Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz AMD Power #98444 üzenetére

    Előbb-utóbb elviszik, akki ezekkel a hibákkal együtt tud élni, az amíg műszaki van rajta( vagy + ameddig a veszélyhelyzet fennáll) tudja használni(igaz mint írtad, hogy nem épp takarékos, annak utánna lehet járni, hogy mi a baja, de az is pénz) talán ha olyan veszi meg akit a foltok rajta nem zavarnak, akkor kis ráhatással még 2 évet lehet nyerni egy kis filléres taknyolással, de utána menthetetlenül kuka lesz, mert addigra a sok rozsda átér a lemezen, a taknyolást sem fogja meg semmi, ha nincs anyag hozzá. Minden nyűgét megjavítani(amiből a kasztni leginkább a legnagyobb gondja) egyszerűen nem éri meg, de pl a szelepszár szimmering miatti olajfogyasztás kibírja azt a 1,5-3,5 évet amíg gazdaságosan még forgalomban tartható.
    Egyébként ha nem lenne autóm, akkor inkább vennék egy ilyen fapad opelt, mint egy swift 1est, már szinte eldobós ára van, városi cirkálásra alkalmas, bár a megnövekedett fogyasztásra érdemes lehhe az új gazdinak költeni, lehet egy légtölegmérő hiba vagy bármi ilyesmi lehet a háttérben, ami anyagköltségben kisebb mint maga a kivizsgálással elcseszett munka díja...

Új hozzászólás Aktív témák