Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz berek21 #45955 üzenetére

    Biztos kellemesebb a 165 lovas, de ki kell probalni, szerintem atlagos dinamikus autozashoz eleg a kisebb is.

    Viszont mivel varosban fogod föleg hasznalni, illetve nem mesz sokat egy evben, jön a szokasos kerdes: kell a dizel? Üzemanyagon 15k km/ev alatt olyan sokat nem fogsz sporolni, ellenben ez a 130k km az ahol jön elö elsökörben altalaban a problema a dizeleknel (turbo, kettöstömegü, valto...egy uj kettöstömegü 200-300k huf kb, turbo felujitas 100k huf/uj turbo 150-300k huf). Nyilvan ezek lehet meg a következö 5 evben sem jönnek elö, de erdemes eszben tartani ezeket a költsegeket is. (az en 110 lovas H astramban 150k km nel adta meg magat a kettöstömegü aminek csereje otthon is 200k huf körüli penz)

    Ezenkivül ha jobbara varosban lesz hasznalva, akkor reszecskeszürö/egr szelep tömödes az egy valos problema lesz....pucolas/csere sem filleres. Dizelnek kell az egyenletes haladas hoszabb uton, hogy ne koszolodjon el.

    Ha ezekkel tisztaban vagy, nem gond, ha ezeket ra kell tolni a szervizre, akkor egyertelmüen dizel. Ha problemas a kocsi vasarlasa utan egy esetleges par 100 ezres szerviz szamla, akkor inkabb benzinest lenne erdemes venni, szerintem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák