Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz .LnB #11914 üzenetére

    Mondjuk ez jogos, hogy a regi PC Gurus mag szetszorva ugyan, de meg letezik, es az o cikkeiket a mai napig erdemes olvasni, ha ugy van. Akkor tenyleg ennyi, hogy siman magasabb volt a szinvonal. Sokkal, sokkal magasabb.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • negyven2

    veterán

    válasz .LnB #11914 üzenetére

    Szerintem itt is két dolog van. Az egyik az, hogy milyen minőségű saját tartalmat gyárt, gyártottak. Itt ugye a bemutatók, teszteket kell érteni. Elég csak Grath esetében olvasni a retro.land-et, vagy amit a Képtelen Kronika podcast-ban hoznak le.

    De mint híreket közlő részük, az sajnos nagyon függ attól, hogy hogyan értelmezik azokat, honnan tájékozódnak ők is. Így hiába írnak jó saját cikkeket az általad írt személyek, ha pl. majd arról fognak majd beszélni, hogy akkor mi történtént tegnap, ott azért már rezegni fog a léc a tényleges hírközlés és bulvárosabb közlés esetében...

    Ugye nem csak ez a 4 dia szivárgott ki, hanem sok más belsős bizalmas levelezés és dokumentum is (összesen valami 130-140 oldalnyi). És igen, Phil beszélt arról, hogy milyen jó lenne ha meg tudnák venni a Nintendo-t, de ez közel sem azt jelenti, hogy meg is akarták, vagy akarják. Ugyanis egy ilyen belső levelezés alkalmával bármelyik másik cégvezér is állít ilyet. De ez nem lenne hír, és nem lehetne kifordítani.

    Ezt úgy képzeld el, hogy én egy belső chatfelületen leírom, egy beszélgetés alkalmával, hogy: "de jó lenne X/Y/Z-t, nekifutásból, páros lábbal hátbarúgni. Ott mindenki érti, hogy ez csak poén. De ha ez a belső kommunikáció kikerül, akkor abból simán és könnyen hozható olyan hír, hogy akkor most én halálosan megfenyegettem X/Y/Z-t.