Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tosee

    őstag

    válasz dptrsk #92688 üzenetére

    Délelőtt megpróbáltam a weboldalon lebonyolítani a díjcsomagváltást, és nem fogjátok elhinni de sikerült elsőre! Megkaptam az erről szóló sms-eket, átállítottak Mobil L-re, és aktiválták a 2Gb internetet is. Viszont amit észrevettem, hogy ha belépek az online ügyfélszolgálatra akkor ott még azóta is Next S-t ír az én telefonszámomnál... szóval valamiért az online rendszerben nem jól mutatja. Viszont már nincs ott a díjcsomagváltás. Ráadásul délelőtt óta az applikáció sem jó, nem tud beléptetni technikai karbantartás miatt. Kíváncsi leszek ha helyreáll akkor ott mit fog írni! Nem bánnám ha legalább itt a helyes adatokat látnám, a felhasználható adatmennyiséggel.

    A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

Új hozzászólás Aktív témák