épp ezért népszerű - alkotása tud érvényesülni.
A D1-ben nem volt ez a nyomi skill-rendszer, nem volt kötelező csupán 1-2 domináns skill-t kimakszolni, nem voltak ennyire beskatulyázva a kasztok és nem kellett ilyen durván kimaxolni a karaktert, hogy érvényesülni tudj.
Amúgy jogos, preferencia kérdése ez is: nem szeretek éveket várni egy-egy táposabb cuccra és frusztráltan végigkecmeregni az amúgyis szűk és repetitív játékvilágban, hogy jussak valamire. Nem szeretem az olyan feladatokat, játékokat, szórakozási lehetőségeket, ami önmagát gerjeszti és ismétli. Nem szeretem a nyitott végű stuffokat sem, ez az én sajátosságom, ennyi.
A másik, én olyat nem kockáztattam meg, hogy szar lesz, ez a folytatások- rebootok esete Hollywoodban - ha nem tudnak olyan alkotásokat készíteni, amik integránsak, követik az elődök szellemiségét, akkor inkább ne is tegyék (T3, az új Star Trek szerintem tipikusan ilyenek).
Megfontoltam a fentebb leírtakat, de azért ti is gondolkodjatok el rajta, mennyire kell nekünk egy Dio 3 pop-artos dizájnnal, vajmi kevés újítással... A Starcraft 2 más tészta, az elsővel csak érintőlegesen foglalkoztam, nem zárkózom el egyiktől sem.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Sirandrish
legenda
válasz Silenzio #146 üzenetére
most akkor a Blizz tehet arról hogy az Age of Conan illetve hasonló nagy durrok még sem durrantak akkorát?
Illetve azért nem jó a Diablo mert te a komolyabb hangvételü RPG-hez szoktál?
a Blizz szart még nem adott ki...nem kell fanatikusnak lenni ahhoz hogy ezt belásd..
Dio 2 szar? elfordultak tőle? bnet azért van csurig gondolom...az hogy neked nem tetszik valami még nem feltétlenül jelenti hogy szar...
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Silenzio
addikt
válasz Sirandrish #148 üzenetére
Szerintem nem jó. Nem mondom, hogy szar. De ez milyen érvelés már, emberek? Nyilván azoknak a számában mutatkozik meg, hogy rossz, akik fent vannak... Basszus... Kismillióan játszák a B.neten, és kismillióan nem, köztük nagyon sokan vannak akiknek nem jött be az elődje után. De sokan vannak azok is, akik azért nem játszák mert nem játszanak, mások nem is hallottak róla, mondjuk Szomáliában a nyomornegyedekben... És nagyon sok olyan élőlényről tudok, amiknek nincs megfelelő kifinomultságú kezük/mancsuk/csápjuk hogy egeret ragadjanak...
Én még élénken emlékszem a 2000-es fogadtatására, júniusban, júliusban... A felhördülésekre, értetlenségre, aztán a patch-eket övező kisebb-nagyobb lázongásokra. Siker lett, jó nagy siker, De ez nem jelenti azt, hogy nem osztotta meg a szakmát vagy a közönséget. Nem kell elhinni. Leszarom, mit hisztek, már elnézést.
És igen, szerintem közvetve a Blizzard tehet róla, hogy ezek a stuffok nem durrantak akkorát, ezt nem is nehéz belátni. A konkurenciaharc az MMO-k terén a legerősebb, az elsőség jogán pedig a legéletképesebb messze tovább él, mint az indokolt lenne: iszonyú kort ért meg az Ultima Online, az Everquest és a WoW is, mellettük az ember nem nyom egy második-harmadik MMO-t, a WoW körüli hype, az általános ismertség, a megszokottság okán sokaknak még a fejében sem fordul meg hogy kipróbáljon egy konkurenst, jóllehet a Middle-Earth Online sokukat megfogná. Ne úgy gondoljatok már rájuk, mint az egyszeri játékszoftverekre, mindegyik a függőség fenntartására, a hardcore gamingre van kihegyezve, a WoW pedig messze nagyobb publicitást kap, mint amit a konkurensek mellett megérdemelne. Azt már nem hinném, hogy ez tényleg a Blizz hibája volna-e, agresszív üzletpolitika és ismertség ide vagy oda... Ezért írtam oda a "közvetve" szót. Megkockáztatnám, túlzásnak hangzik, de talán már nincs messze az Activision-Blizzardot szankcionáló trösztellenes intézkedések kora, nem én vagyok az első, akit untat/idegesít, hogy a WoW mellett nincs számottevő MMO-élet.
Csak azt sajnálom, hogy annyi publicitást, díjat és elismerést kap ez a szvsz lusta és középszerű banda, mert egyszer valaha sikerült nekik, és kénytelen vagyok ennyire nem fair módon viszonyulni hozzájuk, mert még a csapból is ők folynak és mindenki beeszi a körülöttük lévő hype-ot. Alap esetben csak nem érdekelne a dolog, de már tényleg untat. Ne is ragozzuk tovább, nincs is mit mondanom.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Sirandrish
legenda
válasz Silenzio #149 üzenetére
a WoW-ot én konkrétan utálom...nem tetszik és nem is értem hogy lehet vele ennyit játszani, DE!...ettől még biztosan jó ha 10M-en nyomják folyamatosan..
Az hogy a WoW-tól nem szabadulnak az emberek az 2 dolog miatt lehet szvsz...
1. kurva jó (mondom ezt úgy hogy én utálom) többet nyujt mint a konkurencia
2. hamarabb jött ki mint ahogy a konkurencia (és megszokták)nah most ha a WoW szar..és csak azért tolják az emberek mert megszokták ez akkor sem a Blizz hibája...a lehetőség adott volt minden kiadó számára...
A Diablo-ra visszatérve..nekem az egy is nagyon tetszett és a 2is...még jobban mint az első. És nem azért mert mennyivel több minden volt benne...vagy azért mert nem szeretem a darkos hangulatot amit az egy áraszt, egyszerüen tetszik...ha a neve Kolompár Empire lenne akkor is szeretném...ha a Dzsekszon fájv ltd adja ki akkor is tetszene..nem azért tetszik mert a Blizz csinálta.
A 3-ból amit eddig láttam az már meggyőzött...tetszik..neked nem...ennyi[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Politika
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Filmvilág
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest