Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    Majd csak ki kristalyosodik mire gondoltam a nagyobbra valtas nal husznal.
    Most mar jo par hsz- en keresztul taglalva lett. A gyari hajtas lanctol el lehet terni barmilyen alkatresznel, de az nem lesz "buntetlen". Gondolom az egesz hajtaslanc ugy van tervezve hogy a terhelesek alkatreszeknek megfeleloen legyen elosztva. Egy Kevlar szij is mar modosit az alkatreszek terhelesi elosztasan, ami hosszu tavon kihatassal lesz az egesz egysegre. Ez a hajtas lanc a sok surlodo csuszo alkatreszevel nem egy allando gyorsitasi elvezetek kielesere van kitalalva, inkabb egy kenyelmes forma, ami gyari ajanlas betartasaval pont elegendo egy kezelheto eroatviteli egysegnek. Nem gondolom hogy ezt masra terveztek volna. A650 burgman sem egy szimpla CVT, oda ezar keves lenne.
    Es ha nem csak malaguti blokkja van szemelott, akkor a japanok blokkjai kisebb fordulattal operalnak mint az olaszok. Ezzel nem mondom hogy tartosabb lenne, de lehet reszese a dolognak.
    Amit huszi linkelt alacsony fordulatos terhelesi olvasmany, igaz es rendben van. De ezt egy cvt valtonal, nem is tudom lehet e kivitelezni. Nincs lehetoseg abnormalis attetelt produkalni a lehajtas es a motor fordulatszama kozott, legalabbis gyari allpotba tuti nem.

    Burgman 250. Nem a benzin sporolas volt az elsodleges inditek, sajnos tipus baj, hogy a magas fordulatot nem birtak a hengerfejek es a szelep hajlamos volt a leszakadasra. Igy az attetel varialasaval sikerult jelentosebb fordulatot lefaragni. :).
    Ami egy hezagolo segitsegevel maris vissza allithato lenne.
    De azota is megy Miskolc kornyeken a paripa.

Új hozzászólás Aktív témák