Új hozzászólás Aktív témák

  • sullerj

    tag

    válasz hdman #83670 üzenetére

    Üdv!

    Mi is nemrég vettük, kicsit fiatalabb, kicsit több km (88E), minusz tetőablak :-) (ellenben bézs belső, fekete kocsihoz, hogy most vehessek hozzá még üléshuzatot is)

    Pár gondolat:

    1. Érdemes rákérdezni a vezérlésre, vagy ha nem tudnak választ adni rá, akkor egyből cserével kezdeni (itt érdekes, mit ért a kereskedő a nagyszervíz alatt). A miénknél sem jutott eszébe az előző két tulajnak, hogy cserélje, a futasteljesítménye miatt (igaz a második tulaj 5E Km-t használta csak, két év alatt cirka semmit tehát. Amikor megcsináltattam, a szerelő is mondta, hogy az eredeti volt rajta. A vezérlés csere (szett + hosszbordás, vízpumpa, szűrők, olajcsere, akkor már a gyertyák is + megnézte a klímakompresszor csapágyát is : 110K. Mivel 16 szelepes 1.4-es, egy normális szett hozzá 40K körül van, ez a legnagyobb alkatrészköltség. Nyilván okosban lehet olcsóbban is, én nem válogathattam a szerelőkben, de bízom az enyémben.

    2. Érdemes kompjuterrel lekérdezni a riasztásait, nálunk pl. a klimánál jelezte, hogy valami levegőirányító pillenpátyó motor ami a belső és a külső keringtetést váltogatja, riaszt :-( Hát ezzel együtt élünk, ez van.

    3. Központi zár. Megvétel után kb két három héttel elkezdte a bal hátsó ajtó, hogy olykor nem nyitott és zárt. Ezt egy maszek autovillamosságis megcsinálta nekem 8E-ért.

    Mindezek egy amúgy patent kocsinál :-) Más hirtelen nem jut eszembe.

    S.J.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák