Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz _seth_ #72218 üzenetére

    Nekem a C20NE felújítása után ( gyürüzés, csapágyak cseréje, HF felújítás, összes tömítés, stb. ) kb. 1000 km bejáratás Volt, ezalatt a mindig 2-2500-nál elváltogatva, tovább sosem pörgetve, utána olaj+szüröcsere, azután én már " rendesen " használtam - nyilván nem üvegeltem el rögtön az elsö utcáig :) -, de el-elforgott 3-4000-ig, egyszer-egyszer 5000 fölé is.

    Nekem azóta belement kb. 30.000km a felújított motorba, és egy nyekkenés nélkül türi, hogy hétvégente bántva is van, igaz, én 8 de max. 10 Ezer Km-nél cserélem az olajat-szüröt minden esetben.

    Olajból mindenki másra fog esküdni, én nekem bevált az NE-be a Liqui Moly arany dobozos 10W40-je, de nyilván a gyár által elöírt viszkozítást kell beletenni.

Új hozzászólás Aktív témák