Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz lugosi #94750 üzenetére
Amennyiben iPhone-od van még, úgy adott pedig a hibalehetőség a telefon oldalán is (nem azért, mert te módosítottad a kapcsolódó beállításokat, hanem frissítés kavarhat be, ahogy volt gond például a hívószám küldésével is iOS 11 alatt nem olyan régen), ellenben ránézhetsz a fiókodban a Hívásértesítő tiltás opcióra, az ne legyen tiltva, esetleg ha jót is mutat, megpróbálhatod be- és kikapcsolni, hátha kihatással lesz az állapotra.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
zzola
titán
Üdv!
Ma reggel a webshopban rendeltem egy mobilt, üzletben való átvételt választottam, mert volt készleten! Jött is egy levél a rendelés után, hogy "szállításra vár", a weben a szokásos látszik, "visszahívásra vár" az állapot!
Most este vagy fél óra várakozás után kerültem ügyintézőhöz, aki nem tudtam megmondani, hogy akkor most átvehető-vagy sem. A weben már nem engedi módosítani a rendelést!
Mit gondoltok, mehetek nyitásra a boltba, vagy telefonon érdeklődjem? Nem tudok munkaidőben ennyit szakítani telefonálásra...
Kösz.[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
Igen visszaolvasva láttam, hogy másoknak is volt ilyen, csak a csaj nem adott egyértelmű választ a kérdésemre. Bár most visszanéztem a postafiókomat és találtam egy elutasított rendelést, az jóváhagyásra vár státuszban volt.
Köszi, akkor reggel megyek is átvenni! Ha a vásárlás pillanatában volt készleten a választott boltban (elvileg volt, ezért is választottam bolti átvételt), akkor az le van foglalva nekem? -
legenda
Amennyiben az a része jól működik a rendszernek, úgy igen, lefoglalásra kerül a rendelt termék.
Több ilyen státuszú rendelést vettem át az utóbbi időben és csak egyszer fogtam ki hozzá nem értő, illetve értetlenkedő ügyintézőt, de szerencsére átvette az ügyintézést a szomszédos pultnál a kolléganője és egy perc alatt megoldotta a problémát, más esetekben meg eleve olyanhoz kerültem, akik nem is csodálkoztak rajta, hanem véglegesítették a rendelést és kiadták a terméket.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz r3dsnake #94761 üzenetére
SIM csere, rosszabb esetben telefon javítás/csere.
Néhány Samsung telefonál ismert probléma, az viszont szolgáltatótól független, mindegyik hálózatán jelentkezik bizonyos tényezők függvényében, illetve elvétve egyik vagy másik új telefonnál (nem Samsung, hanem más gyártósak, Xiaomi, Huawei...stb.) csak a Telenornál, el is ismerték a hibát és dolgoznak a javításon, addig javasolják kikapcsolni a 4G elérést.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Zeki
nagyúr
válasz zsoltzsolt #94756 üzenetére
A saját oldalukról tölthető le. Így nyilván.
-
Ateszpapa
addikt
válasz enginev3.0 #94721 üzenetére
Most kaptam meg a számlám, és a Move XS 2118 Ft ebből lejön az e-pack kedvezmény, így 1818 forintra jön ki havonta.
Korrekt szerintem.
-
Zsoo80
tag
Fejlemény a Dec közepén megrendelt Honor8 ügyében. Azonnali átvételre kertem a MOM parki üzletbe. 2x jártam ott, mindkétszer kirakták elém a készüléket, majd arra a rendszerhibák a hivatkoztak, hogy nem engedi a dominó simet hozzárendelni, igy nem tudták a készüléket odaadni. Vetettem fel panaszt itt is és telefonon is. Ma reggel kaptam egy üzenetet, hogy a rendelés törölve, majd kisvártatva az alábbi levél landolt a postafiókomban:
Sajnálatosan a **********számú megrendelése rendszerhibával érkezett társaságunkhoz, a személyes és a címadatai nem megfelelően szerepeltek a megrendelésben.
Kérjük, adja le újra megrendelését, köszönjük megértését.
Az előfordult kellemetlenségért ezúton szeretnénk szíves elnézését kérni!
Amennyiben döntésünkkel nem ért egyet panaszával jogosult felügyeleti szerveinkhez fordulni.Azért szerencsére van több képernyőmentésem is, ahol látszódik, hogy minden adatom stimmel. Illetve előtte is azóta is jött meg ugyanezekkel az adatokkal rendeléseim.
Már írásban is hazudnak, szánalmas ez az egész Telekom. Várom a hűségek leteltét és irány valami flotta.
Természetesen ezt meg beadom a fogyasztóvédelemhez. Majd meglátjuk...[ Szerkesztve ]
-Nem hold ez - sóhajtott halkan Kenobi. - Hanem űrállomás.
-
-
Zsoo80
tag
válasz Lac-coo #94774 üzenetére
Na most közben beszéltem egy újabb ügyintézővel telefonon. Leellenőrizte minden adatomat és minden stimmel. Ő se értette mi ez és szerinte ki kellett volna adni a készüléket, véleménye szerint a boltban megtudták volna csinálni.ő azt mondta, hogy várjam meg a másik panaszom elbírálását (telefonos) és utánna lehet tovább lépni. Kedves volt és nagyon segítőkész
-Nem hold ez - sóhajtott halkan Kenobi. - Hanem űrállomás.
-
StLui
veterán
Ha domino telefonszámra feltöltöttem 5000 Ft-ot, kaptam 200 MB adatot bónuszban, akkor annak mennie kéne egyből, függetlenül attól, hogy a Maraton keret már feltöltés előtt elfogyott?
szerk: telefon újraindítás segített
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
zzola
titán
Most sikerült átvennem a készüléket! Az üzletben nem akadékoskodtak, a srác tudta a dolgát! Előtte azért felhívtan az ügyfélszolgálatot, ott a második ember tudott segíteni, úgy adta elő az átvétel lehetőségét, mintha nekem tudnom kellene, hogy a szállításra vár=átvehető! Viszont azt nem tudta megmondani, hogy jár-e nekem 5000 HUF-os tartozék kupon illetve nem tudott visszakapcsolni az ügyfélszolgálatra, mert technikailag nem megoldható! Ez mekkora vicc már?
-
dobostorta
tag
Sziasztok!
Dominós vagyok, ha pl. 3800 Ft-al töltök fel (egyéni összeg), akkor is egy év a rendelkezésre állási idő?
-
#08205312
törölt tag
válasz dobostorta #94788 üzenetére
Annyi
-
lugosi
MODERÁTOR
Nem akart megoldódni, így azt a megoldást választottam, hogy kikapcsoltam a Volte-t. Ezzel egyébként más problémák is megoldódnak a korábbi tapasztalatok szerint, ugyanis Volte bekapcsolása mellett kb minden 10-15. bejövő hívásom sikertelen. Azt hiszem majd az év második felében visszakapcsolom, hátha addig megoldódtak a problémák, de nekem így a Volte vállalhatatlan, pláne úgy, hogy számomra semmilyen előnnyel nem jár.
-
-
StLui
veterán
válasz dobostorta #94788 üzenetére
de 5000-ért kapnál 50 percet hálón belül és 200MB-ot amiket 14 napon belül használhatsz föl, biztos megéri a 3800?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Szajo
őstag
válasz zsoltzsolt #94794 üzenetére
De úgy drágább a havi díj is meg a részlet fizetés is szerintem. Vagy nem?
(van benne online kedvezmény)[ Szerkesztve ]
-
Baliqua76
csendes tag
Sziasztok!
A Telekomnál van még olyan lehetőség, hogy a díjcsomagra vállalt hűségidő lejárta előtt 3 hónappal már lehet kedvezményesen készüléket váltani? Vagy mindenképpen meg kell várnom a hűségidő végét?
-
zsoltzsolt
addikt
Nem tudom, de én nyáron már így csináltam. Nem vártam ki a töketlenkedésüket. Kiderítettem, hogy melyik boltban van (Moto Z) , bementem, mondtam nekik, hogy neten is megrendeltem. Nem zavarta őket, mondta, hogy majd megoldja. Arról később kaptam is egy emailt, hogy törölt vagy nem megvalósult vagy mittomén milyen rendelés. ☺️
Pasi szerint, és így is lett, így is megkapom a kedvezményeket.[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz Baliqua76 #94796 üzenetére
Szia,
Arany/platina kiemeltség esetén 21 letelt hónap után adott a lehetőség.
lugosi: Lehet, hogy a VoLTE kavart be nálad, bár amióta én használom, semmi változás az értesítések kapcsán, pont úgy megkapom, mint amikor még nem volt aktív a VoLTE az előfizetésemen, illetve a hívásokkal sincs problémám, pedig az elmúlt 1.5 hónapban az ország több részén is voltunk, így már azt sem mondhatom, hogy csak Budapesten használom.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
thomas77
senior tag
Nem bírtam kivárni a VoLTE bevezetését a dominósoknak is, így tegnap rendeltem két előfizetést. Dominóról váltanánk az asszonnyal. Mára volt visszaigazolva az átvétel a DPZ-ben. Persze nem lett kiszállítva. Gondolom ez is legalább 3 hétig fog tartani, mint mostanában az ilyen rendelések... na mind1.
Utána én is aktívan tesztelni fogom a VoLTÉ-t, mivel két S7-esünk van. És nem csak Budapesten fogom használni, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok.@lugosi
Lehet, hogy te nem tapasztalsz semmilyen pozitív előnyt, de nagyon remélem, hogy én fogok. Eddig a hívás felépülésnél nagyon gyakran 2G-re lépett vissza a telefonom, holott van megfelelő 3G hálózat. Ezt a munkahelyemen 80%-os arányban adja elő a telefonom. Ilyenkor nagyon ramaty a hangminőség. Azonnal le szoktam tenni, be a beállításokba, 3G only kiválaszt, majd újraindítom a hívást. Ha végeztem, akkor megint visszaállít automatára a hálózati mód. Ez napi szinten elég unalmas. Én ezen a téren várok javulást.
Mivel leginkább telekomos 30-as (tehát nem hordozott számokat hívok), nagyon észrevehető a különbség a 2G hívás és a 3G-s HD hang között. A VoLTE meg ugye hozza a HD hang minőséget, illetve egy kicsit jobbat is.
És persze remélem, hogy nem fognak elveszni a bejövő hívásaim! -
Szajo
őstag
válasz zsoltzsolt #94797 üzenetére
Na nem tudom várok jövő hétig és majd meglátom.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest