-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #9849 üzenetére
Jajj, ne mondj már ilyet, hogy csak a japán fan elvakult. Van mindenféle csoportba tartozó ismerősöm, pl aki annyira francia elvakult, hogy ki se szállna egy légrugós 3 ezres dízel citroen c5-ből és azt vallja a régi c4-esről, hogy hibátlan autó. Jó ő persze tulaj. Meg ugye a BMW kontra Merci csapat sem gyenge, az sem elvakult, ugye?
Gari: Szerintem ha gariidőben, nem a tulaj hibájából tönkremegy a robi motorja, kicserélik, de legalább is megjavítják. Ha nem, el lehet kezdeni a feljelentgetést. Most azért, mert van egy két hibás honda, nem kell rögtön temetni a márka megbízhatóságát.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9856 üzenetére
Érdekes 6 évvel ezelőtt egy tapasztalt motoros arc pont a Hondáról
beszélt le, hogy nem rossz motorok, de robogóban nem ajánlaná.Meg aztán a legendák így keletkeznek, hogy egy termosztát kiakad,
a moci túlhűtve üzemel, az Alpokban, majd itthon a szerviz kijavítja,
ha csak egy átmosás kellett, akkor is, és ez elfelejtődik: hiba nélkül!Ki kell fogni márkától/típustól függetlenül a jó példányt: c'est la vie!
Btw. 20 évesen miből tellett egy 800K-s, fikázható "kezdőmotorra"?Olcsón... Eszem-faxom megáll néha, olyanokat írtok, komolyan!
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #9852 üzenetére
Amikor számomra ismeretlen autót vettem, előtte mindig érdeklődtem az autó topicjában. Persze, vannak elvakult emberek mindenhol, de a német és az olasz tulajdonosok elmondták, hogy erre és erre figyeljek, ez és az a típushiba. A Toyotások is azért nagyjából tisztában voltak a helyzettel, de ott már erősebb volt a 'soha nem romlik el' marhaság. De a Hondások a legrosszabbak, ott értelmes választ nem kaptam, sőt, amikor leírtam, hogy mit szívok az enyémmel, azt mondták, hogy ilyen nincs, csak trollkodok.
Mint írtam korábban, itthon a japán dolgok erősen túl vannak értékelve. Ebből jönnek aztán a 'nem romlik el' ul-ek.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Az nem trafi. Az nagyobb és nem kell ennyi belőle mert 1db. is min hat sávot vesz egyszerre.
Én az útdíj befizetését ellenőrző rendszerre tippelek.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #9856 üzenetére
Olcsón? Nemár
De nem is az árral van baj. Talán azzal van a legkevesebb. Annál több gond van azzal a gondolkodással, amit a motoros topikban egyértelműen láthatsz: ezzel nincs baj (nem is lehet) mert Honda. És ez így leírva, 90%-ig biztosra veszem, hogy komolyan is gondolják jópáran.
Ahogy telefonos topikokban is láthatod: vannak olyan elvakult fanatikusok, akik az általuk kedvelt eszköz/márka/típus/oprendszer/akármi nyilvánvaló hibáit sem hajlandók elfogadni. Na itt is ez van, csak a vételárak magasabbak, ezért ha lehet, még több az önigazolást kereső.
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #9855 üzenetére
Pont a minap említettem meg, 1 kivétellel a motoros topik minden aktív tagja japán motort hajt és több mint a fele Honda-t. Csak jelent valamit.
DigitXT
Pedig a Honda robogók is ott vannak a top megbízható kategóriában.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
Jut eszembe.. Tegnap kolléga meséli. Gumit cserélt a robogón x napja a Hódoknál (Yamaha 250 valami) egy idő után érezte kanyarokban,hogy valami nem stimmel. Kerékcsapágyra gyanakodott.. Aztán tüzetesen átnézett/megrángatott mindent és lőn meg is találta a gond okát. A hátsó féknyerget csak egy csavar tartotta. Nem csavarhatták be megfelelően a Hódok,így kilazult és intett egy pá pát. Pedig ott nyomatékkulccsal és menetrögzítővel dolgoznak a srácok. Valahogy a fék a gyengéjük.
Digit:
Most irigykedsz,hogy nekem van termosztátom?! 45eKm után ez belefér és ez úgy is kiderült volna,vagy nem ha előző szervizkor cserélünk hűtővizet lehet ki sem jön ez a hiba. Akkor lett volna nagy gebax,ha cserélni kell. ~25eFt. Tette a dolgát így is a motor elvitt/visszahozott.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
dugynok
senior tag
válasz -Mosquito- #9862 üzenetére
Attya ég! Még jó, hogy nem esett le/ki menet közbe a fék... Azért ez így durva, nem tudom ti, hogy vagytok vele, de szerintem ez egy "profi" szerelőműhelynél megemgedhetetlen... A fék nem játék
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz runner 125 #9861 üzenetére
Jelentheti azt is, hogy sokan bedőltek a 'soha nem romlik el' szövegnek, és megy ezerrel az önigazolás, ahogy kcsa mondja. De ha valami történik a géppel, azt már nem teszik ki az ablakba (a Honda specifikus topicok többsége ilyen).
Van egy ismerősöm, megvalósította az álmát, vett egy új Triumph-ot tavalyelőtt. A motoros társaságában mindenki hülyének tartotta, hogy nem a fantasztikusan megbízható japánok valamelyikét választotta. És érdekes módon a szar Triumph 30 ezer km alatt egyszer sem rohadt le, nem folyik az olaj belőle, csak megy, miközben egy-egy japán már letérdelt a bandában.
Nincs azzal semmi baj, ha egy gép meghibásodik, ez benne van a játékban. De bármiről is azt terjeszteni, hogy nem romlik el, beszűkült látásmódra vall.
-
runner 125
nagyúr
válasz Hauptmann #9864 üzenetére
Nekem ezt magyarázhatod, két Honda-m is van , sőt, én bevallom h Honda buzi vagyok. Ha valamiben hiszel, az működik. Ettől függetlenül a "Honda nem romlik el" nem csak valamiféle suttyó által felkapott szállóige, autóknál a motor megbízhatósági mutatókban szinte minden évben az elsők.
Persze van aki teljesen elborult komolysággal terjeszti, én inkább csak amolyan gag, poén kapcsán szoktam benyomni és figyelni a reakciókat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz dugynok #9863 üzenetére
Vidéken egy jó nevű Yamaha kereskedés játszotta el ugyan ezt,hogy egy féknyereg konzolt nem jól húzott/rögzített. Ki is lazult a csavar. Párjával ment az ember valami körforgalom jött (ez volt a szerencséjük,esetleg egy előzés majd intenzív fék,besorolásnál jött volna elő akkor..) ott csinált egy olyat,hogy blokkolt a hátsókerék és pontosan nem emlékszem de valami 50-100m-t ügyeskedett,hogy rajta maradjanak a motoron. Majd leszálltak remegve és akkor látták mi a baj.
Hauptmann:
2éves Varáról ült át ami 75eKm-t!! futott egy vadi új Triumph 800-ra. 15eKm-t van a szervize. Nincs olyan,hogy ne lenne valami hiba vele. Picivel 1év után valami 46-48eKm-nél a vezérlésben letört a fogaskerékből egy darab. Elektronikai gondok stb. Neten vannak fent képek,hogy törik/reped a váz és nem is terepeznek vele.
Tessék beleolvasni egy BMW motoros fórumba,látsz/olvasol majd érdekes dolgokat. Hibák minden márkánál/típusnál előfordul/hat széria/gyártás/konstrukciós stb Valamelyiknél súlyos akár több 50-100eft-os valamelyiknél meg filléres tétel a javítás. Na ez is egy szempont. BMW szerviz 80-150eFt (1600 GT/L 200eFt) egy Hondát a 1/4-1/2 áron szervizeled.Runner:
Nem jó kép,mert trélerezed a Hondát,ezt nem magyarázod ki..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ludsimon
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #9862 üzenetére
Nem irigykedem, mert tegnap óta nekem is. És milyen érdekes
pici álló helyzetben járatás, s meg van a 40 fok, vissza lehet tolni
a szívatót. Régen ehhez 3 km kellett. Ja és 50 fokra is felkúszott:
utána úgy indult be pöcc-röff, hogy kb. első főtengelyfordulatra...
(Ja, hogy engem átb.sztak a géppel, és patent műszaki állapotot
hazudtak róla, és még olcsó is volt: az év vétele ugye! Ez van. De
lehet kamuzni, hogy a Honda hibátlan. Így születnek a legendák.)Bagatell? Vagy volt valami? Vagy tényleg (!) semmi nem volt?
Persze, utána el lehet sütni, hogy csak vicc, meg a statisztika.
Ha meg vki belenyúl a lecsóba, vagy vesz egy lef.osott Hondát?
Az ugye nem lehet. Nekem amúgy nincs bajom a márkával, sőt!
Soha nem érdekelt a márkabuziság. (Olyat veszek, ami NEKEM
jó, és persze amire pénzem van... Új motorra nincs. C'est la vie.)Ui: nyilván arra célzol, hogy arra irigykedek, hogy bárcsak nekem
is csak ennyi hibája lett volna a gépnek: igaz lehet... Csak nekem
nem kéne a Vara. Ha hozzámvágnának egyet, eladnám, azonnal.
(Az árából meg vennék egy fasza robogót. Mondjuk új T-Maxot?)Szerk: amúgy mi köze a VFR/Varadero/terepjáró triumvirátusnak a
Honda robogókhoz?! (Jó, van ismerős millió km-t futott SW600-zal,
az már valami! De mi köze az SH-hoz?) Röhej! Jó, hogy nem jön az
F1-es fejlesztőcsapat ide, hogy a motor végre kibírt egy futamot!(És ha valaki leírja, hogy a vacsiúj cucc megdeglett, akkor az selejt,
de csak az az egy, mással soha nem fordulhat elő, vele depláne.)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz runner 125 #9865 üzenetére
Az egészséges márkafanatizmussal nincs gondom.
Mosquito,
Sajnos annak a Triumph-osnak ilyet dobott a gép. Mindenből van jó, és rossz példány.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #9868 üzenetére
Nem hiszem,hogy irigykednél. Tudom,hogy Neked nem ez stílus jön be. Maxirobi ülés fétis,kompakt/sportos méret. Rólam sem mondható el,hogy márkabuzernyák volnék. Volt Apriliám,két Burgim most Hondám van. Egyre fiatalabb,kevesebb Km-es és persze drágább gépek. Mindegyiket szerettem,egyiket ezért a másikat azért. Van ezeknél jobb/rosszabb,elfogadom mindenkinek más az igénye/felhasználása. Én sem vennék új gépet,hipp-hopp belecsavarnám a Km-et és lehet nagy bukóval adnám el,pedig csak annyit csinálok,hogy rendeltetésszerűen használom.
Fogyasztás gondolom még nem jött ki,hogy mennyivel jobb?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #9871 üzenetére
Egy métert nem mentem még vele. Örülök, hogy összeraktam tegnap estére.
(Baromi fárasztó volt, és néha ment a fejvakargatás, hogy ezt most ide hogy,
melyik csavar hova, milyen sorrendben, vissza az egész, hol a féklámpa stb.)Ui: igen, lusta vagyok. Soha nem lesz nagymotorom, mert át kéne lendíteni a
lábam a nyereg felett: na ne! Inkább ülök egy kényelmes fotelre. Amúgy igaz,
ami írsz, bejön ez a fajta "kompakt" sportosság: meglepő de pl. a Madison is
egy elég rövid motor. A sok műanyagtól + a hátsó doboztól tűnik hosszúnak!
Burkolat nélkül a váz picike: építhették volna kisebbre a seggét akár nagyobb
csomagtartóval. Csak akkor a lámpákat, meg a tankot kellett volna másképp.Az életben minden a kompromisszumokról szól. DE semmi nincs elcseszve!
Csak másra lesz jó. (Megjegyzem, a Velvet is érdekes masina volt anno.) -
Burt1793
veterán
Ár/érték arányra gondoltam. Volt szerencséd a Lumia 930 topikhoz? Ott sajnos van egy pár javíthatatlan fanatikus. Egy rossz szó nem szabad szólni arról a telefonról, pedig valós hibái vannak.
(#9868) DigitXT: Nem az sh-ról beszéltem, ha a hsz-ed végét nekem szántad, akkor.sajnűs direkt kifordítid a szavaimat avagy különbözik a te szövegértésed az enyémtől. Na mindegy, nem akarok vitázni, jobb, ha elfelejtjük egymást.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Srácok rázhat a robogó eleje féktárcsa-fékbetét csere óta első fék használatakor? Tegnap hoztam el a motort a szervizből, kb. 40 km van még benne, igyekeztem bekoptatni a fékeket. Remélem elmúlik ez a rázás, mert egy hónap múlva meg vizsga.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
-
lehella
senior tag
Nem is akarok, de a kormánycsapágyat sem oldották meg, a fékkel is gariban szopok. Harmadik alkalommal ismét meghúzták a kormánycsapágyat, illetve megjelölték, hogy a csapágy mozdul-e, vagy a csavar. Legközelebb kiderül, ha megint szar lesz. Ez állandóan húzódik. Most a fékkel kezdem a végtelen köröket (remélem nem lesz az), én is nagyon unom már ezt az egész dorogi utazgatásokat
Szerk: egyébként ha üt a tárcsa, akkor nem a fékkarnak kéne ráznia, ahogy üti vissza a dugattyút? A vázban érzem a rezonálást.[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #9880 üzenetére
EBC az ütős féktárcsát gariban cseréli. Ez saját tapasztalat.
Kék Holdban pl. ki is tudják mérni, "mennyi az annyi", bár az
lópikulát nem jelent, ha határértéken belül van, mégis ráz.
Viszont fontos, hogy milyen fékbetét került be. (Ha EBC, azt
szeretik. A gyárit meg elfogadták, hogy az csak nem hibás.)Szerk: de, ha nagyon üt, visszarúg a fékkarra. Ez más lesz?
dugynok: dehogynem lehet "nem síkban" feltenni. Elég, ha
vmi kosz alámegy, már nem lesz teljesen párhuzamos. De
persze egy görbe tárcsánál, ami szemre mocorog 1 mm-t,
az a kis koszpucolás csak annyi, mint halottnak a csók.[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz lehella #9877 üzenetére
Te tudod, de érdekes hozzáállásod van. Se időd se energiád a saját életedért?? Majd akkor nem fog fogni rendesen, mikor a legnagyobb szükséged lesz rá... Gondold csak végig, megéri?
Atonnal visszavinni és balhézni, amíg meg nem csinálják nem mész el onnan... Kormánycsapágy dolog? Azt is gariba cseréltetni, szar... ennyiszer nem szabadna elmozdulnia.
A helyedben elfelejteném az ilyen szervízt....
Nem tudom, hogy más motoron, hogy van, de nálam nem lehet nem síkban feltenni a tárcsát, mert ki van alakítva a felnin hely neki. Én magamnak csináltam otthon, nem nagy kunszt és tudom, hogy biztos jó. -
lehella
senior tag
Valamelyik nap bemegyek a Kékholdba és ránézetek a tárcsára, ha addig nem múlik el. Ha tudnak alkatrészeket beszerezni a Kymcohoz, akkor váltok rájuk az új problémák miatt majd. Az legalább a munkahelyem mellett van. Nem akarok a pénzem után futni, azért nem akarom elküldeni még melegebb éghajlatra elküldeni az Egü csapatát. Ha lenne időm, vinném holnap reggel a szervizbe, de tegnapelőtt jöttünk haza nászútról, nem értem még útól magamat a teendőkkel. Még a jogsim is lejár holnapután
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
dugynok
senior tag
válasz DigitXT #9882 üzenetére
Na jó, de nem alap, ha szerelek valamit, azt letakarítva tisztán rakom össze? Ezért írtam, hogy nem lehet nem síkba összerakni, ha igényesen dolgozol. Márpedig egy hivatalos szervíz, ahol 5-6ezres díjjal dolgozik nem lenne szabad, hogy ilyet megengedjen magának...
Ahova én járok szervíz, ott múltkor egy sima variátorösszerakásnál a két sztenderemet is rendbe rakták, mert ragadt mindkettő. Maguktól csinálták meg, nem kértem és nem kértek plussz pénzt. Ott, ha beviszed szerelésre valamivel, átnéznek mást is és pici dolgokat megcsinálnak. Pl. féktisztítás és ilyenek.. Ott motorosok szerelnek.[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Kicsit ráncigáltam az első fékeket.. a fékhatás jó, nem a fékkar ráz, hanem olykor az egész eleje. De lehet beképzelem, mert az út se tükörsima, illetve csak akkor tapasztaltam amikor csak az első féket használtam. Csavarok rendben meghúzva, kettő közül az egyik fékbetét csavarnál tudtam egy negyed fordulatot még tépni.
Holnap megyek dolgozni, majd a szokásos vezetési stílussal meglátom hogy milyen lesz. A vasalást már elvégeztemwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
dugynok
senior tag
válasz Hauptmann #9889 üzenetére
Crib XI. kerület. Múltkor volt ott két bálna is, az egyiknek a bal oldala és eleje törött.
Másik topikba valaki mondta drágák és inkább vitte máshova olcsóbbra. Meg is szívta, jól lehúzta volna még párszor...
Jah, Bencéékhez vihetsz saját alkatrészt, ha olcsóbban be tudod szerezni -
Den
veterán
válasz lehella #9890 üzenetére
Tedd sztenderre, úgy hogy az elsőkerék a levegőben legyen. Állj szembe a motoral, fogd meg az első teleszkópokat és rángasd meg magad felé. Lehet, hogy ne az első fék a gond, hanem az első futómű lóg, pl a kormánycsapágy miatt, és fékezéskor az rezonál be.
www.simson4t.hu
-
DigitXT
félisten