Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #71700 üzenetére
Kiveszed a biztosítékát. Teljesen érzéketlen lesz.
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #71700 üzenetére
Milyen előzéskor? Télen tükörjégen ( ), vagy még a pár héttel ezelőtti esősebb időjárás alatt egy-egy erőteljesebb induláskor nálam is beleszól.
A gomb nem mindig jó, elég sok konszernautónál 70-nél visszakapcsol, és a kikapcsolt állapot is csak a "najólvan menj egy picit játszani, de azért figyelek rád" effektus.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz molnarpeter #71700 üzenetére
Előzésnél? Nem volt oldalszél, vagy kanyar esetleg, nagy tempóval együtt? Vagy valami kosz, por az aszfalton?
Csak úgy azért nem szokott beavatkozni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
freaghill
őstag
-
-
zsolt1225
aktív tag
Én is bizakodva mentem pesten egy olyan autóhoz ami egy műszakiztató cég autója volt és hát... olyan egy lelakott sz*r volt, kutya is ott volt összenyálazva az egész (tudom annyira nem mérvadó, mert le lehet mosni, de akkor is, ha már tudja, hogy megyünk nézni legalább a kutyát bezárhatta volna) és a tulaj se nagyon törte magát, hogy ő akkor most el akarja adni. Úgy volt vele, hogy vagy viszik vagy nem.
-
brumi1024
veterán
Gondolom le is szokott a négyévszakosról.
Mi egyszer Hollandiában szívtuk meg: a bérelt autóra csak nyárigumit adtak télen (a télinek a felára biztosította a bérbeadót arról, hogy nem fogják kérni), mert hogy ott rég nem volt igazi tél. Hát ez megváltozott abban az évben, olyan havazás volt, hogy autópályákat és reptereket zártak le (meg is szüntették a járatunkat), és természetesen nem csak a bérelt autókon volt nyárigumi, hanem mindenkin. Emlékszem az egyik kicsit emelkedőbb autópályafeljárón egyesével toltuk fel az autókat a hátrébb állókkal.
-
TaaT
nagyúr
"de gondolom mivel autószerelő, csak megkapott mint ami kellett neki."
Erre mondjuk nem tenném rá a nyakam.
Más.
Van ez a cső (a balos egyenes cső a kartergáz visszavezető) a JR dájzel kettesen, kicsit meg van törve, okozhat valami problémát?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Van ötletetek arra hogy miért kapcsol vészüzemmódba a kocsim néha?
Egy Bora Variantról van szó 1.9TDI ASV motorkóddal.
Én geometria-lekormolódásra gyanakszom pedig főleg hosszú távokon van használva. Emelett normálisan próbálom használni olyan fordulaton hogy mindig nyomatékcsúcs közelében legyen. Múltkor ki is nevettek hogy városban 50-nel miért 3.-ban járok...
Pl.nemrég egy egy napos ~1200km-es főleg pályás kör után mintha javult volna a dolog de így is letilt néhanapján olyan 3000környékén. Nem szoktam agyon pörgetni de pl. ahol barátnőm lakik van egy-két olyan szakasz ahol meg kell huzatni jobban mert 1x%-os melekedő is van. Nah ott elég ciki szokott lenni mikor letilt...Köszi a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #71720 üzenetére
Szia.
Első körben a vákuum csöveket cseréld le, a repedezett végűeknél szökni szokott a vákuum, és emiatt is beáll egy idő után a VGT a turbóban. Főleg azt a csövet csréld, ami az N75 szelep és a turbó vákuum szelepe között van.
Legjobb lenne diaggal megnézni, log-ot készíteni az elő adatokról menet közben padló gázon, ha van rá lehetőség.
-
nagyúr
Mágus ha nehezen megy a szervó, akkor az olaj lehet régi, vagy a pumpa nem megy? Csak a pumpa kiszerelésével tudnám leellenőrizni? Gondoltam, hogy ha beindítom és tekergetem a kormányt, akkor kellene halljam, hogy dolgozik, de a motor hangosabb. Érdemes lenne olajcserével kezdeni?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #71703 üzenetére
Nagyon érzékeny, egy kicsit tempósabb kanyarnál (kb. olyan, aminél wartburgban a mama odatenné a kezét a majrévasra, de még nem szorítaná) már képes beavatkozni. Édesapám, amíg nem ültem mellette egy ilyen esetnél, már attól félt, hogy a kerékcsapágy lehet rossz. Eleinte úgy tűnt, hogy egyik irányban érzékenyebb, ennek még utána kell járnunk (balos kanyaroknál mintha jobban szeretett volna fékezni).
tomcsi23: Kanyarban volt. A szélső sávban lerobbant egy Astra (ezt később láttuk), közben előztünk volna 2 kamiont, végülis azok közé csusszantunk be. De ez nem az egyetlen eset, lásd feljebb.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Lacess #71720 üzenetére
Amit Mágus is írt, plusz ami ingyé van, de be szokott jönni: szépen megkeresed az IC-t, és megnézed a csatlakozóknál, hogy nincs-e ott ramaty, értsd: olajsár. Ha van, akkor ott szökik a nyomás, és ez szivathat........
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #71721 üzenetére
Szia!
Először is köszi a választ!
Másodsorban pedig a vákuumcsövekre gyanakodtam én is és ki is cserélettem a szerelőmmel a "csúnyábbakat". Semmi változás.
Azt hogy az általad említett N75 szelep melyik azt nemtudom, esetleg nincs valami képed róla?
Voltam vele diagon is, mentünk vele, kapta is az ívet szegény, de akkor persze nem csinálta...
Mint mondtam időszakos a dolog és persze néha a leváratlanabb helyzetekben...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
tomcsi23
veterán
válasz molnarpeter #71723 üzenetére
Guminyomások rendben?
Amúgy van olyan szituáció, hogy az ember észre sem venné, de mégis "bedarál" az esp, na meg bevillog utána a műszerfalra. Egy kis gödör a terheletlen keréken, stb. Volt, hogy nálam is beleszólt, mikor viszonylag nagy tempóval vettem egyik kanyart és közben jött egy széllökés is. Csak azt vettem észre, hogy valamit dolgozott az elektronika, de amúgy haladtam az íven rendesen....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Lacess
tag
válasz Dr.Zoo #71724 üzenetére
Néztük a csöveket is de nem látszódott sehol hiba rajtuk. Meg akkor szerintem többször jelentkezne főleg ilyen melegben mivel jobban tágulnak az anyagok. Bár ez csak az én elméletem...
Bár lehet végigsasolom mégegyszer.Azért köszi a tippet neked is!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
fi:zi'k
nagyúr
Most lesz az első motorolaj utántöltésem egy '99-es 1.4-es (6N2) Polo Classic-ban.
Milyen olajat érdemes és honnan?96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
ßrainiac
addikt
Nekem is most lesz olajcsere, ezt be is toltottuk, megyek vele par szaz km-t, aztan megy bele vmi mazo, amit szeret a VW is
Szerintetek az 504.00/507.00 visszafele kompatibilis? 1.8T-be lenne, amibe gyarilag 502.00/akarmi valo.
Eddig gyari volt benne 5w30.
Rob: csak odairnak, hogyha azt nem lenne szabad. Nem?
[ Szerkesztve ]
-
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #71738 üzenetére
Köszönöm az infót.
A baj az hogy ezekkel én nem tudok sokmindent kezdeni, lejegyzem valahova ezeket a dolgokat és amikor legközelebb a szerelő környékén járok (szerencsére ritkán kell) akkor mondom neki hogy ilyesmit kellene csinálni.
Tényleg ritkán jelentkezik a dolog és sokszor hetekig egyáltalán nem, már ki is menne a fejemből mire az autó ismét emlékezet hogy ne felejtsem el ezt a feature-t...Már gondolkodtam én is hogy kellene venni kábelt és kicsit foglalkozni ezzel a diagnosztikás dolggal csak sajnos nem vagyok képben hogy milyen a jó kábel, mi a helyzet szoftver témában etc.
Jó lenne aktiválni néhány funkciót is az autóban vele. Már csak azért is megérné.Köszönet még egyszer!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
freaghill
őstag
Srácok, gumiból márkás használtat, vagy nevetlenből újat?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freaghill #71745 üzenetére
1-2-3 éves prémium, ha már használt. DOT számot, állapotot nagyon nézd meg. Ha újra adnád a fejedet, akkor nézz teszteket, és az élbolyból válaszd ki a legolcsóbbat, ha az árat is megnézed. Így lett nekünk pl. akciós Firestone téligumink A Linglongot még egész elviselhetőnek mondják, bár az gyorsabban kopik. Kamionos tapasztalatból annyit hallottam, hogy a kínai nem mind rossz, de hajlamos rövidebb idő alatt elkopni.
Brumi1024: Köszi, ezt az infót még nem ismertem. A traktorokon, de méginkább a pótkocsikon lévő gumikat ahogy elnézem, némelyik meséit szívesen meghallgatnám egy letűnt korról.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #71747 üzenetére
+1, és 1-2 éves korában éri el a gumi a tapadási maximumát.
-
freaghill
őstag
válasz molnarpeter #71747 üzenetére
Az öregnek kéne nézni. Találtam még korábban magamnak, az én méretemre 195 50 15-re 15k, az övére 195 55 15-re pedig 24k ugyanaz a gumi. Így vagy valami nevetlenből újat vagy használtból profit.
Lehet ősszel el fog menni a háztól, akkor meg addig ha lehet minél kevesebbet költene rá.
Ha használt akkor arra megvan az ember, akinél nézne, környéken lakik, hétvégente van itthon és Németországból hozza be a használt gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tomcsi23 #71726 üzenetére
Szezon elején lettek felrakva, nem látszik rajtuk semmi feltűnő. Az elsők picit korosak talán, de nem emlékszem konkrétan. Az viszont biztos, hogy 195/65 helyett 185/60-asak (R15), ez esetleg okozhat problémát? Gondolom gyorsabbnak hiszi a kocsit, mint amilyen valóban. Így belegondolva télivel nem csinált ilyeneket, hmm...
Használt gumi: facebook, mi is passzoltunk már el párat, amik bontott pótkeréken voltak, páratlanul.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest