Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Lupo-ra tudok embert Szombathelyen, akinek volt (talán meg is van még neki). Abban nem vagyok biztos, hogy dízel, de dicsérte. Nekem csak az ára nem tetszett...
Swift-et nem javaslom biztonsági szempontból...igaz, mi jártunk vele Bp-re. Csúnyán gyűrődik a legkisebb koccra is. Habár ez szerintem az összes buzukira igaz. Tegnap du. egy hármas összecsúszás okozója (leghátsó autó) egy Ignis (taxi) volt. Tréler kanalazta össze, az orrából nem sok maradt. A középső egy Tipo volt, neki gyűrődött a hátsója és leesett az első lökös. A legelső valami Ford kisteher, azon meggörbült a hátsó lökhárító, és egy kicsit hullámossá vált a két raktér ajtó alja.
A sok bámészkodótól, és a "juj mi történ, villog a rendőr autó" felfogású autóstól úgy bedugult a fél város, mint az Andrássy csúcsidőben...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Winne
nagyúr
Látod pont ezért gondoltam a Lupora, annak a töréstesztje sem túl rossz, meg azért mégis többet vár az ember a német gyűrődési zónáktól, mint a Stifttől.
Ha olyan viszonyban vagy vele, akkor kérdezz rá nekem légyszíves, hogy milyen tapasztalatai voltak vele. Köszi!
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
TaaT
nagyúr
válasz ßrainiac #49252 üzenetére
Így utólag belegondolva lehet hogy egyszerűbb lett volna ha azt írom hogy haver négyesgolfjában gyári könyöklő van, az általam linkelt aftermarket meg gyakorlatilag teljesen megegyezik vele... De ki gondolta hogy ez nem nyilvánvaló mindenkinek.
VR6-Fan: most annyira nem aktuális
Give them hell Ukraine!
-
footy
addikt
Nem tudok dönteni két autó közül.
Leon 1,9 Signo TDI
Preis: € 3.899
Erstzulassung: 08/2003
Kilometerstand: 176.000 km
Leistung: 110 PS (81 KW)Altea Reference 1,9 TDi
Preis: € 5.600
Erstzulassung: 03/2006
Kilometerstand: 147.000 km
Leistung: 105 PS (77 KW)Mindkettő szervizkönyves, márkakereskedésben szervizelt.
A leon jobban tetszik, a motorja is szimpatikusabb egy fokkal, talán jobban is megy. Az altea viszont fiatalabb és nagyobb a raktere.Az esetek 80-90%-ban autópályán megyek, szóval fontos az is, hogy 140-nél melyik csendesebb illetve ilyen tempónál melyik eszik kevesebbet.
Melyiket válasszam?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Miért a leon? A TDI miatt? Vagy azért mert jobb anyagokból van a belseje?
Egyébként hol volt az az oldal ahol meg lehetett nézni, hogy mennyit pörög egy adott autó adott sebességben?
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #49273 üzenetére
Értem. Az, hogy miért van vészmódban csak kábellel tudom kideríteni?
Ha igen akkor nekem milyen kábelt kéne vegyek, hogy tudjak kódot olvasni és törölni?
Ebayen már nézegettem párat, de gondoltam megkérdezlek, ha nem zavarlak meg ezzel is a nyaralásbaPéldául
Nem figyeltem akkor, de 2.5k-ig nem füstöl[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
Asv motorkódban jól hallottam, hogy pd alkatrészek vannak?
[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
Ha közepesen kis sugarú ívben tempósan haladva gyorsan villog az ESP lámpa, az mit jelethet? Eddig sohasem láttam ilyet. Ma reggel sikerült picit hevesen felhajtani az udvarról az aszfaltra, ott szórta kicsit a patka zúzottkövét, ekkor csinálta először, aztán kanyarodáskor is többször.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
footy
addikt
Ma megnéztem a két delikvenst, egy -két dolog kiderült.
A leon volt az első.Beszámított autó volt(még nem volt eladásra felkészítve).
Kívülről: Retkes, de az első lökhárító enyhe nyomódásától eltekintve rendben volt a karosszéria. Rozsda sehol, néhány apróbb karc, de csak felületi.
Fék: Tárcsák jó állapotban szinte 0 vállal.
Belülről: Ülés enyhén kiülve, könyöklő szövete szakadt, kormány tetején kopás, váltószoknya kopott.
Motor: Pöccre indult, viszont enyhe csörgő hang hallható (vezérlés felől?). Füst semmi, 1600-1800-as fordulat körül mintha vinnyogna a turbó. Váltó rendben, sebességet szépen veszi, kuplung picit kemény.
Szerintem visszatekert. A szervízkönyv nem volt kéznél mert a tulaj felesége mutatta az autót. Próba holnap lenne lehetséges. Nálam kiesett az autó.Altea:
Kívülről: Elsőre kiváló, jobban megnézve jópár kőfelverődés stifttel javítva, pici púp a motorháztetőn. Az ajtók élein horzsolás.(falra nyitás?)
Belülről: Patika állapot, ülés mintha új lenne, kormányon szinte nulla kopás, váltógomb tetején az ezüstrész mintha picit kopna. Csomagtérben mintha semmit nem szállítottak volna.
Motor: Pöccre indul, fordulatot jól veszi, a hangja jónak tűnik(már amennyire a PD-nek jó lehet ) Hidegen mintha lett volna néhány halk koppanás(lendkerék?). Füst semmi. Kuplung jónak tűnik, sebességet szépen veszi.
A szervízkönyvben 2008 és 2013 között semmi bejegyzés. (Néhány számla állítólag megvan) Az állapot alapján hihetőnek tűnik a kmóra állás.
A műszaki vizsgalapon viszont enyhe hibaként fel volt tüntetve, hogy
Motor schwitzt - leichter mangel
Motor ízzad - enyhe hiba
Olajat én egyáltalán nem láttam rajta.
Nem tudom mennyire normális ha van mégis enyhe olajvesztés[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest