Új hozzászólás Aktív témák

  • Bubee82

    őstag

    Sziasztok,

    A mai nap szerintem talan vilagrekordot dontottem az Audi A6 (B5) gyakori problemaja temakorben. A megoldashoz szukseges informacio kutatasa soran mindenhol azt irtak, ez gyakori. Az en esetem ebben extrem.

    Kb. egy hete figyeltem fel, hogy a kozepso kartamasz reggelente majdnem vizes, de minimum nyirkos. Furcsalottam, de nem tulajdonitottam neki nagy jelentoseget. Mig nem 2 napja egyszer csak elojott az a gond, hogy a veszvillogok egve maradnak, ha jar a motor, ha nem. Akkor meg eltunt hamar es nem jott elo. Ma viszont mar teljesen bekampult. Azaz barmit csinaltam egve maradtak. Orom volt igy vezetni a varosban :) Kezzel/karral indexeltem.

    Mint utananeztem ez a hiba szinte mindig egyre vezetheto vissza: az utasoldali karpit alatti beazasra, benedvesedere, ami eljut az ECU-ba (ha jol tudom ez van ott).

    Mivel elotte harom helyen is eltessekeltek (szervizek), hogy sajnos most nem tudnak velem foglalkozni, ezert maradt a DIY modszer.

    Kiszedtem az ulest (eloszor a rossz oldalon :W :DDD ). Mar amikor az utasoldali ulessel szorakoztam a hatso ulesrol, beletenyereltem a padloszonyegbe... TOTALISAN vizben azott. Amikor kiszedtem a kocsibol, csurgott belole a viz. Amikor az ules lekerult, alatta feher gombafonalak nottek egy tenyernyi helyen :Y Es persze a szag is arra utalt, hogy ott csiperke nol :D

    Amit a karpit alatt talaltam... Nos, kb. 3 liter viz, amit ugy kellett kimernem + masik 2-3 ami abban a szivacsos szar karpitban volt. Nyomkodva, facsarva csak ugy dolt belole. Meg most is tele van :(

    Az ECU dobozabol kb. 2 deci vizet ontottem ki, uszott a vizben.

    Mivel tul sok lehetosegem nincs az intenziv szaritasra, ezert gondolkodom a karpit kivagasan, legalabbis az utas oldalon, hatul is. Ami viz benne van, az elkepeszto es amennyi torturaval jarna...

    Ezek utan nem csodalom, hogy a Magus Urnak mar emlitett problemak fennalltak. Igaz nem tudom, hogy azokat ez mennyire befolyasolja, de hiszem hogy siman (olajhofok ora, vizhofok ora nem igazan mukodik, hideginditasnal par mp-ig fordszamingadozas, 1-2 fokozatban par mp-ig laggolo motor).

    Az ECU-t most kiszaritom, holnap visszarakom megprobalni.

    Azt kene megtalalni, hol a fenebe azik ez be ennyire extrem modon. De az is kerdes, hogy ez mennyi ido alatt gyult fel benne. Ezert akarom kivagni a francba, aztan majd ha modomban all es a problema megoldodik, akkor lesz bele uj karpit. Ha tudok bele magam tenni.

    Hihetetlen volt ilyen mennyisegu vizet talani egy autoban.

    Csinaltam kepeket, toltodnek.

    Szerk: kepek!

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák