-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz mohabá 007 #77690 üzenetére
Akkor elnézést kérek, neked van igazad. Rosszul tudtam.
Bár nem így rémlik.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz mohabá 007 #77692 üzenetére
Hát ez tényleg nem jó hír
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz mohabá 007 #77692 üzenetére
Elvileg a Bárdinál rendelhetőek. De majd megkérdezem tőlük jövő héten. Úgy is megyek hozzájuk.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
válasz mohabá 007 #77686 üzenetére
Igen, mindkettőt használjuk. Azért az új jelentősen le veszi a terhet a régiről. Pl most hétvégén sem azzal megyünk a rokonokhoz/szüretelni. (a C-n éves pályamatrica van, szóval adja magát a helyzet, hogy melyiket használjuk)
De nem adtuk el a régit, jó ha van 2 autó. Az előélet ismert, meg az ember szívéhez is hozzánőtt (hiába ütött kopott).Mivel Bp belvárosában lakunk (figyelem a kép megtévesztő, az az ősöknél készült!) így néha okosabb bkv-zni (a dugók miatt). Szóval hogy mennyire van használva az nagyon attól függ. Valamikor egyik autó sincs itthon, valamikor meg mindkettő 2-3 napig áll.
Ha kisebb távokra megyünk, akkor nyilván a benzines adja magát (ez a szabály fölül tud íródni, ha a megjelenés is fontos )Luck Dragon: Köszönöm, egyre jobban hízik a májam . Az a baj, hogy nincs túl sok jó képem a kocsiról, és most már be is van horpadva a bal hátsó ajtó (mea culpa), illetve sok kicsi karc is van rajta (késésben rohanás a nagyvárosban)
Anno volt esküvői kocsi is (én voltam a sofőr). Azután pár nappal meghajtottam az autópályán díszítéssel (van előtte utána képem, ha érdekel valakit).
Télen síelésre menet meg igazi túraautó (900l-es tetőboksszal a tetején). És még így is ment Olaszországba menet gond nélkül (160-180) (akkor még új volt nálunk a kocsi, első nagy túra, a konvojból a többiek nyomták a gázt)
A nyári alufelni (17-es), a téli acél (16-os dísztárcsával, a 2. képen az látszik). (a 2. kép az otthoni parkolóban készült).[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #77718 üzenetére
2001ben mèg nem a sima volt! Mert a hátulján csak 1,2 volt, a twinportost külön szokták a seggèn jelezni, ès az 82 lovas, nem?
Èn is így gondolnám, hogy valahonnan onnan jöhet, a gazda szerint március óta 2 deci olaj kellett bele, hogy csipegeti, de mikor szoltam neki, hogy a váltó tiszta olaj alul-felül, nèzze meg, mondta, hogy nem èrt hozzá, de olajfoltot nem hagy a kocsi(pedig a váltó alján a csorgásnyom is menetet vágott a koszban).Elvileg láncot 2 ève cserèltek rajta, de az máskèpp csörög azt felismerem. Szelephèzag ezeken állítható, könnyen?
[ Szerkesztve ]
-
odorgg
addikt
válasz mohabá 007 #77728 üzenetére
Köszi a segítséget!
Csak este beszélek majd az eladóval. Et-nél mekkora lehet a max eltérés, ami még bele fér?Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
odorgg
addikt
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #77791 üzenetére
Ez ok, de egy vékony zsírréteg nem árt a csavarnak! nekem minden kocsimon zsírozva voltak. és könnyen jönnek + sosem lazultak le. A központi tehermentesítőt is vékonyan meg lehet zsírozni.
Apám 88-ban felújított, összerakott egy traktort, és akkoriban minden csavar menetét ( tényleg mindent, még a műszerfalat is) vékonyan megkent zsírral(+lapos, rugós alátét) rakott össze. Ennek következtében majd 30 év után BÁRMIT le tudsz venni javítás céljából, mert a csavarok küllemét leszámítva a zsírtól újszerűek maradtak, és lazítás után kézzel tekerhetőek. Akár az alvázon végigfutó néha sárban forgó kardánról, vagy karosszéria elemeket rögzítő csavarról beszélünk. Vannak helyek ahová még menetrögzítő is kell, nyilván oda nem.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #77794 üzenetére
Apropó.
Gyertya menetet megkenitek? Mi van, ha az előírt 25Nm helyett 28Nm-rel húzom meg?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
odorgg
addikt
válasz mohabá 007 #77792 üzenetére
Nekem is ez a célom vele. Múlt héten jártam úgy, hogy mire hazaértem fullra leengedett a jobb első, és elnyalta a gumi oldalát teljesen. Sötétben már nem volt kedvem az út mellet kereket cserélni, illetve a pótkerék is lapos volt mint utólag kiderült.
Mivel max 1 szezont bírt volna már csak a téli, így nem akartam már csak két társat venni a kopott polaris 3-ak mellé, így be kellett ruháznom egy új szettre. Hankook winter icept rs2 w452 lett. Eddig sokkal jobbnak érzem mint a polarist, sokkal stabilabb az úton, és nem nyávog minden körforgalomban. A többi majd télen kiderül.[ Szerkesztve ]
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #77827 üzenetére
Ennyi... Nekem az Astraba gyarilag 36Ah aksi kell. Kb 65Ah hasznalom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #77827 üzenetére
1. VIK-en szerinted mennyire ismertették meg az elektromosság fogalmát?
2. Értelmezd amit írtam. A szabad-lehet-érdemes, tudja-bírja-tilos és egyéb szavak közötti nagyon markáns részekre koncentráljHa példa kell, akkor pont a muterék brümmmbrümmje lesz a tökéletes, amibe a világ összes akksiját belerakhatod, télen mégis havonta rá kell tölteni, mert nem bír annyit visszatölteni szerencsétlen generátor, mint amit kivesz a fűtés, pilács és szó szerinti 100m-es indítózás
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #77876 üzenetére
Ezt a kodlampat hogyan allitom be? Nincs ilyen csavarom, es a foncsor szepen mozgolodik benne, szabad kezzel is billentheto...
fotó -
#51970304
törölt tag
válasz mohabá 007 #78143 üzenetére
Tudom, hogy segíteni akart. Meg is köszöntem neki. P1112 a twinport szívósor hibára utal. Semmi rosszindulat nem volt a hozzászólásomban.
-
#51970304
törölt tag
válasz mohabá 007 #78147 üzenetére
Itt egy leírás. Ettől függetlenül lehet a te észjárásod a helyes
-
#51970304
törölt tag
válasz mohabá 007 #78147 üzenetére
Bocs a hülye kérdésért de az IAT sensor a légtömeg mérőben van jól tudom?
-
#51970304
törölt tag
válasz mohabá 007 #78155 üzenetére
Kínomba szétszettem a legszűrőháztól a pillangószelepig mindent. Meg átnéztem a vákum csöveket hátha van valamin repedés de semmi. A csatlakorókat meg a légtömeg mérőt ki fújkáltam contact tisztítóval. Az az érdekesség, hogy én ebből a nyomaték problémával kapcsoltban nem veszek észre semmit. Az autó tökéletesen megy. Ennek szerelő lesz a vége. Találtam Zsámbokon egy jónak tűnő szakit opel-autodiagnosztika.com . Tesóm már volt nála egyszer még X20DTL turbó problémával. Állítólag profi az élő adat diagnózisban.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz mohabá 007 #78155 üzenetére
Csákó.
2.5 V6 Omega random leáll alapjáraton. Fojtószelepet, légtömegmérőt kiganéztam.
Merre keressem még a hibát?
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #78127 üzenetére
Ez utolagos kodlampa...
Akkor mikepp tudnam beallitani es fixalni? -
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #78214 üzenetére
Mar benne is van. Ugy teker mint az allat. 720 inditoval.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz mohabá 007 #78223 üzenetére
Alapjárati motort is kidzsuváztam, bár nem volt koszos. Most van benne 145.000km.
Igazából nem hullámzik az alapjárat, csak egyszer leáll.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz mohabá 007 #78225 üzenetére
X25XE.
Vákuumcsőre gyanakodtam már, mert néha keményebbnek érzem a kuplungot. Vagy ez túl öreg ehhez?
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz mohabá 007 #78274 üzenetére
Azóta mentem 2-szer 15 km-t, és nem jött elő - lehet, hogy tegnap reggel a párás/nedves idő miatt volt rossz az érintkezés?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz mohabá 007 #78467 üzenetére
No, kiderült a leállás oka.
Valami vadparaszt cserélte az olajat és nem húzta rá az olajszűrőt. Főtengely jeladó pont alatta van és úszott az olajban. 15€ a cucc, csere után megjavult.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #78753 üzenetére
Remek akkor jót linkeltem.
Ilyen leírásokból akad bővebb is? A hátsó ajtónyitást kellene megoldani a belső utólagos világításhoz és meg kellene találni az ajtónyitóknak a vezetékét, hogy hova futnak be és mit csinálnak. Jelenlegi állapotukban ugye kicsit bukdácsolós, hogy a sima első körre van kötve ami a timerből jön.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
odorgg
addikt
-
Skizz
addikt
válasz mohabá 007 #78939 üzenetére
KÖszi!
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #78974 üzenetére
A nitró valójában oldotta nálad is, de annyira kevés volt és annyira rövid ideig csináltad, hogy a karcos részt a körülötte lévő anyaggal "pótolta". Ezt rengeteg helyen el lehet játszani az autóban még, egyik neppertrükk is azt hiszem ez volt a TC-on. Csak nagyon óvatosan, mert ha sok, akkor annyira old, hogy ragad a textil bele az anyagba és okádék lesz
Faternak rengeteg ilyenje van, anno ők autókat csináltak ezerszám és végtelen ilyen okosságot tud, amitől el lehet adni egy autót vagy kicsit meg lehet puccolni
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
K Norbi
addikt
válasz mohabá 007 #79091 üzenetére
Szeretnél látni valami jobbat? [link]
De ami téged érdekel az 11.55 nál látható.
Leengedi az olajat, leeresztő csavar vissza, majd kicseréli az olajszűrőt.
Olajszűrőházból meg megy a teknőbe a fáradt olaj de mivel a csavart már visszatekerte, teknőbe marad. -
momo2828
tag
válasz mohabá 007 #79115 üzenetére
Akkor ezért nem találtam a csatit tegnap
-
momo2828
tag
válasz mohabá 007 #79117 üzenetére
Wow köszönöm
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #79163 üzenetére
Értő olvasás
1. Ki állította az ellenkezőjét vagyis azt, hogy nem szerepel a km óra állása? Én ugyan nem.
2. Igen, ismerem.Ezektől függetlenül továbbra is simán lehet negatív eltérés a 2 műszaki között, a kutyát nem érdekli. Átment remélem így harmadjára, hogy miért ér pontosan nullát az egész A tekerés addig nincs bizonyítva, míg épp nem tekerés közben meszelik el emberünket. Minden más Excel hiba a törvénynek. Ez pedig, nos, hát erre hagynék időt.
Ja, mert ilyen kalibernél már rendesen sztárügyvéd kéne, hogy valakit berakjanak olyan bizonyítékokkal, amiket igen nehéz lenne letagadni, épp elég gond, hogy egyáltalán kell Nehogy azt hidd, hogy nem azzal kezdtünk, hogy összeszedtünk rendőrkapitányokat ismerős körben és kérdeztük meg lehetőleg minden érintett kerületben magát a fejet. Nagyon jól ismerik ők is. Boltosok is. El van rakva a dolog, szenvedélybeteg emberünk és innentől senki sem akar vele foglalkozni. Passzolgatják a papírokat ide-oda. Közben néha még betér 1-2-szer ismét. Én nem találkoztam vele azóta, valszeg én hamarabb kerülnék sittre, mint ő ebben az esetben. Éljen a jogszolgáltatás, igazságot meg keress magadnak.
ON:
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Romeo619
senior tag
válasz mohabá 007 #79169 üzenetére
Uhhh persze rendben!! Köszi hogy szóltál!
Ez egyáltalán nem beleugatást hanem jó tanács !!! -
momo2828
tag
válasz mohabá 007 #79243 üzenetére
Köszönöm, igen, EGR volt valóban, utána olvastam még az elmúlt pár nap. X16SZ motorról van szó amúgy.
Kipucoltam rendesen, tettem vele egy kört ahol előjött eddig mindig, szerencsére már nem sír érte, remélem tartósan sem lesz panaszom.Teljesen szorult ahogy kivettem és megnéztem, nagyon le volt rakódva minden. Itt már tisztítás közben:
-
momo2828
tag
válasz mohabá 007 #79246 üzenetére
Köszi a javaslatot, ránézek arra is mindenképp a közeljövőben. Jövőre elég sokat lesz használva, szeretnék rendben tudni mindent rajta.
-
odorgg
addikt
válasz mohabá 007 #79311 üzenetére
Nemtudom én sem. Majd ünnepek után még próbálkozom.
Boldog karácsonyt mindenkinek!
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
firstman3333
tag
válasz mohabá 007 #79316 üzenetére
Lamdaszonda hiba rejtőzködött valóban,de a check lámpa nem világít. Két lehetőség maradt,vagy gyújtótrafó vagy pedig valami miatt nincs kompresszió. A gyújtásról csak annyit hogy párosával kapják a jelet a hengerek,azonban pont két olyan hengerről van szó amik nincsenek párban a trafót illetőleg.Mondjuk itt meg előjön hogy gyűrű vagy szeleptörés/ragadás sem szokott egyszerre két hengert érinteni... Sajnos szóba jöhet még olyasmi is szerintem hogy a két henger között jött létre valami fasza kis kapcsolat mondjuk egy repedés formájában... Most még tanácstalan vagyok,injektor sort cseréltem és szerintem a trafó lesz a következő.
-
qdak
addikt
válasz mohabá 007 #79314 üzenetére
hello, kozbe meglett:
zafira olajtekno olyan kiraly h ha kicsit leerne, egybol leszabja az olaj homerseklet jelado kabeljet,
ami meg is tortent (esetleg a kutyuk, de ilyen egyenest nem tudnak harapni) vszinu osszeret v letestelt vhova, ez vitt 1 biztit, amit mar 24.e este nem vettem erdekes, h ez ilyen regi nek tuno bizti volt, nem atlatszo muanyag boritassal, igy nem vettem eszre, innentol vitt mindent, op-com szorta a hibakat!
tegnap meglestem megegyszer,46 os bizti, F46 (15A) Enginemanagement2002^
vicc h op-com irta is, h nem kommunikal az "Enginemanagement"
mar csak vissza kell forrasztanom a csatit, meg az EGR/AGR-t kell elintezni (ha vki tud ra privibe progit ne kimeljen )
koszi
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz mohabá 007 #79458 üzenetére
Ami érdekes, hogy nem állandó hiba.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #79802 üzenetére
Korábban én is mindenképpen valami horgos kampós izéval akartam kiszedni, de egy kis rongy körbehúzása sokkal gyorsabb.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Bitpalace
senior tag
válasz mohabá 007 #79802 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget! sikerült!
Még annyit kérdeznék, hogy valakinek van kapcsolási rajz a hátsó lámpához? (ugyan úgy g astra) hogy melyik szál melyik izzóhoz megy? Próbáltam kimérni de nem jutottam semmire
Más: Valaki kulcs betegségre tud megoldást? Miért felejti mindig el a kulcsot és nem nyit/zár?
Köszönöm!
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #79867 üzenetére
Hál' istennek büntethető.
Engem igazoltattak hétfőn reggel munkába menet, első kérdés az volt, hogy elöl a ködlámpám ég-e, vagy az menetfény.
Mondom menetfény 50% fényerőn.
Azt mondta további jó utat.
Szerencsére van olyan rendőr aki szűri a ködfényszórós kö**ögöket.
Én a ködfényszórókba is emelt fényerejűt tettem, leginkább a nyomorultak miatt, szemből segítek nekik látni.A legirritálóbb, amikor esőben felkapcsolják és a csillogó aszfalt még a lefelé irányított ködfényszóró fényét is az arcomba küldi...
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
KrAt
veterán
válasz mohabá 007 #79889 üzenetére
Hát, az nagyon nagyon fura lenne, mert a magasságállító motor az általam elmített imbusz csavart állítja.. Ezer éve azzal állítom saját és apám autóján is a magasságot..
szerk: és ha belegondolsz, logikus is, hogy a lámpatest oldalán tudod állítani az oldalságot
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz mohabá 007 #79895 üzenetére
A B Vectra lámpáját szerintem ne keverjük ide, és igen, elképzelhető, hogy a kézikönyvet félrefordították..
Ha lesz pár percem, levideózom, hogy annak az állításával lehet állítani a lámpát.
-
Petyyyyy
addikt
válasz mohabá 007 #79908 üzenetére
Pontosan. Ködvillany arra jó hogy egy ~5 méteren terítsen előtted alul, lásd az út szélét.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
odorgg
addikt
válasz mohabá 007 #79920 üzenetére
Köszi!
Akkor legalább csavar vásárlást meg úszom.
(#79921) Petyyyyy
Már csak azt sajnálom, hogy rohadt messze az a tavasz
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
robi-k
őstag
válasz mohabá 007 #79959 üzenetére
Nem kell semmi más, csak az ECU és a Security Code. Ha az új ECU nincs resetelve (amikor kivették a bontott autóból, célszerű visszállítani gyári állapotra és törölni a párosítást), akkor annak is kell a Security Code.
Ha még sincs meg ez a kód az "új" ECU-hoz, akkor el kell vinni egy szakműhelybe, ahol lenullázzák (kb 10.000 Ft-ba kerül, nekem is utólag kellett nullázni az eBay-en vett ECU-t, mert nem tudta a bontós, mi a biztonsági kód). -
7Sony7
addikt
-
MikeWazowski
addikt
válasz mohabá 007 #80228 üzenetére
Húha, ez hideg zuhanyként hatott.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
atyca
senior tag
válasz mohabá 007 #80300 üzenetére
Ön egy Úr!Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen