Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
A CV-szakaszban (állandó feszültség) már csak az akkun múlik, előtte a töltő korlátozza az áramot (CC-szakasz). Vagy szabályozza, ha manuálisan szabályozható töltőről beszélünk.
Ha a generátor ráerőlteti a 14,4 V-ot egy lemerült akkura, akkor sem lesz annyi áram, amit a generátor maximálisan le tudna adni. Az akku belső ellenállása valamilyen szinten korlátoz. Lehet, hogy jól odapörköl neki, több-kevesebb ideig, de azalatt még nem bír annyira túlmelegedni, hogy gond legyen.
De az elképzelhető, hogy lemerült akku --> betolt autó --> emiatt gyors rátöltés nem tesz olyan jót az akkunak.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó! Jonsbo TW6 360 ARGB cpu hűtő ( Foxpost az árban!)
- Eladó! AMD Wraith Prism RGB LED (Foxpost az árban!)
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- HP Pavilion 15-eg3148nia - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, TOUCH
- HP Pavilion 15-eg3001ne - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, 512SSD, GeForce
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs