Új hozzászólás Aktív témák

  • Markizmark

    addikt

    válasz 7Sony7 #42130 üzenetére

    7 óra? Órabérbe vagy?

    Ketten voltunk és még így is. Hosszmotor, jobb oldalt van az adagoló a szívósor, EGR alatt és a lánc mögött ugye. :D Alulról takarja az olajszűrőház, hátulról az önindító. :D Az a baj, hogy nem hajlik elég helyen a kezünk, némely csavaron csak 1/16-odokat tudtunk tekerni, olyan szűk helyek voltak. A szívósort 9 csavar fogta, EGR-t vagy 6, csöveket, bilincseket nem számolom, adagolóban van 4 lánckerék csavar, 3 ház csavar szemből és még 4 a lehető legrosszabb helyeken belül-alul + még a 4 cső a porlasztók felé, aminek a végein 1-1 anya van. Miután mindent kitekertünk, jöhetett a kihajtogatás, az egy élmény volt, aztán meg a másikat behajtogatni és betalálni a lyukakba... nem is folytatom. :D Ezt napi 8 órában, óránként 10k alatt nem csinálnám.

    (#42131) trassher Sima lendkerék, leszabályzás után törött el a főtengely még szívó dízel fordon. Ugyebár a lendkerék is centírozva van furatokkal, az esztergálás során borulhatott meg az egyensúly ami fél év után kifárasztotta a főtengelyt. De persze egyáltalán nem biztos az összefüggés.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák