Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
Baromság..
-
#56573440
törölt tag
Plussz garidoben is tudnak szethullani, nem csak az újak. Régen az olasz autók eleve rozsdás lemezből készültek. Helló szia. Régen is 4 éves primera rugó előjel nélkül tört el. Mit szivtunk a gia sierraval...
De pont ugyanígy egy pár hónapos Infinity suvban cserélték ismerős alatt a motort. Tizen pár ezer km után. Persze gariban...
Annyiban viszont jogos, hogy amíg egy buta kocsival ha belecsuszol valakibe városban 15-el, az ritkán gtk, egy új autóban meg ledes adaptiv lámpák, kamerák, szenzorok, etc van elöl a gyurodesi zónában. Ott meg repkednek a milliók sajnos... Ismerős mercijeben egy ilyen 5 Milla volt...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #52 üzenetére
"Már a fékek esetében is rezeg a léc. A veterán autók egy része, még újkorában sem tudta teljesíteni a mai előírásokat."
A helyzet hivatalosan az, hogy ot-s rendszámot, csak _múzeális_ állapotú vagy arra a szintre újított autó kaphat. Az irányelveket itt tudod letölteni. Elég szigorú, többen zsűrizik, és igazából nem kell sok, hogy elutasítsák az igénylést. Pl ha a csomagtartóban a gyári szerszámkészlet nem teljes, kasza. Elsőre igazából csak a profi, sokadik autót otztató műhelyek tudják áttolni a protékákat, mezei nepperek nem igazán...
Aztán ha mégis valamiért átengedik a kocsit, akkor a rendes vizsgára felmentéseket adnak. Ugye eleve nem fogja teljesíteni -és nem is elvárható ha eredeti állapotra kellett építeni- az akármelyik 30+-os autó a mai kibocsájtási, vagy zajszint normákat, ahogy esetenként a fékek, a világítótestek, a biztonsági övek, meg kismillió más faktor miatt nem is engedhetnék át őket. A felmentésekkel viszont szépen vizsgáztatható, és forgalomba helyezhető.
Úgyhogy nem rezeg alapvetően semmilyen léc.
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #55 üzenetére
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #59 üzenetére
Te gondoltad másképp, azért írtam amit írtam.
"Már a fékek esetében is rezeg a léc. A veterán autók egy része, még újkorában sem tudta teljesíteni a mai előírásokat."
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #61 üzenetére
Te gondoltad másképp, azért írtam amit írtam.
"Már a fékek esetében is rezeg a léc. A veterán autók egy része, még újkorában sem tudta teljesíteni a mai előírásokat."
-
#56573440
törölt tag
válasz #33253120 #66 üzenetére
Ebben a kontextusában a vezetés csak és kizárólag nyílt napos pályázás keretében értelmezhető. És ott is csak öncélú szórakozásra.
Minden más esetben sokkal inkább a használhatóság rovására megy. Persze van a fanatikus, aki a dugóban araszolva értékelni tudja, hogy a gázpedál és a motor között csak egy bowden van, de ez azért ritka.
-
#56573440
törölt tag
válasz #33253120 #68 üzenetére
Közúton? Egy maréknyi talán itthon, de talán én látom rosszul, nem ott kéne örömködni annak, hogy a kanyarban nem a több kilométernyi vezetéken rohangáló elektronok tartanak az úton és életben.
Egy tc-s parkolóparádén főleg ha a veteránosok is jönnek érdemes körbefutni. Javaslom. Ahol tényleg rendbe rakott vasat látsz, azt nem használják semmilyen kontextusban sportolásra. Anyuval nyáron, ha nem esik, és azt is halálfélelemben, mert egy felverődő kő is olyan kárt okoz benne, hogy sírsz.
A backroad meg mátrahuszárok meg a jóleszazúgyis műszaki tartalom mellé körbetüsszentik megközelítőleg egy színnel a bódét, és a nemféltés örömétől ittasan rúgják keresztbe teljesen indokolatlanul. Megint más egy zsiguli és társai, amik eszmei és valós értéke is valahol a cigipénz köré konvergál, és a cél a szántón télen ökörködés meg a faluból kivezető úton csúszkálás.
De ez még a veterános vagy a közeli elhanyagolhatóan apró réteg egy számokkal is igen nehezen kifejezhető százaléka amennyire látom. Ha vezetési élményt szeretnél és a tudásodat használni, bármilyen szinten értékelhető nem patkány sárkánnyal, akkor azt közúton nem kapod meg. Ha azt hiszed hogy de, akkor próbáld ki a bármelyik ringet.
Szerintem
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz #33253120 #74 üzenetére
A közlekedést és a vezetési élményt vegyited, ami sehogy se áll meg. Az, aki közlekedik a-b között és a kemény futomure, a minden fost athozo kormányra, meg a szervó nélküli fékre veri magát az hülye. Pont. Ezen vitatkoztunk, de ne akard bemagyarazni, hogy normális az, aki sok száz kmet akar becsavarni a vasba, és minden uthibat érezni a gerincen, a kézen. Jah. Ésszerű mint nyáron örülni, hogy nincs benne klíma se.
Az hogy pár fanatikus turazik ots vassal az se semmi, de normál közlekedésre mazochismus.
Dabadab: de. Roviditi is. Ugyanis ha nem vagy a legvagányabb vasfszu istencsaszar, akkor vagy nem tudod nélküle gyorsan felépíteni a maximális fekerot, vagy blokkol a kerék akár egy picit is, ami megint hosszabb fekut.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #83 üzenetére
Ezt a kinyomott kuplungos balesetelkerulesi manővert ki mondta neked? Ha közel áll hozzád vegyél neki egy vezetés technikai tréninget pls. Ha nem közeli nyugodtan vágd pofán.
Meg ha te elhiszed, akkor magadnak is fizess be. Alap szinten is kipróbálhatod hogy mi a difi hirtelen irányváltás kuplung vs gazelvetel között. Kb minden.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #86 üzenetére
"Ha van lehetőség kikerülni a jármű előtt keletkezett akadályt, kinyomott kuplung mellett, kizárólag kormány mozdulatokkal kell."
Rohadtul mindegy hogy hol kapar, ilyet nem tesz értelmes ember. A kinyomott kuplunggal bármilyen irányváltás drasztikusan növeli a megcsúszás, esélyét. Se kanyarban, se baleset elkerülése esetében sem csinálsz ilyet. Elveszed a gázt, a motor teszi a dolgát és fékez, az autó stabil marad.
Tényleg menj tréningre. Én is voltam. Nem ciki, sőt. Ezt is ki fogjátok próbálni. Jó móka.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #88 üzenetére
Az a baj, hogy össze vissza beszélsz, és összefüggés nincs. Főleg azzal amire válaszolsz.
Te nem fizikus vagy felfogta mindenki, engedd el.
Te kinyomott kuplunggal fordulsz?
Kinyomo csapágy boltod van?
Honnan vetted ezt a faszsagot?Az megvan, hogy a legapróbb alul vagy tulkormanyzott szituációban a kuplung kinyomasa instant porgest eredményez?
Meg hogy vizsgán a világ felén bukás kuplungot nyomva fordulni.
Az is megvan hogy senki nem beszélt gázadásról. Ha nem érted mi a difi a gázadás, es gázelvétel között, akkor szólj, lerajzolom.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #91 üzenetére
"Amúgy mechanika tananyag középiskolába"
Tudom, de ha nem voltál bent akkor inkább ne magyarazz hülyeséget.
"Ladád van?"
Szerinted csak abban van? Uram isten
"Persze elsőkerék hajtás mellet is vissza válthatsz és nagy gázzal mehetsz kanyarban, ha úgy gondolod, hogy ez jó lesz neked. Nem akarok rád erőltetni semmit sem. "
Te tényleg nem érted mi a gáz ELVÉTEL ... Faszsagot eroltetsz. Majd szólok amikor szemelyeskedek, azt észre is veszed majd, az, hogy baromságot beszélsz_megint_ az tenymegallapitas.
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #94 üzenetére
"Ezt a helyzetet a menetstabilizáló rendszer úgy oldja meg, hogy az ívkülső első kerék megfékezésével tereli vissza az autó hátulját a helyes irányba."
Te elolvastad a cikket? Ezt a helyzetet a menetstab kezeli. Azért mondták hogy legyenek faszok, hogy lássák a bimmer nem ol meg érte. Te ebből levonod hogy minden kocsival így kell. Szövegértés is 0 a fizika mellé?
Nem hiszem hogy nem lenne igazam, veled ellentétben voltam tanpalyan, vezetéstechnikai treningen, nem egyszer, nem olvastam, hanem szinte hánytam annyit porogtem gyantan. Meg akarhatod itt baszni az egészet, de a blikken meg rajtad kívül senki nem mondja, hogy kanyarodj kinyomott kuplunggal. Az meg egy szint.
Mindenki tudja, te is hogy benezted. Nem kell mindenki tudjon vezetni. Ezért mondtam. Nem szégyen. 30k egy napra, és megtanulsz sok dolgot. Az előbb pl megtanultad ingyen, hogy kinyomo csapágy sok modern kocsiban is van. Szépen lassan egyszer majd menni fog. Bízunk benned.
Békés karácsonyt
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #97 üzenetére
"Honnan veszed, hogy én nem voltam?
Tényként állítod azt, amiről nincs információd."Egyszerű következtetés. Ha azt írod amit te, akkor nem voltál. Ha azt mondanád, hogy a veszfekezeskor a fekpedalt lassan kell lenyomni akkor is pont ugyan így tudnám. Nem értem a kérdést. Ha voltál akkor pont az elejét kested le amikor a kanyarodasra felkészülés volt a téma? Ne nézz már hülyének pls.
"Aktív menetstabilizáló szolgáltatás mellett nem fogja elhagyni a jármű a kormánykerékkel meghatározott ívet." Nem valtoztat a helyzeten. A kijelentesed faszsag. Hogy mi hogy oldja meg más kérdés. Egy se tolja ki a kuplungot pl, vajon miért?
"Egyenesen fékez, teljes erőből vagy kinyomott kuplunggal kanyarodik." Az utóbbi még mindig faszsag, még mindig nem érted az a baj.
"Pongyola megfogalmazás"
Ha nem tudod megérteni mi a difi a sok és a minden között akkor nálad a gond. És nem csak vészhelyzetben írtad úgyhogy nyugi.
-
#56573440
törölt tag
válasz Hieronymus #99 üzenetére
De. De aztán nem lett. Van ez így. Egyébként meg nem szemelyednek szólt, de legalább ismét benézted.
Csináld csak tovább a szokásos jatekodat, ha sarokba szorulsz mert kurvára nem vagy büfé ebben sem, csak a mellény nagy, terelj, hazudj, támadj. Nehogy belásd hogy benézted. Sose tetted....
Külön öröm, hogy már ilyen szinten szemelyeskedsz, szánalmas pedig hogy ezzel is kurvanagy luftot sikerült rúgni
Mész vissza az ignore listára, és mostmár szerintem ott is maradsz. Kár beléd bármi, 2000 napja egyszer nem tevedtel, de cserébe mindenki más fasz, vagy szánalmas hogy tele szájjal röhög a vergodeseden.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással