Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- Diablo IV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Xbox Series X|S
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Teli gumik. Erdekes, hogy 14 es 15 coll eseten azert van elteres az ertekelesben....es akkor mi van a 16 os gumikkal
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #34250 üzenetére
Nincs idöhöz kötve ezt csak ugy irtam, kb 5 perc körül.... fogmosas, jajj hol is a telefonom, hova tettem a penztarcam.... ha sok a jajj biztos megközeliti a 10 percet
1.7 cdti. Ma reggel pl -3,5 fokos volt a hütöviz amikor beinditottam brrrrrrr
Valami nagy oltast fogok kapni?
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #34252 üzenetére
Nem tudtam milyen a motor, ezért kérdeztem. Ha szívóbenzin lenne akkor a hajamat téptem volna, mert azokat egyáltalán nem szabad alapon melegíteni. Dízelt szabad, de azt sem érdemes 1 percnél tovább.
De mindegyik motortípusra igaz, hogy az a legjobb neki, ha minél előbb eléri az üzemi hőmérsékletet. Alapjáraton nagyon lassan éri el, főleg a dízel mert annak a legkisebb a hővesztesége. Én azt mondom, hogy max. 1 percig járasd a varrógépedet, aztán ülj be és menj, de ne túl alacsony és nem is túl magas fordulaton.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #34253 üzenetére
Hmm, ok, kicsit furcsaltam elsöre ezt az 1 percet, mert az alatt alig valtozik a hömerseklet, de neten gyorsan raguglizva, tenyleg ilyen mx 5 perc böven eleg velemenyek vannak. Akkor redukalom picit a bemelegitesi idöt
mod: jah a fordulatotszamot eddig is figyeltem, mindenhol irjak, hogy föleg hideg motornal az 1500 alatti fordulat kifejezetten karos. Altalaban ugy megyek, hogy 2000 körül legyen a fordulat. Sajna reggelente, ha csak bejövök a melohelyre be sem melegszik a motor hat ez van....de ezert nem fogok tartani 2 autot....meg mint tudjuk az opel ugyse kop el
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #34254 üzenetére
Én is az 1500-2500 közötti fordulatot tartom a legkevésbé károsnak hidegen. Nálunk van mindenféle motor. Szívó benzin (én kis F astrám, X14NZ), faternál 2.2-es TDCi ketyeg, meg van még egy 1.9-es szívódízel. A 2 dízel addig melegszik csak amíg lassan kiállnak velük a garázsból és be van zárva a garázs ajtó. Aztán hajtva vannak kíméletesen. Az én benzinesem pedig indítás után rögtön gurul. Annak a könyvében is benne van, hogy alapjáraton nem szabad melegíteni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #34255 üzenetére
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Markizmark
addikt
válasz Findzs #34256 üzenetére
Bocs.
Igen, 8 tőke + 8 himba + 8 nyomóelem. Valamivel jobb lett a hangja.
Ennek már nem szelep hangja van. Lehet, hogy kopott dugó hang.
Egy motormosást hamarosan beiktatok, aztán megetetem valvoline maxlife 10w40-el.
Most a hidegben elkezdett fogyni a lé ... Maxon volt a nivón, most a nivó feléig van.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #34257 üzenetére
"Valamivel jobb lett a hangja."
és mennyibe került ez az akció?
próbáltad előtte a fékolajat?én is gondolkodom, hogy majd megejtem a tőkék vizsgálatát
még nem vészes van mikor gáz adásra el is hallgat"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Markizmark
addikt
válasz Findzs #34258 üzenetére
Hidrotőkék + nyomóelemek + himbák kb 22-23k volt, kedvezménnyel a bárdinál.
A munkadíj meg teljes vezérléscserével 15500 volt. Nagyjából 1 napig csinálták.DOT4 mutatványt nem akarom eljátszani. Féltem a szimeringeket. Direkt csere előtti adalékot fogok beletenni. Wynns vagy Liqui moly. Igazából nem tudom melyik a legjobb. Fater használta már a wynns-et, elvileg fém tiszta lett a karter.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #34259 üzenetére
nem is volt sok
g -nél kicsit másképp néz ki a dolog sajnaolajcsere előtti adalékot a szerelőm is használt, van egy kis olajsár azt mondta
az előző tulaj kisebb távokra használta a gépettavasszal lesz esedékes az olajcsere akkor is lesz beleöntve egy motormosó cucc
utána majd meglátom mi lesz a tőkékkel addig nem bántom"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #34259 üzenetére
En Molly függö lettem Ezt öntettem bele a szerelömmel a csere elött, 10 perc jaratas es utana olaj le....ö azt mondta jok a mollys cuccok, neten is csak pozitiv dolgokat olvastam rola, szoval nekem most az olaj is tölük van meg most ilyen disel adalekot is toltam bele. Ha megyek haza majd decemberben, beletolok meg egy reszecskeszürös adalekot is...had egjen az autobahnon a korom
Remelem hasznalnak....a hitem megvan benne, szoval biztosan
-
Declare
őstag
válasz Findzs #34264 üzenetére
Kanyarodas közben nekihuzta valaminek auccs...en ültem igy anyosülesen, hogy egy beton ideiglenes savelvalaszto elemet kaptunk el 0 rol gyorsitva jobbra kanyarodva, ennel azert kevesbe latvanyos serüles, de brutal volt atelni a hangot, meg ahogy megdobta a kocsit...(
nöi soförHa azt nezem, hogy a kocsi 1-1,5 millio körüli ertekü lehet akkor 750 ezerert javittatni...hat....tulzas. Egy sok millios uj autonal azt mondom oke.....
-
Markizmark
addikt
válasz Findzs #34264 üzenetére
Attól függ, ha nem én fizetem akkor nem túlzás. Ha én fizetem akkor elég neki egy kis kihúzás meg gitt + kályha ezüst oszt jó az.
Amúgy haverom egy 319-es sprintert hajt. 800e km-t most érte el. Eddig csak olajat kellett cserélni benne, azt is 40e-ként szakszerviz csinálta. Most érkezett el egy komolyabb szerviz ideje. Spanyolországig meg vissza 25 liter olajat kellett rátölteni. De nem azért, mert megette, hanem mert az olajhűtőnél menet közben elszórja. Álló helyzetben nincs tócsa. Emiatt le kell bontani a fél motort. A másik bibi, hogy pályán előzés közben egy padlózás után megállt a motor, mert az egyik nyomócső (v6 motor) ereszt valahol és a nyomáskülönbséget észlelve letiltott a vezérlő.
Gondolhatod milyen villogás meg dudálás volt mögötte amikor a belső sávban megtorpant a kocsi.
Szóval 800e km után is jónak mondható a gép. Nyilván azért, mert nem városi 800e km, hanem pályás.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
trassher
addikt
válasz Findzs #34264 üzenetére
Még szép hogy túlzás. Egy valóban jó karosszériás ezt kevesebb mint a feléből megcsinálja. Könnyű rájönni ki a jó. Aki egy dobbetétet csak következő héten tud felrakni az jó mert annyi munkája van hogy nem győzi. Nekem szerencsém van, egy testvérpár csinálja már lassan 1 éve az autóinkat. Egyik karosszériás, másik autószerelő és gumis. Profi cuccokkal, szakértelemmel, megbízhatóan és jó áron. Nehéz ilyet kifogni de nem lehetetlen.
Redmi Note 7
-
gzbotii
nagyúr
Nézegettem most termosztátokat a kocsimba (B Corsa, X14XE). Mind 92 foknál nyit.
Na most, létezne, hogy -3/-4 fokos külső hőmérsékletben 5km kell autózni hegynek, 1500-2000 fordulat mellet, hogy fűtés legyen? Szerintem nem.
Céges Dacai Solenza már 2km után szép meleget fúj.De ez is változó: tegnap, igaz +4 fokban, de már 4km után volt fűtés. És az utolsó tankolás óta a fogyasztás is kisebb. Egyre biztosabb, hogy a termosztát játszik velem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #34250 üzenetére
A kép hibátlan. Node: kinek,miért jó az,ha a km-óra 20-ról indul. Mi ebben a logika?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #34270 üzenetére
Elmondom.
Az óra amúgy is csal 10-et.
Milyen hülyén nézne ki ha gurulsz 1-gyel, vagyis egy csiga azért picit lehagy, a mutató meg már 10 fölött mutat, ha pl. 10-ről indul?
Vagy el sem inulsz de már fölmegy 8-10-re ha 0-ról indulna.Postázást nem vállalok.
-
sitotomi
tag
Gumis átverés tyűűűűha...
[link] -
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #34273 üzenetére
Nem tudom megitelni ezt. En azert öntöttem bele, mert ugye hasznalt auto, nem ismerem az elöeletet es ugy voltam vele, hogy egyszer nem fog artani.
Ami pozitiv javulast eszrevettem, az hogy hideg inditasnal volt egy enyhe alapjarat ingadozas. Nem volt zavaro, ha nem figyelem nem is veszem eszre. Na ez megszünt, de ugye EGR szelep pucolva lett es friss az olaj + vezerles + szürök.
Szoval 1x-1x szerintem nem art, de siman lehet placebo is....en az üzemanyaghoz önthetö adalekokban jobban hiszek (nyilvan azok mas celt szolgalnak).
[ Szerkesztve ]
-
Ablakos
őstag
G astrán mennyire számoljak egy vezér lánc cserére? Kb természetesen, de abszolút nincs fogalmam az árakról. anyag+munkadíj
-
Ablakos
őstag
válasz tboy93 #34278 üzenetére
160e van benne. 120ezernél azt mondták örüljek minden kilóméternek, mert bármikor aktuális lehet. Nem szakad mint a szíjas hajtás, ezért csak ha hangja lesz, akkor kell műteni. Szerencsére semmi rendellenes hang nincs, csak érdeklődöm mennyit tegyek félre. Autó nélkül nem tudok dolgozni.
-
nagyúr
-
Findzs
addikt
válasz Ablakos #34281 üzenetére
nekem azért kellett cserélni mert a láncvezető bakelit törött volt nem támasztotta a láncot ki tudja mióta mert így vettem és ezért kinyúlt, az enyémbe 105 ezer km volt akkor
anno a h astrámba garancia idő után 2,5 éves korában 30 ezer km -nél kellett cserélni láncot mert nagy volt már a hangja
nekem ezekkel a láncos vezérlésekkel még nem volt szerencsém
anno 1.6 g astrámba szíjat cseréltünk a szerelőm tanácsára 70 ezernél mert ugye ott nehezebb észrevenni ha baj van
szóval ha nincs hangja akkor hagyjad békében
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Kickass
őstag
válasz Blue Eagle #34285 üzenetére
Szintén Y20DTH, G asztma, most érjük el a 250k km-t, semmi hangja nincs, hozzá nem nyúlok az tuti.
-
trassher
addikt
G astrában használ valaki ledes helyzetjelzőt? Nem diszkóverdát akarok csak hülyén mutat a sárga helyzetjelző az emeltfényű fehéres színe mellett. Ami miatt nem tudom hogy megéri e az az hogy nem e lesz ott nagyon "melege" a lednek. Xenon-nál ugye nem gond de a halogén azért kellemesen bemelegszik.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #34292 üzenetére
Es ez legalis? En ugy tudom a rendör büntethet ha olyan foglalatba teszel LED et, amiben a gyari normal izzoszalas En ezt onnan gondolom, h anno nezegettem en is ilyen ledeket, hogy jo lenne valami ilyesmi, ami Neked is van, mert akkor drl kent tudnam hasznalni es nem kellene a xenon egetni otthon....de azt mondtak a led miatt irgumburgum jar....
-
nagyúr
válasz Blue Eagle #34295 üzenetére
pü ment
-
trassher
addikt
válasz Blue Eagle #34291 üzenetére
Nem kell kék, még ha fizetsz érte hogy vigyem akkor se. Az előző tulaj rakott bele noname kék színű izzót, hát a cigány calibrák ehhez képest sehol se voltak.
Kicseréltem, 980 pénzbe fájt a 2 darab. Amúgy is cserélni kellett volna mert mindkét izzó füstös volt már.
Este rakok fel képet.Redmi Note 7
-
Blue Eagle
őstag
válasz trassher #34298 üzenetére
Ahogy gondolod! Ami neked volt "noname" nem tudom milyen volt, hogy neked nem tetszett (gondolom lakozott lehetett, mert az tényleg csúf). Ez hideg fehér fénnyel világít, semmi kék jellege nincs üzem közben.
A lámpa pedig nem füstös lesz, hanem élettartamának végéhez közelítve egyre feketébb.Majd én is rakok fel képet, hamarosan sötétebb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
őstag
Hétvégén mentünk majdnem 1000km-t autópályán,és folyamatosan jelezték az autós társak,hogy vakítóan világít a fényszóró.
Zafira A,lámpatest pár hónapja lett cserélve,bontott gyárira,de 100% újszerűre,a réginek és az újnak is teljesen ugyanaz a vetítése képe. Izzó ugyanaz a Tungsram Megalight +90%,a régiből került át az új lámpatestbe
4 felnőtt ült az autóban,1db bőrönd,plusz teletank.
Ráadásul nem 0,hanem 1 állásban használom a világítást...
Nyilván túl magasan világít,de furcsállom,mert ez a gyári érték. Arra gyanakodnék,hogy szarul van beállítva,de műszer szerint a ugyanolyan,mint a régi volt.Hol a hiba?
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Napelem
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- OLED TV topic
- Windows 11
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- További aktív témák...
- Új 18650 Samsung 35E és LG HG2 3000 mAh s cellák eladóak. Eredeti, forrasztás mentes
- Liitokala Lii-500 profi akku töltő tesztelő 18650 liion AA AAA 12V/5A adapterrel és Lii 402 töltő
- Hidromasszázs zuhanykabin, Sanotechnik Cikkszám: PR150 Nevada 80x150
- Elado egy 12v 30W led reflektor
- Roborock S7 robotporszívó, fehér
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest