Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #146494 üzenetére
A coming home (és a másik aminek én se tudom a nevét fejből ) ugyanúgy a menüben kell aktiválni. Be kelle kapcsolni és ott lehet állítani még hozzá időt, hogy meddig világítson.
Viszont a tükörben van világítás és az minden körülmények között megy, akkor is ha a coming home ki van kapcsolva azt nézd meg.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Habsteve #146508 üzenetére
Hiányzik onnan egy közdarab képről a 9-es. A csőnek és a közdarabnak a számát is ott találod, hogy hol szerzed be, az rajtad áll, márkaszervizeknek van biztosan.
Vincsaba Offroadra mehetsz vele, közűtra nem. Ha ráülnek, megszívod. Nem így kell autót venni, hogy majd megtákoljuk.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz Vincsaba #146509 üzenetére
Belefutottam ilyen autóba és Mági leírta(katt) hogy ha benne van, az működjön!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #146514 üzenetére
Ettől függően mondom, mit nézz. Ha semmit nem értesz hozzá, semmit sem kell nézned, mert nem fogod tudni értelmezni, mit látsz, kifizeted valakinek vagy szerviznek az átvizsgálást és annyi. Ha ismered a működési elvet, akkor van miről beszlélgetni. A kiegyenlítési érték nagyon félrevezető is tud lenni, csak olyan nézze, aki tudja mit lát.
Speeedfire Mit akarsz Te ott kalibrálni? Nincs akku management a leonban, drótok vannak, generátor, meg az akksi. Már írtam, de szerintem nem olvastad még mindig.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
Még mindig érdekelne, hogy az akkut, hogy tudom kalibrálni vagcom alatt.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #146517 üzenetére
Ezek szerint nehezen.
-
Speeedfire
félisten
válasz Mágus2 #146516 üzenetére
Ezek szerint, akkor én értettem félre egy régebbi hsz-t. Az alapján azt hittem, hogy a leon-ban is van.
MunezXBK: Igen, úgy néz ki, hogy így elég nehéz. Vagy ha mégis megoldom, akkor elég tehetséges vagyok.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Habsteve
tag
válasz molnarpeter #146521 üzenetére
Én nem is értem miért van ott toldó egyettalán. Vhogy házilag kénytelen leszek megbarkácsolni mert alkatrészek sajna nem olcsóak...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #146523 üzenetére
Akkor alap dolgokat nézz meg. Ne legyen fekete a víztartály, ne remegjen a motor se hidegen se melegen, ne füstöljön megterhelve padlógázon, meg ne zörögjön a lendkerék ne huhogjon a turbó...
Most ha visszakérdeznél, hogy mi a különbség a huhogás és a sípolás között és mi okozza, akkor nem fogod felismerni a hangot, szóval bízd szervizre az átvizsgálást.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
Na, agyfaszt kapok. Eddig 3x indítottam én hidegen, semmi lánc hang. Ma délelőtt ugye olajcsere. Lehult, most indítom, csattog az elején.
Szar olaj? Most ment el a "dolog" pont olajcserenel? Motul-t rakott bele, esküszik rá a szerelő..nem tudok típust...
Vegyek gyorsan másikat, amit ajánlotok, és gyors csere?[ Szerkesztve ]
havri
-
-
veterán
válasz havri1 #146533 üzenetére
Mágus biztosra megy, meg ő ért is hozzá; szóval a csere a 100%-os megoldás.
Én költséghatékony igyekszem lenni + nem tudok autót szerelni. Ha gatya a vezérlés, az úgy kezdődik, hogy reggel 1-2 másodpercig kerreg, majd abbahagyja. Ha utána fél órával beindítod ismét, akkor nem fog kerregni, ha akkor mégis kerreg, akkor végstádium közeli.
Járj utána a linkelt vezérlés-szettnek, mert a márkaszerviz jó eséllyel nem ezt a cikkszámot fogja ajánlani, hanem egy 300 ezrest.
-
Killer01
őstag
Problémám van, és sajnos lehet én csináltam magamnak Sikerült elfelejtenem hogy sebességben hagytam az autót, és behúzott kéziféknél induláskor leszálltam a kuplungról.. sikeresen lefulladt és azóta "pöfögős" hangja van az autónak, kicsit benyomott kuplungnál enyhén kereplős, teljesen benyomott kuplungnál nincs rendellenes hang. Kinyirtam a kettőstömegűt?
-
-
t.kristof
senior tag
válasz Sur1G #146482 üzenetére
Nekem night braker unlimited van, pároméban laser. Barátom a laser-ről váltott unlimitedre, neki is az a véleménye hogy jobb az unlimited mint a laser. Laser hamarabb elhalálozott, illetve nem tud annyival több fényt "adni", ráadásul drágább is. Szvsz az unlimitednek is adj egy esélyt.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
grizlisandor
veterán
Megyek holnap megnézem a VW Golf Plus 1.9 PDTDI-t intéztem szervizet(Pomáz, Bús Szerviz) is hozzá, és mondta a munkafelvevő, hogy van diagnosztikájuk vw-hez, remélem ők használni fogják, nem úgy mint a Seat Kecsón. Bár hogy mibe kerül elfelejtettem megkérdezni a nagy örömömben, hogy vállalták az autót.
Munkafelevő kérdezte, hogy részecskeszűrő van-e az autóban, mondtam neki, hogy nincs, mivel a kódzászlón nem találtam.
Tourant amit megérdeklődtem, abba volt és írta is a kódzászló. Golfnál nem írja, valószínűleg nincs benne, mert egy sémára mennek ezek a kódzászlók. Helyes a gondolatmenetem? -
Killer01
őstag
válasz Speeedfire #146540 üzenetére
bitpork: Nem érzek külön rázkódást csak amit a motor generál a kasznin.
Speeedfire: Nincs csattanó hang, érzésre ugyanúgy áll le mint eddig.Max még megnézem ezt a két dolgot, hátha elkerülte a figyelmem....
szerk: a pöfögős hang alapjáraton van jelen és nyitott ajtónál hallom (mondjuk elég jól szigetelt a touran). Annyi még hogy gázadásra a pöfögés is gyorsul ahogy nő a fordulatszám.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz focvis #146536 üzenetére
Az, hogy VAG specialista, ezt nem tudom megmondani. Mindkettőnek van gyári vag-com szoftver meg kábel, minden típushoz. A szentendrei srác csak a szervizt és azzal kapcsolatos dolgokat tudja megcsinálni a géppel, hackelni nem tud, nincs rá szoftvere, pont ma mondta. Én nem értek hozzá ennyire, igazából semennyire, csak amit mutat, azt látom.
havri
-
Csabadi
tag
sziasztok,múltkoriban írtam,hogy nehezen indul hidegen(pdtdi passat),mágus javasolta a pd o-gyűrű újboli cserét,de nem történt meg mert volt olyan hozzászólás,ami arra utalt,hogy önindító vagy akku.Namost kicseréltem az akkut azóta pöpec lett indul pöcc röff.megtaláltam a számlákat és 8éves volt az akku benne.köszönöm mindenkinek a segítséget.A gond már csak annyi lenne ami eddig is volt (télen,hideg időben)ha eléri a kocsi a 30fokos vizhőmérsékletet elkezd kapkodni,majd kéken füstölni egész 50fokos vízhőmérsékletig.utána kisimul.CSAKIS KIZÁRÓLAG ALAPJÁRATON.Ezért is lett cserélve tengely,hidrók,pd o-gyűrűk.Nulla eredménnyel.Mi lehet a gond?köszi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #146541 üzenetére
Szervizt.
-
Killer01
őstag
válasz Speeedfire #146547 üzenetére
Ez legalább olcsóbb? Meddig lehet vele elkaristolni így? Még meghalni sincs időm ősz óta
-
Speeedfire
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest