-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
~30-50k
ha többi szűrőt is cserélik, akkor több (de 60-90k a többi szűrő csereintervalluma - ami fassság)
a szomszédom (1éves, garis Jetta) megfelezi a márlaszerviz intervallumokat és a privát szerelője cseréli félidőben gyári olajszűrőre, meg castrolra az olajat és hivatalos perióduonként meg szaszerviz)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Kiskokó
veterán
Elég húzós.. kb x2
Asszem egy sima kis szerviz (ne kérdezd mi pontosan) 2.0 CRTDI DSG Sharan 2013-as autón 60-70ezer ft.
Nekünk így is csak 2 év gari volt hogy márkaszervizes... és kérni sem lehetett +2 évet, direkt kérdezték faterék...Nekem 8L va na 3.0 TDI ben Gyári Olajat kap, és a 40ezer a szerviz.
(saint : Faterom is így csinálja, ahova az Audit viszem, Asszem Zoli 35ezret kért ami szervizben 70 de nem vagyok ezerszázalék biztos a pontos árakban.)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kiskokó #136502 üzenetére
én is így csinálnám szerintem.
apám meg szimplán elviszi a garis autót olajcserére 10k km-ként, viszont neki - opel- alig drágább, mintha így játszana. (30k jörül volt pár hete az olajcseréje szaGszervizbenKnorbi: gti
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
HIJ
őstag
válasz Magnum_ #136501 üzenetére
Erre gondoltam én is, h az első szervizet megcsináltatnám helyi szervízben és a 30k -s szervízre meg bevinném. No de kérdés, h nem ugrik e a gari ha pl észreveszi az olajszűrőn, h nem gyári? Vagy kapni belőle olyan gyárit, amit tényleg a gyár is beépít? Ilyenekre sosem figyeltem eddig
Szerk: Egyébként 1.4 125LE TSI lesz.
[ Szerkesztve ]
-
mikoljan
tag
válasz Magnum_ #136501 üzenetére
Ezt meg tudom erősíteni, ilyen árakat kaptam én is, amikor kértem árajánlatokat szűrők cseréjére (pollen, levegő, olaj), olaj cserére.
A legolcsóbb kb. 66 ezer Ft- volt, míg a legdrágább ajánlat kb. 93 ezer Ft-ról szólt. Ebben benne van még valamilyen garanciális revízió is (kb. 6-7 ezer Ft).Mondjuk, azt már kész rablásnak érzem, hogy az egyik pesti márkaszervíz a típusmegfelelő Castrol LL olajat (4 liter) 43 ezer Ft-ért számolta fel, pofátlan...
[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
-
HIJ
őstag
válasz F_Zolee #136507 üzenetére
Valamennyire konfigoltam. Fr+, télicsomag, full link. De kár volt megnéznem, mert most már benne van az fr+ ban a téli és a praktikum csomag is. Milyen kibaszás ez már. Gondolom ha már megrendeltemhiába reklamálok... Egyébként a konfig ára volt 6.550e volt, amit végül 6.250 -ért adták oda. Erre most a konfig ára 6.450 a plusz praktikummal...
[ Szerkesztve ]
-
vizcsap
tag
Kedves hölgyek és urak!
Ma vettem észre, hogy a bal hátsó sárvédőbetétemből/mögül(a csomagtartó felőli részről) csöpög valamilyen olaj. Ötlet, hogy mi lehet ez/honnan jöhet?
Audi A4 B6 1.8T
"To succeed in life, you need two things: ignorance and confidence."
-
simonjoe
senior tag
Egy kicsit elgondolkodtató ez a márkaszervizes dolog. Van egy idősebb kollégám, aki kb. a negyedik új VW golfját hajtja, egyiket sem vitte soha márkaszervizbe. Gépészmérnök, sokat beszélgettem vele erről, megtehetné, h csak márkaszervizben csináltassa a kocsijait, de vallja, h nem (csak) az új autóval szakít a gyártó, sokkal inkább a márkaszervizekben végrehajtott "kötelező" revíziókon, és nem szól másról csak a lehúzásról. Tőle hallottam az 1000km-utáni első olajcserét, motorban, váltóban. (Én is így tettem az utolsó új autónkkal, a szervizben először nem vettek komolyan, és a leengedett gyári olaj olyan volt mint a víz! ) Majd a gyári ajánlást figyelmen kívül hagyva 10k-ként olaj és szűrő csere. Az viszont tény, h soha nem volt gondja egyik autójával sem. Nem hiszem, h csak neki jött be. Viszont azt is el tudom képzelni, ha tömegesen elfordulnának a garanciális szervizelésektől, akkor a gyártó kitalálna valami rókaságot.
Joe
-
veterán
15 ezres olajcserére vittem a megfelelő olajat (6 liter, 15 e Ft); a márkaszervizben fizettem további 15ezret, ebben a munkadíj és az olajszűrő volt benne. A vége így ~ 30 ezer lett.
Neked csak 4 liter olaj kell, az kb. 10 ezer.[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
(#136311) MunezXBK(#136312) bitpork(#136313) kk831228 nem vagyünk egyedül úgy néz ki
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
-
veterán
válasz bitpork #136522 üzenetére
Ezek szerint nagyobb valószínűséggel találsz Te be, mint a pesti ficsúrok. Már itthon, ágyban, Algoflex Forte a fejben.
Örök igazságok az utókornak:
1. A csehek főzik a legjobb pilzenit (logikus, előbb-utóbb rájössz, hogy csak ezt vagy képes meginni hosszú távon).
2. A magyarok azért szilvában jobbak (ez is érthető).
3. Autót csak germánt (nazit, svédet, a csehek a szláv nazik) érdemes venni.@Saint: itt is preventív jelleggel került az arcba.
[ Szerkesztve ]
-
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Tesómék most vettek egy 2016os 7-es Golfot , 15ezer kilóméterrel , 1.6os dízel , 110 lovas motorral, manuális váltóval.
Egyelőre még semmilyen motorkódot ,váltószámot nem tudok .
Mit kell tudni ezekről a motorokról ? Mire kell neki odafigyelni ,hogy semmi féle problémája ne legyen .
Köszönöm!
-
i-sti
senior tag
válasz AsusBoy #136532 üzenetére
Mágus pár napja linkelt egy Superb 2-est, amiben ugyancsak 1.6-os #szarfosdízel motor volt és 800.000-rel adták tovább. Igaz, az új tulajához hátrafelé ment, mert már csak 180.000 mutatott.
Biztos van/volt egy BUG a számlálóban.
Takarékos, Golf mérethez teljesen jó, olcsó az adó, biztosítás rá. Ha pedig még vigyáznak is rá sokat elmehet.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Danex
addikt
válasz AsusBoy #136532 üzenetére
Legelső dolog talán, hogy a 30ezres olajcsere periódus helyett 10-15ezer legyen, függően a használat helyétől és módjától.
Ne terhelje alacsony fordulaton (1500 alatt ne legyen a fordulat).
Meg induláskor egy picit járjon a motor mielőtt valóban elindulna, leállításkor meg úgy szintén várjon egy kicsit mielőtt leállítaná azt.
-
Primary92
senior tag
Az ASV-men szerintem aktuális lesz egy turbófelújítás. Elgondolkodtam azon, hogy keresek rá egy nagyobbat. Sok helyen a 1749vb-t ajánlják. Kérdés az, hogy jobb lesz nekem, mint egy chiptuning? Melyik eszi jobban az alkatrészeket?
Miket kellene hozzá mókolni? Drága mulatság a turbó árán felül (90 körül láttam)? -
F_Zolee
veterán
Mai "Saint" cselekedet. [link]
Persze most meg esett pár csepp eső, mindjárt el is rontotta az egészet.
-
sirszevenap
őstag
Sziasztok Urak!
1 hete kb úgy érzem, hogy nehezebb tekerni a kormányt, mint akkor amikor elhoztam a kocsit. Emlékszem, még akkor ott, mikor még nem volt az enyém és tesztvezetésen voltunk mondtam, hogy olyan mintha a semmit tekergetném, annyira könnyű. Most viszont nem azt mondanám, hogy nehéz tekerni, de érezhetően nehezebb mint ezelőtt egy hónappal mondjuk. Gondolom szervó folyadék a ludas, bár koppra nem fogyhatott ki, hiszen akkor nem ilyen lenne. Nézzünk rá vagy más miatt lehet ez?
Bankkártyával? Hát persze!
-
simonjoe
senior tag
-
Viperator
őstag
válasz sirszevenap #136543 üzenetére
Vagy nagyon széles a gumikerék?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
válasz sirszevenap #136541 üzenetére
Rossz hír. Nekem volt h eltűnt a szervólötyi, de sehol nem eresztett. Senki nem találta meg, feltöltöttük és utána v 5 évig nem is jelentkezett semmilyen fogyás. Volt ilyen X-aktám is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
senior tag
válasz sirszevenap #136546 üzenetére
..sajnálom, így elsőre nemtom mi lehet, én arra emléxem, h egyszer a futómű állítás után nehezebb volt a "kúrmányt" tekergetni, de szépen lassan megszoktam. Talán három lehetőség merül fel így, futómű, szervó olaj, vagy maga a szervó elégtelen működése. De, gondolom ezt Te is tudod.
Joe
-
Bögre
aktív tag
Mágus,
Mobil1 ESP 0W-30 mehet a Jettába? Mondjuk azt nem teljesen értem, hogy lehet CAXC motorkódom, az olajkeresőknél ezt a motorkódot nem találtam Jettához és a könyvében sem szerepel. (2013 1.4TSI DSG, made in mehiko)
-
Magnum_
nagyúr
válasz CharlieDrop #136549 üzenetére
miért ne lehetne az 1,4TSI jettában is?
az én CBZBmotorom is egy valag típusban van a konszernen belülI humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen