-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sullerj
tag
Üdv!
Mi is nemrég vettük, kicsit fiatalabb, kicsit több km (88E), minusz tetőablak :-) (ellenben bézs belső, fekete kocsihoz, hogy most vehessek hozzá még üléshuzatot is)
Pár gondolat:
1. Érdemes rákérdezni a vezérlésre, vagy ha nem tudnak választ adni rá, akkor egyből cserével kezdeni (itt érdekes, mit ért a kereskedő a nagyszervíz alatt). A miénknél sem jutott eszébe az előző két tulajnak, hogy cserélje, a futasteljesítménye miatt (igaz a második tulaj 5E Km-t használta csak, két év alatt cirka semmit tehát. Amikor megcsináltattam, a szerelő is mondta, hogy az eredeti volt rajta. A vezérlés csere (szett + hosszbordás, vízpumpa, szűrők, olajcsere, akkor már a gyertyák is + megnézte a klímakompresszor csapágyát is : 110K. Mivel 16 szelepes 1.4-es, egy normális szett hozzá 40K körül van, ez a legnagyobb alkatrészköltség. Nyilván okosban lehet olcsóbban is, én nem válogathattam a szerelőkben, de bízom az enyémben.
2. Érdemes kompjuterrel lekérdezni a riasztásait, nálunk pl. a klimánál jelezte, hogy valami levegőirányító pillenpátyó motor ami a belső és a külső keringtetést váltogatja, riaszt :-( Hát ezzel együtt élünk, ez van.
3. Központi zár. Megvétel után kb két három héttel elkezdte a bal hátsó ajtó, hogy olykor nem nyitott és zárt. Ezt egy maszek autovillamosságis megcsinálta nekem 8E-ért.
Mindezek egy amúgy patent kocsinál :-) Más hirtelen nem jut eszembe.
S.J.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Politika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Steam Deck
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Peugeot, Citroën topik
- Diablo IV
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen