Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz JanR #27167 üzenetére

    "Biztos, hogy van különbség 265 és 400 nm között, ezen ne vitázzatok": persze, a katalógusban. de kimondani, hogy 400 nm, érdektelen adat, ugyanúgy, ahogy a mips mértékegység a processzorokra (Meaningless information about processor speed).

    Annak van értelme, hogy 400nm x fordulatszámon. és itt bukja el a dízel, mert kisebb a hasznos fordulatszám tartománya, emiatt mások lehetnek a diffi és a váltó áttételek is, vagyis hiába erősebb, ha összességében nem forog annyit a motor, így nincs lehetősége kifejteni az erőt. Ezt nap mint nap látom, amikor a papíron izmosabb cdti meg hasonló kacatok a tükörben látszanak csak.

    A 2.0T-nél meg a szívóhoz képest relatíve magasabb a nyomaték, de nem fordulatszámhatárolt, mint a dízel, ezért lehet vele jobban menni. Az más kérdés, hogy turbó, így megnézel egy mozifilmet, mire megjön a kraft, de ha egyszer megjött, megy, mint a barom.

    Én tudom, hogy orrnehéz. A többséggel ellentétben nem kibicelek, hanem fogtam és megmértem. ráadásul a többséggel ellentétben azt is tudom, mit jelent a napi közlekedésben, hogy orrnehéz. Ezért furcsa, hogy sok nyálcsorgató, aki eddig csak a hahun látott ilyeneket, magyarázza, hogy milyen ez az autó, én meg lesek ki a fejemből bambán, hogy mi minden sz.rságról nem tud az enyém. Az ezekről a kocsikról alkotott "véleményetek" zöme mítosz. Busted.

    Tehát mi a gond azzal, hogy orrnehéz? folyton hegyi utakon akarsz vele gumicsikorogva autóversenyezni?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák