Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
válasz #56573440 #85 üzenetére
Ja,
Konkrétan mit szeretnél mondani?
Azontúl, hogy jelentősen tér az első, hátsó és az összkerék hajtású jármű menettulajdonsága. a vezetők többségének fogalma sincs az járműve menettulajdonságairól.
A legbiztonságosabb megoldás a többség számára, az egyenesen haladás melletti maximális erősségű fékhatás vagy a nyomaték mentes kanyarodás.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz #56573440 #87 üzenetére
Miért?
Ne ugyan azt írd le még egyszer, kicsit átfogalmazva.A kinyomott kuplung esetében kizárólag a kanyarodás okozta centrifugális erő (gyorsulás) hat.
A mennyiben a kerekre nyomatékot adsz, akkor egy, a radiálisan kifelé irányuló tehetetlenségi erő mellett egy attól eltérő szögű eredő erő keletkezik. (mindegy, hogy a motor vagy a fékrendszer módosítja az eredő irányát.)Az ellenerőt, az autógumik biztosítják centripetális gyorsulást biztosítva. Így marad az íven a jármű.
A mai személyautók többsége elsőkerék hajtású. Gázadással nem tudod stabilizálni kanyarban a járművet.
Az SUV őrület terjedése növeli az elsőkerék hajtás táborát. Automata üzemmódban csak első kerekek hajtottak, csak előírt feltételek megléte esetében
A Lada és a sport(osabb)autók működnek hátsó kerék hajtással.
Ezen hajtás esetében lehet gázadással stabilizálni kanyarban az autót. Optimális esetben a jármű befordul a radiálisan kifelé irányuló erő irányába. (Közúton ilyet nem nagyon látsz. )Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz #56573440 #89 üzenetére
Jaj már megint kezdődik a személyeskedés.
Amúgy mechanika tananyag középiskolában.Kinyomo csapágy boltod van?
Ladád van?Tedd ki üresbe az autót, arra a néhány másodpercre, ha nem hátsókerék hajtású az autód.
Persze elsőkerék hajtás mellet is vissza válthatsz és nagy gázzal mehetsz kanyarban, ha úgy gondolod, hogy ez jó lesz neked. Nem akarok rád erőltetni semmit sem.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz #56573440 #92 üzenetére
Szólj a BMW oktatóinak, hogy rosszul tudják. Te tudod jobban.
Majd szólok amikor szemelyeskedek, azt észre is veszed majd, az, hogy baromságot beszélsz_megint_ az tenymegallapitas.
Kérlek ne személyeskedj.
Ha az észérvek elfogynak, nem segít bizonyítani az igazadat.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz #56573440 #96 üzenetére
Még mindig velem foglalkozol!
Mellesleg a menetstabilizálók csak alacsony sebesség mellett operál fékezéssel. Nagyobb sebesség esetén a "gázpedál" állását változtatják. Ezért nem szeretik azok, akik a közutat versenypályának nézik.
Aktív menetstabilizáló szolgáltatás mellett nem fogja elhagyni a jármű a kormánykerékkel meghatározott ívet. Ha mégis, akkor már olyan fizikai határokat kellene átlépni, amit képtelenség.Nem hiszem hogy nem lenne igazam, veled ellentétben voltam tanpalyan, vezetéstechnikai treningen
Honnan veszed, hogy én nem voltam?
Tényként állítod azt, amiről nincs információd.Mindenki tudja, te is hogy benezted.
Azon kívül, hogy ez szokás szerint a személyeskedés határa, nem tisztázott, konkrétan mire gondolsz.Hogy mindenki pontosan emlékezzen, én azt írtam, hogy egy veszélyes kanyar helyzetben két lehetősége van a vezetőnek. Egyenesen fékez, teljes erőből vagy kinyomott kuplunggal kanyarodik.
A kettő felváltva használható, de egyszerre nem.Arról én nem tehetek, ha valaki ezt úgy értelmezi, hogy minden kanyarban kinyomott kuplunggal kell közlekedni. Ilyen esetben nem a kinyomócsapágy élettartamáért kell aggódni. A vezető, az utasok és a jármű épsége fontosabb mint a kinyomócsapágy állapotának kismértékű romlása.
Nem kell mindenki tudjon vezetni. Ezért mondtam. Nem szégyen.
Látod, van amiben egyetértünk.
...hogy kinyomo csapágy sok modern kocsiban is van.
Pongyola megfogalmazás.
Az összes kézi váltóval szerelt autóban van kuplung, amihez kinyomócsapágy is tartozik. Az automatizált váltóval szerelt autók egy részében is van. A többiben nincs,
De a kuplung halálát, ezen belül a csapágyazás halálát a kuplung csúszás miatti melegedése okozza. A nagyvárosi közlekedés átka, ha a vezető nem veszi időben észre a kuplung kopását és a rendszeres műszaki állapot ellenőrzéséért sem akar fizetni. Nem a vészhelyzeti állapotban kinyomott kuplung a kinyomócsapágy halála.Bízunk benned.
Mi ez a királyi többesszám?
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz #56573440 #98 üzenetére
Tudod, az a baj, hogy fel sem merül benned, hogy másnak van igaza.
Ha karácsony szent estéjén abban leld az örömed, hogy a személyemmel foglalkozol, csak sajnálni tudlak.
Én megyek a szeretteimhez, egyedül maradtál az este maradék részére.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Facebook és Messenger
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Villanyszerelés
- További aktív témák...