Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
- War Thunder - MMO Combat Game
- Elden Ring
- PlayStation 5
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Bestbuy játékok
- Elite: Dangerous
- Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Path of Exile (ARPG)
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeratul
addikt
Kártyára kötött VR szemüveg látenciáját ne hasonlítsd a felhőjével, már csak azért se mert a felhőnél elég gyakori a packet loss.
Josshy: azt nem tudja a szoftver mérni hogy GPU végrehajtók mekkora százaléka végez valódi feladatot és mekkora pörög üresen, csak az tudja hogy mennyire pörög.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egy oka biztosan van: az AMD kártyákon bizonyos színformátumok mellett a ROP-műveletek teljes sebességűek blending mellett is, míg az nVidiákon felezett. De gyanítom, hogy van más, kevésbé látható oka is.
A memória-sávszélesség jó tippnek tűnik, de a tesztek nem igazolják."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak így kidobni pár ms-ot... Ezek akkor érnek valamit, ha tudnánk miben mérték, azt milyen API-n futtattak, az a kód kihasználta-e a platformok előnyeit, illetve ugyanaz volt-e a szinkronablak. Amennyiben ezekre nincs válasz, akkor az egész számháború semmit sem ér.
Állítani barmit lehet. És teljesen természetes, hogy nem azt mondják, hogy az AMD jobb, bár tényleg nagy kérdés, hogy az a dia miről szól, mert csak számokat látok a levegőben lógni. Addig ezt nehéz értékelni, amig a fentiekre nincs válasz.
Ha az Occulus értékelési rendszerét nézzük, akkor ma csak a Fiji megy at rajta, mert 5+TFLOPS, stateless compute elvű, és támogatja a finomszemcsés preempciót. Utóbbira az NV már mondta, hogy később bevezetik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
És hogy számoltad a telj/fogy arányt?
Hogy ne tartson sokáig, a kérdés mögötti tartalom, amire próbálok finoman utalni: Honnan tudod, hogy pontosan mennyivel lesz lassabb az kártya (értsd: mennyivel lesz kevesebb a nemlétező játékban az fps), amelyiknek a valamit cpu-val kell számoltatnia?Csak mert ha ez nem járna sebességvesztéssel, akkor eleve nem lenne értelme a gpu-val számolgatni.
Szóval jól hangzik amit írtál, csak lehetetlen megállapítani hozzá az együtthatókat, ráadásul 99%, hogy nem igaz, külöben az egésznek semmi értelme nem lenne.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Jó, akkor egyszerűbben: Amit dx12 alatt a vga-nak emulálnia kell, azt a proci fogja kiszámítani. A proc nyilván lassabban számlja ki ugyanazt az effektet, sokszor nagyon, nagyon sokkal lassabban.
A kérdés az, hogy a kártya fogyasztása arányaiban többet csökken-e, mint a számítás gyorsasága, és ez az, ami szerintem finoman szólva nem biztos.szerk: átfogalmaztam, mert nem volt érthető, sorry
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- Home server / házi szerver építése
- Milyen asztali médialejátszót?
- Autós topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Házimozi belépő szinten
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen