Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz brumi1024 #126045 üzenetére

    Azert ezzel nem tudok egyet erteni. F10 es F10 kozott oriasi kulonbsegek vannak.... En egyszerre neztem az A6-ot, es a 2db F10-est, amibol az egyik egy fapados 20D volt, a masik meg egy full-full 30D. Kb. mintha masik autoba ulnel. :U Az Audi S line sportulese kenyelmesebb, mint a BMW fele sportules, mert jobban idomul a hatad felso reszehez.(az autokhoz rendelheto alap ules is jobb az Audinal) Ellenben a BMW fele komfort ules, vagy hivjuk fotelnek, visz mindent kenyelemben, es azt tenyleg magadra tudod allitani. A bor mindegyikben az agyig vekonyitott verzio, mindegyik sporol. Aztan ott volt az A6 -oknal levo tablet, ami szerintem nem esztetikus, na meg kicsike. E92 -ben mar nagyobb volt a kijelzo, az F10-ben meg hatalmas, es szepen beleolvad a muszerfalba. :U A 6er -ben is tablet van, de azt gusztan oldottak meg, jobb egyseget kepez. Aztan volt az A6-ban HUD is, ami eleg idetlenul volt odarakva. Mintha racsavaroztak volna a muszerfal tetejere, mig a BMW-nel teljesen integralt, a vezeto poziciobol eszre sem veszed, hogy ott van. Az anyagfelhasznalas mindket markanal kivalo, szerintem. Nem zorgott, recsegett sehol sem, minden muanyag puha volt, ahol annak kellett lennie.(6er -ben borozott volt a muszerfal is) Szoval passz, nekem meg az F10 volt az, ami hozta a minosegerzetet, mert ugy erezted magad benne, mintha valami jol megalkotott irodaban lennel, egy kenyelmes karosszekben. :) Sokkal nagyobb darabnak tunik belulrol az auto, pedig ugyan akkora, mint az A6.

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák