Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz SirKero #1369 üzenetére

    Mekkora felfedezést tettek :D
    20 évvel ezelőtt is tudtuk, hogy a kétütemű motor környezet szennyezőbbek mit a többi motor. A CO értékük jobb, mint karburátoros 4T társaiknak, De létezik a CH érték is, amit már nem mérnek, mivel az üzemanyagban nincs olaj tartalom. A büdöset az égetlen olaj okozza. Dieseleknél a mikro méretű koromdarabok okozzák a problémát, mivel ezek túl sokáig keringenek a levegőbe, hamarabb kerül belégzésre, mint ahogy azt a a csapadék kimossa. A részecskeszűrőnek köszönhetően ez javul, a mérés ciklusára. De ezek a fosok is a kipufogó rendszerbe ürítenek :D szóval szar a pofonnak. Kint sem cserélgetik a városi dieselekben a szűrőt fél évente, ott is több ezer euró. Ismét egy árdrágító megoldás, és ez tudatos. Lehet rajta vitázni, meg nem is. De ezen nem változtat semmit. Kell a pénz ez mozgatja a gazdaságot. :D.
    egyenlőre nem érdek azokat a motorokat forgalomba helyezni, ami 1-2 lietrrel járnak. És nem a 20Le motorokról van szó. Kell a liter szám, mert akkor nem drágul az üzemanyag. ezért a károsanyag kibocsájtási oldalt szigorítják. És onnan sajtolják ki a pénzt. Nem bonyolult ez :D

    Erre pénzt kiadni... pff. Egy szakmai könyvet ha elolvas mindjárt, meg van az eredmény, csak egy motoron kell, egy mérést csinálni. Egy ilyen t szart, egy 100ft számológéppel és 60 perc alatt megcsinálok :D
    Legalább annyira környezetszennyező egy ilyen cikket megírni, és tárolni mint egy robogót járatni a piros lámpánál :D :D

    "A robogókat jellemzően kétütemű motor hajtja, mely sokkal kisebb hatékonysággal égeti az üzemanyagot, kipufogórendszere pedig kevésbé szűri ki a szennyező anyagokat, mint a modern gépjárművekbe épített katalizátorok. A kutatók nagyszámú jármű kibocsátását elemezték, és megnézték Európa, Amerika és Ázsia egyes városainak légszennyezettségét.+"

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák