-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz i-sti #121976 üzenetére
(#121976) I-sty és (#121977) netguru10 köszi a válaszokat.
Közben annyit változott a dolog, hogy a benzines kiesett a versenyből a színe miatt!
Kocsit anyumnak nézek, neki meg kicsit mások az elvárásai, és a vezetési stílusa, mint pl. nekem.
Előzőleg egy 1.4 16V 63 kW, 86 LE, BXW, 132Nm/3800 Roomstert használt, de az a házunk előtt tették gazdasági totálkárossá...Hogy kicsit tisztább legyen a kép, jelenleg a 2 versenyző motorja és lényegesebb felszereltsége:
1.2 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CFWA, 180 Nm/2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + parkradar, érintős navigáció, star&stop rendszer
és
1.6 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CAYA, 195 Nm/1500–2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + ülésfűtés, új gumik, jobb szervizmúlt.Tudom, egyik motor sem egy erőmű, és jobb lenne egy 1.2 TSI, vagy az erősebb dízelek, de hasonló felszereltséggel vagy nincs, vagy már nem ér addig a takarónk.
Sajnos nagyrészt városban lenne használva, néha hosszabb országutas menet. Nem épp ideális városban a dízel, de az igények, a választék és az eladási ár ezt a halmazt dobta.
A 2 motornak van-e olyan tulajdonsága, ami miatt nem ajánlottak?
Illetve a roomsterhez képest ezek mennyivel lomhábbak a kevesebb lóerő miatt, vagy épp mennyivel élvezhetőbbek az alacsonyabb fordulaton is elérhető nagyobb nyomaték miatt?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Retro teló rajongók OFF topicja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- További aktív témák...