Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    válasz theooracy #68238 üzenetére

    Beleestem ebbe én is, Go+ csomagom van ami április 17-én járt volna le. Vasárnap akartam telót venni (Xiaomi Redmi Note 10 Pro-t), de online készletben sehol sem volt. Rendeltem végül egy Samsung A52s- Go Light csomaggal bolti átvétellel (ki nem hozzák - Covid alatt nincs Online szállítás b***k meg?! ), hétfőn boltot felhívtam, mondják nekik van az üzletbn Xiaomi is.
    Viszont akkor le kell mondani az A52s rendelést ügyfélszolgálaton. Bő másfél óra után azt mondták, nem szállítva lenne a teló, hanem a Kiskunhalasi üzlet készletéből foglaltak le egyet, igy a rendelést a boltban kellene sztornózni.

    Ott kiderült hogy a rendelést Szériaszám hozzáadás nélkül csinálta a Vodafone.
    A boltban a rendelést bő óra alatt sem sikerült törölni a rendelést (hiába a Together we can duma :DDD :U), igy végül felvették hibajegyre.

    Ez volt hétfő délután, azóta 2x beszéltem az Ügyfélszolgálattal (ismét 1-1 óra várakozás persze) előrelépés nincs, de azzal próbálnak nyugtatni, hogy visszaállunk az eredeti állapotra...

    Ezt kicsit nehezen hiszem, mivel az új számla persze már kijött február 3. fizetési határidőre, amiben persze Go Light csomag szerepel...

    Még várok kicsit, de ebből szerintem felsőbb szintre lépés lesz. Nonszensz hogy a XXI. században egy online rendelést maximum 3 kattintásból nemhigy én, hanem egy Vodafone dolgozó nem tud abszolválni...

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

Új hozzászólás Aktív témák