Új hozzászólás Aktív témák
-
quailstorm
nagyúr
Én a régi autó fikára haraptam, a Mustang, meg az American Muscle inkább küzdés, mint pályaautó. De még mindig jobb, mint az Ecoboost...
Tucatszám vannak az elmúlt 20-30 évből élményautók, amik jobbak hobbira, mint egy teljesen szintetikus gépvezérelt, adott esetben akár drága valami. Persze ez nem jelenti, azt, hogy kényelmes és sose kell szerelni, de nem is mozi meg szimulátor.
[ Szerkesztve ]
-
MineFox54
őstag
Bocs, félreértettük egymást... Ezekből a szempontokból igazad van, de én inkább arra gondoltam, hogy míg egy retro PC-vel kitörölheted a segged (egy C2D E7400 alatt kb bármivel amúgy), semmire nem jó effektíven, míg azért ezzel lehet mit csinálni... Nyilván, persze nem olyan szinten van komfortosítva, automatizálva, mint egy mai autó, de attól függetlenül működik, legendás forma, stb. míg pl. egy 2017-es S Merci eleje _szinte_ ugyanaz az avatatlan szem számára mint egy CLA-é, csak más méretben.
Hidd el, egyáltalán nem vagyok fanatikus, Japános vagyok, '90-es évek végi gépeket kedvelve Ja, és természetesen 15,5 milliót szerintem sem ér a linkelt Mustang, de a "lom" elég erős kifejezés... Ha esetleg lenne ilyen lomod, szívesen átveszem lomhoz mérten jutányos árért
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
Plussz garidoben is tudnak szethullani, nem csak az újak. Régen az olasz autók eleve rozsdás lemezből készültek. Helló szia. Régen is 4 éves primera rugó előjel nélkül tört el. Mit szivtunk a gia sierraval...
De pont ugyanígy egy pár hónapos Infinity suvban cserélték ismerős alatt a motort. Tizen pár ezer km után. Persze gariban...
Annyiban viszont jogos, hogy amíg egy buta kocsival ha belecsuszol valakibe városban 15-el, az ritkán gtk, egy új autóban meg ledes adaptiv lámpák, kamerák, szenzorok, etc van elöl a gyurodesi zónában. Ott meg repkednek a milliók sajnos... Ismerős mercijeben egy ilyen 5 Milla volt...
[ Szerkesztve ]
-
[link], akinek nincs kedve olvasgatni a 60.000-es motorfelújításokról (az RX8 többet bír ma), vagy apu kedvenc zsírzópontjairól, az csak a videót nézze meg a végén, ahogy egy modern középkategóriás vacak ledarálja az "abban még volt anyagot".
[ Szerkesztve ]
-
#33253120
törölt tag
Más a koncepció.
Keleti autókat kedvelő ismerősöm szerint a fapad a bája ezeknek. A minden elektronika nélküli járműhasználat.
Nincs szervó, vagy nem úgy van. A kormányon érzed az összes kavicsot, sebességváltásnál nem piszkálja el a fordulatszámot, és kanyarban sem az elektronika mondja meg, hogy melyik kerék mennyivel forogjon a centrifugis erő függvényében, meg ilyesmi. Sok olyan elektronika nyúl bele a vezetésbe amiről azt sem tudod, hogy ott a kocsiban. Ezek kompenzáló hatása miatt azt is hiheted, hogy jól vezetsz.
Neki is igaza van, meg neked is. Mindenki mást keres, mindenkinek más fontos a járművezetésben. -
Fékezéskor, a gumi gördülési ellenállásával nagyobb energiamennyiség emészthető el, mint csúszó gumikkal.
Amennyiben fékezés közben kormányzással változtatod a a jármű haladási irányát, csak a baleset elkerülésének esélyét csökkented.
Ha van lehetőség kikerülni a jármű előtt keletkezett akadályt, kinyomott kuplung mellett, kizárólag kormány mozdulatokkal kell.
Ha nincs menekülő út, akkor a maximális fékerő a megoldás.
Magyarul, egy kanyarban, ha elvéted a sebességet, vagy egyenesen fékezel vagy sebesség változtatása nélkül kanyarodsz. Időben eltolva, satu fék majd éles kanyar, működik a dolog. Kanyarodás közben fékezve csak a katasztrófa esélye növekedik.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!