Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz kali #123047 üzenetére

    Listaáron rendeltem cégünknek egy Huawei LTE routert a webshopból. Azonnal bankkártyával fizettem. Bő egy hét múlva érdeklődtem Telekom fiókból üzenettel, hogy mi van. Rá két napra válaszoltak, hogy nem tudják teljesíteni, mert nem töltöttem ki, hogy a cégnél ki veszi át a terméket (persze hogy nem, frász se tudja egy cégnél, hogy ki akkor a raktáros éppen, amikor jön a futár). Telefonos ügyfélszolgálattal megbeszéltem, hogy az ő folyamataikban az lenne a legjobb, ha törölnénk a rendelést és átvenném személyesen a legközelebbi T-ponton. Kértem a törlést, majd rá egy hétre egyszer csak bejelentkezett a futárszolgálat, hogy hozzák a rendelést.
    Na az ilyen ügyfélszolgálatot senkinek nem kívánom...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák