Új hozzászólás Aktív témák
-
panki70
csendes tag
válasz molnarpeter #3751 üzenetére
A kódkártyám megvan, megkeresem őket, köszönöm a tippet!
-
csigabee
friss újonc
Sziasztok!
Mostanában került hozzám egy 206 1.4 HDI 2002 Peugeot. A szokásos szűrőket, olajat cseréltem, hibát ugyan nem jelez, de szerettem volna kiolvasni a hibatárolót ( ELM 327, Torque kombóval), erre azt írja ki, hogy az ECU nem található. Lehet más kiolvasó kell hozzá? Opel Astra, Zafira működött vele. Segítségeteket elöre is köszönöm.
-
Sakab
senior tag
Szaiasztok, Peugeot 307 (2005) cserélte már le valaki közülletek a gyári fejegységet egy szabvány Din-esre, sony, pioneer-re stb? Csak mert azzal rémizgetnek, hogy nem elég beszerelni, fel is kell tanítani márkaszervízben. Ez igaz lehet?
-
A214
aktív tag
Sziasztok,
Másik topikban tettem fel egy kérdést de
talán itt is tud valaki segíteni, hozzászólni?[link] -
MC Pite
veterán
Quartz Ineo First 0W-30 a leginkább belevaló, vagy Quartz Ineo ECS 5W-30.
Nem a fantázianevet kell nézni, hanem a specifikációt megkeresni, azaz C2es 0 vagy 5W30, vagy átlagnál alacsonyabb szulfáthamu tartalmú A5/B5 ami mindkettőt tudja, pl vagy 5W-30 ENEOS Hyper S .<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
A214
aktív tag
válasz MC Pite #3757 üzenetére
Köszönöm
A Totalt az olajkereső szerint abszolút ajánlott az Ineo First 0W-30 . [kép]
Viszont az eneos-nál ahány oldal annyi ajánlat [kép] , [kép]
De ami részedről ajánlott (5W-30 ENEOS Hyper S .) az tényleg C2 és PSA minősített.
Csak azt nem értem az olajkeresők szerint miért nem hozza?
Ezért is kérdeztem rá mert összevisszaság van itt az interneten az olajkeresőkben.
Egyenlőre maradok a Total mellett,ha nem válna be megpróbálom az általad ajánlottat. -
őstag
válasz csabi94 #3749 üzenetére
Gáborhoz viszem én is, persze
Ez 2013-as, középplusz felszerelt dán szökevény, itthon nem lehetett 2.2-t ilyen fél fapaddal kapni Szövet manuális ülés, de fűthető, a hifi nem prémium, de navi+kékfogat tudja és van tolatókamera is, az ablak mellett nincs króm csík, a műszerfal nem bőrözött, ilyenek. Nekem ezek huszad rangúak jelenleg, aztán egyszer lehet lecserélem egy kiextrázott V6 HDi-re, de biztos nem ebben a helyzetben ami idén van a világban.
Fogyasztás melóba járás üzemmódban 7.5 körül, ha több a dugó akkor 8 felett, napi 70-80km, fele Budapesten belül másik fele agglomeráció. Nyaralások alatt 5.9 volt az átlag.
Karcos ez is, látszik csak gépi mosót látott, mivel úgyis home office van, majd lepolírozom előbb utóbb. Felnit akartam nézni nyárra 18-as méretben, de mivel úgy néz ki minimum 2 külföldi út bukta, így a jelenlegi 17-es nyári garnitúra ki fogja húzni a szezont, így marad jövőre a projekt.[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
MC Pite
veterán
Már kopott volt a C3-as oldalsó indexén a króm, így nekiálltam keresni másik lámpákat.
Az olcsók nem voltak túl szimpatikusak, illetve egyesekre panaszkodtak is, hogy nem illeszkednek rendesen, úgyhogy rápróbáltam a ledesre.
Jelentem, szépen illeszkedik, és sokkal jobban látszik mint a gyári (mármint hogy egy még nem kopottnál is jobban ).
Pár videóból kivágott kép: [link]
Mind a négy irányjelző új, szépen erős sárgán világít, nem azok a gyengék.Off: Jut eszembe, PY21W helyére '2 ledizzőszálas' DRL-es indexet nem szeretne valaki?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
hopex
csendes tag
Üdvözlet az Uraknak!
Adott egy 1.4-es 2009-es gyártású Peugeot 206+.Hideg motornál kevésbé, meleg motornál erősen ingadozó alapjárat. Ha bárkinek van ötlete ezzel kapcsolatban, azt megköszönném.
mferi
-
AXisBOLD
addikt
hi,
206 1.4 benzin 75BHP (2004-es gyártás) van kifejezetten ajánlott akksi?
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
-
fpaka
újonc
Sziasztok.
Dupla beszerzés miatt eladó citroen bsi relé.
Típus: YH119 012-1Z11-1A (T510)
Nekem a központizár vezérlés javításához volt rá szükségem.
A relé új, nem volt használva.
Ár: 1.500,- FtFeri
-
guftabi96
addikt
Sziasztok!
2004-es Peugeot 206 1.4 Benzin (75le) az alany.
Egy ideje produkálja azt a hibát, hogy teljesen véletlenszerűen leáll a motor. Check engine kigyullad és jön a sípoló jelzés is. Egyből újra is lehet indítani és szépen is jár, nincs csúnya hangja, pont úgy megy, mint előtte.
Ha menet közben áll le, akkor kb csak egy rántás érződik az egészből, mert a lendülettől újra be is indul.
Hibakódot nem ír be. Menet közben volt rádugva diagnosztika, elvileg az alapján se igazán lehet kikövetkeztetni, hogy mi a baja. Vezérműtengely jeladóra, motorvezérlő elektronikára vagy esetleg gyújtáselosztóra gondolnak. Volt bárkinek hasonló problémája?
Illetve előfordul, hogy leállítás után is még egy ideig búg a benzinpumpa. Nem tudom, hogy esetleg összefüggésben van-e a dologgal.Békés Megyében keresek valakit, aki meg tudná csinálni(nyáron). Tudtok ajánlani esetleg valakit?
Előre is köszönöm!#KeepFightingMichael
-
echterion
nagyúr
Dízeleknél mennyire normális az, ha kicsit égett szaga van egy 700 km-rel ezelőtt cserélt olajnak? Sosem volt még dízelem, nem tudom, ez mennyire normális, vagy nem, benzinesnél nem érzem ezt a kissé büdös szagot.
[ Szerkesztve ]
**********
-
MC Pite
veterán
guftabi96: Hasonló volt húgom 206osával, menetben úgy torpant meg, mintha egy másodpercig egyik henger sem kapott volna szikrát, majd utána ment; hibát sosem dobott, bár állítólag 1×-1× volt a sípoló hang is. Ilyen hirtelen torpanást vagy a fojtószelep zárása, vagy a szikrahiány okozhat (vagy az sem ennyire).
Más:
A kis motorosok 266mm-es tömör első féktárcsájából tudtok valami (sima bevonatoltnál) jobbat?
Használtam (és szeretem a) mart tárcsákat, de ehhez nem találok csak EBCből, ami viszont hangos, páromnak kell (és szeretem a mart tárcsákat hogy leheletnyivel több a hőtartalék a betéteknél, illetve hogy sokkal szebben kopnak, ami 1-2 hetente használt csillaggarázsban álló autónál pláne nem elhanyagolható). Black Diamond van ebayen, nem ismerem, meg elvileg Mintexből is van ilyen szett, de arról sincs sok infóm, illetve a keresőjében csak a sima MDC1011C-t találo. Előny ha itthon meg tudom venni, de nem feltétel, elsősorban tárcsa kell (de ha szettben tuti csendes az is elfér).Akik azt mondják hogy tök fölösleges még ritkán használt autónál is, tiszetelben tartom a véleményüket, de ezzel már sz*ptam eleget a másik autón (először első fékkel, majd hátra csak sima tárcsát/betétet vettem, amit megint b.hattam ki, majd a bevonatolt textar tárcsa+ epad betétekkel utána már évekig jó volt. Úgyhogy most nincs kedvem a kísérletezgetésre, egyből a normálisabbat raknám bele.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
válasz MC Pite #3772 üzenetére
elég, ha arra figyelsz, hogy bevonatolt tárcsát vegyél, az már ebben a méretben erősen a közép-felső kategória jellemzője
a Brembo-k ebben a kategóriában még Kínában készülnek, szóval inkább a klasszikusokat keresd: TRW, ATE, Textar, Zimmermann esetleg Bosch (bár annál nem tudom ebben a méretben ki a beszállító)
nem hiszem, hogy bármi ezeknél sokkal jobb lenne
öcsém féktárcsa gyártó/forgalmazó cégnél dolgozik évek óta, van kis rálátása a piacra[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
MC Pite
veterán
99%ban textárt preferálom, most(2018) is olyan betét került bele, csak lassan cserés lesz a tárcsa és gondoltam ne járjam el megint a fölösleges köröket, ha kapok, akkor martat veszek (nem olyan áron hogy csikorogjon, nem sportolunk vele).
Ha minden igaz, van Powerdisc (24.0313-0184.1) és nem is vészes (3200al több a pár). Képet persze nem találok róla, de a katalógus szerint annak kéne lennie(bevonatolt, csavarokkal, powerdisc mart):<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
AXisBOLD
addikt
hi,
206-nál jobb előröl, lassú kirugózásnál, illetve álló helyzetben kormány forgatásánál ropogó, recsegő hang mire utalhat?
Utoljára stabi pálca volt cserélve, de az előtt inkább kopogott.
toronycsapágy lehet?Aurea mediocritas
-
nagyúr
Sziasztok!
Citroen C4 Picasso, 1.6 HDI motorral, manuális vagy autómata váltóval szerelve.
Vásárlás előtt állnak bátyámék és ilyet néztek maguknak ki. Mik a buktatók? Mikre figyeljenek oda?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
MC Pite
veterán
7Sony7: Nehezebben üvegesedik/ég meg a betét felülete, és simábban kopik a tárcsa (gyorsabban tisztulnak). Főleg ritkán használt (különösen szabad ég alatt álló) autónál előnyösebb szvsz.
Meló miatt kb havonta használtam az előző autót, egy before-after kép (itt egy éve volt használatban az új tárcsa): [link] Igaz, németből jött, az is segíthetett, hogy ikyen legyén, meg a sok motorfékezés, plusz a párás garázs is.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Azt kifelejtettem, hogy nem eszi jobban a betétet, és 21K helyett 25K a pár ára a simához képest(alig volt jelen esetben felára) magasabb szénacéltartalmú és bevonatolt. Viszont egyes betétekkel enyhe fékezésnél lehet hangja (ez éppen zárt hornyú ami elvileg halk), normális fékezésnél csendbe szoktak lenni.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
bajnokpityu
félisten
ahoj!
egy 2006os 207est vettünk anyósnak, tök baba, de van jópár eszétikai hibája.
hol keressek bontott ajtópanelt? valszeg mindegyiké kopott már, de hátha.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #3782 üzenetére
Típus fb csoport, jófogás, racing bazár?
-
félisten
Sziasztok!
Adott egy 99-es Peugeot 306 1.4 8V benzin 75LE.
Néha azt csinálja, hogy az autórádió furán csipog (mintha valami hibakód lenne), és eközben nincs jel, csak sistergés.
Ez még nem lenne nagy gond, de ilyenkor a motor általában elkezd rángatni is.
Erre néha megoldás kinyomott kuplungnál egy-két nagyobb gázfröccs, de nem mindig.
Általában kb. egyszerre jelentkezik a hiba, és egyszerre múlik el, vagy magától, vagy a gázfröccsöktől.
Olyan már volt, hogy a motor nem rángatott, csak a rádió szarakodott, de amikor a motor rángat, akkor minden bénázik a rádió is.Nyilván valami elektromos cucc, de merre kezdjem a keresést?
Kössz!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Intel fan11
őstag
Üdv. Peugeot 206 1.4 16v benzines egyik indítás után catalitic inverter fault hibát ad. Villog a motor diagnosztika és erőtlen a motor kipufogonal szaggatott pufogas van. Katalizatort kell cserélni vagy mi lehet még? Pár éve volt ugyanez de akkor magától helyre állt.
Battletag: hojszi#2983
-
dj79
senior tag
válasz Intel fan11 #3786 üzenetére
Lambdaszonda esetleg?
-
dj79
senior tag
válasz Intel fan11 #3788 üzenetére
Én nem erőltetném a közlekedést.
-
MC Pite
veterán
válasz Intel fan11 #3788 üzenetére
Sok dolog lehet (akár rossz kontaktos testkábeltől kopott himbától rossz katalizátortól át régi gyertyán át egy csomó dolog okozhatja közvetve). Mérhettek gázt is, hogy tényleg rossz -e, lamba szonda is esélyes, gyertyákra is ránéznék látszik-e valami.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Intel fan11 #3791 üzenetére
Nem fogja, láttok 1-2 hibát, vagy tényleg pont azzal van a baj, vagy nagyobb eséllyel az már csak a következmény. Egyszeri szerelő nem tudja mit kéne mérni/diagolni, csak elolvassa hogy P1234 hibakód van oszt kész; arra külön diagnoszták/márkára specializálódott emberek kellenek általában.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
félisten
válasz Feketelaszlo #3785 üzenetére
Kössz!
Nem lehet esetleg, hogy a gyújtás kimarad a zárlatos autórádiótól?
Mert kikapcsolt autórádióval nem tudtam eddig előhozni a rángatós hibát.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MC Pite #3790 üzenetére
+1, műszaki állomáson érdemes megnézni a károsanyagot, már amikor nem írja a hibajelzést. Egyébként pedig katalizátor előtti és utáni lambda szondák értékét kéne élő adatban megnézni, valamint a kábeleket ellenőrizni. Ha a katalizátor után lévő jeladó értéke magas, de csak kis különbség van az azelőttihez képest, valamint szépen szinkronban változnak az értékek, akkor lehet a hátsó alá egy kiemelőt beszerelni, úgy kevesebbet mér, és nem tárol hibát, de ahogy az elején, ez csak akkor megoldás, ha egyébként a környezetvédelmi mérés alapján valóban nincs gond a katalizátor működésével.
[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
válasz Intel fan11 #3796 üzenetére
Persze, a goole 15-60 másodperc alatt, meg angolul írja is röviden, de amit ír, azt már ki is írta az autód is, sok újat nem fogsz már megtudni.
Mondom mégegyszer: Egy autónál, ha van egy hibaüzenet, amit tizenx dolog okozhat (és valószínű több dolog együttes elhasználódottsága áll fenn) NEM fogja tudni a hibakód mindent kizáró bizonyossággal megmutatni a hibát. Valószínű, hogy élő adatok figyelése és külső mérés is szükséges hozzá alsó hangon. Lehet hogy rosszul magyarázom (valószínű), de nem tudom jobban. Kb mint egy 2 éves gyerek, aki 30-50 szót ismer. Elmondja kb mi a baja, hogy tényleg az-e, csak az-e, és hogy mitől van, ahhoz azért kevés az a kis infó amit tud mondani a gyerek.
A hibaüzentek úgy programozzák, ha valami tuti rossz értéket ad, akkor kiírja. Lehet hogy csak egy-egy szenzorral van gond, de hogy mitől vagyunk időnként az alarm értéken túl, azt nem mondja meg.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Kos 7
tag
Sziasztok!
A pug 5008-ban lévő 150 lóerős 2.0 hdi-ről mit lehet tudni, mennyire megbízható, mik az ismert hibái stb?
Illetve magáról az 5008-ról is szívesen hallanék véleményt. -
erik365
aktív tag
válasz Intel fan11 #3799 üzenetére
Gyújtótrafó, injektor.
P0300-as hibát írt vagy konkrét hengert?[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest