Új hozzászólás Aktív témák
-
vtomi2
őstag
Sziasztok!
Peugeot 207 1.4 vti 16v-hez milyen olajat ajánlotok? szervízkönyv 0/5W30-at ajánl. 0-sat nem találtam, úgyhogy 5W30-at vettem egyelőre, télire nem lenne jobb 0-sal töltögetni? Castrol mennyire ajánlott márka?
-
MC Pite
veterán
Engine EP3 Capacity:Capacity 4 litre:Filter capacity 0,25 litre Use:NormalIntervals:Change 30000 km/ 24 monthsProducts:Quartz Ineo First 0W-30 :Quartz Ineo ECS 5W-30
ill
Castrol Magnatec Stop-Start 0W-30 C2
Motor EP3
Van 5W30as C2es Castrol is, de a 0-ás jobb télen, nyáron (a mi éghajlatunkon).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Az Edge a fullos széria; de csak a viszkozitás az ACEA jelölések nélkül kb semmit nem jelent, csak azt hogy sültkrumplit nem ebben kéne sütni, hanem autóba való.
Edgeből csak 3 van, de 6-8 féle 5W30 szokott lenni egy gyártónál.Mind a három C3-as olaj, és elvileg minimum C2-es kellene, lehetőség szerint a megfelelő PSA szabvány betartásával (B71 2290 ha jól sejtem). Nem meglepő módon a Castrol olajválasztója is ezt mondja, nem tudom miért vettél mást.
A C3asok nagyja magas HTHS viszkozitású, a VTI motorok pedig azt nem annyira szeretik: PSA-Peugeot-Citroen-motorolaj-specifikaciok [link]Próbálj ACEA C2; PSA Approval B71 2290 (vagy ha utóbbival nem rendelkezik, akkor ha A5/B5 minősítéssel pedig igen, az már felül is teljesíti az elvárásokat) olajat szerezni, pl amit kidob Magnatec, vagy 5W-30 ENEOS Premium Hyper S, vagy amit a Total olajválasztója kidob (lásd fentebb).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vtomi2
őstag
válasz MC Pite #3456 üzenetére
Nem értek hozzá, szervvízkönyvben néztem meg, hogy 5w30-kell bele. Utánna jutott eszembe, hogy itt is rákérdezhettem volna.
Akkor Eneost ajánlod, vagy inkább a 0w30-as Magnatecet?
Számlát nem találom, úgyhogy már nem tudom visszavinni a C3-mast , inkább ne öntsem bele ugye? -
MC Pite
veterán
A szervizkönyv nem azt írta hogy 5W30 kell bele, hanem gondolom azt hogy minimum C2-es 5W30. Vagy nem tudom pontosan mit írt...
Amelyikben jobban bízol/megbízhatóbb helyről szerzed be (Castrolt hamisítják, olcsó helyekről nem merném megvenni).
Egy beletöltéstől nem lesz baja, a paramétereket kell meglesni. Sok .... A3-es 5W40 meg 10W40-et tölt bele, ami minden szempontból rosszabb. De tény, hogy a motor származását tekintve kényesebb az olajra az átlagnál/PSA motoroknál, és a vezérműtengely/himbák ennél sem örökéletűek ha jól rémlik (az elődjénél karcosabb volt).
De vásárlás előtt érdemes 2-3 olajválasztót megnézni, meg a füzetet, és a minősítéseket vadászni, főleg ennél a motornál. [link]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vtomi2
őstag
válasz MC Pite #3458 üzenetére
Ezt a táblázatot néztem én is, de oljara nem kerestem rá, azt hittem az csak a gyári ajánlás.
Megnéztem a szintet, kb semmi nem fogyott belőle 3 hónap alatt. Kellemeset csalódtam benne, pedig idén volt 10 éves, és női tulaja volt előtte. Még a végén nem is fog kelleni bele olajat öntenem.
-
MC Pite
veterán
"Ezt a táblázatot néztem én is, de olajra nem kerestem rá"
Nem egészen értem, akkor mi alapján választottál?
A Totálnál pl 16 féle 5W30 van. [link]Összeollóztam egy eposzt a fogalmakból, hogy melyik érték mit jelent, mit kell nézni innen és innen a viszkozitási osztályról, kinematikai viszkozitásról, HTHS viszkozitásról és viszkozitás indexről, meg kimásoltam ezeket az adatokat pár Eneos olajról. Majd kaja közben újraindult a gép (frissítés)... Mindegy, akit érdekel, átfutja.
Szal már csak röviden:
Ha csak viszkozitási osztály alapján, akkor még az általam legtöbbször preferált olajmárkából az alábbiak vannak (ahol nincs sokféle olaj, próbálnak ezekkkel minél többet lefedni): [adatlapok]
5W-30 ENEOS Sustina
5W-30 ENEOS A5/B5 Premium Hyper
5W-30 ENEOS Premium Hyper
5W-30 ENEOS Premium Hyper S
5W-30 ENEOS Premium Ultra 504/507
5W-30 ENEOS R1 Premium HyperEzek (full)szintetikusak, ami nem fullszintetikusnak írt, csak simán vagy részszintetikus vagy based on synthetic oil, stb, az mind félásványi, kevésbé stabil, alacsonyabb VI-el, azaz kevésbé 'védi' a motort és kevésbé tartós, plus jellemzően sűrűbb, lassabban alakul ki normális kenés, kevésbé hatékony a koksz ellen, stb.
Nyilván nem poénból csinálnak ennyifélét, hanem mert más előírásokra készítették őket, és különbözőek. Magas, alacsony és közepes HTHS viszkozitásúak, régi/középrégi/újabb (újabb ami 15 évnél nem idősebb) motorokhoz nagyon leegyszerüsítve, és különböző szulfáthamu tartalommal, stb. Nyilván ha ezek nem stimmelnek, az nem lesz jó a motornak.
Így nem értem az emberek általában mi alapján választalak olajat.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vtomi2
őstag
válasz MC Pite #3460 üzenetére
Megnéztem, hogy 5w30, bementem Tescoba, megnéztem miből van ilyen, szimpatikus márka a Castrol volt. Ebből volt az Edge és a Magnatec verzió. Magnatecre rá volt írva, hogy start stop rendszerhez, ami nekem nincs, úgyhogy inkább az olcsóbb Edget választottam. Arra nem is gondoltam, hogy egy 207-esbe is ennyire utána kell nézni az olajnak.
Köszi a segítséget, majd elolvasom azokat a cikkeket
-
MC Pite
veterán
A Start Stop csak marketing, de arra utal hogy jobb(an tapad az alaktrészekre, és jobban bírja az elindulásokat) mint az e nélküli olaj.
Minden autónál érdemes megnézni, mert csak a viszkozitás messze nem elég. Főleg BMW-vel közös, himbakopásra inkább hajlamos motoroknál.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dorien
veterán
Sziasztok!
Én is beléptem (ismét) a PSA klubba egy 2003-as 1.4 HDi Citroen C2-vel. 169e km van a verdában, megkímélt, szép citromsárga - nem kimondottan férfias autó, de lesz@rom, van egy benzines kombi Focus is mellette. Megyek évi ~30e km-t, nem mindegy, hogy mennyit fogyaszt a verda. Eddig 5,2 l az átlagfogyasztása 80% városban. Kívül kicsi, belül kényelmes és jól variálható. Megy, mint a golyó. Egyelőre nagyon szeretem.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
Szerintem 20e km alatt semmi baja nem lesz tőle a motornak. Max. utána majd töltesz bele gyári ajánlásút. Meddig akarod az autót megtartani?
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
kerékpár szállítással van valakinek tapasztalata?
Peugeot 206 - 2004 hatchback-el szeretnék 2 felnőtt bringát szállítani, de nem tudom melyik tartó/rögzítési módszer lenne a legjobb.[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz AXisBOLD #3466 üzenetére
Ha nem teher a tetőre pakolás, akkor a tetőcsomagtartó a legjobb módszer. Amennyiben gyorszáras az első kerék a bringán, akkor az első villát a keresztrúdra ráfogatós megoldás a legelegánsabb s legstabilabb, a kerék pedig megy a csomagtérbe. Ha ez nem kivitelezhető, akkor kicsit keresgélni kell, hogy melyik kerékpártartó melyik váztípushoz illik, több féle rögzítési módot láttam már, de a 206-osra is ugyanolyan tetőcsomagtartó szerelhető fel, mint minden más autóra - szóval azt nem a járműhöz kell hozzánézni.
Csomagtérajtóra felszerelést itthon a szürke rendszámos kínlódás miatt kerülendő - meg amúgy is azzal karcolható legjobban össze a fényezés, nem látsz ki hátra, nem férsz hozzá a csomagtérajtóhoz amíg fent van meg az is vitatható, hogy mennyire hordozható autók között. -
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #3466 üzenetére
Milyen bringa, mik gyorszárasak rajta (kerék, nyeregcső)? Treking/mtb/országúti/egyéb?
Elsősorban montizok, de ourszágutit is szoktunk vinni(kisebbek). Egyik kolléga 206ossal jár, két nagykerekű monti befér hátra fektetve (kivett első, esetleg mindkét kerék, beljebb tolt nyeregcső). Én rühellem tetőre rakni amíg nem muszáj (ahogy a kollégák is) mert instabilabb az autó, nem hagyhatjuk ott hosszabb úton amíg bemegyünk enni, stb; csomó helyre nem lehet behajtani, tiszta bogaras lesz az autó, nehéz felrakni (egyterűekre meg egyenesen horror, kislétrát kellett hordanom a Picassoba ilyenkor). Amibe van rá mód, így rakom, akár a villát spanival összehúzva.
Tetőre való csomagtartónál az alábbiakat vedd figyelembe:
-Megengedett súlyba a lemért bringa, tetőcsomagtartó és bringatartó is férjen bele (2nél nem gond, de pl 4 nem mehet átlag személyautóra átlag bringából, még ha 2 gyerekbringa sokszor az is bukó)-Ha gyorszáras rögzítéses, akkor nézd meg milyen adapterek vannak hozzá, plusz a bringádon is hogy melyik rendszer van. QR (9mm), QR15 (15mm) és többféle 20mm-es tengely.
Én inkább a keréknél rögzítős tartókat preferálom kompatibilitás szempontjából, figyelni kell tengelytávra, és hogy pedálra vagy vázra lehet felhajtani a megfogatást (előbbi mindennel kompatibilis).
Csomagtérajtós ahogy írták nem a legpraktikusabb (rendszám, ajtónyitás, fényezést összeb*ssza). Legjobb kinti szállításra a vonóhorgos, de gondolom írtad volna ha lenne, és rohadt drágák a jó tartók hozzá.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Doki42
őstag
válasz molnarpeter #3468 üzenetére
+ biztonságosabb hátul.
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
mindenkinek köszönöm! Én is inkább hátra tenném, de sajnos vonóhorog nincs a kocsin.
(#3469) MC Pite: 2 felnőtt treking, női+ffi (azt hiszem mind a kettő 28-as), Első kerekek gyorszárasak, de nem akarom a csomagtartóba pakolni, a hátsó üléssor döntésével az elsőket nagyon előre kell tolni, így kb csak városban lehet vele még menni, de 15 perc után megőrülsz annyira kényelmetlen.
Így marad a hátsó tartó. Ezt a szürke rendszámot, hogy/hol lehet intézni, mindenképpen kelleni fog ha hátul szeretném szállítani? Mennyibe kerül, illetve hol érdemes hátsó tartókat nézni hozzá?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #3471 üzenetére
Nem nyitható fel/vehető ki az ülőlap? [link]
Hátsó tartót ha felrakod, egy kis szilikont rakj a tappancs alá, összebaxxa. Volt nekem is, tökig húztam, mégis.
Szerintem sokkal gyorsabb kikapni a hátsó kereket is és/vagy a nyeregcsövet is mint felinstallálni ezt, és rá a bringákat, plusz a nőihez kell venni adaptert is.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #3473 üzenetére
Van boxom is, és én sokkal jobban szeretem azt feltenni a tetőre, mint a bringákat.
Zárható az is, és kevésbé csábító (csúnya embereknek), személyautóval mindenhova beférek, másra is jó a box, és ötöd idő feldobni a boxot a táskákkal, mint a két bringát (és tartóit) stabilan rögzíteni a tetőn. Időjárás is kevésbé érdekel, bogarak is, és sokkal stabilabb vele az autó mint bringával.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gainwardgs
addikt
Győr Moson Sopron megyében tud valaki ajánlani márkához hozzáértő szerelőt??
-
AXisBOLD
addikt
válasz gainwardgs #3477 üzenetére
értem, így nem ajánlanék senkit, de ha találsz ne titkold el
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
206 benzin 1.4
30k egy befecskendező szelep (Valeo) cseréért (alkatrész + munkadíj) reális ár?Aurea mediocritas
-
MC Pite
veterán
Mindig mondom Picassos ismerősöknek (kerékcserés időben), hogy kerékcserénél takarírsanak a dobbetétnél, de félévenként öt perces munka helyett természtesen a küszöbrohasztást szokták választani (ahogy hídfelújítást a csapágycsere helyett is):
Ez volt a két oldalnál, most csak ennyire fértem hozzá, amúgy még jönne ki belőle.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nesa
veterán
válasz MC Pite #3480 üzenetére
Nekem evasionon vannak ilyen külső műanyagok mikor vettem az egyik oldalon gyanús volt hogy mintha ragasztva lenne (pár patent le volt törve) a műanyag, levágtam gitárhúrral, patika volt alatta a másik oldalon viszont csak a gyári patentok voltak lepattintottam, annyi sár volt alatta amennyi befért, meg is kezdte a lemezt így nem maradt más mint flexel kivágni a rákos részt, kb 4x8cm sebet kellet ejteni, mivel inkább 2mm többet vágok minthogy pici rákos rész is maradjon, aztán cinkromátossal faszán kezeltem az élt több rétegbe, a műanyagot fbs-el ragasztottam vissza a kivágást pont eltakarta a műanyag így behegesztve nem lett, 4 év után levágtam újra hogy mi a helyzet, és ugyan olyan patika állapot volt mint amikor megcsináltam.
[ Szerkesztve ]
-
Gtaati
őstag
Helló Mindenki!
Valaki tudna-e segíteni, vagy van-e ötlete, hogy PSA 1.6hdi 109LE motorhoz, honnan tudnék beszerezni vezérműházat tengelyekkel együtt?
Nagyon szépen köszönöm!
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Egy kombi 2010-es C5 a kiszemeltem. Közeledik a 300.000 km-hez, viszont autószerelő tulajtól venném meg (nem ismerem, megbízhatóságáról nem tudok, de szimpatikus), aki vállalja az autó további szervizelését is. Sőt, a korábbi tulajának is Ő szervizelte már így mondhatom, hogy az autónak nagyjából ismeri az előéletét.
163 lovas, hidrós futómű, 6 sebességes automata váltó, automata csomagtér ajtó.
A kérdésem: mik a gyenge pontjai? Futóművel mennyi probléma van? A hidros rendszer fenntartása mennyire költséges? Az automata váltó mennyire problémás? Az alváz mennyire hajlamos a rozsdásodásra?
100.000 km-enként volt váltóolaj csere, illetve odafigyeltek rá műszakilag. Egy nagy takarítás ráfér, de az belefér.
Légyszi segítsetek nekem!
Köszönöm szépen!
-
őstag
válasz csabi94 #3484 üzenetére
2013as 2.2es kombin van. Hidro kb. annyira, mint egy átlagos futómű, szétesik a szar utakon ez is, csak itt csövet meg munkahengert cseréltetsz. Árban nem drágább ha jó helyre viszed. Váltó ha volt olajcsere akkor jó.
Eddig 1 hátsó hidraulika cső repedés volt ami nem tervezett, illetve most kellett a két hátsó munkahengert cserélni mert csöpögött. 320ezer km van benne, szóval egyik sem lepett megRozsdára annyira nem hajlamos, az enyém Dániából jött, azok szoktak rohadni, de ez túlélte szerencsémre.
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
vasi79
aktív tag
válasz gainwardgs #3477 üzenetére
Győrben Bácsán van egy maszek szerviz, akik csak franciával foglalkoznak. Nem úgy Állítólag értenek hozzá. Viszont nem olcsók és nagy az arcuk. A várólista hetekre is nyúlhat.
Varga Ferenc - autószerelő
Győr, Bácsai út 116, 9026
(06 96) 331 460 https://g.co/kgs/8RH2mh -
csabi94
őstag
válasz addamka #3485 üzenetére
Szia!
Megnéztük az autót. Múlt szombaton a próbakörön nem csinálta, most viszont érezhető volt, hogy 2-ből 3-ba váltva kissé ránt. Tud erről valaki valamit, hogy mekkora lehet a gond, vagy hogy szokott-e lenni ezekkel a 6 sebességes Aisin váltókkal valami? Állítólag 2-300 között már lehet bele kapni bontott váltót. Érdemes pofátlan alkuval próbálkozni, vagy inkább ott kell hagyni a fenébe?
A többi része az autónak jó, leszámítva azt, hogy a beltér több pontján durván látszik a használat (kapaszkodók, pakoló rekeszek karcosak, hátsó rolóknál hiányzó műanyag elemek, kézifék gombról lepattogzott a krómhatás, váltógomb kopott).
Motorikusan jó az autó, szépen húz, futómű tökéletes, gumik, felnik szép állapotúak, kormányzás, fék tökéletes.
Tényleg, nem tudok mást mondani, egyik szemem sír, a másik nevet.
Vélemény?
-
őstag
válasz csabi94 #3488 üzenetére
Szia,
Sajna nem értek a váltóhoz annyira. Az enyémben bőven 300ezer km után lett váltóolaj cserélve, picit finomabb lett tőle, de a kilométer azért már érződik az enyémen is. Nem ránt, de néha érezni a váltást. Olajcsere javított rajta azért.
Pesten van csak c5tel foglalkozó specialista, ha a távolságba belefér én tuti megnézetném vele vétel előtt.
Ha kell privátban megadom a számat, szerintem tud mondani árat bontott váltóra.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Még mindig Citroen C5 a téma. Szóba került a 2.2-es 204 lóerős motor is, mert abból is lehet találni. Mit kell erről tudnom? Az is olyan megbízható mint a 163 lovas hdi? Egyáltalán melyik az ajánlott motor ebből? A 163 lovasról csak jókat hallottam.
Illetve mivel a vizsgáló szakemberrel nem vagyok túlzottan megelégedve, kérdezném, hogy ha egyedül megyek-e megnézni, valahogyan meg lehet-e tudni a részecskeszűrő állapotát Delphi, és odb eszközök nélkül?
-
őstag
válasz csabi94 #3490 üzenetére
2.2 204LE motort mondják a legjobbnak, nálam is ilyen van. Ez Bosh rendszer, jobban bírja. A turbóra érdemes vigyázni, mert egy viszonylag ritkább darab van rajta. Én inkább vennék ilyet, mint a 163asat. Érzésre is kellemesebben mozgatja az autót,a dupla kipuffanó meg látszatra is kellemesebb hátul :)
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
fecus
őstag
Peugeot 308 II. THP 1.6 2014.
Keresek hozzáértő szerelőt Szeged környékén.
Van valakinek tapasztalata?
Jelzi az 5. éves szerviz szükségét.
Olajcsere biztosan kell és van egy kis alapjárati ingadozás hidegen."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
2007 Grand picassoba szeretnék egy ilyet,
Mennyi lenne a beszerelése? hátulról van vmi élhető módja a kábel előrejuttatásának? Milyen nehéz a dashboardot szétszedni?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
fecus
őstag
Peugeot 308 THP 1.6.
Tavaly októberben volt 4 éves szerviz a márkaszervizben. Azóta kerek 4000km-et mentem vele. A jövőre várható futás 5-6000km.
Kibírja az olaj a következő évet, vagy muszáj cserélni csak a javasolt éves periódus miatt?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz Feketelaszlo #3496 üzenetére
Elfogadom. Sajnos nem értek hozzá, de érdekelne hogy mitől függ, hogy cserélni kell-e? Az előírt periódus 20000km vagy 1év.
Az olaj megdöglik álltában is?
Mindig élek a gyanúval, hogy csak a bevétel miatt zavarnak be a szervizbe évente. Ha elmehetnék 1 év alatt 20000 km-t is, mi változik, ha ezt 2 vagy 3 év alatt zavarom le?(#3497) molnarpeter: 60% hosszú, 40% rövid.
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen