-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz -Mosquito- #8752 üzenetére
Thx. A googlet már kifordítottam az elmúlt négy napban, de a fórumra ránézek.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
Oké, kösz mindenkinek, egyre biztosabb, hogy a karbi is ugyanaz mint a foresight-on. Megnézem még az ajánlott oldalakat. Egy frankó 5mm-es lyuk van a memránon, nem tudom hogy sikerült összehozni.
www.simson4t.hu
-
TommyGun
őstag
Sikerült eltaknyolnom a burgival...mekkora egy f@sz vagyok
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Something_
őstag
A nagy zuhi masnapjan este, kis zuhiban voltam a 15. keruletben az autoteka-nal, paskomliget park asszem. Ott van a busz vagy villamos vegallomasa es van az utca vegen egy eles megfordito.
Kb 5-10-el gurultam, eles kanyar balra, sarfolt az ut kozepen, elment a motor eleje, mintha kihuztak volna alola a lepedot
Szerencse, hogy lassan mentem es le tudtam rakni mindket labam, amivel megfogtam a motort. -
DigitXT
félisten
-
Den
veterán
Hm, az tud ilyet? Lehet benne valami, mert nem olyan a lyuk, mint amikor gányolás közben kiszúrják csavarhúzóval, hanem mintha egy helyen csiszolópapírral addig sikálták volna míg kilukad, egy szép ovális lyuk elvéknyodott szélekkel.
Amügy az egész gép egy tipikus lomizott, gányolt háromforintos fostaliga, nincs hibátlan része. Mikor behozták úgy ment mint egy ötvenes, ami azért szerencsés, mert fék se nagyon van rajta. A papírlégszűrő keretét széttörték, a papír harmonikát széthúzták, majd gombóccá gyúrva visszatömték a légszűrőházba.
Mikor a tulajnak mondtuk, hogy nincs fék, és azt is meg kéne csinálni, azt mondta, az nem számít, a motor legyen jő, az a lényeg...www.simson4t.hu
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #8761 üzenetére
Nálunk ugye most már negyedik éve építik a vasutat (kb. soha nem lesz kész), és most hogy ilyen fos idő van mindig be vagyok szarva a két nagy visszafordítóban
De DigitXT felvetése is jogos, ahogy kinézek az ablakon...
-
TommyGun
őstag
Hát is is, pedig annó csúsztam párszor így a terepgumis endúrómmal de annak meg se kottyant semmi, felállítottam azt gyí tovább karcolás nélkül...
Vasárnap már jó idő volt de még ilyen vízfoltos volt, azt a környéken balra kanyarodás közben sikerült rámennem egy ilyen homokos nyálkás részre, na nem sokkal, ilyen 25 körül mehettem, kis utca csak el akartam krúzolni fagyizni...azt kidobtam magam alól a gépet.
Karcolás nélkül megúsztam, a motor kevésbé, mondjuk nagy baja nem lett.
Ami komolyabb hogy a kormányom elfordult egy ilyen 2-3 fokkal, a korményvég van meghajolva, illetve a középsztenderd, amire felfeküdt a segge, na az befelé meg hátra elmászott egy pár centit. Meg betört a tükrön az index búra, meg az oldalán a lábtartón megsmirglizte a beton.
Nem vészes, de lesz vele meló. Törni műanyag elvileg nem tört. Még a tükör idom sem."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
Topikgazda
válasz TommyGun #8766 üzenetére
A lenyeg te egyben vagy. Az enduro mas konstrukcio. A robogokon annyi muanyag van mint egy auton .A 650 burgonya nem egy pille sulyu vas. Szoval ha dol, vagy csuszik, van suly ami elnyomja az alkatreszeket.
Ugy erzem robogoba megallok a 250 cmm. Es majd melle egy regebbi tura vasat . -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #1119 üzenetére
Egyre érdekesebbeket ejt a varió: lehet, hogy most már tényleg cserés.
Persze gondolom a szíj kopása is bejátszik, meg a szél is fújt, meg blabla.
Néha néha, amikor 60 körül gyorsít az ember, zavaró ez a kicsi "torpanás",
noha a gyorsulásos grafikonról nem nagyon lehet leolvasni, de érezhető.Szerk: amúgy nem "drámai" a helyzet, csakis érdekességként mértem le.
Szólni kell a tuningmesternek, hogy hangolja már be a vasat, mert szeretném,
ha jobban kilőne, és nem 5,8 körül alakulna a fogyi, hanem mondjuk 2,5L.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #8770 üzenetére
Már visszatért, hogy háhá, alig eszik többet, okoskodók! (Igaz, még
csak a karbi van rajta, kipu sehol, de hát már most jobban megy.)Amúgy nekem semmi bajom az 5,8-cal, megszoktam már (bár nem
egy RR a motorkám, amitől jóval elfogadhatóbb), inkább zavar, hogy
hideg, mint állat, szóval... egyrészt nem tesz jót neki a nyelezgetés,
másrészt meg (ahogy kcsa említette), rádobhat (ez is) a fogyira picit.Szerk: mondjuk már két napja a Maja kulcsa is nálam van, ha egyik
esős reggelen úgy gondolnám, hogy ránézek a rohadt termosztátra,
legyen mivel melóba jönni. (Amíg érkezik az alkatrész, ha cserés...)
De valahogy nem estem még neki. Elég volt a feszmérőt cserélni,
amit a xenon kinyírt. Mondjuk utólag nem bánom: a piros szebb.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #8771 üzenetére
Áhh, nyomorult gyenge jellem ez a csávó, vicc kategória. Szánalmas.
Moderátor írja, hogy elég a trollkodásból, erre a következő hsz az ő nyomoréksága, trollkodása. Fszért nem tiltják ki a csába abból a topikból.
Ha jól látom kiszámolta ezred pontossággal a fogyasztását. Aztakva
-
Den
veterán
válasz Something_ #8772 üzenetére
Azért nem tiltják ki, mert alapvetően azzal foglalkozik ami a topic témája, még ha furán is adja elő magát, és okossbbnak gondolja magát mint amilyen. De ez részben életkori ssjátosság is, nincs egyedül ezzel, és ha csak a saját kárán tud tanulni, akkor úgy fog tanulni,
www.simson4t.hu
-
Something_
őstag
Erre gondolok. Meg arra, hogy eljárja a hattyú halálát, ami ugye nem a topikhoz tartozik, okoskodik, nyomorékoskodik, aztán 2 napra rá egy újabb nyomoréksággal beír, savazva másokat.
13-14 éves korba ez még kikacagtató, de minimum 17 éves. Ebben a korban ez már ciki szerintem, lehet kevés pofont kapott az élettől és azért lett ilyen.
Habár ami késik, nem múlik.
(#57957) philoxenia ÚjVálaszPrivát2015-05-27 07:43:04
philoxenia
(MODERÁTOR)
Trollkodások offok és a hozzájuk tartozó hozzászólások törölve. Ne folytassátok ilyen hangnemben!(#57958) ludsimon ÚjVálaszPrivát2015-05-27 11:23:47
ludsimon
(PH! kedvence)
LOGOUT blog
Ennyit a nagy okoskodásról meg trollkodásról.....
Weber 12-es karbival 3,36L fogyasztás 100km-en.[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz Something_ #8774 üzenetére
Szerintem nem a mi dolgunk a pofonok bepótlása, azt majd hozza az élet, senki nem ússza meg . Hogy ki milyen 17-18 évesen az változó, vannak későn érő típusok, és van aki sosem nő fel igazán, majd kialakul.
Lattam az idézett részt. Hát ennél kapott ő tőltetek komolyabb oltagatást is, olyan kommentekben amiben amúgy más érdemi infó nem volt, itt meg azért a valóbban fölösleges beszóláson kívül volt a topic témájához kapcsolódó tartalom is.
Igazából az nem fér a kezdetektől a fejembe, hogy ti szemmel láthatóan idősebbek, érettebbek, és a motorok terén tapasztaltabbak is vagytok, miért nem tudjátok mosolyogva ráhagyni a dolgot, és átlépni a kommentjein, van abban a topicban egy csomó más ember aki miatt érdemes azt a témát olvasni, és akivel tudtnátok diskurálni ahogy korábban is.
Felfoghatatlan számomra, hogy a motorozásban tapasztalatlan és ezért fogalmatlan srác téves elképzelései hogy tudnak ekkora indulatokat kiváltani régi tapasztalt motorosokban, hogy valóságos kultusz kerekedett a figura köré, hiszen már itt is róla beszéltek. Ezt tényleg nem értem Ilyen figurák mindig is voltak a fórumokon 10-15 éve tök jól el tudtunk lenni mellettük, egy részük kikupálódott egy részük meg lemorzsolódott.
www.simson4t.hu
-
szmissz
senior tag
válasz Something_ #8774 üzenetére
Ez az ember egyszerűen buta. A leírt szöveget, kontextust, saját helyzetét értelmezni képtelen, unintelligens barom. És mint ilyen, nagyon irritál a jelenléte.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Something_
őstag
Szerintem amit kapott, azt nagyban megérdemelte. Topik témájához kapcsolódóan kiszámolta bazze tízezred pontossággal a fogyasztását. NORMÁLIS?
Azért nem lehet megmosolyogni a sok idióta hozzászólását, mert félrevezethet egy csomó embert, aki nem ért a dologhoz és olvassa a baromságait. Ez felháborító. Talán itt is jó lenne ph-n a plusz-minusz a hozzászólásoknál, így aki keresgél egy témában vagy csak néha olvassa az adott topikot, akkor le tudja szűrni, hogy az adott hozzászólás értelmes vagy teljesen félrevezető.
Tavaly májusban kezdtem a motorozást, 250-es robesszal, közbe leraktam az A korlátlant, mert megtetszett ez a motoros feeling, aztán amikor kézhez kaptam a jogsit szeptemberben, rá egy hónapra megvettem az RR-t és eladtam a 250-es Maját.
Szóval baromira kezdő vagyok, előtte volt 2 50-es robeszem, kb 3000 km-t ha mentem velük, akkor sokat mondok. De eszem ágában nem volt szarrátuningolni, hogy repesszek vele.
Lehet mással is beszélni abban a topikban, igen. DE úgy, hogy ez a nemnormális óránként beböfög valamit, amire a többség nem is kíváncsi? Ha egy társaság 80% nem tűr el, akkor én nem fogok odamenni, mert MINEK? Vagy megváltozok és tovább próbálkozom. De ez a srác csak fossa a szót és a hülyeséget. Amit művel az szerintem nem topik-téma, hanem blogolás."Felfoghatatlan számomra, hogy a motorozásban tapasztalatlan és ezért fogalmatlan srác téves elképzelései hogy tudnak ekkora indulatokat kiváltani régi tapasztalt motorosokban, hogy valóságos kultusz kerekedett a figura köré, hiszen már itt is róla beszéltek. Ezt tényleg nem értem"
Számomra már az is botrány, hogy megveszi a 7.000 Ft-os sisakot, mert hogy E betű benne és amúgy is csak arra kell, hogyha elcsúszna, akkor védje. De a fos tuningra félre tudja rakni a pénzt. Ezt egy kezdő/laikus elolvassa és simán elraktározza magában azt, hogy robogó, nem is kéne rá bukó, de kötelező, akkor jó lesz a 7000-es tescos. Aztán majd ha elesik és a szaros bukó miatt döglik meg, azért, mert pont ezt olvasta egy robogós topikban. Na ez kiváltja az indulatokat pl belőlem. A többiről ne is beszéljünk.
50-es rendszám nélküli robogó, azért találták ki, hogy lassan, bringa tempó felett eljusson az ember költséghatékonyan A-ból B-be. Ez meg tuningol, 80al akar menni. Ezt meg a sok ember olvassa és követni fogja, mert fossa a szót.
Érdekes, a warez tiltott téma ph-n, az "illegális" tuning meg legális[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
válasz Something_ #8778 üzenetére
" Ha egy társaság 80% nem tűr el, akkor én nem fogok odamenni, mert MINEK? Vagy megváltozok és tovább próbálkozom. De ez a srác csak fossa a szót és a hülyeséget."
Mondom. Orvosi értelemben vett unintelligens barom.
Intelligencia(bár sok definíciója van):
Logikus gondolkodás - Kizárhatjuk, folyamatosan baromságot beszél, összevissza
Ennek megfelelő cselekvés - Kizárhatjuk, cselekedetei folyamatosan ellentmondásosak
Eredményes alkalmazkodás - Kizárhatjuk, nem veszi észre magát a topikban[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8777 üzenetére
Nem kéne odajárnod mindjárt nyugi van. Én is csak addig tudtam
röhögni rajta*, amíg abszolút kívülállóként, véletlenszerűen beleolvastam a
témába. De beleállni a vitába? Saját bevallása szerint "trollal", értelmetlen:
megmondod neki az őszintét, aztán téged tiltanak ki. Megéri? Sz*rd le.
(Ne is olvasd, mert még úgy fog kinézni, hogy csak miatta jársz oda.)*: nem az emberen, a szitun: amíg nem támad, néha szórakoztató is...
[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #8780 üzenetére
Mondjuk tényleg felesleges bemenni, értelmes dolgot nem nagyon olvasok... lennének jó projektek, vagy valami érdekes, de többnyire szakadt zombik, fillérből életbentartása és gányolása a téma, ami nekem nem izgi... Mondjuk ez a topik is bűnös a fentiek némelyikében.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
kcsa
veterán
Azaz, zombit odaát is találni, de valódi szopóroller (az a százezres fajta) csak itt van
-
Grillo
senior tag
Júliusban vizsgás a Scara, hova szoktátok vinni műszakira a gépeiteket?
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8781 üzenetére
Nade megveszed az új 125-öst a szalonból, aztán hiba nélkül járogatsz évekig?
Tök unalmas. Anno léptem egy hasonlót: új(nak hirdetett) 125-ös(nek hirdetett)
robogót vettem. Persze nem szalonból: még rendszáma se volt... Soha, semmi
nem volt vele: unalmas; nem csak menetdinamikára értve, amit "kinősz" hamar.
Szerk: már a Madisonról is nagyon fura volt visszaülni a Majára - pedig az még
tuningos is volt, meg 180-as is, max. 15 lóval. Lenyelezed, aztán "semmi".
Mármint megindul rendesen (a maga kategóriájában), de semmi extra. Hogy a
közkedvelt fordulattal éljek: nem lő ki úgy! A nagy Maja sem! Abban meg azt
élvezem, hogy egy guruló kanapé. Minden motorban van valami jó. Pl. 4Road?
A 125-ös meg pici fogyasztásból elvisz A-ból B-be. Racionális. De nem túl izgi.Bezzeg a bontószökevény olaszokra hogy ráficcent ~1 miller? Darabonként.
Komolyan mondom, ha időben veszek egy T-maxot, hitelre, már ki lenne fizetve.Amúgy nem kell egyik robogós topikba se járni, senki nem kötelez... Baromi rég
járok a PH-ra, régen főleg játékok, hardverek, majd a vízhűtés építés, stb. miatt.
Az csak az utóbbi évdek trendje, hogy ezekre kevesebb az idő, elkoptak.
A motor meg mindig jó téma. Ha túl sok a hülye, hagyni kell. Ha csak egy, azt
ideig óráig lehet szívatni, de hosszú távon unalmas. S egy bolond 100-at csinál.Túl komolyan veszed ezt az egészet. Én is be tudok pöccenni, HA sértve érzem
magam, de ha senki nem "hívott" (ki), mégis odamegyek csak azért is beszólni?
Beleolvastam a témába: tetszik neki a Leo Vince kipu, és ez is baj? Miért kéne a
lámpánál lerúgni? Nekem is Leo Vince dobom van. Kicsit nagyobb. De érted!Emlékszem még egy arcra, aki ilyen lerugdosós stílusban nyomta, aztán valami
történt, egyszer csak az élet őt rúgta le az útról, de sajnos nem kicsit - permban.Grillo: én az Autóklubnál voltam többször a Soroksári úton. (Lehet még a Maját
is oda fogom vinni, amilyen gyorsan haladok az eladásával: tartalék motor LOL.)[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz Something_ #8778 üzenetére
Hogy valaki beleolvas a topicba és pont ludsimon kommentjeit veszi mérvadónak, és iránymutatónak? Ne viccelj már Aki csak egy oldalt is elolvas az látja, hogy nem ő itt a spíler, ez szerintem kb általános intelligenciával mindenkinek lejön, és nem az ő kommentjeit fogja a motorozás bibliájaként olvasni.
7000 forintos sisak... Hát nyilván jó lenne minden motoros fejére 100k-s kompozit sisakot húzni, de ez nem az az ország. Robeszra egyébként ha nem is ideális, de elég egy ilyen. Ha eltaknyol nem a 7k-s sisakja miatt fog meghalni. (én húsz éve egy 125-ös motorral törtem össze magam, egy 5000-es egyébként nolan sisak volt rajtam, és az 5k akkor nagyobb pénz volt mint ma a 7k, de egy shoei akkor is már 50k volt. Egy polikarbonát sisak volt. Sikerült olyan röppályán elhagynom a motort ami merőlegesen metszette az út síkját, gyakorlatilag 80-nal fejest ugrottam az aszfaltba, úgy, hogy egy centit nem csúsztam. A sisakon csak belül látszódott az elnyelő rétegen ahogy összenyomódott, plusz a plexi belül véres lett ahogy a nekinyomódó orrom eltört, és összevérezte. Kb ennyi sérülés lett a fejemen. A lassulástól persze lett mindenféle belső sérülésem, tüdóm, stb, nyakizmom elszakadt, kulccsontom eltört, gerincem sérült, majdnem meg is haltam, egy darabig úgy nézett ki nem is élem túl, de végül csak megmaradtam. A sisakot megtartottam egy ideig, senki nem akarta elhinni, hogy az volt rajtam a balesetnél. Kicsit túl van misztifikálva a sisak téma. Ezek az olcsó sisakok sokszor kényelmetlenek, hamar elhasználódnak, de egy fobeszon nem emiatt fogsz meghalni.)
Illegális tuning... Igen az smkp motorizált bringának lett kitalálva ezt én is többször leírtam. De ne legyünk már képmutatóak. A gyarak már reg nem motorizált bringának gyártják a gépeiket, mind erősebb mint a megengedett, és úgy vannak visszafojtva, hogy otthon tíz perc alatt ki tudd nyitni, és ha újonnan veszed az első szerviznel kiveszik ha kéred. Arról ne is beszéljünk, hogy egy globális iparág épül a robeszok tuningjára (meg mindennek a tuningjára) Simán veszel olyan hetvenes hengerszettet amire 48cm2 van öntve... Szőval ne akarjunk eminensebbek lenni a világnál. Persze aki ebbe belemegy az vállalja utána, ha negrángatják erte, és akkor ott lesz biztosítási csalastól kezdve minden...
És ugye a nagy motorok sincsenek városban 50-re limitálva ée nem is annyival mennekA warez más tema, az valaki meglopása, még szép, hogy ph nem aszisztál hozzá.
Fossa a szót.. igen. Úgy használja a főrumot mint a chat-et, ez tényleg zavaró, de az értelmetlen kekeckedéssel ez csak fokozódik.
www.simson4t.hu
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #8785 üzenetére
Én megvettem az új 125-öst szalonból, aztán hónapokig szoptam vele, mire megszabadultam attól a szartól. (Liberty)
Aztán vettem a Hondát, ez frankó. A szopást meghagyom másnak, én jobban élvezem, hogy megy és folyamatosan jó.
Nem a nyomorult kipufogója miatt rúgnám le, hanem amit alatta ír. Hogy már direkt szarakodnak vele! Nézegetik a tükörből! KIHÍVJÁK!!! De ő majd lebünteti a tuningolt szutyadékával, ha kész lesz! Emiatt járna neki egy iszonyatos felrúgás, hogy kb a közlekedési hierarchia megfelelő helyén érezze magát, jó mélyen alul...
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
kcsa
veterán
A sisak témával egyébként nagyjából egyetértek, de szerintem le is írtam már.
Hiszem, hogy a valódi E jelzés jelent egy olyan védelmi szintet (ami egyébként nem túl magas), hogy nem attól fogsz megdegleni, cserébe a minősége, anyaga, szellőzése, zajszintje meg úgy általában a kényelme szimplán szar. -
kcsa
veterán
válasz szmissz #8788 üzenetére
szard le, ha komolyan elhiszi hogy azért tart lépést a 125-el, mert fasza a liberty, és nem azért mert a másik robogós így érezte biztonságosnak (esetleg az is egy szopóroller és ennyit tud), akkor ennyi. Majd rájön egyszer, hogy rendes járművel több állása is van a gázkarnak
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8788 üzenetére
Azért nézegette a tükörből, mert röhögött rajta.
Ne aggódj, mindenki megkapja, ami jár. 50-es nyergéből
utak császárának érzi magát, ami bringa után (!) érthető.
Jön a 125-ös, lerúgná, mert tudja, hogy ő az utak királya!
Aztán jön a 400/500-as robogós: az már hasít mint állat!
Erre jön a 600RR, és megmutatja a béna robogósoknak?
(A Busa Turbo Ghostrider kizavar mindenkit az erdőből?)Értelmetlen... Én a közlekedést társasjátéknak tekintem.
Nem akarok senkit sem eltaposni, uis én sem szeretnék
eltaposva lenni más által. Eddig bevált. Ha valaki tirpák,
persze kaphat dudát, refit, beintést, rákiabálást. De nem
ez az alap, hogy "kotródjon mindenki": ha menni akarok,
hát megyek; lehet, szabálytalanul, de nem hiszem, hogy
bármelyik civil emiatt pálcát törhet felettem: az a rendőr
dolga. Nem bőszített fel a GSX-R, 180-nal sem. Ő dolga!
Neki nagyobb lesz a csekk. Csak ne öljön meg senkit.
(Ha lehet, magát se! Bár az megint csak az ő dolga, lol.)Ui: ma legyorsultam egy Gixxert! Igaz, kicsit se húzta.
Mobilról qrvaszar ennyit pötyögni, úgyhogy mára ennyi! -
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #8791 üzenetére
Egyébként tényleg a 125 az utak királya!
Már elég jól megy, de még elég kicsi ahhoz, hogy elférjen ott, ahol bármi elférhet. Ha többen vagyunk a lámpánál és be kell menni a sorok közé, ami elkezd szűkülni, olyan még nem volt, hogy én ne menjek el, de más igen. Az ellenkezője viszont folyamatosan megtörténik.
Ezért lehet még egy alternatíva nekem feljebb, az SH300, de már az is sokkal nehezebb, de legalább keskenyebb mint más, hasonló teljesítményű robesz. Viszont racionálisan teljesen felesleges, csak a fíling miatt érné meg, hogy 80-90-hez nem hasonló százalékú gázt kell tépni, hanem kényelmesebben elpöfögi.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
csongi
Topikgazda
Elmentem motorozni picit, es lemaradtam valamirol?
Olvasgatom a hsz-ket. Lassan all ossze a kep a fejemben. Szerintem ezen ne rugozzatok, persze megbeszelni erdemes mert lehet belole tanulni.
Egy picike elmenybeszmolo.
Ugy gondolom, jo lenne masoknak is megtapasztalni amit nekem.Torokorszagi kis tura, nagy elmeny volt. Ott rengeteg a125. 150 Mundial, Honda, CBF. Ugy mennek vele 100al mint a szel. A lampanal szamos kihivom akadt. . Erdekes modon mond mosolyogva tette . Kerdeztem magamba ez most komoly? Az volt. 100 ig eselytelen voltam, igaz nem is teptem neki, mert nem erdekelt, a kovetkezo lampanal mar fulig ert a szajuk hogy gyorsultak egy nagy motor ellen .
4milios varosban toltottem el, 9 napot. Ez ido alatt ugy 4-5 alkalommal hallottam szirenazo jarmuvet. Itton a tulszabalyozottsaggal kell potolni a kozlekesedben az egymasra figyeles hianyossagait.Ott keves szabaly lehet, es kevesebbett tarthatnak be. De egymasra figyelnek. Ketsavos uton, elfernek 4 en is. Nem csinalnak hirtelen dolgokat.( Itthon indulas elott egy suzuki allt bele a fekbe mert sarga lett a lampa, de elotte 2mp meg gyorsitott hogy athaladjon. Hatulrol nekimentem es az oldalso doboz kitorte a lampajat) indulas elott egy nappal )
Olyan forgalom van kint amit nem latsz itthon soha. A jobb oldali sav jobb szelere keveredtem, mondom nem megyek elore, nincs hol. Ekkor jobbra mellettem a patkan, egy tanker teherauto lopakodott elore!!! Senki nem anyazta mikor a korforgalomhoz ert beengedtek. A piros lampat nem kell mindig betartani, ha nem zavarod a masikat, atmegy. Eled ugy kanyarodnak, hogy az ut szelere kormanyoz, es nem egybol a masik savba. De legyel resen mert a kovetkezo szitacio, az oztott savos uton szembol keresztbe jonnek . A dudalas megszokott, jelentese van. A kisduda figyelj jovok. A hosszabb duda mennyel mar a leghosszabb duda balfasz vagy mit csinalasz? ilyet csak egyet hallottam. Az oldal tavolsag az 1-2 cm. Be akarsz menni ket auto koze , menny, nekunk durakodasnak szamit, nekik jelzesnek, hogy bejovok. Balra iranyjelez jobbra kanyarodik. Senki nem problemazik. A szndekot nezik. Elso nap a zabszem nem ment fel. De par nap utan megereztem a kozlekedest. Gyalogos, biciklis, motoros, autos, kamion. Ez a sorrend. Nem fog megalni egy auto a gyalogosnak, alljon meg o, neki konnyebb. Es igy megy felfele. De nem lett ettol alantosabb a gyalogos. Csupan a kozlekeesbe ugy kell resztvennie hogy neki fog fajni. Termeszetbol fakado. Ugy tunik birka modon mennek, pedig nem. Egyszer egy ember a sarkamba lepett, elnezest kert . Olyan belvarosi gyalogos tomeg, amit nem latsz itthon. Es megis mindenki elkeruli a masikat haladsz, kerekparral mindennel.Nem nyitja ki az ajtot mert tudja johet egy motoros. A tukorba nez es latod mikor radnez. Ez a legfontosabb, ha ez meg van mehetsz. Ha nincs meg akkor varj vagy dudalj. .
Szoval van mit tanulni toluk, mert nem 200oldalas szabalykonyvre hagyatkoznak hanem egymasra.
A szerelok az utcan szerelnek, este a lampafenynel. Nappal tul meleg van nyaron . Segitenek, de eszzel mert lehuzzak az embert, turista vagy tudjak, es kiszedik a penzed. Ne bantanak, csak megtanultak, kulfoldit tobbet lehet kerni. De segitenek nem hagynak a szarba.
Vannak rosszutak, de keves, siman motorzhato robesszel is.
Nah szepnapot megyek folytatom a rollert, remelem sikerult vegre a karbit is rendbe tennem.[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
Klassz leírás, de amondó vagyok, hogy azt a káosz putrit inkább ne irígyeljük... lehet, hogy megfog rövidtávon a romantikája és az egzotikuma, de lehet, hogy azért nem hallottál mentőt, mert már ki se hívják egy leszakad végtagért, intézi mindenki rutinból.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
válasz szmissz #8792 üzenetére
No, ma reggel is besuhantam a szokásos útvonalamon, alig győztem számolni a lemaradó kollégákat. Mondjuk egy év alatt 500x tettem meg ugyanazt a szakaszt, szóval van egy kis helyzeti előny, de amikor a tükröknél felakadt a GSX-F az már nem rajtam múlt.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
csongi
Topikgazda
válasz szmissz #8794 üzenetére
A fejlodes a mienkehez kepest fenyevekkel jar elorebb. Mivrl hatalmas orszag vannak elmaradott teruletek, de itrhon is van boven. A kontraszt hatalmas, putri mellett palota. De a tehetosebb egyutt uyazik a szegennyel, es a fitalabb atadja helyet az idosnek .
Erdekes vilag, megis emberibb, es osszetartobbak. Persze vannak fereg tulajdonsagaik is . Szemetelnek feluletesek, es mundjuk ugy lustak. -
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8795 üzenetére
Én nem előztem ma meg egy motorost sem. Egy sem ment arra. Egyszer
akadtam fent "tükrök miatt". Valójában inkább csak nem akartam bemenni
a kukásautó mellé - ezzel lehet, hogy veszítettem egy lámpaváltást. OMG!
Ellenben köszöntem a szembejövő 50-es kollégának, aki visszaköszönt.Bizonyára szélesebb, meg nehezebb motorral (GSX-F?) NEM fog az ember
"centizni"... viszont nem is arra vette (vélelmezem!), hogy 500x bemenjen a
munkahelyére egy évben... Írtad, hogy az SH300 jó lenne: amikor elhagyod
a városhatár táblát, akkor kinyílik a világ. Nem kell végig nyelezni... jó az! -
csongi
Topikgazda
Koccanasok itt vannak, hiszen nyoma van az autokon mindenutt. De nem foglalkonak veke. Ma az o autojat huztak meg holnap meg o fogja maset .
Nem csinalnak belole ugyet.Persze vannak ott is rossz dolgok es nem fenekig tejfel az elet, csak a pozitiv dolgokat probaltam kiemelni ami tetszett. Ha szar dolgokat tarom eloterbe akkor minek mentemna ki? Az van itthon is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000