Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- War Thunder - MMO Combat Game
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Elden Ring
- EAFC 25
- Elite: Dangerous
- Alig egy hét múlva érkezik PC-re a G.I. Joe: Wrath of Cobra
- Watch Dogs: Legion
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Moby
addikt
Dehogy adja ki, arról már megjelenéskor kiderült, hogy büdös nagy BS az egész.
-
Moby
addikt
Konkrétan nulla performance impactje van egy közel fele olyan sebességű ssd-nek. Majd a pécések ki keresik hol van ennek az alja, de erre kb jó bármi, amit ma használnak a népek. Vagy 10 éve volt 1800-at tudó ssd a pécémben. Amit ez a SN750 tud, azt meg ma már lehozza egy gen3 akármi is.
-
negyven2
veterán
Csak ugye egy ilyen bejelentés, azok után, hogy miket mondtak erről a játékról (hogy nem valósítható meg csak a jelen generáción, meg az, hogy csak azért néz ki meg fut így PS5/X|S-en, mert elérték ezen generáció korlátait), kicsit hiteltelenné teszik azokat amik arról szolnak, hogy a Series S (de már lassan az X is) mennyire visszafogja a kreativitást a játékfejlesztésben. Miközben pedig csak a valóságban annyi történt, hogy még indie szinten is olyan nagyra nőttek a projectek, hogy a kis csapatoknak nem marad idejük, hogy megfelelően össze kalapálják a játékaikat a konzolokra.
Ezért én el tudom képzelni, hogy az olyan csapatok mint a Larian (bár náluk a LinkedIn szerint 436-an dolgoznak), vagy a TeamKill az erőforrásaikat inkább a PS5-ös kiadásba ölik, pusztán amiatt, mert ott jobban meg fog térülni a játék. Főleg a kétszer nagyobb felhasználói bázis alapján, amiatt, hogy csak egy konzolra kell csinálni, a dev-barát SDK miatt... és még lehet amiatt is, hogy különféle támogatást is kapnak a Sony-tól.
És még érdekes, hogy az is, hogy ezen két csapat esetében a publikus kommunikáció hogyan változott. Mert mindkettő úgy indította el a kommunikációját, hogy: "hát jönnek Xbox-ra is ezek a játékok, de mivel lassú az SSD, gyenge az S ezért azok kiadások késni fognak és lehet funkciókban is gyengébbek lesznek, mert az X|S konzol család tudása visszafogja azt az elképzelést, amit megálmodtak", és ami kommunikáció jelenleg ott tart, hogy: "félreérthetően fogalmaztunk, mert semmiben nem fogja vissza az fejlesztéseket az X|S, csak az Xbox esetében több időre van szükségünk"... gondolom mert nincs rá kapacitásuk (és nem azért mert a Sony azt mondta hogy: támogatunk titeket pénzzel és tudással, cserébe a PS5-ös kiadással foglalkozzatok a X|S kárárra).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Megnézve még nagy stúdiók munkáit, szerintem ez lehet a háttérben, a kisebbek esetén szinte biztosan. Vagyis, lényegében tényleg az van, hogy 'A' opció, átmegyünk Rockstar Games-be, és konkrétan addig dolgozunk a játékunkon, amíg az kvázi szinte kifogástalan nem lesz. De ez ugye pénz-pénz-pénz (és pizza), és a 5+, de inkább 8+ fejlesztési évet jelent, de cserébe az esetükben tényleg elmondható, hogy mindent kihoztak a gépekből.
Vagy 'B' lehetőség, hogy megcsináljuk a játékunkat egy platformra (ez általában legyen PC), és - képletesen megfogalmazva - rányomnak a devtool-ban, hogy akkor ebből a játékból kérünk egy Series S, Series X és egy PS5 build-et. Aztán amit kiköp magából a tool, azt már írják is ki lemezre. Ilyenkor aránylag olcsón és kvázi gyorsan meg lehet csinálni a fejlesztést. <--- igen ez egy erős túlzás, csúsztatás és leegyszerűsítés.
ρσгτσ: mondjuk abba bele köthetnek egyesesek, hogy ő igazából a Remedy kommunikációs dolgaiért felel, de ettől függetlenül igaza van. Főleg atekintetben, hogy az adott platform limitációkkal már az elején foglalkozni kéne, és nem úgy hozzáállni, hogy majd lesz valami, majd megoldjuk valahogy.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
ρσгτσ
addikt
Így aztán előállt az a helyzet, hogy a Sony egy fillér kiadása nélkül szerez időszakos exkluzívitást egyes játékokra. Ráadásul könnyű helyzetben van, mert a PS elég jól fogy.
Plusz szerintem a PS5 Pro megjelenése tovább fogja mélyíteni a problémát, és csodálkoznék, ha erre az Xbox nem reagálna egy erősebb modellel.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
negyven2
veterán
S esetében főleg nem a memória mennyisége a gond, hanem annak felépítése és sebessége.
Ugye a Series S-ben 10GB-van, de az X-hez hasonlóan osztott formában van egy 8GB-os rész ami 224 GB/s-on működik, meg egy 2GB-os ami 56 GB/s-on. Ez a Series X-ben úgy néz ki, hogy van egy 10GB-os 560 GB/s-os sebességgel, és egy 6GB-os, 336 GB/s-os sebességen.
De vannak olyan fejlesztők, akik meg azt mondják, hogy igazából nem a RAM, hanem a GPU a probléma... és akkor az egyszeri ember ezek után igazodjon el azon, hogy mi is az igazi gond .
Moby: én azt vettem észre, hogy az esetek többségében az embereket valójában a hype jobban érdekli mintsem az, hogy miképpen fut. Remek példa erre a CP2077, ami a csúcs PC-ket kivéve mindenhol sz*rul futott (és bugos is volt), de az eladásokban ez annyira nem mutatkozott meg (nagyon sokat eladtak belőle, és kevés volt a refund). Persze most fel lehetne hozni a Redfall, vagy a Gollum "sikerét", de ott igazából a hype se volt egy erős.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Dan-szan
senior tag
Köszönöm, bár némileg elkapkodtam a dolgot hiszen Ps 4 van lemezes de Xbox Series S csak digitális van.... Viszont ha jól értettem előfizu itt sem kell ha nincs multi, max egy fiók.
Jól értettem ?Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
ρσгτσ
addikt
Szerintem ennyire erős év nem mostanában volt, és a fenti "lista" azért közel sem a teljes képet mutatja. Még a fontosabb, nagyobb játékok közül sincs benne minden. Pl. Mortal Kombat 1, Forza Motorsport, AC Mirage.
Én már tavaly óta írom, hogy ez erős év lesz. Akkor is annak tűnt, amikor még nem minden játéknál volt biztos, hogy 2023 -ban megjelenik.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
_drk
őstag
Ezzel a nagy fejlesztő védéssel nem értek egyet!
Ez egy intellektuális munka elvileg, aminek értéket kellene képviselnie.
Ha egy gyárban a soron Józsinak megmondják hogy így csináld meg mert így kapod meg a fizut, őt nem fogja érdekelni. De fentebb már tisztában kell lennie a kovetkezményekkel és a fejlesztő elvileg nem az átlag butább Józsi akinek mindegy.
Mondjuk itt is láthatatlanok és rá lehet fogni mindent mindenkire, gondolom elmennek máshová és kutyát nem érdekli mit művelt amott.
De így tisztán látszik, hogy le se szarják mit csinálnak, mit adnak ki a kezükből. -
Bad Pritt
félisten
Ez lehet csak reakció a Mirage-ra, amit meg előrébb hoztak egy héttel (október 5). Megpróbálnak ott kicsit tisztogatni, mert tényleg nagyon egy kupacon vannak ezek a játékok, novemberre meg nem rakhatják, mert az már CoD territórium lesz.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ρσгτσ
addikt
Mondjuk előtte hónapban is jön pár játék. Köztük olyan is, amit nem biztos (/nem valószínű), hogy befejezel 1 hónap alatt.
Baldur's Gate 3 konzol megjelenés, Starfield, The Crew Motorfest, Mortal Kombat 1. Aztán még talán pár embernek érdekes lehet a Lies of P, Payday 3. Beesik még a CP DLC is.
Illetve kíváncsi leszek az eladási listák élére kerül -e az EA Sports FC 24.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
addikt
Szeptembert nézve amúgy azt gondolom, hogy The Crew Motorfest is menetelhet rendesen. Bár nem tudom mostanában mennyire van igény az ilyen jellegű arcade autós játékokra.
Egy biztos, a korábbiakhoz képest sokat fejlődött, és az irányítás is elfogadható lett. Xbox -on azért lehet érdekes, mert a Forza Horizon már sok embernek kicsit unalmas, és ez kissé mást nyújt hasonló köntösben. PS -en pedig nincs alternatíva.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
consono
nagyúr
Azóta ráadásul mondták is, hogy a release után megpróbálják belekalapálni. De őszintén, van igény még a split screen coopra?
Born too late to explore Earth, born too early to explore the Universe. Born just in time to sit in front of the laptop and join a Teams meeting...
-
NyMRooD
őstag
Akkor lehet én értettem félre valamit és csak a kontentre volt ilyen igéret, de így viszont nem értem, hogy a Larian miért nem adta ki eleve így xbox-ra egyszerre a ps5 verzióval, miért volt szükség a gamescom-on Phillel leülni beszélgetni?
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Wesder
félisten
Azèrt mert ha SS játékossal rak össze multiban akkor 30fps-re lockol X-en is hogy ne legyen előny a 60fps.
Mondjuk azt nem èrtem hogy SS-en hogy nem sikerült összehozni a 60fps-t.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
-
ρσгτσ
addikt
Mondjuk ezek általában platform követelmények hibája miatt szoktak elbukni. Pl. barátlista, eredmények problémák. Vagy az achi/trófea részével van gond.
Szóval a játékok hulladék szinten is át tudnak menni egy ilyenen, de ez talán nem nagy meglepetés az elmúlt éveket elnézve.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
F-ECT$
titán
Most én nem értek valamit, vagy tényleg arról beszélünk, hogy felinstallált copynként max $0.15 lesz az ár? Ebben mi is a sok? 100.000 db install esetén ez $15.000, ez kb 1 fejlesztő pár havi bére. (Azt nem tudom, hogy eddig milyen díjak voltak még, de ez nem tűnik vészesnek.)
Dive ever, work never.
-
.LnB
titán
Nem kell nektek itt, kattognotok ezen. Majd a Phelan csávó, biztos jól megmagyarázza, hogy miért is jó lépés ez az Unity-től, és miért nem szabad őket ezért bántani.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
(Leogadom, hogy) Nem kapnak azok semmit. Csak próbálják visszafordítani a barom ötletük PR-ját, hátha ez által majd sajnálva lesznek, és tompítani tudják az élét a letöltögetős ötletüknek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
_drk
őstag
Pár éve ez megy már, nyilván valóan teljesen elítélendő de ez az internet és ebből rengetegen profitálnak.
Ha te kilépsz a nyilvánosság elé és szembe köpsz akár egy kis szeletét bármilyen kis szubkultúrának fel kell készülni a támadásra.
Ezek általában szeretett, imádott, bálványozott termékek akiknek fanatista rajongóik vannak, közel állnak már a vallási gyakorlatokhoz.
Le lehetne vezetni, hogy ezek általában nagyon mély társadalmi és szociológiai problémák, de ezt senki nem fogja megoldani.
Ha a termék milliókhoz jut el,.biztos lesznek benne gyökerek... -
Wesder
félisten
Persze.
Mondjuk azt nem èrtem hogy a rezgőmotorok normális használatához mièrt kell az MS-re várni. A touchpadot mèg megèrtettem hogy senki sem akarta használni a fejlesztők közül, de hogy már a controller rezgèsèt sem akarják rendesen megcsinálni, az gáz.
Vagy mi a gond a haptic-kel amièrt nincs rendesen kihasználva?
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
_drk
őstag
Úgy tudom, hogy nyílt titok jövő karácsonyra a PS5 pro és Xbox erősebb verziója is. Rengeteg helyen beszéltek és írtak róla, persze semmi hivatalos .
Már csak azért is mert előző generációban is bejött, senkinek nem volt vele gondja akkor most miért ne.Hapticot meg mindenki kikapcsolja mert zavaró tud lenni és még a joy is elromlik.
-
.LnB
titán
Nem, ez nem azon múlik, hogy régen minden jobb volt. Mert itt van például Grath, aki a GP-re ír teszteket, és alap tagja volt annak a PC GURU-nak. Elég elolvasni azokat is, hogy mennyivel színvonalasabban ír, mint mások. Vagy elég meghallgatni őket Podcast-ben Sasa-val és Stöki-vel. Az színvonal még mindig.
(Tegnap meglepődtem, hogy a Telex-en milyen jó Baldur's Gate 3 bemutató jelent meg. Amikor megláttam, hogy a Sajó írta, akkor nem volt sok bizodalmam. Mert ő nem az a kimondott gamer újságíró. A Telex-en hancu, és Stöki szokott írogatni a témában. Viszont végigolvasva, nagyon kellemes meglepetés ért. )
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
F-ECT$
titán
Én még gyerekként olvastam sok gamer újságot '94 és '00 között, főleg 576, PC Guru, de szinte mindenbe beleolvastam, ami megjelent. Az biztos, hogy akkor nekem nagyon tetszettek, de igazából minden tetszett volna, ami a játékokról szól. Szerencsés időszak volt: a játékok is fejlődtek, és az újságírás is, és volt kellő fizetőképes piac is hozzájuk.
Sajnos az online újságírás messze nem olyan színvonalú a legtöbb téren, mint az offline volt, de azért mindig lehet találni 1-1 kiemelkedő újságírót.
Mostanában én is inkább podcastokat hallgatok (főleg Checkpoint), és mióta van a Now sorozatuk, azóta legalább a friss hírekről se maradok le.
Dive ever, work never.
-
ldave
félisten
Azért ez egy ekkora cégnél (remélem) nem ilyen egyszerűen működik. Persze, a személyes tapasztalat mindenek felett áll, de lennie kell sok-sok dizájn dokumentumnak, lessons learned összefoglalásoknak, stb. Attól, hogy elmennek a cégtől, a tudás nagy része még ott kell hogy maradjon valamilyen formában. Az már más kérdés, hogy az új menedzsment mit kezd ezekkel vagy majd az én jobban tudom elven viszi tovább a dolgokat.
A Slime draws near! Command?
-
_drk
őstag
A Diablo 4 azért nem lett olyan kaka.
Vannak bajok, de az alapok jók és ők is ugyan ezt mondják, ez még csak a kezdet.
Az más kérdés, hogy nekünk meg irreális elvárásaink vannak, egy új liveservice játékban nem lesz több 100 óra tartalom egyből, annak idő kell.
Máshol már vannak bajok, de én meg azt az Activision-nak tudom be hogy csak Fejős tehén lett a franchisejaik nagy része.
De amikor ennyire ledominálsz egy piacot ennek ez az eredménye és ez megint a játékosok hibája. Wow-ot meg a COD-ot már 10 éve ott kellett volna hagyni. -
negyven2
veterán
Pluszban a Fortnite, Cloud Gaming-en keresztül böngészőből, ingyen játszható (nem kell hozzá még GPU előfizetés se)! Ráadásul mobilon/tableten van touchscreen kontroller is hozzá.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Én nem mint konzol alternatívaként hoztam szóba, hanem mint kiegészítő opció. És bár valóban nem biztos, hogy a legjobb kompetitív játékokra használni a Cloud-ot, azért saját tapasztalataim alapján nincs vele gond ekkor se. Van amikor igen, de általában semmivel se rosszabb a helyzet, mint ha pl. egy gyengébb panellal rendelkező TV-n játszik az illető (vagy bekapcsolva van a csoda képjavító funkciók egy része). Illetve azért ott van az is, hogy a Fortnite egy cross-platform játék, ahol együtt játszik a FAT One/PS4-es, a Switch-es a jelen generációs konzolosok és a 15-1500fps-t tudó PC közösség is (meg talán a mobilosok is).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Én se ajánlom arra a Cloud Gaming-et, hogy kiváltson egy jelen generációs konzolt. Én csak leírtam, hogy számomra jelenleg ez egy jó megoldás, mert én még One X-et használok, és ott azért sok esetben jobb nekem, hogy tudom Cloud-ból is játszani. Én késleltetést se nagyon vettem még észre a játékok nagy részénél, vagyis minden akkor történik amikor lenyomom a gombot. Lehet műszeres méréssel kimutatható, hogy valójában hatalmas az input lag-om a natív futáshoz képest, de én úgy vettem észre, hogy nem ez a hátrányom. Hanem a kontroller (SoT-ban azért a PC-s szerveren a legtöbb közvetlen PvP csatában nincs sok esélyem, de nem a Cloud miatt).
Viszont ezt már párszor írtam, mert bár a legtöbb játékban nem látom a késést, azért van olyan ahol igen, és ahol nagyon is látható. Pl. ilyen a No Men's Sky, ahol pl. akár fél mp-es csuszást is vettem már észre. De pl. egy Forza Horizon 5/GTA V X|S 60fps-es mód-ban (vagy az említett SoT-ban) meg semmit.
De ahogy kezdtem, egy Series S+Game Pass. Akár a is Core, mert abból 20k egy év (vagy akár kevesebb), és a multi mellé jár még 36 játék.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- War Thunder - MMO Combat Game
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Spórolós topik
- Baba-Apa topic
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen