-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz netguru10 #122700 üzenetére
Legtöbb ember azt sem tudja mi az a rétegvastagsagmero. Még hova kellene csatlakoztatni az ODB-t.
Amikor azt kérdeztem a havertol, hogy te mennyit hutod a turbót leállítás előtt - visszakerdezett, hogy, milyen turbót? (Úgyszintén TDI-je van) Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
i-sti
senior tag
válasz netguru10 #122694 üzenetére
Mi is így vettük a 2011 A4-et. Nepper kint volt Nürnbergben küldte a linket az autorol. Mobile.de-n fent volt. Megnézte, teszt drive, alkut is 300 €-t.
Ennek lassan egy éve. Azóta olajat és szűrőket cseréltem egyszer.
Az autó tökéletes állapotban van.
Részesedést sem kellett fizessünk csak a matricákat, üzemanyagot és 2 étkezéstNovum Forum Siculorum
-
netguru10
aktív tag
válasz tomcsi23 #122707 üzenetére
Milyen autód is van? És az hány lóerős és mennyi a nyomatéka?
Már csak,hogy így egyszerűen kijelented,hogy a diesel-nek nincs nyomatéka!
(mert a benzineseknek közel sincs annyi,az világos,de,hogy egy diesel-nek sem!...az már kicsit húzós.)[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz tomcsi23 #122710 üzenetére
Hát,az nagy "karier" lehet akkor! Én még a középsuliban valamikor a 90' évek elején ültem utoljára buszon,de remélem,hogy nem is nagyon leszek ezután sem rászorulva.
Viszont akkor nem értem az itteni részvételed valódi célját sem,ha nem futja csak "BKV" bérletre...Arbeit Macht Frei
-
latyak17
tag
Jóreggelt!
Ötletre lenne szükségem mivel tanácstalan vagyok...
Polo 2004 1.4 75LE BBY
géppel ki lett olvasva lambda szonda megadta magát, szerelő azt mondta CSAK gyárilag felforrasztott csatlakozósat vegyek és abból is márkásabbat, magyarul univerzálisat nehogy. egyik nagy autóalkatrészbolt u... ba van listaáron 60 ezerért, kedvezménnyel mondjuk 40.. szerintetek ennél valahonnan lehet olcsóbban boscht keríteni, vagy maradjunk esetleg a 280 eurós gyárinál ?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
latyak17
tag
Hát, már amikor előjön, akkor padlógáznál is olyan, mint aminek nincs ereje de tényleg 0... motorjelecske kivillanik, rángatni is szokott ilyenkor, de utána már semmi, csak világít géppel kiolvasva egyértelműen ez a hiba maradt...
bárdiba viszont nem találtam gyárilag felcsatlakozózott verziót csak és kizárólag univerzálisat :/
kicsit sokallom még ha leveszem a 46%-os kedvezményt is a durván 35 ezret érte
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Lacess
tag
Felmerült egy kérdés:
Bora fényszórómosó tetejét hogy lehet le-, majd visszaműteni?
Levétel esetére már kiderítettem, hogy ki lehet húzni a mosót finoman pár centire majd ki lehet pattintani a fedelet.
Viszont a visszatétel ami főleg kérdéses. Hogy fogom azt visszapattintani? Hisz pont eltakarom vele azt a helyet ahol dolgoznék.
Nagyon megköszönném, ha valaki, akinek volt már dolga ilyesmivel megírna a tapasztalatait.(Hogy mégis miért érdekel ez engem? A minap megint meghúzták az autó bal első sarkát. Persze semmi cetli vagy megkeresés az ügyben... Viszont a múltból okulva szeretnék néhány dolgot magam intézni, kezd sok lenni a "pékekből"...)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Lacess #122723 üzenetére
Annyit még hozzátennék, hogy megpróbáltam egyáltalán kihúzni a mosót hogy lássam mivel lenne dolgom.
Az eredmény az lett hogy az ujjaim majd szét robbannak de a mosót nem sikerült kijjebb tessékelni. Talán csak egy centire.Szóval a szét- és összeszerelés fortélyait is nyugodtan meg lehet osztani!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
válasz i-sti #122725 üzenetére
Hosszútávon azért meghálálja a 15 ezrenkénti cserét.
Az utóbbi 13,5 évben 12 évig turbós autót használtam / használok. Egy db turbóm szállt el, pont abban az autóban amelyiknél hittem még a 30 ezres cserében (+ gyári fosch Opel olaj + chiptuning + nehéz jobb láb). 100 000 km környékén halálozott el.
-
veterán
válasz Lacess #122726 üzenetére
Tipp, sosem próbáltam: valakit beültetsz és működteted a lámpamosót (ablakmosó + bekapcsolt fényszóró), amikor kiemelkedik, akkor gyorsan elkapod, aláteszel pl. egy vonalzót, hogy ne tudjon visszamenni a helyére. Csak saját felelősségre!
A fényszórómosót Opeleknél a magasnyomású (4-6 bar) víz nyomja ki, szvsz VW-nél is.
-
Lacess
tag
válasz focvis #122728 üzenetére
Köszönöm, ez a megoldás megfordult már az én fejemben is. Csak attól félek több kárt okozna mint hasznot.
A fröcsögő vízben hadonászva 1sec alatt elkapni, de vigyázni mert nehogy eltörjön... hát nem hangzik túl bizalomgerjesztően. A fedél amúgy is nagyon kényes darab, több helyen olvastam hogy "csak melegben csináld mert könnyen törik, meg nagyon vigyázz".Ha nem lesz addig jobb ötlet akkor lehet megpróbáljuk majd ezt, a cikkszámokat addig összegyűjtöm
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Vaze
őstag
Sziasztok
Hatso potfeklampam ellkezdett villogni,kilett olvasva a hiba,de nem tudom hogy igazabol merre keressem a hiba okat. valaki tudja hogy mi lehet a baj?Amugy mi az utaster megfigyelo szenzor?
valaszokat elore is koszonomMSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
VR6-Fan
veterán
válasz latyak17 #122717 üzenetére
Vidd el másik szerelőhöz, mérő blokkot is nézünk, mert a hibakod egy dolog, egy lambda szondában több dolog is tönkre tud menni.
és igen azt nehogy helyen mondta hogy csak is pont ugyan olyan szondát bele, jó esélyel még a nagy csatis nem felhúzó ellenállásos ngk szonda lesz benne, ilyen kéne a helyére, de a legtutibb lenne a szondán lévő cikkszámokat kideríteni, és az alapján keresgélni, jah igen az se mindegy hogy keverékképző vagy diagnosztizáló szonda.
jelenleg a legolcsóbban kapható LSU 4.2(.1)-es szonda amit kapni is fogsz 26e ft, ettől olcsobban érdemi minőségbe nincs más alternatíva, viszont ez felhúzó ellenállásos.
Látom sok erre a kötsög
Mági sincs már?[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsolt19900
őstag
ú láccik, kellene izzítógyertyákat cseréljek az autóban, melyek az ajánlott típusok belőle?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #122733 üzenetére
10 éve Bosch duraterm vált be, előtte más márkát (Iskra talán) gyakran kilőtte az OFF járgány. Azóta nem volt gond az izzítással. Gyújtó gyertyáknál NGK vált be kétütemű cuccokhoz.
-
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #122733 üzenetére
Beru
-
7600 GS
addikt
válasz zsolt19900 #122733 üzenetére
Monark.
10+ év alatt egyetlen egy darabra sem volt panasz.
-
zsolt19900
őstag
válasz Morris #122735 üzenetére
ooksi akkor olyan lesz, de milyen is kellene nekem pontosan? gondolom olyan mint a tiédbe, igaz az enyém az atj és 116 lovas, és még egy olyan kérdés, hogy hány db? mert én 4 re gondolnék, de valahol 3at ír a kereső neki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Audi vásárlása előtt állok ! Egyelőre még csak keresgélem a kiszemelt példányt.2010től 2012 ig nézegettem A4 (B8) Sedan 2.0 Cr Tdi (143Le) motorral megáldott példányokat .
Mire figyeljek oda ? Vannak különböző évjáratú autókra jellemző típushibák ?
Mindenképp manuális 6sebességes verdát keresek .
Illetve mi a véleményetek a chip tunningról ? Ha nem volna elég erős nekem a 143 Le ,320 nm nyomatékkal akkor megpróbálnám felkomprimálni .
Több helyen olvastam illetve videót néztem ,hogy akár 180lóerőre és 400nm nyomatékra feltudják húzni .
Ez nem vágja tönkre a motort ?Ha egy ilyen A4-es modellt megveszek , törekedjek arra ,hogy prémium minőségű dízelt tankoljak bele ? erre kényesek ezek a verdák ?
Köszönöm!
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #122737 üzenetére
4db kell.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Tudtok olyanról, hogy be lehetne rakni egy [link] pohártartó helyére kis mini tálcát (mondjuk aprónak, mp3 lejátszónak)? Illetve egy Sharanba szeretném azt megoldani, hogy az MFD rádióról egy ilyen kábellel az mp3 lejátszót rá tudjam kötni az aux bemenetre. Ehhez hol érdemes elvezetni a vezetéket?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
AsusBoy
senior tag
válasz focvis #122745 üzenetére
Szia!
Szerintem is jó lehet.
Én úgy tudom,hogy például az Audi létrehoz egy szoftvert ami minden szempontból megfelel. Aranyközéputat belövik rajta.
Olyat olvastam,hogy nem tudja előre a gyár ,hogy ezt az autot hol fogják vezetni. Tegyük fel egy sivatagos részen fogják használni. Vagy egy olyan helyen ahol nem a legjobb minosegu az uzemanyag.
Tudtommal magyarország mind éghajlati ,környezeti szempontból illetve üzemanyag minosege is jo. Szoval tudtommal csak optimalizálják chiptuningnál a verdákat.
Amugy meg mi a különbség az Audi A4 2.0 crtdi változatai között mivel van 3db .
120,143,170 lovas.Mind a 3 fajta Kétezres dîzelmotor.
Lehet,hogy csak a szoftvereken buherálnak?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz netguru10 #122749 üzenetére
Mar megint mi a gond a Castrol-al?
AsusBoy: Vedd meg az erosebbet, es abba mehet a chip. Jobb lesz a fogyi, kicsit rugalmasabb lesz a gep. Ha a Merci meg a BMW birja, akkor ezeknek is birniuk kell. Ha nem, akkor lokd a szakadekba. Nem ertem, miert irja mindenki a konszernes autokra, hogy nem birjak a chippet. Mar tobb helyen is olvastam errol, persze ettol meg a 3.0TDi -k boszen szaladgalnak 300+ loerovel is akar.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me