Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
válasz Whysperer #499 üzenetére
Engem leginkább az fog majd érdekelni hogyan fognak működni az új DX12-es kártyák régi API-al AMD esetén már látjuk, a másik oldal most ezen röhög, de majd kiváncsi leszek az arcukra jövőre, amikor bizony kiderül, hogy az új architektúra bizony nem támogatja olyan jól a régebi API-kat és esik a sebesség.
(#489) [CS]Blade2: köszönjük ezt a mélyen szántó gondolatmenetet. Egyébként én nagyon jól elvagyok az AMD cuccaimmal idestova 4 éve, lényegi fejlesztés nélkül és még mindig jól futnak rajtuk az új játékok is. Ja és mindez tuning nélkül! A ráköltött pénzt már régen behozta és örülök, hogy anno nem vettem aranyáron Intel procit ismét... Munkahelyen persze i7 van, de nem győzött meg arról, hogy itthonra is az kellene.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz Raysen623 #501 üzenetére
És ott jön elő az, amit mindenki hajtogat most is, hogy akkor régebbi játékokban nem 100, hanem 70 FPS lesz. Tragédia.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
[CS]Blade2
addikt
Nem értelmezted a szöveget, vagy nem vetted figyelembe, amit a végén írtam, hogy a márkák, gyártók hasraütésszerűek, kicserélhetőek. Te nyugodtan cseréld ki másikra, beleláthatod az amd-t, vagy bármelyiket, vagy kicserélheted "semelyikre", de gyártó nélkül nehéz leírni amiről írtam, ami túllép azon, hogy hogy reagálsz rá, és nem rólam szól.
-
válasz [CS]Blade2 #503 üzenetére
Olvasd el ezt (#500) légyszives, ott kifejtettem a kollegának.
szerk.: mielőtt félreérted, az utolsó fanboy-os statement nem kifejezetten rád vonatkozik, az egy általános jellegű kérdés.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
TTomax
nagyúr
válasz Raysen623 #501 üzenetére
Mi is köszönjük,hogy megosztottad velünk az agymenésed,aminek nulla köze van a topichoz...legalább offba raktad volna!
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Raysen623
addikt
-
#00137984
törölt tag
Ez most kicsit elentétes a majd egy napja leirt véleményeddel itt egy másik topikban. Nem mindegy melyik GCN verzióval rendelkezik az user. Nagyobb teljesitménykiesés jelentkezik és kevesebb effekt lesz elérhető egy középkategóriás VGA-n, mert csak GCN 1.0 vagy 1.1-es. Ez a szoftveres korlát lerombolja az amúgy is egyre jobban figyelmen kivül hagyott középkategóriát. Ha megfelelő teljesitményt akarsz jó látványelemekkel elérni FHD felbontáson, akkor fejlettebb VGA-t kell választanod, vagy teljesen vissza kell venned a játék beállitásaiból (konzol szintre) és lemondhatsz a PC-re beharangozott látványorgiáról. GTX 960 és R7 370 már csak nehezéknek lesz jó, mert sokkal feljebb kell nézelődni egy elfogadható VGA után. R9 380 nekem megint határesetnek számit és nem tudni egy év elteltével nem fogok-e megint azon tépelődni, hogy most már ennek sem elég a teljesitménye semmire. R9 Nano maradt vagy megyek elzöldülni én is, mert ez már túl sok a jóból.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #00137984 #507 üzenetére
Nem mindegy melyik GCN verzióval rendelkezel, mert a 2-es és a 3-as verzió kapott olyan tweakeket, amelyekkel hatékonyabb, mint az első. Jobbak a parancsprocesszorok például. Ez a teljesítményt befolyásolja, ha nagyon a határra gyúr az alkalmazás. A bekapcsolható effektek szempontjából a GCN-ek ugyanazt tudják, szóval, ami az egyiken bekapcsolható az a másikon is.
Nem kell új 300-as számozásút venni. A 200-as sorozattal ugyanúgy megkapod a funkciókat, akár 10k-val olcsóbban. Például az R9 285-tel.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
[CS]Blade2
addikt
Az a baj, hogy amit írtam, az arról szól, hogy megjövendölik, hogy mi lesz a jövőben, és nem a márkákról, gyártókról.
Így már itt bukta az egész:
"de ha valaki hosszútávra tervez, jó, ha tudja, hogy valószínűleg elő fog olyan fordulni, amikor a tuning (akár gyári, akár otthoni) instabilitást okoz a low level api-kban. Ennek csak azért van jelentősége, mert eddig a valószínű tuningpotenciál akár vásárlási alapot is jelenthetett sok embernél. Ez gyak egy figyelmeztetés, hogy a döntésnél a referencia órajeleket vedd figyelembe, és az azon nyújtott teljesítményt.Én azt mondom, hogy valaki egyáltalán tervez, az jó, ha tudja, hogy nem érdemes semmi ilyet figyelembe venni, mert egyrészt sosem jött még be, másrészt nem a jövőben akar valamit, hanem a jelenben.
A felvetett jövendölés annyit jelentene a jelenben, hogy fognád a fejed, hogy nem hallgattál a jövendőmondóra, és 2010-től egy GTX480 gyárilag szarrá OC-zet változattal nyomtad, mint hogy inkább referencia kártyát vettél volna, ami lassabb lett volna máig, de ma is stabil lenne a GTA5-ben és a furmarkban, ha azóta nem a szekrény alján lenne rajta már valószínűleg azóta még egy kártyával.
És itt megint csak írtam egy márkát és kártyát, nem kell felvetni, hogy van aki 2010-ben azért vette meg a csúcs kártyát, hogy 5+ évig le legyen a gondja, mert egyrészt ez nem jellemző, és ez is ritkán jön be, mint a fehér holló.
Ezért írtam először, amikor konkrétan valaki ezt írta, hogy a ref. órajelenet vegye figyelembe a gyári OC-s giga G1 helyett, hogy nyugodtan vegye a gyári OC-st.
Most akarja használni, aki most azt mondja, hogy az érdekli, hogy hogy fog futni az elavult hw-en a jövő játékra a bizonytalan API-n, azt is a jelen érdekli, csak azért merül fel benne, mert volt aki felvetette.És ezeket az emberek tévesen figyelembe veszik, mert teljesítményben vagy árban szeretnének egyszer végre jól járni. Ezt várják a csoda driver, a csoda windows, az csoda API, az új DX, stb. személyében. Bejön, és milyen jól járt, hogy bár nem volt maradéktalanul elégedett, de a csoda driver miatt végre megspórolta egy kártya árát, de ez sosem jön be. Nem hozta a csodát a windows 8, sem a 8.1, a 10 sem fogja, nem lett jobb a 2010-es hardver, teszem azt le kellett cserélni a cél érdekében, nem hozta el a csodát a dx11, pláne nem a első dx11-es hardverekkel.
Úgy tudom, hogy a játékok sem fejlődtek olyan marha jól, ellenben azért cserélgetni kellett a kártyákat gazdagon. -
jacint78
addikt
Nem furcsa az elmeletben semmi. Az orajelet korlatlanul lehet csokkenteni, tehat gond az nem lesz. Valamint az uj api sem ad majd 100% kihasznaltsagot. Mantlival annyit lattunk, hogy a nagyobb kihasznaltsag miatt a tuningbol vissza kellett venni.
Tehát megint ugyanott vagyunk. Mi értelme az egésznek, ha a működéséhez csökkenteni kell az órajelet, tehát effektíve továbbra sem mehet 100% fölé.
type your text here..
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz schwartz #508 üzenetére
Akkor mind throttlingolni fog. A Fury X is, és a 980 Ti is. Meg minden. Mert ezek már most nem bírják a FurMarkot.
Sok a jóslás már tényleg. Jött rá játék egyáltalán, amiből következtetni lehet? Csak mert valaki azt mondja, hogy így lesz, attól még lehet, hogy nem így lesz. Hallottam már én pár évre visszamenőleg is milyen jóslatokat (alá FX széria), hát, nem jött be.
Majd akkor térjünk vissza rá. Több értelme lesz, mint most vitázni olyanon, ami még nincs is.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
schwartz
addikt
Nezd mar meg az Anand tesztjet amit linkeltem. DX12-es koddal 50W-al haladja tul a 980 a DX11 alatt mert fogyasztasat. Alulmeretezett VRM-el megallna mint a szog a falban. (bekapcsol az OCP) Kb. ez varhato a 970-ek nagyreszenel es/vagy minden GM204 bebukja a fasza perf/Watt mutatot
If he dies, he dies.
-
Whysperer
addikt
Tudjátok mi t aszar teljesítmény? Nem a Fury -x és nem a 980 Ti .. hanem ez : [link]
Ilyen amikor túl sok framet számol előre : [link](#514) schwartz : linkeld be légyszi
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Raysen623
addikt
válasz [CS]Blade2 #511 üzenetére
Én nem tudom ki milyen csodákat vár egy újabb op rendszertől vagy drivertől....én a magam részéről azt kapom, amit elvárok (lehet nincsenek nagy elvárásaim): gyorsabb lesz ugyanaz a HW és stabilabban fut rajta minden. Bár találkoztam már olyan hibával, ahol utólag kiderült nem a gyártó vagy az én hardverem volt a hibás, hanem a játékszoftver. Sajnos sok online játékot olyan sűrűn frissítgenek, hogy már csak a frissítés miatt is jönnek a BUG-ok (pl. kilép a játék report nélkül vagy el sem indul, holott fé órája még futott stabilan).
Mindenesetre jó lenne tudni ki milyen csodát várt el mondjuk a W8 és 8.1-től?A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
nubreed
veterán
válasz Raysen623 #516 üzenetére
A Win10 -nél a DX12 miatt várják a csodát. Aztán majd felébrednek mert bilibe lóg a kezük. Szvsz. Most csak a gpu-k szempontjából modnom.
szerk:
Na, hogy jobban érthető legyen: valamiféle előre lépés lesz, de túlzás "csodát" várni.[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz schwartz #514 üzenetére
Nem ez a gond. Csak úgy állítod be, mintha csak az nVidia csinálná majd ezt. Meglódul a fogyasztás minden kártyánál, és aminek olyan a VRM része, az bizony visszaveszi az órajelét. Lehet az akár AMD, akár nV.
De a nem ref kártyák, több fázissal szerintem kiküszöbölhetik ezt. Bukni bukják, de még mindig jobb lesz a fogyasztás.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
schwartz
addikt
OK de eleve egy celzottan 150-160W TDP-re belott kartya nincs hogy tartsa a lepest. Kenyelmes volt erre "igy beloni" az arhitekturat, hiszen a mostani platformlimit miatt a GPU-k belso kihasznaltsaga a beka segge alatt. A low level API cask szalka az Nv-nek, most is azt mondom...
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
válasz [CS]Blade2 #511 üzenetére
Lehet velem van a baj, de én ebben tényleg annyit látok/olvasok ki a cikkből, hogy előre szól, hogy készülhetsz ilyenre. Sehol nem látok olyat, ahol azt mondták, hogy most nem jó ötlet oc-s kártyát venni, pláne hogy kedvedre downclock-olhatod. A jövőt senki nem tudja, spekulálni lehet, csak ahogy írod is, az esetek 99%-ban nem jön be. Amiért most talán nagyobb esély van rá, hogy ez nem foltozgatás, hanem tényleg nagy változás, amitől Én személy szerint félek kicsit, mert eddig az api védte a trehány cégeket, mostmár nem fogja, nagyon durva bugokt fogunk látni, ha a management nem látja be, hogy a tesztelésre nem árt némi időt/pénzt fordítani, de ez egy másik téma.
Röviden, tömören Én annyit olvasok ki ebből az egészből, hogy előre szól, hogy lehet downclock-olnod kell majd a kártyádat, de igazából ezzel nem kell törődni, mert ahogy a játékipart ismerjük, leghamarabb 3 év mire ez eljön, de talán még az 5 is reálisabb, addigra meg már sehol se lesz egyik mostani kártya sem. Ettől függetlenül nekem nem csípi a szemem, sőt, örülök neki, hogy le lett írva/el lett magyarázva, mert amikor 3-5 év múlva megveszik a haverok használtan ezeket a vasakat, ÉS kiderül, hogy tényleg instabilak, akkor emlékezni fogok, és azonnal fogom tudni nekik mondani, hogy don't lose your shit, gyári OC-progival lődd vissza ref órajelre és örülj.
És ne feledjük, elvileg ezek a cikkek még mindig nem Veér Istvánnak szólnak, hanem a szakiknak. Normál esetben nem szakinak nem is kéne ezeket olvasnia, hanem a megfelelő topicba beírni, hogy ennyim van, erre kell, mondj valamit és kész.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Raysen623 #516 üzenetére
Már a 7-től és a DX10-től élethű játék (ráb.nak a DX9-es kártyával, mert holnap jönnek a megváltó DX10-es játékok), általános számítások, (GPGPU, compute shader) az int. GPU a jövő hetet is kiszámolja 20-30ezer Ft-ért, és nincs szükség CPU teljesítményre. A jövőben, vagyis már a múltban, már nincs szükség cpu erőre, jól ráb.ott aki ez idő alatt erős cpu-t vett, és azon dolgozott. A windows 8 feladatütemezőtől várták, hogy az 50K-s CPU letolja a 300K-st varázsütésre. A DX minden verziószáma (akár a 11.2) meghozza a megváltást, és faca lesz a játék, mert nem kell csak igp, vagy egyszer megveszed az adott szériát, és az egyre és egyre jobban és gyorsabban fog működni, már ha valaki nem kelt fel.
Most a DX12 hozza jelenleg, ezért mint itt olvashattuk, meg kell várnunk a DX12-es teszteket is az új kártyával (nemsokára lesz is belőle annyi, mint a szemét, csak olyan lesz a tesztben), vagy a hanta API-t, de még nem biztos a dolog, mert lehet, hogy ebből, és a következőből, és az azt követőből is kell venni majd egyet, mert jönnek ám a megváltó DX12-vel a hozzá tartozó játékok is, ami már úgy fog futni az első dx12-es olcsó kártyákon, hogy az akkori modelek (ez egyébként 3 szériát jelent, ha valaki nem tudná) már csak papíron fognak létezni, mert nem lesz rájuk szükség, de persze ref. órajeles kártyán, mert a játék úgy fogja terhelni a kártyát, mint a NASA furmarkja, és eljön a virtuális valóság is.
Amikor azok voltak a jóslatok, hogy a következő játékok ugyanúgy fognak kinézni, mint a régi DX9-es, de sokkal nagyobb lesz az erőforrásigénye, és hiába tudja az akkori kártya az új játékhoz tartozó DX verziót, a teljesítménye már nem lesz elég, és pláne nem fog nőni az újabb játékok és driver telepítések után, és kelleni fog hozzá az új szériából egy új kártya, és ráadásul egyre drágább, stb... hát legalább attól nem tépelődött a user, még ha az is jóslat volt.
-
nagyúr
válasz schwartz #519 üzenetére
No offense, de ez már fájdalmas. Leminősíted egy termék teljesítmény / fogyasztás mutatóját kizárólag a fogyasztás alapján, a teljesítményt meg sem nézve?
Abban a tesztben a 980 több, mint 50%-kal gyorsabb a 290X-nél, és még ezzel együtt is pár %-kal kevesebb a fogyasztása - az majdnem 60%-os előny teljesítmény / fogyasztásban"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
schwartz
addikt
No offence de a kod AMD-re 2014 marciusi a Maxwellre meg ujabb. (ha minden igaz) Akkor sztem irrelevans a teljesitmenyt ennek tudataban osszevetni.
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
Whysperer
addikt
válasz schwartz #527 üzenetére
+1
Szerintem is. Most komolyan.. ha direkt adott játékra választasz nézd meg melyik jobb.. melyikre vna optimalizálva.
Teljesítményt me gnem fejezhetsz ki csak egy olyan programmal ami úgy van megírva,hogy nem direkbe erre vagy arra vagy mind a kettőre megflelően volan optimalizálva.
Most játszol és ott az FPS... de most tényleg figyelj..példa... i5 pár fps-sel volt jobb mint az FX-em játékban. viszont rendernél 10%-kal jobb volt az fx-em amikor vettem... Akkor most mégse vehettem i5-t pár játék beli fps miatt mikor egy 24 órás i5 rendernél 2 órát spóroltam az FX-vel. Most akkor mondjam az I5-re mhogy szar mert ott nem jobb vagy mondjam az FX-re ,hogy szar mert játékba nem jobb ,de ott ahova kellett ott jobb volt?
Egyik sem szar szerintem csak valamelyik itt jobb valamelyik ott jobb.. Egyik többet eszik .. király a másik hidegebb mert árába van víz. a másik gyorsabb _, mennyivel FHD-ban 5-10 Fpssel ahol mind a kettő 60 fölött van a 4K-ba meg 1%-kal? Persze,hogy többet eszik ,de nem csak a kártya hanem a víz miatt.
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
-
Sir Ny
senior tag
a telj/fogy arányt deriváltam fogy szerint, és negatív lett (0<telj, fogy esetben)
[ Szerkesztve ]
-
-
[CS]Blade2
addikt
"A Gigabyte G1 alig drágább a referencia GTX-eknél, viszont azokhoz képest van benne körülbelül + 20% tudás. És itt most nem a manuális tuningra gondolok."
"A tuningnak és egyben a gyári OC-nek is van egy kis problémája úgy általánosan. Egyrészt a return rate jóval magasabb, ...
Mikor probléma a gyári OC stabilitása? A mai játékokban, amelyek tényleg nem terhelik a hardvert 20-40% fölé? Oké ott stabil.
Mi lesz akkor, ha lesz 60-70%-ra terhelő program? ...
"egy mai PC-s játék 30% körüli terhelése nem tekinthető mérvadónak. Az a hardver kaphat jóval nagyobb terhelést is, és ott már rezeg a léc"
"Persze extra 40-50 MHz nem számít, mert annyira azért nem mennek ezek a határon, és a specifikációnak is van valamennyi mozgástere, de 70+ MHz már bizonyítottan problémákat jelent a gyártók speciálisan kialakított tesztjein, amelyeket direkt a lapka gépi kódjára írtak, hogy tökéletes terhelést szimuláljon. Amiről ti azt hiszitek, hogy ráhagyás, az valójában nem stabil órajel."
"Akkor csak olyan vga-t ildomos vasarolni amik lathatoan nem a maxon mennek es a hutes tulmeretezettnek tunik?"
"Abu arra céloz, hogy non-OC vízhűtéses Nvidiát vegyél, és otthon manuálisan ad meg a +20% OC-t, hogy ha majd instabil lesz az 5 év (vagy soha, vagy majd hanta API-t használ) múlva megjelenő játéktól, akkor kézzel visszarakhasd a gyári értéket."
"Kicsit fura ez szamomra, nekem a laikus logika azt sugna hogy amin meg lehet rantani 200 mhz-et ott akkor fogadjuk el hogy ha lenne olyan terhelesu jatek akkor csak pl. 70 mhz tuningon lesz stabil a kartya. De ami kartya mar most alig bir tuningot az siman fogja birni a gyari orajelet, mert hitelesitve van, punktum. Elhiszem hogy ez igy van"
"Mi köze a gpu kihasználtságnak ehhez? Ha mondjuk én meg tudom mérni az FPS értékekkel a tuning mértékét, akkor működik tehát örülök. Létezik jelenleg olyan program (benchmark) ami legalább 60-70%-on járatja a gpu-t? Vagy ez majd csak a DX12-vel jöhet el? Csak azért kérdezem, mert Mantle se hoz annyival több fps-t, szinte csak akkor ha gyenge proci van a gépben."
"igazság szerint ezek a kártyák a játékokban nyújtott teljesítményükben mutatják meg a valós tudásukat. Az hogy ilyen-olyan szintetikus tesztben melyik hogy teljesít egyáltalán nem releváns. A jelenlegi tesztben is van ComputeMark és LuxMark, ahol egy R9 290 is kenterbe veri a 980Ti kártyát pedig én tudom hogy a 290 mire képes a valós életben. A gpu technikai fejlettsége akkor jó, ha azt a gyakorlatban is érezzük. Szerintem."Ezekből a kézzel fogható dolgok: a G1 többletteljesítménye, a mérhető FPS többlet, a gyakorlatban mutatott produkció.
A mese: 20-40% helyett 60-70% terhelés a jövőben, de még a régi Deloreállal Marty McFly-al és a Dokival, a ráhagyás a jövőben nem stabil órajel, olyan játék a jövőben, ami 200Mhz OC-t nem visel el, de 70Mhz-et igen, a DX12 a jövőben elhozza a 60-70%-ot terhelő játékot.Nálad a kézzel fogható dolgok: a jövőt senki nem tudja, 99%-ban nem jön be, nem kell vele törődni, csak 3-5 év mire eljön, a mostani kártyák már sehol sem lesznek.
amit pedig elhittél,: nagy változás, nagyon durva bugok,A nagy változás elmarad, és érdeklődés hiányában a kártyák sem fognak tömegesen elhalálozni. Már eleve nem is lesz 60-70%-on terhelve egy Fury vagy 980ti, az akkori kártyák pedig fel lesznek készítve az akkori játékokhoz, de akkor is csak az akkorihoz, a jövőbelihez sosem.
A PC és a játékpiac érdeke is az, hogy ne így legyen. Az az érdek, hogy a 980ti-t betegyed a szekrénybe, és vegyél 1080ti-t, és nem az, hogy ne vegyél fury 2-t vagy, hogy ledögöljön az összes OC-s 980ti, de ennél semmiképp sem kapj többet. Arra kínosan figyelni fognak mindig is. -
És hogy számoltad a telj/fogy arányt?
Hogy ne tartson sokáig, a kérdés mögötti tartalom, amire próbálok finoman utalni: Honnan tudod, hogy pontosan mennyivel lesz lassabb az kártya (értsd: mennyivel lesz kevesebb a nemlétező játékban az fps), amelyiknek a valamit cpu-val kell számoltatnia?Csak mert ha ez nem járna sebességvesztéssel, akkor eleve nem lenne értelme a gpu-val számolgatni.
Szóval jól hangzik amit írtál, csak lehetetlen megállapítani hozzá az együtthatókat, ráadásul 99%, hogy nem igaz, külöben az egésznek semmi értelme nem lenne.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Jó, akkor egyszerűbben: Amit dx12 alatt a vga-nak emulálnia kell, azt a proci fogja kiszámítani. A proc nyilván lassabban számlja ki ugyanazt az effektet, sokszor nagyon, nagyon sokkal lassabban.
A kérdés az, hogy a kártya fogyasztása arányaiban többet csökken-e, mint a számítás gyorsasága, és ez az, ami szerintem finoman szólva nem biztos.szerk: átfogalmaztam, mert nem volt érthető, sorry
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nagyúr
válasz schwartz #527 üzenetére
Ha a teljesítményt irreleváns összevetni, akkor a teljesítmény / fogyasztást is. Szerintem azért ez elég alap.
De hogy konstruktív is legyek - a 290X teljesítménye azért ennyivel gyengébb, mert valamilyen utilizációs problémája van. Ebből következően a fogyasztása is sokkal alacsonyabb, mint akkor lenne, ha annyi FPS-t tolna ki magából, mint a 980. Zárhatjuk?[ Szerkesztve ]
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
Joshi
titán
válasz [CS]Blade2 #534 üzenetére
Abu85 jön mindig a jövővel, lehet hogy egy sámán? Anno a 290-et is nv verő kártyának kiáltották ki, aztán csak egy kártya a sok közül rengeteg problémával vagy hibamentesen kinek milyen jutott.
-
válasz [CS]Blade2 #534 üzenetére
A nagy változást azért hittem el, mert az. Konkrétan koncepcionálisan egy 180°os fordulat ahhoz képest, ami eddig volt.
Az, hogy ezzel fognak-e/tudni fognak-e élni a játékstúdiók és ha igen, hogyan, az majd kiderül.
Azt viszont, hogy a dx12 meg a Vulcan egy hatalmas váltás, azt nem elhinni kell, hanem tényként elfogadni.
Az, hogy ez mit hoz majd magával, azt viszont jelenleg senki nem tudja. Vannak tippek, vannak remények, vannak szintentikus benchmarkok, amik pont annyit jelentenek, mint eddig (semennyit).Én úgy gondolom (de ez szintén csak személyes tipp), hogy az első 2 évben a nagy dx12 illetve Vulcan-adta szabadság nem sebességnövekedésben illetve szebb játékokban, hanem nagyon súlyos bugokban fog megmutatkozni. Remélhetőleg ennyi idő elég lesz ahhoz, hogy a fejlesztők kikönyörögjék maguknak azt a kevés plusszidőt, ami a ~normális teszteléshez kell.
Az idézetek fent: fele Abutól, ami csak tényeket ír le, a maradék meg olyan tagoktól, akik nem értettk mit írt Abu, de megmagyarázták. (tisztelet a kivételnek, de abból kevés van nagyon)
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Raysen623
addikt
válasz [CS]Blade2 #524 üzenetére
Aki ilyesmiket várt a dx11-től és társaitól vagy akármelyik korábbi verziótól, az megérdemli azt amit kapott. Én még emlékszem mekkora felhajtás volt a DX10 körül, de csak annyit hozott amire számítottam. A DX11 és variánsai igazából túl sok változást nem hoztak, DE a folyamatos ajánlott hardver igény túllövése márnálam is kiverte a biztosítékot sok esetben. Ha a DX12 csak anyin tud változtatni, hogy ezt a felállást valamennyire kijavítja, akkor már megérte. Mire gondolok itt: számítási folyamatok optimalizáására és azok korrektebb szétosztására GPU és CPU közt. Ugye legtöbbet eről beszélünk + a GPU-k állítólagos 30%-os igéybevételének növeléséről kb a duplájára. Ha csak ennyi fog változni, akkor az már nagy előrelépés lesz ugyanolyan grafikai minőség mellett. Tehát én speciel nem szebb grafikát várok, hanem optimalizálást és/vagy normálisabb fizikát (ugye ezt is igérik). Azán majd meglátjuk mi lesz belőle...ezért sem veszek most semmit a géphez. Lehet nem lesz értelme.
(#525) Tesla93 : valóban.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
schwartz
addikt
290X teljesítménye azért ennyivel gyengébb, mert valamilyen utilizációs problémája van. Ebből következően a fogyasztása is sokkal alacsonyabb, mint akkor lenne, ha annyi FPS-t tolna ki magából, mint a 980.
Tudtam, hogy ezzel fogsz jonni... Maradjunk annyiban, hogy Maxwellre optimalizaltabb volt a kod. (de evett is rendesen) Majd eloben eldol.
(#543) decibel
Felreerted. Csak en "szamolok ugy" vele mint szbvany szerint a max ami lehet (normalis kod alatt azert atlepegetik a tervezett TDP keretet, vagy jon a throttling)
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
BeLucZ
addikt
válasz schwartz #544 üzenetére
ez a star swarm test nem AMD párti bench véletlenül? emlékszem amikor kijött, akkor mantle támogatás is volt benne, meg nekem nagyon úgy rémlik hogy amd kártyákkal demózták. ennek fényében fura hogy az nv karik remekelnek benne mostanság
más:
erre valaki? vagy csak nekem bassza a csőrömet ez az irtó fura coh2 4k eredmény??????
-
nagyúr
válasz schwartz #544 üzenetére
Akkor már csak egy utolsó komment - ha így sem megy át, akkor tényleg feladom
A 980 abban a tesztben valamivel kevesebbet evett, mint a Crysis 3 alatt - úgyhogy az "evett is rendesen" kommentet nem tudom hová tenni. A 290X sokkal kevesebbet evett, mint a Crysis 3 alatt.
EOF
[ Szerkesztve ]
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
Whysperer
addikt
Válasz. többen is ezt amgyarázzuk ,hogy eedig sme voltak az amd-k és az ati-k rosszak csak nem működnek ebben akörnyezetben.. SAjnos nem Linux és stb van porodon.. Itt a kire hangolják ajátékot meg kinek van jobb drivere az adott környezetben csak a telejsítményre gondolok.
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
BeLucZ
addikt
válasz Whysperer #548 üzenetére
ez most melyikre válasz ? a star swarmra?
Company of Heros 4k eredmény senki nem tűnik fel 500 hozzászólás után sem?
mi az hogy az a nyamvadék hawaii gpu remekel csak benne? szoftveres okai lennének a többiek gyászos szereplésének? hogy lehet bármelyik játékban gyorsabb a hawaii a fijinél meg a gm200-nál??? hmm??????
Új hozzászólás Aktív témák
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen monitort vegyek?
- Ford topik
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- Milyen autót vegyek?
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen