Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kovacsmi_74 #122751 üzenetére
Vagyis addig ment le a szerdaiból, majd bekapcsolva az 50 MB-ot, azt kezdte el használni.
Nemnem! Az 50MB már pár hete be volt kapcsolva Az a pár mega valamikor lement, az is lehet, hogy most, tényleg nem figyeltem, mivel ebben a telóban a másik SIM egy 3GB-os adatot tartalmazó előfizu és azt használom, most csak kíváncsiságból kapcsoltam át reggel a Dominora.
Repülő módot használtam természetesen a bekapcs után.
[ Szerkesztve ]
mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki
-
zzola
titán
válasz FLD1987 #122750 üzenetére
Tényleg nem korlátlan. Napi kb. ~30 GB lehet az elfogadott, azt nem tudom hogy napi mérés van vagy csak hónap végén néznek rá, de 1 TB-nál biztosan le fognak korlátozni. P2P-t úgy is lekorlátozzák, szerencsére elég jó a hálózamenedzsment. Privát használatban én nem tudtam még elérni a havi 100 GB adatforgalmat. Munka miatt választottam a "korlátlan csomagot", ott napi 7-15 GB is el tud menni, ha netalán nem lenne vezetékes szolgáltatás, akkor ott van a mobilnet.
Ha belegondolsz több 100 GB-ot mobilon nem forgalmaz az ember, szerintem.Netfone ugye a Telekom hálózatát használja, ott megmondták kerek-perec, hogy napi 30 GB-nál több ne legyen, mert hónap végén tilthatnak miatta...
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz zzola #122753 üzenetére
Nekem a laptop kajálja a netet és nincs vezetékes internetem már több éve (kb. 6 éve). A laptopomban van SIM kártya és a 2 mobiltelefonomban van SIM kártya. A másik mobiltelefonomban csak Domino kártya van. Ezért én 3 SIM kártyával 1 mobil előfizetéssel használom a mobilinternetet folyamatosan minden nap. Tök mindegy, hogy hol vagyok éppen. Nekem fontos, hogy bárhol, bármikor tudjak internetezni a nap 24 órájában korlátlanul. Engem még nem tiltottak és nem problémáztak azért, hogy vezetékes internet helyett a mobilinternetet használom. Játékokat is szoktam letölteni a Steam segítségével, de ez sem volt eddig gond a Telekomnak.
Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Xiaomi Redmi Note 12; Nokia 105 (2019)
-
tibor23
senior tag
válasz Lacpac #122740 üzenetére
Ha jót akarsz magadnak válaszd inkább a harácsolókat.
Telekomnál nincs publikus IP és arra is számíthatsz, hogy routerban pár naponként vagy akár x óránként véletlenszerűen leáll a net és csak újraindítás segít. Ezen kívül ha belassul a mobilnet esténként vagy mert többen használják arra amire nem kéne, akkor így jártál. -
apuci04
tag
ÁSZF 9 melléklet 55 sorszám tudtok róla valamit ,cseten elhajtottak az nem hivatalos akkor mi ha nem az?
-
apuci04
tag
válasz kovacsmi_74 #122758 üzenetére
De telekom alkalmazásban nincs is díjcsomagváltás opció ,vagy én vagyok kuka
-
Marcsello31
őstag
válasz FLD1987 #122754 üzenetére
Szia! Neked is a Telekom korlátlan mobil net csomagja van meg ami 7990ft?
Vagy van még nekik esetleg egy olcsóbb korlátlan net csomaguk is amiőr én nem tudok? Mennyi volt az eddigi legnagyobb forgalmad ha nem titok? Azért kérdezem mert én is mobil net szolgátlatásra fogok majd kényszerülni. havi adat forgalmad mennyi egy hó végén kb? A választ előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Kaba
veterán
válasz enginev3.0 #122763 üzenetére
Amennyiben a meglévő mobilelőfizetők az appban díjcsomagot váltanak Május 21-27 között, akkor 90 nap korlátlan net+tel ingyen.
[ Szerkesztve ]
-
Ronam
addikt
Sziasztok!
Találtam a számlámon egy olyan tételt, amit nem rendeltem meg, KészülékBiztosítás 2990 Ft. Ez mi lehet? Megnéztük édesapám számláját, és az övén is szerepel egy ilyen, de ő még készüléket sem rendelt tőlük . Telefonon nem tudom őket elérni, a chates ügyfélszolgálatos küldött nekem egy linket, hogy hogyan tudom lemondani, de én arra lennék kíváncsi, hogy hogyan került ez a számlámra, mikor nem rendeltem meg? Volt már valakinél ilyen probléma?
-
-
félisten
-
nagyúr
válasz szabonagyur #122772 üzenetére
Azért ezt az app és általában bármilyen frissítéseket nem kellett volna emlegetni! Legutóbbi esetnél elég sokaknak eltűnt a profiljából néhány előfizetés, annyira eredményes volt. Nekem 3 darab tűnt el, van köztük nem SMS képes is. Konkrétan arra keresztet is vethetek.
Szerinted mennyi idő egy frissítést kiadni az apphoz
Szerinted mennyi idő egy működő frissítést kiadni az apphoz......- így tenném fel a kérdést!
mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki
-
tag
válasz Marcsello31 #122760 üzenetére
Fejből pontosan nem tudom, de pl. Windows telepítésnél az OneDrive tárhelyről letöltődik kb. 30 GB adat + kb. 20 GB egyéb program telepítés, pl. játék, Office 365, stb. Ez 1 nap kb. 50 GB adat. Viszont 1 hónapra általában 150 GB adatfogyasztásom szokott lenni.
Mobil XL 2019 hang díjcsomag és Korlátlan Net Max 2019 mobilinternet díjcsomag van nálam 2 év hűséggel.
Beteszem neked a képet, amin látszik az, hogy mim van és mennyiért.
[ Szerkesztve ]
Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Xiaomi Redmi Note 12; Nokia 105 (2019)
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz ubyegon2 #122752 üzenetére
A tegnapi témára reagálva...
Egy korábban bekapcsolt 50 MB és egy ma reggel bekapcsolt Domino Day esetén is, az egyik általam kezelt Domino kártyánál, ma a Domino Day-t kezdte el fogyasztani, az 50 MB-os maradt annyi, ahol tartott.
Lehet, hogy beállították a helyes sorrendet? -
Marcsello31
őstag
válasz FLD1987 #122774 üzenetére
Heló! Köszönöm a részletes válaszodat! Akkor eme adatforgalmak ha napi színtüek is, nem igen foglalkoznak vele, nem lesz sim tiltás, korlát stb.
Én is kb 150gigára számítok egy hónapban. Köszi az infót.
. Eddig kábeles netem volt, ott ugye ez nem számított. forogtak is a gigabyteok. Senkit nem zavart.
ha beállítom a dolgot havi kb 150gigára azt is elosztva napi szinten,
akkor békén hagynak ha jól sejtem. Köszi aképet, így már értem. -
tag
válasz Marcsello31 #122776 üzenetére
Engem még nem tiltottak és nem is problémáztak nekem. Én 2015. év nyár óta csak mobilinternet segítségével internetezek. Mondjuk nem szoktam torrentezni, hanem felkelek és bekapcsolom a laptopom és amikor lefekszem, akkor lekapcsolom a laptopom. Viszont mivel nekem 0 nap munkaviszonyom van, ezért én nem használom munkára a mobilinternetet. A rendszer frissítéseket is mobilinterneten töltöm le.
Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Xiaomi Redmi Note 12; Nokia 105 (2019)
-
Lacpac
őstag
válasz tibor23 #122756 üzenetére
Harácsolós szolgáltatók:
Kábelnet- nem azt adják ami az ASZF-ben van. Úgy beszélnek az emberrel mint a kutyával, nem túlzok. Ha hiba van, és többször hűvös őket, a főnök lebaxx hogy miért telefonálsz folyton.
Mikro net- Ping 2-300, 24/7 ügyfélszolgálat, én már napok óta nem tudom hivni. Pedig már egy hete 0,5-3/0,2-2 a net, már ha éppen mérhető, és nem szakad meg közben. Kértem egy sávszélesség növelést 3 hónapja, 100 ft-al drágább lett volna. 3 napon belül kértem a visszaállítását, mert a sebesség ugyanaz maradt. Ez azóta nem történt meg. A kiküldött számlán 1200 ft-al magasabb összeg van. Az rá a válasz hogy nem kértem hűségidőt. Se az ASZF-ben, sem sehol nincs erre semmi, hogy ennyi hűséggel és annyi hűség nélkül. Egy összeg van. Én azt kértem. Nem azt kaptam
Ma egy reklamációs mailt elküldeni 2-3 órába telt a szakadozó, lassú net miatt.Ha belátásuk a mobilnet, szerintem még mindig gyorsabb mint a mostani.
A lányom barátjáéknál T mobilnet van, Ping néha játék közben felugrik neki 50-re is. (Nálunk 100 alá nem nagyon megy ) Pedig egy teló van ami hotspotkent üzemel és 8 eszközzel lógnak rajta.
Nálam meg egy ubi erx, cat7 kábel a házban wifit egy mir3g padavan alól szolgaltatja... Minden gigabites. Szóval nem én vagyok a szűk keresztmetszet[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kovacsmi_74 #122775 üzenetére
Lehet, hogy beállították a helyes sorrendet?
Szerintem csak valami hiba lehet a rendszerben, majd javítják!
mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki
-
apuci04
tag
válasz szabonagyur #122772 üzenetére
Igazad lett,bekerült az appba a váltás lehetősége.egyik számomra nem másikra igen de két opcio választható amit irtak ott valahogy más volt.Vagy csak én értelmeztem rosszul.Régi 2019 díjcsomagot engedné váltani,de csak XS+15GB vagy XS+100GB ezt választhatom.Új Mobil M csomagnál nincs váltási lehetőség.
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Telekom app frissült és benne van a díjcsomag váltás május 27-ig opció mindhárom előfizumnál. Nézzétek meg.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
tibor23
senior tag
válasz Lacpac #122778 üzenetére
Ismerős helyzet, a Telekom ügyfélszolgálatot én is megutáltam, amíg az volt. Nekem most mikrós netem van: 5-10ms ping és 80/10Mbps stabilan bármikor, 3750Ft. Eddig ez a legjobb, ha ideér valamikor az optika, visszamegyek a T-hez. Mikrónál nálam is belassul néha, ilyenkor ha látom, hogy ping megnőtt vagy lassú a letöltés, újraindítom a modemet, 90%-ban segít.
Ha mindenképp meg akarod próbálni a mobilnetet, én a Telenort ajánlanám, flottában 5200Ft körül van a korlátlan, publikus IP-t ad, ezzel nem fog megállni a router. Nálam is volt egy évig tartaléknak, mivel a mikrós netem nekem is szórakozott, de aztán rendbe szedték, már nincs rá szükségem.[ Szerkesztve ]
-
vpanangin
senior tag
válasz apuci04 #122780 üzenetére
Én Mobil S+Net 4 GB csomagban vagyok, az app azt Írja, idézem:
"Válassz május 27-ig bármilyen díjcsomagot és 3 hónapig korlátlanul beszélhetsz és netezhetsz!"
Ennek ellenére csak a "Mobil M + 15 GB" és a "Mobil M + Gigaerős Net" csomagok valamelyikére engedne váltani.
EZ ÍGY ENYHÉN KIFEJEZVE MAGAM: NEM KORREKT.
Az utsó 2 szó helyett több megfelelő szó és szóösszetétel behelyettesíthető, kinek - kinek vérmérséklete szerint.
-
elfelejtette
veterán
-
Renwick
őstag
válasz elfelejtette #122786 üzenetére
Nem vagyok flottaban.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
elfelejtette
veterán
válasz elfelejtette #122786 üzenetére
Mivel nem volt hajlandó elindulni a korábbi verzióval, így kénytelen voltam frissíteni. De mivel flottás vagyok, nálam nincs olyan opció, hogy díjcsomag-váltás.
"Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Flowtation #122781 üzenetére
Nekem az ios verzióban nincs nyoma annak hogy lenne lehetőség díjcsomagváltásra, pedig jó lenne.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz #40993792 #122794 üzenetére
Köszi de pont előtte frissült az app. Most ismét ránéztem de nem találok ilyen opciót. Lehet hogy nem jó helyen keresem. Hol jelenik meg appon belül?
Másik kérdés: nektek nem volt ma gondotok a hálózattal? Nekem volt olyan hívásom ami olyan 30 mp alatt épült fel, ránéztem a telefonra és visszaváltott 3G-re (olyan helyen ahol hosszú ideje használom a volte-t).
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Asszociációs játék. :)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ford topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- T-Force szériás szélgépeket mutatott be a Team Group
- Szólánc.
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Star Wars Outlaws GeForce RTX 40 Bundle - lepd meg magad!
- Samsung Galaxy S24 5G Onyx Black, 1 Hetes, Karcmentes, Gyönyörű Állapotú, Független, 1 Év Garancia
- TUF Dash F15 FX517ZC 15.6" FHD IPS i5-12450H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Apple Magic Mouse 3 - hibátlan.
- Kitűnő MacBook Pro 13 8/256 (94%-os akku)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest