Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Hieronymus #34 üzenetére

    "Az időszakos műszaki vizsga, minden esetben harc a forgalomban maradásért.
    És a szépen felújított jármű, amiben lehetőleg semmit sem cseréltek egy időzített bomba.
    Senki sem tudja megmondani melyik alkatrész, mikor adja be a kulcsot."

    Ezt senki sem vitatta, én sem. Egy veterán autóra nehéz jó befektetésként tekinteni, azt nagyon ki kell fogni, na meg az sem mindegy milyen típus. Van ami szépen csendben elmúlik, van ami pedig 50 év múlva is kívánatos és megy felfelé az értéke, de ez inkább egy drága hobbi. Egy nagyon drága hobbi. Mondták, az amerikai veteránok azért romlanak el könnyen, mert az eredeti alkatrészek már szétrohadtak, az újak pedig gagyik. Szóval igen, biztos, hogy aki bevállal egy ilyet az tátott szájjal szalad be abba a bizonyos erdőbe, de hobbiautót az vesz, aki már gyerekkorától autóbuzi, az pedig nem fog azért panaszkodni, hogy viszi a pénzt és időnként alá kell feküdni, vagy szervizbe kell vinni. Nyilván egy GT-86, MX-5, Panda 100HP alatt nem kell feküdni, de más élményt fog hozni az is, meg egy big block V8 is.

    Ez olyan, mint itt pár kolléga a fórumon. (MA!) Van aki minden évben megveszi a rohadt drága flagshipet (S8, Note8, X, Pixel), sőt tudok itt olyanokról is, akik havonta váltogatják ezeket a telefonokat. Nyilván más érték egy ilyen autóhoz képest, de akkor sem kevés pénz és nagyjából ugyanolyan ésszerűtlen. De ha valaki ennek a szerelmese, akkor szerintem érthető.

    A műszakiról egyébként csak annyit, hogy nem tudom az OT-s kocsiknál mennyire veszik figyelembe, hogy minden 100%-ban gyári állapotú legyen, de amilyen Passatok, Astrák, E36-ok, E46-ok róják az utakat, amiknek műszakiról már hírből sem kéne hallaniuk, akkor szerintem ebben a kategóriában, amiben jóval nagyobb pénzek mozognak is meg tudják oldani. Gondolom én.

Új hozzászólás Aktív témák