- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz DeadMeat #3462 üzenetére
Hy!
Nos én olvastam már sok-sok oldalt de igazából engem nem győzőtt meg ezek közül egyik sem.
Üzemanyagellátó rendszerrel foglalkozom és csináltam egy olyan tesztet,hogy hidegen járattam a fuel pumpát -10fokon megfelelő benzinnel.
Majd járattam egyet simán 23fokon.Nagyobb volt a kopás a -10fokosnál mint a szobahőmérsékletinél.Nem tudom lehet maradi vagyok.Nos -10fok beülsz akkor az olaj kicsit le van dermedve kb 2-3 perc járatás után szerintem kellően felenged.Tudom a teljes szintetikusnál más a helyzet.De igazából nálunk azt is kiprobáltam és igen csak folyosabb volt 23fokban mint -20ban.
Akkor a dugattyuk 1000fordulaton járnak és kopnak abban a tartományban.De ha te elindulsz vele közepes fordulaton pld 2000fordulaton akkor természetesen jobban kopnak amig fel nem melegszenek ill ki nem tágulnak.Gondolom én.
Hát olajnyomásod az azonnal van de idő kérdése amire az is megfelelően felmelegszik.
Ugyanis a gyártok igaz megadják ilyen olyan a 0-40w stb de azokat mind szombajhőmérsékletre én nem - 30fokra.Ismétlem lehet én vagyok maradi és amit teszteltem abban van a hiba de igazából maradok a régi bevált modszernél és kicsit járatom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest