-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Hát az úgy volt, hogy TayRol faterja mondta, hogy hova álljak a kapubejáróba, és amikor a felénél voltam akkor döccent egy nagyot a gép, gondoltam gödör volt, de a Faterod meg kiabált, hogy nyomjam neki, mert bennmaradok én meg nyomtam, és kijött, de kicsit meglepődtem gondolhatjátok, a szerencse az volt, hogy az első kerék egyből kijött, csak a hátsónál kellett nyomni neki
amúgy a kormány előtte[link]
és utánna [link]
bruttó 6 ezer volt számlával, szóval nem vészes.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Woodslave
nagyúr
H-s kollégáktól kérdezném, hogy csak én vagyok ennyire vaksi, vagy télleg ilyen rövid a fényszóró sugara?
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
TayRol
veterán
Kiégett a jobb első helyzetjelzőm, sajna. Tud valaki valami jó izzó(ka)t ajánlani, nem csak helyzetjelzőnek? Ill. tényleg annyira gáz cserélni a G astrakon az első égőket?
-
helkis
addikt
nálam ezek vannak jelenleg: [link] 2év garival.. jó fénye van de nem egy 9000k-s xeon..
egyébként eléggé elszaporodtak azok a kocsik, amik elött nem jó menni, mert megvakulok még a visszapillantótükörból is, ráadásul nem refivel jönnek..
általában hófehér a fényük, nem tudom melyik fajta xeon, de be kellene szerezni nekem is!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
TayRol
veterán
Szóval H7-eset kell/érdemes venni?
Amit linkeltél, az a ''sima'' izzód, vagy a helyzetjelződ? Nem is drága, lehet veszek egyet, s kipróbálom. Ugyanaz a típusú izzó kell a helyzetjelzőbe mint az országútihoz? Mert akkor 2-t veszek
dokar: be tudod linkelni, hol lehet ilyet kapni? Vagy legalább a nevét áruld el
Köszi mindkettőtöknek! -
Calogero
addikt
[link]
Kép magyarázat.
Bal oldali Astra: utólagos xenon 6000K izzóval
Középső Astra: Gyári Bi-Xenon lámpa 6000K izzóval
Jobb oldali Astra: Gyári sima Xenon lámpa gyári égővel 3800K
Nekem gyári 3800K-s van, de csere lesz 4300K-ra vagy 5000K-sra. (remélem minél később).
5000K felett már kicst kékül a fény.
4300K a legfehérebb sárgás fény
5000K napény fehér
6000K gyémántfehér
8000K vízfehér
10000K HID kék
12000K HID lila -
helkis
addikt
na várjál..
a sima tompitottba van nekem ez (G-astrához ez kell, F-ben van asszem H4-es ill az újabbakon H7-es). a helyzetbe teljesen más kell, más a foglalata, pl. olyan, amit dokar mutatott.
ha szépen megkérsz és nem leszek lusta, akkor este csinálok képeket, hogy kb hogy világít.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
_seth_
veterán
[link]
Xenon izzók, ledes ''izzók''...Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
válasz Calogero #2070 üzenetére
nagyonász! köszi!
már csak egy hagyományos izzójú kocsival kellett volna melléállni egy panorámakép erejéig
pont most olvastam egy embert egy fórumon:
''Sziasztok, Viktor vagyok. Nem okoskodni szeretnék, csupan a tapasztalatomat megosztani es esetleg megóvni néhány autóstársamat a felesleges pénzkidobástól. Úgy kettő hónapja vettem egy 4300K-s Siemens (azóta már tudom, hogy semmi köze ennek a Siemenshez) H7-es szettet, ami egy Opel Astra G-be került beépítésre a tompított helyére. (Én csináltam) Nem feltűnősködni akartam, hanem látni, ezért nem 6000K. (Ilyennel szerelik a mai gyári xenonos autókat (4300K), igaz azok projektor mögé kerülnek Állítólag ez a legfehérebb, így ennek a fényéből verődik vissza a legtöbb az útról ill. a tárgyakról) Ennyi bevezető után lássuk mit adnak 50 rongyért. Első bekapcs. után (nappal) 10-15 mp-ig agyhalál. Überfrankó. Aztán jön a hidegzuhany. Az ''izzó'' fénye visszasárgul, nem mondom, hogy olyanra, mint a gyári H7-t, de majdnem mint egy brutál 110-140W-os izzószálas izzó. Itt kell megjegyeznem, hogy este ez nem igaz, mert még a tizenéves lányok is észreveszik, hogy ez nem ''sima Izzó''. Sötétben eszméletlenül sok fénye van, főleg az út szélein, de még a reflektor is alig tesz hozzá. (Nem hord magasra még mielőtt valaki ezt gondolná, nem villantottak még rám többen, mint a H7-el (talán ketten, mióta használom) A táblákról, útfestésről, a többi autóról, szóval minden tárgyról rengeteg fény verődik vissza. Egyszerűen megelevenedik az út. Az autó kívülről megjelenésban sokat valtozott (este !), sokan visszalépnek az ajtóból, hogy mi a fene fordult be a sarkon (falun lakom), és néznek értetlenül, csodálkozva. És miután megszokja az ember szeme (eleinte baromira fárasztja - nekem kellett kb. 3 alkalom, mire nem bántotta a szememet) remekül lehet vele látni. Ennyit az előnyökről. Negatívumok - sok van. Már a második bekapcsolásnál nem gyújtott az egyik lámpa, és fütyült a nagyfesz mint a barom. Na puff gondoltam 3 év gari majd kicserélik. (Le is beszéltem telefonon) Ezt azóta is csinálja , igen ám de felváltva hol egyik, hol másik. Kb. minden 8. , 10. bekapcsolásra nem gyújt valamelyik lámpa. A megoldás pofon egyszerű, kikapcs, bekapcs és máris OK. Ezt még megszoktam,bár nagyon dühít. A köv. hiba: éjjel mész ezeken a ''kifogástalan'' magyar utakon, jön egy pici !!! aszfaltgyűrődés, vagy pici !!! úthiba és a fénycsóvád remeg, mint állat. Gondolom a hosszú csövet nem sikerült elég stabilra fixálni kínai barátainknak és bólogat. Azért ezt már nehéz megszokni, de gondoltam ''csak'' 50e és nem 300e, lenyelem. A köv.: a megvilágított felület nem egyenletesen világos. A fénycsóva nem ''homogén'' vannak benne sötét, világos sávok, foltok. Nem nagy eltéréssel, és ez az egyetlen hiba, amit a foncsor számlájára írok, hiszen ezt nem xenonra találták ki és engem előre figyelmeztetett egy Hella márkaboltos barátom, hogy a lámpának nem lesz ''képe'' hiába kerül ugyanoda a fókuszpont. Hát nincsen neki ! (Ez állítólag projektoros lámpánál nem jelentezik.)(1 pár ilyen lámpatest (csak lámpa !) G Astrába - Hella kb.:180e !) És akkor amit nem tudtam megszokni a fény színes ! főleg akkor látszik ha egy fehér falra világítasz, persze így
nem zavarna, hiszen ki az a hülye aki egy falat akar autóval kivilágítani, de sötétben durván látszik az úton is és engem frankón idegesítenek a piros, zöld csíkok (főleg a fénycsóva széleinél zavaró) Több barátomat kifaggattam kb. 6db-ot, akinek ''ugy.-s'' a xenonja és mindenkinek színes. Állítólag minden ''ugy-s'' xenon ilyen (gyári NEM !!!) - talán a gáz tisztasága v. minősége gyenge. Szóval kettő hónap alatt ennyi, de félek, hogy lesz még több is, bár nem tudom még mire számíthatnék. + így az autó műszakin sem megy át ! (Megkérdeztem a Közlekedés Felügyeletnél.) Akinek ilyen kaliberű (típusú) xenonja van és ezen hibák közül egy sem jelentkezett az vagy nem őszinte (szándékosan nem azt írtam, hogy hazudik, mert sokan kikérnék maguknak) vagy baromi rossz a szeme. Úgy gondolom, akármilyen peches vagyok, az nem lehet, hogy minden hiba csak nálam jelentkezett ami a kínai ''bóvligyártóknak'' problémát okoz. Eddig is sejtettem hogy nem véletlenül van 6 ill. 8 szoros eltérés a gyári és az ilyen fos között (beleértve a kiegészítő berendezéseket, hiszen azok dobnak az áron) de amit Jürgenék tudnak a BMW-nél a Mercedes-nél v. a Hella-nál azt a kínaiak még lemásolni sem tudják (És azt vallom, hogy soha nem is fogják tudni, semmilyen téren) Sajnálom, mert az Astrának baromi jó lámpái voltak és most a büszkeség még nem engedi, hogy kidobjam ezt a sz..-t, hiszen sokat fizettem érte és sokan látták, akiknek nem akarom elmesélni mekkora marha voltam. Gondoljatok meg, ha ''jampeckodni'' akartok, vagy sok fényt úgy, hogy ezen hibákat megemésztitek, akkor gyerünk az első boltba és pengessétek az 50 lepedőt. Ha jó xenonra vágytok akkor gyári v. várni kell hátha a német autóknak beszállító lámpagyártó ad ki utólagos szettet (bár ezt erősen kétlem). Remélem, hogy sok embernek adtam egy kis segítséget. Sziasztok''
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
TayRol
veterán
Oks, szóval akkor ez kell a simába, 5ezerért 2 darab nem vészes (mondjuk egy győri bolt, nemtom szállítanak-e Pestre...). A helyzetjelzőbe meg veszek olyat, amit dokar mutatott (feltéve ha elárulja, hogy hol tudok venni olyat )
Egyébként G astrába lesz. (S ezek szerint H7 lesz a jó) -
helkis
addikt
ne siesd el, a pontos tipusra rákeresel, tuti lesz pesti találat is..
amúgy online bolt, szállítanak mindenhova!
azért ott vettem anno az izzókat, mert Győrben éltem, helyben volt."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
1010
őstag
cs
van egy opel astrám még a dundi de az uj motorrral már
de nem is ez henem
van egy sony cd-s rádiom és nem tom betenni mert nincs hely
ahol a csatik vannak amiatt nem tom betenni mert pont az a 3cm log ki amit azok foglalnak
amugy müxik
csak emiatt kilóg és nem éri el az antenna csatit csak a hangot és az áramot
valaki csinált már iet?
-
BaKeSZ87
senior tag
A mi corsa b-nk motorján nincs semmilyen felirat. A legizmosabb motor van benne 1.2 8V 45HP. Olyan lusta, hogy nagyon. Most, hogy behalt a kipufogó (mint írtam dől belőle az üvegszál), néha le is áll szegény. Elvileg jövő héten lesz cserélve, vmi spanyol vagy portugál dobot ajánlottak faternak , jó lesz az erre? Mármint mennyire lehet jó minőségű? Persze a boltban azt mondták, hogy jó féle, de ők jóhogy azt mondják.
-
1010
őstag
szal mien rádiót vegyek ami paszol bele
-
e.vid
senior tag
-
_seth_
veterán
Fogsz egy mérőszalagot, leméred azt ami nem fér bele, hogy hány centi és olyat keresel ami 3 centivel rövidebb. Pár napja nézegettm neten fejeket és van néha 3-4 centis eltérés.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
sorry meg is találtam a választ
TwinPort variable intake geometry: twin intake ports with a choke closing one of the ports at low RPM, providing strong air swirl pattern for higher torque levels and better fuel economy.
Variable Length Intake Manifold (VLIM) is an automobile engine manifold technology. As the name implies, VLIM can vary the length of the intake tract in order to optimize power and torque, as well as provide better fuel efficiency.
There are two main effects of variable intake geometry:
Swirl: Variable geometry can create a beneficial air swirl pattern in the combustion chamber. The swirls help distribute the fuel and form a homogeneous air-fuel mixture which ignites without engine knocking. At low rpm, the speed of the airflow is increased by directing the air through a longer path with limited capacity (i.e., cross-sectional area), but the shorter and larger path opens when the load increases so that a greater amount of air can enter the chamber. In DOHC designs, the air paths are often connected to separate intake valves so the shorter path can be excluded by de-activating the intake valve itself.
Pressurization: A tuned intake path can have a light pressurizing effect similar to a low-pressure supercharger due to Helmholtz resonance. However, this effect occurs only over a narrow engine speed band. A variable intake can create two or more pressurized ''hot spots'', increasing engine output. When the intake air speed is higher, the dynamic pressure pushing the air (and/or mixture) inside the engine is increased. The dynamic pressure is proportional to the square of the inlet air speed, so by making the passage narrower or longer the speed/dynamic pressure is increased.extra - SEXRay
-
1010
őstag
igen
lemértem
de mindegyik egyforma méret mivel ma már csak cd-s eket lehet kapni
ezért nem nagyon van mit csökkenteni
szereztem egy másiakt
az is kilóg
de boxot is lehet cserlnéi amiben van a rádió ugye?
az a fekete keret amibe csusszan azt ki lhet csavarni
és oda egy másik fajtát...
ja meg msot olyan hogy nins csatija csak rádió felöli oldalon a másikon csak a kábel végegk vannak rajtuk hogy gyujtás föld emg ienek
akkor msot mi van?
menjek szerlőhöz
vagy hogy tegyem be?
-
e.vid
senior tag
Az a baj, hogy bent van a gyári keret és az nem nyitott, hanem van „alja”. Szedd ki azt a fekete keretet (nem kell szerelő, fog az menni), annak az aljáról vedd le a csatlakozókat (antenna, táp, hangszórók), rakj be a Sony-hoz való keretet. Lehet, hogy szükséged lesz egy átalakítóra ( ISO [link]), hogy a Sony-t tudd csatlakoztatni a gyári csatira. Hogy ez az egész művelet könnyebb legyen, nem árt, ha kiveszed a kesztyűtartót előtte.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
1010
őstag
most az van hogy vissza vittem a sony-t mert nem kicsit logott ki
most egy lg van ahhoz olyan kábel van, hogy a rádió felöli vége csatlakozós de az a vége amit
a keretbe kéne tenni azon semmi nincs csa kábel végek
és az entánához sem adtak semmit msot
lehet msot az antenna a helyére csúzik?
de hogy tegyem rá a vég nélküli kábeleket a csatira?
-
e.vid
senior tag
Ahogy írtam szedd ki a most bent lévő keretet, mert amíg az bent van nem fog egyik rádió sem bemenni. A kivett keretről leszeded a csatikat, az LG-ről leveszed a csatit a vezetékekkel majd az ISO csatit rádugod a rádióra és a kocsiban levő kábelekre. Az antennához is lehet, hogy kell venned egy kis átalakítót.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
dokar
addikt
na koma itt a segítség:
én is a philips car400-at lg rádióra cseréltem, szoptam is vele rendesen, szal a következő volt a helyzet: az lg csatijából egy 2x4-es tömböt (3 tömbből áll) levágtam, hogy ne kelljen átkötni az egészet. utána a 3-ast és a 7-est (ha jól emlékszem a számokra) felcseréltem. aztán már csak egy érpárt kellett elvágnom, ugyanis, nekem leállt a motor az új rádióval. nem vicc, hihetetlen de igaz.
az antennához lehetvenni csatlakozó véget fillérekért
mellesleg én is alig tudtam betuszkólni a rádiót a helyére. több szerelő kellett hozzá.
kieg: mellesleg felvettelek msn-re
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
e.vid
senior tag
Ez az egész rádió csere nem oly bonyolult… Volt F és G Astrám is (most H van) mindegyikben kicseréltem a gyári rádiót Sony-ra. A gyári keret kicserélése után ISO csatival simán ment minden és a kesztyűtartó kivétele után nagyobb gond nélkül bement mindig a helyére.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
dokar
addikt
tegnap lett fotózva:
a legjobb az egészben az, hogy az enyémextra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...